honda ne yapıyor, arkadaşlar ne oluyor, böyle acaba kriz, bitince tekrar düşermi, fiyat. cbf 150 almaya niyetlendim ama öyle görünüyorki ybr alacağım
honda ne yapıyor, arkadaşlar ne oluyor, böyle acaba kriz, bitince tekrar düşermi, fiyat. cbf 150 almaya niyetlendim ama öyle görünüyorki ybr alacağım
aynen bende niyetlendim sıfır a ama 2. ele düştüm ;) bakalım nereye gidiyoruz
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
bence 2 ci el düşündüm ama sıfır motor bi başka olur arkadaşım rüyalarıma giren cbf 150 günden güne gözümden düşüyor.
4000 tl
gerçekten bugun activanın km saati değişti 26 tl.gerçekten çok
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
km halatımı değiştirdin yoksa komple göstergeyimi ?
Daha iyi işte 2. el Cbr 125r lere yönelin daha ne istiyosunuz
cbr 125 kurye veya tahsilatçıya gelmezki malum bi çocuk yaklaşır düşürür arkadaşım bi düşünce grenaj 250 tl den az değildir cbf 150 iyidir bu konuda tabi 4000 tl ona vereceğime cbr 125 alır insan
ybr indirimde değil ki o da 3890...90 tl fark var.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
evet ya ybr de zam geldi piyasa nereye gidiyor :(
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
seve seve ck 125 =)..kimkoda fiyatı artmayan tek cihaz.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
cbr 125 yan ve on grenajların toplam fıyatı 1.700 tlcikk
([B]TEKEL[/B])inle Tut Beni ([B]ALKOL[/B])larına Sar Beni N([B]EFES[/B])ine Muhtacım......::bira01::
Ne bu ya 1.700 e komple yeni araba kaportası alınır ne bu
Otomobilde ortalama 5000 kalem parça vardır bunun 2000 civarı motor-vites kutusu parçalarıdır, en pahalı paçaları şase-motor-vites kutusu ve yürüyen aksam olarak sıralanır...Elektronik oyuncaklar daha ucuzdur.
Motosiklette ise sıralama motor-vites kutusu-süspansiyon-direksiyn sistemi ve frenler gelir.
Mantık olarak Transalp 700i ile en ucuz otomobilin aynı fiyat olması gerekir 15.000Tl Lada Vega klimasız ABS'siz, tutarlı çıktı bu motosiklet pahalı değilmiş ama karşılaştırma gerçeği yansıtmadı...
ben anlamadım bir konu var, sadece ybr veya cbf için değil diyer motorlar hakkında sıradan küçük sınıf bir araba 25.000 lira yolcu ve sürücü havayastığı, klima, hidrolik direksiyon, abs gibi donanımlar bulunuyor. ve kullanılan metal ağırlık ve şekil olarak daha fazla, motor daha teknolojik, hatta bunun içinde ısıtıcıda var. örneğin çıplak motor olan fazer 16.000 lira ile başlıyor. 600 cc motor dijital gösterge var. abs bile 2000 lira ekstra ödeyerek sahip oluyorsunuz, motor teknolojisi ne kadar iyi bilmiyorum ama inanın arabanınki kadar iyi oldunu düşünmüyorum, tek avantajı yakıt diye düşünüyorsunuz ama binek arablar artık 6 litre ile 100 km gidiyor, ve 1400 cc olmasına ragmen ama bizim 125 likler 100 km de 2 litre yakıyor, fazer (araştırdım kadarı ile tam bilmiyorum forumlardan okudum ) km de 200 kuruş 100 km de 20 lira buda 6 küsür burdan şu anlaşılıyor motora gereken teknoloji aşılanmamış artı yapı olarak çok küçük ama fiyat olarak çok büyük tabi teknolojide yok bu verdimiz parada bana göre 125 litrelik bir motor 1 litreden fazla yakmaması lazım fazerinde 3.5 dan motor üreticilerinden bir bmw yakıt durumu aynı cc deki motorlara göre daha iyi o da marka imajından ama fiyat olarak bence o da çok pahalı şimdi soruya gelirsek neden bu fiyatlar bu kadar yüksek.
Ne kadar bu konularda araştırma yapsamda motordan vazgeçmedim.
Bir ürünün fiyatının nispeten pahalı olmasının başlıca sebepleri;harcadıgınız sermayenin size geri dönüş süresi,tüm girdiler eklendiğinde mevcut amortisman riskleri,rekabet politikası(markalaşma,arge,reklam,ürünün hitab ettigi kesimin hayat standartlarıyla personelin standarları arasında paralellik kurabilmek) gibi sebepler olarak sıralanabilir.Kullanılan hammaddenin atık olmaması,ürün dayanımlarının kullanılacak alana uygunlugu,çevreye uyumlulugu da bariz sebepler arasındadır.Markalaşmış ürünler de aslında üretici firmaların başı sendikalarla biraz dertlidir.Yüksek sosyal haklar ve yüksek(yaşanılabilir)ücretler markaları fason üretime zorluyor.Bu fiyatları düşürsede ekomik dengeler bozulduğundan alıcının da gücü düşüyor ve döngü gene kısır kalıyor.Ve bizim gibi ikinci dünya ülkelerinde üretilmeyen ürünün iç piyasada yerli tanıdık rakibi olmadığından fiyat dengesinin ipleri ithalatcının elinden düşmüyor.5tl ye alınan ürün 50 tl ye pazara çıkıyor.Malın yalnızca ithalatını yapan ithalatcı vurgun kıvamında satışı hedefleyip,enkısa zamanda lüks yaşam standartlarına ulaşmayı amaç belliyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)