5bin km vurdurarak sürüyor ise Allah bilir daha ne sıkıntıları vardır motorun . Kesinlikle alma derim.
Arkadaşlar üst kapak contası lazım önereceğiz yer varmı site olarak? Sahibinden ilandaki Hatay İskenderun da ki gs500 benim . Bilgilerinize ...
5bin km vurdurarak sürüyor ise Allah bilir daha ne sıkıntıları vardır motorun . Kesinlikle alma derim.
Arkadaşlar üst kapak contası lazım önereceğiz yer varmı site olarak? Sahibinden ilandaki Hatay İskenderun da ki gs500 benim . Bilgilerinize ...
Uzak dur arkadaşım.İnsan kendine vurdursa 5000 km boyunca anlayışla karşılarım ama 5000 km boyunca çözüm aramadan bu şekilde motosikletini vurdurarak çalıştıran adam motorunu satın alacak adamın sırtında rodeo yapar.
Abiler bende geçen sene aldığım 38,000 km 2004 gs500 e var
Geçen yolda sol silindir ateşlemesinde düşük devirde tutukluk olmaya başladı gazı acınca normal hale dönüyordu bende önce buji sonrada ateşleme bobinini yeniledim hala sorun devam ediyor sizce neden olabilir bu Arada karbüratör de yeni temizlendi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Buraları hortlatmak lazım gibi.
Öncelikle Herkese selam, 8 gün önce hiç hesapta yokken karşıma çıkan kız gibi bir 2003 GS yi geri çeviremeyek aldım ve aranıza katıldım.
"Neden geri çeviremedin ki?" diye sorarsanız, mevzubahis GS sadece 5700 km de ve noktası virgülüne orijinal olduğu için beni adeta ele geçirdi. Parayı denkleştirmek için geçen uykusuz geceler, yarattığı heyecan. Hemen randevulaşıp motoru görmeye gittim, çünkü 5700km inanılır gibi değil önce her yerini kontrol ettim maşallah boncuk gibi sonra tramer kontrolü (hem şasi hem plakadan) hgs uygulamasından da son iki muayenedeki kilometrelerini inceleyip gönlüm rahat aldım ustama getirdim. Böyle bir motor olduğunu getireceğini zaten söylemiştim ama bu kadarını beklemiyordu herhalde ki, önce yüzü güldü adamın (normalde cool bir adam) sonra dedi ki "Türkiye'de en temiz GS bizde biliyorduk, birde bu çıktı başımıza" deyip bindi baktı bütün kontrollerini yaptı zincir temizlendi balataları yağı kontrol edildi ve çıktık yollara, daha 8 gün oldu ama 450 km olmuş bile sabah farkettim gezmeye doyamıyor insan böyle güzel bir motorla. Şimdilik forumdaki geçmiş yazılanları okumakla geçiyor gecelerim anladığım kadarıyla sorunsuz ve sahiplerini hep mutlu etmiş bir modele sahibim ve ben de oldukça mutluyum, hissiyatı homurtusu gücü devir yükseldikçe artan çekişi ve aynı oranda devirli sürüşte azalan titreşimi ile gayet nevişahsına münhasır bir motosiklet olduğunu, kendi tarzı olduğunu bana şimdiden gösterdi. Neyse çok kafa şişirdim, umarım buradan gs sahipleri ile tanışıp sohbet etme şansım olur.
uzerine 500 luk baska makina tanimam...
arkadaşlar herkese merhabalar.
Aralık ayında A motor ehliyetimi alıp motora başlamayı istiyorum fakat hangi motoru alacağım konusunda ikilemde kaldım.
öncelikle bütçem ilk aşama için max 15.000 tl
2 ihtimal var:
ya
-2.el pulsar ns 200 alacağım ve en yeni ve günümüze yakın olanı 2016 model ve 20.000-30.000 km olacak
yada
-yine 2. el 2004-2005 model kawasaki er 5 veya suzuki gs 500 alcağım.bunlar da en az 100.000 km de olacak ve gerçekten gidecek motor.ns 200 gibi belirli sınırları olmayacak.
2.seçeneğe daha yakınım.sizce 2005 model bir motor temiz kullanılmışsa 2020 yılında alınır mı?temiz olsa bile ilerleyen kullanımlarda ne tarz sıkıntılar çıkartabilir.
teşekkürler.
2 kişilik yolculuklarda,artçı için nasıldır,artçıyı yorar mı?
Gs 500 ün hava soğutmalı olması,en büyük tercihim,hız ile işim yok,120 ile140 km hız arasında gitsin,2 kişilik turlarda sıkıntı etmesin
Ful face kaskla çıkıyorum.
Rusya'ya yerleşeceğim,asyadaki bazı ülkeleri gezebilirim
Fırsatını bulursam,Türkiye'ye gelirim.
ybr ile hep tek başıma,Rusyaya 2 sefer gittim,sabit 110 km hızla gitsem,günde rahat 700 km yaparım,arkadaki kişiyide düşünmekte fayda var
Aklımda farklı modellerde var,bakalım ne olacak
Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim!
Geçen sene aldığım ve uzun yıllar yatmış olmasından kaynaklanan sorunları daha yeni çözüme kavuşturduğum 1993 model Suzuki GS500E motorumda son kalan probleme buradaki bu konuda tecrübe sahibi arkadaşlardan yardım ve öneri alarak çözüme kavuşturma ve artık trafiğe çıkmak istiyorum.
Konu iç yüzeyi paslanmış yakıt deposu. Enjeksiyon ile sisteme verildiğinde herhangi bir sorun olmadan çalışıyor fakat yakıt deposundan alınan yakıt sisteme gittiğinde motor stop ediyor ve çalışmıyor bir daha.
Yaptığım araştırmalar sonucunda ortak yöntem olarak raspa sonrasında sitrik-fosforik asit banyosu ile temizleme şekli var. Bu işlemin sonucunu çok sağlıklı ve uzun vadede çözüm olmayacağına inandığımdan daha teknik farklı çözümler peşindeyim.
Aramızda bu tarz konularda tecrübe sahibi olan, bir şekilde çözüme ulaştırmış arkadaşlar var ise bilgilerini burada paylaşabilirler.
Ninja 250 bloklu, Gs500 Scrambler.
Bir arkadaşımın yeni aldığı, ninja 250 bloklu,Gs500'ü denedim.
Daha önceki naked 500 cc serisi motosikletleri kullanmış biri olarak gs500'ün,cbf500'ün ve Er5'in tadı malesef yok. Lastikler enduro. 100'e kadar güzel hızlanıyor,100'den sonra kadran milim milim gidiyor Belki rüzgarın etkisi,belki de enduro lastiklerin etkisiyle olabilir.
Ama şekli şemali yerinde. Devil egzoz var üzerinde. Şehir içinde çok keyifli,uzun yolda 90'dan sonra yoruyor.
Piyasa arşa çıkınca sanırım böyle ilginç proje motosikletleri göreceğiz daha.
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Geçen letgo da denk geldim bir tane deposu ezik yumruk kadar büyük göçük vardı turşu olmuş maşasının yamukluğu resimden bile belli oluyordu belliki bir kaza geçirmiş adam 30 bin tl yazmış dı bence zorlasan 25 falan bırakırdı
Eskinin efsane motorlarını birilerinin toplayıp binmesi, onlarla gezmesi benim hep hoşuma gitmiştir. Belki ileride kuvvet anlamında daha da tatmin eden örnekler çıkacaktır. Video da güzel olmuş, elinize sağlık.
Evet bu şekilde motosikletler var. İyi bi usta ve yedek parça tedariği ile aslında güzel fiyatlara toplanabilir fakat usta faktörü çok önemli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Çok teşekkür ediyorum.
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)