benimde makıne biraz alcak duruyordu standart yani
bizim burda yaşar usta var ona götürdüm arkayı yükseltirdim çok hhoş oldu
fotoğraf yakında koyarım ayrıca tavsiyede ederim motorun duruşu oturuşu bile değişti
benimde makıne biraz alcak duruyordu standart yani
bizim burda yaşar usta var ona götürdüm arkayı yükseltirdim çok hhoş oldu
fotoğraf yakında koyarım ayrıca tavsiyede ederim motorun duruşu oturuşu bile değişti
yeni fırsat bulabildim benim makınede bu 2002 model
arkayı az kaldırdım bana çoh geldi yoltutuşu biraz değişti yani ani gaz açmada cırpma oluyo yani patı cekiyo virajlarda birazdaha temkinli olmak gerekiyor
şimdilik izlenimlerim bukadar sizce nasılduruyor
tororosso kardeş yan profilden net bir fotoğraf koyabilirsen daha net anlaşılır,bu fotolarla yorum yapmak zor
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
benimkinden kalkık olduğu kesin,sürüşü etkiliyormu acaba?artçının işi daha da zorlaşmışolur gibi geliyor ama denemek lazım tabi.
::tutkuy::
Aslında bu aralar bende gs 500 e merak sardım. Hatta bir motora müşteri oldum 98 model 28000 km de 5500 istedi. Motoru turuncu renk di baya hoşuma giti aslında ama biraz pahalı geldi bana.
Arkanın kalktığını görebilmemiz için motorun yan profilden resmini görmemiz gerek ama hiç yandan çekmemişsin birtane var ondada motorun arkası resmin dışına çıkmış.
27 B 3793 Sürücü Hataları için HATA yaz 3793 yolla Hatasız Kul olmaz Melodisi Cebine Gelsin
o daha pahalı be Bana ucuz bişe lazım şimdilik.
27 B 3793 Sürücü Hataları için HATA yaz 3793 yolla Hatasız Kul olmaz Melodisi Cebine Gelsin
GS 500E 14 sene başarıyla üretilmiş,dünyanın dört bir yanında Funclup'leri kurulmuş beğeniyle binilen ve tercih edilen bir motordur.
96 senesine kadar 52 hp olarak üretilmiş daha sonra 2004 de kadar 47 hp olarak üretilmiştir.
GS 500 E 1996
Overall Length: 2,075 mm (81.7 in)
Overall Width: 755 mm (29.7 in)
Overall Height: 1,045 mm (41.1 in)
Seat Height: 785 mm (30.9 in)
Wheelbase: 1,430 mm (56.3 in)
Ground Clearance: 155 mm (6.1 in)
Dry Weight: 169 kg (373 lbs)
Engine type: Air-cooled 487 cc inline-2, DOHC, 4 valves. 52 hp (38 kW)/ 9.200 rpm, 41 Nm (4.2 kg-m)/ 7.500 rpm.
Kaynak:http://www.suzukicycles.org/All-Suzu...ki_models.html
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
arkadaşlar yaz bitti biz hala hepberaber bir araya gelip dolaşamadık.nasıl olacak bu iş?
We believe in sky,not to sunroof!
2002 le 2004 model gs 500 ler 6000 6500 ytl arasında fıyat
ben gs 500 derim hıç sorun cıkarnaz tepe tepe kullanırsın
benimkide satlık haberiniz olsun ,
http://www.sahibinden.com/suzuki_gs_...XQQdisplayitem
arkadaşlar motoru yükselmıştım yeni fırsat bulabildim yandan fotolar için
evet tororosso profilden foto koyunca kuyruk yuksekliği belli oluyor.daha bi güzel olmus makine.ustanın eline sağlık.
We believe in sky,not to sunroof!
ben 190 gördüm daha da zorlamadım çünkü çok rüzgar yiyiyorsun yüksek hızlarda önünde granaj olmadığı için
şehir dışı 120 ykrş
şehir içi kullanıma göre değişir ama ortalama 150-160 ykrş yakıyordu en son hesapladığımda
bu motorlar hız motoru değil,yolda sollamaya geçtiğinde çok düşünmene gerek yok çek gazı solla.eğer hız istiyorsan sana tavsiyem race alman olur.
::tutkuy::
benim eski motorumla max.195 yapmıştım ama meyilli bir yolda ve üstünde yatarak...belki benden daha hafif birisi 200 yapmış olabilir,daha da fazla yapmıyor.ama faruk'a katılıyorum,bu makine hız makinesi değil,tempolu güzel güzel gezmek için,bence en büyük silahı sorunsuz ve çooook ekonomik olması,herkese tavsiye ederim
ben 180km gördüm sanırım biraz daha hızlanabilirdim ama depo üstünde ikinci kask olduğu için yatamadım.söylendiği gibi naked olduğu için cok rüzgar alıyor.ortalama 90 km hızla ne kadar ekonomikse yüksek hızda da o kadar yakıyor.
We believe in sky,not to sunroof!
H BEN DE BURADAYIM ARTIK. buraya yazmak için trafikteki işlemlerimi halletmeyi bekledim. yalnız benim ustaya götürdüğümde arkası sabit dedi. bence yükseklik ayarlanabilir olması lazım yukarıdaki yazıları okuyunca. neresinden yükseltilebiliyor bu alet?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Kara Civatım ve ilk aldığımda uzun yolculuğum Bursa İskender yemeye gittim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)