Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
teşekkürler, çok güzel günler bekliyor sevgili kurdum ile beni. bu gece istanbul yolcusuyum, motor orada. koruyucu kıyafetlerim maalesef yok, paramı anca yetirebildim ama kask alacağım motoru alırken diğerlerinide sonra ekleriz.
aldığım 1-2 gün içinde herşeyi yazmayı düşünüyorum ilk izlenim olarak.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
anadolu yakası'nda ucuz koruma kıyafetler satan bildiğiniz yer var mı?
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
SYM zaten simdiye kadar bize gerek Joyride gerekse GTS250 ile kalitesini ispatlamış bir marka. Yamaha'dan daha yüksek beygir gücü ile farkını ortaya koymuş bile. Bu sınıfta bir motor alacak olsam hiç düsünmez alırdım SYM'yi.
Türkiyede çok fazla bilinen markalardan olmadıgı icin çinlilerle karıştırılmaz umarım
1 MAY
Bence gayet güzel bir motor.Üzerindeki motoru Honda cgl125 lere benziyor. Üstelik 4 sübap. Tipi hiç fena değil. Triumph lara falan benziyor.
Özelliklerie bakıldığında gayet güzel bir motosiklet.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Performans olarakta sonderece iyi.Acaip kuvvetli bir ivmelenmesi var gazı verdinmi....
Tip olarakta zaten Triumph tan alıntıları hemen göze çarpıyor
SYM nin çinlilerle kıyaslanacağını ya da karıştırılacağını hiç sanmam çünkü
malzemedeki işçilik ve dayanıklılık görülebilecek kadar bariz......
Performans desen hiç tartışılmazMaxi Scooter almayı düşünenlere kesinlikle test sürüşü yapmalrını tavsiye ediyorum! buna değer, en azından akıllardaki soru işaretleri netlik kazanır.
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
teşekkür ederim. 1900 ytlye aldım ikinci el, 2007 model ve 5000 km. o kadar mükemmel bir motorki anlatamam. gerçekten herkese tavsiye ediyorum, satan kişide çok çok memnunmuş fakat borçları dolayısıyla satmış. sıfırları 3600e satılıyor yani ç.kale'de sorduğumda öyle dediler ama sahibinden.com'da 2600e sıfırı da var.
tüm gün gezmekten foto çekmeyi unuttum onlarda kısa zamanda gelecekler umarım.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Evet sevgili MT üyeleri, söz verdiğim izlenimleri gecikmelide olsa aktarma zamanım geldi diye düşünüyorum.
Bu benim ilk motosikletim ve takdir edersinizki kısa süreli gezintiler beni kesmiyor, en az bir şile-ağva-kartal-caddebostan yapmadan rahat edemiyorum ki dün ortaköy'e gittim hızımı alamayıp.
Motoru söylediğim gibi ikinci el aldım, satan kişi bakımları vs. iyi yapmış fakat aksesuar olarak kayan elcikleri değiştirmiş sadece bunun dışında motosiklet sapsade. Köprüden geçerken, sahilyolunda biraz yüksek sayılabilecek hızlara çıktığımda anladımki bu motora kesinlikle ve kesinlikle cam şart. Korumaları aldıktan sonra onları da halledeceğim.
Motor sabahları çalışırken biraz naz yapıyor, bu beni şimdiden korkuttu çünkü Çanakkale'ye döndüğümde yağmursuz, karsız vs. havalarda okula motosiklet ile gitmeyi planlıyorum eğer çalışması gecikirse hocalarla papaz olabilirim.
Lastikleri üstünde gelen orjinal lastikler ve ufak su birikintilerinde sorun çıkarmıyorlar genel olarak yol tutuşları başarılı ama dün dükkanın önünde biriken suya daldıktan sonra küçücük motoru zor zaptettim. Ayrıca Kadıköy rıhtımındaki tramvay yoluna girmiştim, ince lastikler manevra esnasında nasıl oldu anlamadan rayların arasına girmiş ve az kalsın kaza yapıyordum, hayatımda yaşadığım en heyecanlı anlardan biriydi.
Motorda titreşim gerçekten fazla, uzun süre seyahat edip seleden inince bacaklarınız uyuşmuş gibi oluyor, bunun çaresi var mıdır? Ayrıca, performans başarılı ancak 90 km'nin üzerine çıkarken bariz bir zorlanma var ya da bana öyle geliyor, motor kendisini yırtıyor, "öldüm abi yapma gözünün çapağına ekmek bandırayım" diyor
Motorda cruiser havası hakim sanki depo biraz yatık olsa ve direksiyon sürücüye biraz daha yakın olsa tam hayalimdeki makine olurmuş.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Merhaba Arkadaşlar,
Bende yaklaşık 5-6 ay önce bir Sym WOLF 125 classic aldım ve hemen hemen 2000 Km kadar kullandım. Satın almadan önce Wolf hakkında bilgi ararken pek kaynak bulamadığımı hatırlıyorum. Bu sebeple bende izlenimlerimi aktarayım istedimki yeni satın alacak olan arkadaşlara faydalı olsun.
Öncelikle ben motosikleti çok beğendiğim için biraz taraflı olabilirim, hatırlatayım
Tarz: Görüntüsüne kesinlikle bişey diyemiyorum. Çünkü 100% retro stili olduğu için beğenmeyen arkadaşlar olabilir. Yada benim gibi görüntüsüne tav olan... Tam zevkler renkler meselesi... Sadece şunu söyleyebilirim, eğer model olarak eski Triumph tarzı motosikletleri beğeniyorsanız, çok yüksek ihtimalle bunuda beğeniyorsunuz demektir. Ve eğer satın alırsanız her geçen gün daha da beğeneceksiniz.
Lastikler Evet diğer arkadaşlarımında aktardığı gibi lastikler biraz ince. Ama 125 cc bir motosiklet için normal. CBF150 ve/veya YBR125 tarzı motosikletler kullanan arkadaşların bir sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. Ben scooter'dan gelme olduğum için yol tutuş katettiğim 2000 km boyunca bana harika gibi geldi tabi. Diğer arkadaşlarında bir sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.
İşçilik/kalite: Genel aksam oldukça kaliteli. Zaten retro da olsa naked tarzı diyebileceğimiz bu motorun heryeri meydanda. İşçilikteki kaliteyi hemen farkedebiliyorsunuz. İşçilik ve malzeme kalitesi konusunda YBR125 ve CBF150 ile 1/1 olduğunu söyleyebilirim.
Egzoz: Bu motorun en önemli 2 özelliğinden biri dış görünüşü, diğeri egzozu. Sanıyorum tipini eski triumph'lardan kopyalarken, sesinede bir parça retroluk katmak istemişler. Sesine bayılacaksınız. Hatta bu konuya youtube.com dan bir bakın. Sesi epeyce sevilmişe benziyor ki youtube a birçok SYM Wolf egzoz sesi eklemişler arama kelimesi olarak "sym wolf sound" kullanabilirsiniz. Bende 5-10 kişiden sesine bayıldım şeklinde olumlu tepkiler aldım. Özellikle devirsizken kendinizi SS subayı gibi hissedebilirsiniz 1nci dünya savaşından fırlamış gibi çok komik
Performans: Motor'a 12,5 beygir diyenler var, 14,5 beygir diyenler var... 13'de anlaşalım. 125 cc için oldukça iyi rakkam. Ancak hemfikir olduğumuz bir konu varki oda torku düşük. Sanırım düşük tork nedeniyle devirsizken biraz güçsüz kalıyor. 5000 devirin üzerinde, her vitesteki performansından çok memnunum. Genel performans olarak 125 YBR ile çok yakın. Son sürati 100 Km/s'in biraz üzeri.
Yakıt sarfiyatı: Yakıt sarfiyatı 125 cc/5 beygir olan scooter'ımdan daha düşük. Bu yazının yazıldığı tarihte 20 YTL. benzin ile şehir içerisinde 300 Km'ye yakın bir yol yapabiliyorum. Tamda ölçmedim. Ancak bu kadar yolu scooterım ile yapamıyordum. En azından bana göre baya ekonomik diyelim. Bu arada ilk 1000 km. yakıt sarfiyata epeyce daha yüksekti. Rodaj bittikten sonra süratle yakıt sarfiyatı da artmaya başladı (pek çok sıfır motosiklet ve motorlu araçta olduğu bigi).
Vites: Bu motosikletin vites kutusu diğer motosikletlerden daha farklı. Örneğin standart olarak motosikletlerde birinci vites aşağıda, 2,3,4 ve 5 yukarıdadır. Wolf'da vites pedalını her aşağı ittiğinizde vites artıyor. her yukarı kaldırdığınızda ise vites küçülüyor (topuk pedalıda standart olarak mevcut. Bu sayede vites düşürmek iyice kolaylaşıyor). Bana böylesi daha kolay geldi. Gerçi alıştıktan sonra hepsi kolay. Birde cycled vites diye bir hurafe var. Vites 5 ileri, 5 geri şeklinde. Yani cycle değil. Yani 5'den ileri gidince boşa geçmiyor. Sanırım eski modelleri 4 vites ve cycle imiş. Ama şu anki modeller öyle değil.
Arıza durumu: Şu ana kadar herhangi bir arıza yaşamadım. tıkır tıkır gidiyor. SYM'deki usta da çok zor arıza yapar diyerek öve öve bitiremiyor. Oda bu modeli çok seviyormuş. Birde ben motoru sakin kullananlardanım. Nadiren sıkıştırıyorum. Önümü görücem, yol boş olucak o zaman yapıştır... Ama yolda olduğum zamanın 90%'ını düşük devir ve düşük süratle geçiriyorum. Dolayısıyla pizzacı gibi giderseniz ne olur bilmem...
Şikayetler: Şu anlık ufak-tefek birkaç şey dışında herhangi bir şikayetim de yok. Ufak-tefek dediklerimi de sıralayayım, sizin için önemli olabilir:
Vites geçişlerindeki sorun: Vitesleri yükseltirken, bazen (diyelimki 20 kez de bir), vites geçmiyormuş gibi oluyor. Vites pedalı sanki yarıda kalıyormuş hissi veriyor. Ancak debriyajı bıraktığınızda kendiliğinden tık diye atıveriyor ve vites geçiyor. Beni rahatsız etmese de yinede servise gittiğimde bu şikayeti ustaya ilettim. Oda bu modellerde bu şekilde bir sorun olduğunu ve zamanla şanzıman alıştıkça düzeleceğini söyledi. Bize de öyle olacağını ümit etmekten başka birşey kalmadı
Arka Fren: Arka fren sanki biraz erken kızaklıyor. Bu tamamen benim motorumla ilgili bir sorun çok yüksek ihtimalle ama ben yinede yazayım. Çünkü SYM serviste fren ayarlarının yapıldığını söylediler ama bana halen tam olarak güvenilir gelmiyor. Dediğim gibi benimle yada benim motorumla alakalı olabilir.
Vibrasyon: Arkadaşlar bu motorda vibrasyon var. ilk 5000 devirde problem yok. Ancak 5000 devirin üzerinde gitgide artan bir vibrasyon söz konusu. Dikine tek silindir motorların çoğunda bu durum mevcut zaten. Bu sebeple şikayet olarak yazmıyorum. Sadece bunda da var bilin Daha az vibrasyonu olan motorlar kullandım. Daha çok vibrasyon olanlarıda. Dolayısıyla alışık olmayanları rahatsız edebilir. Ama duruma aşina olanları rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum.
Motosikletin bulabildiğim en güzel fotoları www.flickr.com da. arama kelimesi olarak "sym wolf" kullanın.
Motosiklet 3 farklı renkte üretiliyor: siyah, mavi/beyaz, turuncu/beyaz. Ancak Türyiye'ye gönderdikleri tek renk turuncu/beyaz. Diğer renker şu tarih itibariyle ülkemizde yok. Boşuna aramayın.
125 cc bir motosiklet istiyorsanız ve wolf classic'i tercih ederseniz memnun kalacağınızı düşünüyorum. Aklıma veya başıma daha başka bişiler gelirse onlarıda eklerim ilerde Satın alacak olan arkadaşlara şimdiden hayrılı olsun. Sorusu olan arkadaşlar her zaman mesaj atabilirler.
SYM Wolf 125 Classic
Açıklama için teşekkürler.. Bende bir zamanlar hasta olmuştum bu modele.. Hala da severim görüntüsünü
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Olm Barış sen yaşıyor musun? SYM'ci mi oldun demek Zen'den sonra, hadi hayırlı olsun. Bir ara ben de acayip sarmıştım bu motora, kalitesine de bayılmıştım, ama vites olayından dolayı vazgeçmiştik. Şimdi cıbır aldık eşime, kısmet buymuş demek.
Bu arada, unuttum sanma sakın nikahıma gelmediğini de, hayırsız tosbaa seni
Aslına bakarsanız, motosiklet kullananların wolften birhaber olduklarını düşünürken başlık açılması beni şaşırttı. Gelelim ürüne; zaten farklı bir görünüme sahip olan araç birkaç keskin değişiklik ile çok farklı bir hale gelebilir kanaatindeyim.. Ayrıca Turuncu rengi ben burdayım diyor. Kullanmış biri olarak lastiklere açıkçası pek takılmadım. Konfora gelirsek çocukken JAWA'lardan birinde aldığım rahatlık hissini tekrar bu motorda hissettim. Tabiki bu tarz motorlar çizgilerinden dolayı pek rağbet görmez. Ama kullananlarıda tatmin etmeyecek kadarda boş bir motor değil. Velhasıl kelam Yunanistan turu yapamazsınız belki ama şehir içinde çok işinizi görür. Ayrıca Wolf almayı düşünen varsa özelden iletişime geçebilir.
Ehehh buluşunca ifadeni alcam senin
Yakınlardayım hala, aynı sokakta tuttum evi, uzağa gitmedim. Görüşelim tabiiki.
Carrefour toplantısı bana uyar (eski günlerdeki gibi) ya da caddede de buluşabiliriz; nasıl istersen.
Kerik ailesini ve Barış' ı da çağıralım mutlaka, diğer buluşmalardan farklı olarak bu sefer benim de yanımda eşim olacak
yahu ben bu başlığa uğramayalı ufak dahi olsa değişiklikler olmuş. vay be
arkadaşlar, bugün motorum 15000 km oldu, nice 15000 kmlere diyeyim nazar değmesin.
wolf'umu gün geçtikçe daha çok sevmeye başladım. bir ara satmaya karar vermiştim daha doğrusu verdirilmiştim olayı da anlatayım bari.
istanbul'a bir arkadaşımı görmek için motosikletle gitmiştim geri dönüşümde marmara ereğlisi'nde bir benzin istasyonunda mola verdim. benzin aldıktan sonra yorulan ellerimi ve "su, suuuu" diye inleyen bünyemi biraz rahatlatayım dedim. benzinliğin içindeki büfeye oturdum siparişimi verdim. çalışan eleman motorumu çok beğendi bana satmam konusunda çok ısrar etti. ne yalan söyleyeyim düşünmedim değil daha sonra kendisiyle telefonlaştık ve ben motoru ona götürmeme 3 gün kala kararımdan döndüm. iyi etmişim şimdi aşkımızı tazeledik.
11200 kmde debriyaj balatası sıfırlandı motorumda. erken bittiğini söylediler serviste acemilik tabii.
geçen gün 14000 bakımına girdi ve arka lastik değiştirildi. unutmadan; bu istanbul'a gidişim esnasında motorun arka lastiği keşan'a yaklaşık 25-30 km kala patlamıştı. jant üstünde keşan sanayi sitesi'ne gittim. gittiğimde jantlar telli olduğundan ve dükkanlar kapandığından usta bulamadık. sağolsun arkadaşlarım yardım ettiler bir gece orada kaldım. o zaman motorun arka iç lastiği değiştirilmişti. ç.klale'ye döndükten sonra tekrar çivi girmesi yüzünden arka lastiğim patladı. duro marka yağmur lastiği taktırdım. eski lastiğe oranla arka fren daha başarılı artık, tavsiye ederim.
yalnız arkadaşlar ben motorun supaplarından ince bir şıngırtı duymaya başladım. malum alındığından beri hiç supaplarla oynanmamış ayar kaçmış olabilir :S bunu ç.kale'deki birol ustaya söyledim 2-3 kere ama ayarın normal olduğunu söylediler. yetkili olmayan ama güvendiğim başka bir serviste bunu hallettireceğim. performansı etkilemiyor, yakıt tüketimim aynı ama o şıngırtı sessiz yollarda düşük hızda seyrederken içimi bir garipleştiriyor.
ayrıca motorum 13950 kmde dışarıda bir yere parkettiğim zaman kurcalanması sebebiyle eldeki marşı bozdu. bunu da hallettik. yedek parça stoğu olmadığı için ilk aldığımda sıkıntı çekmiştim fakat artık aradığım tüm parçaları bulabiliyorum. özer ağabey'e teşekkür ederim ilgilendiği için tekrardan.
bir de şu çalıştırma meselesi yine hallolmadı, götüreceğim servisteki ustaya durumu anlattım bana supaplardan kaynaklandığını söyledi. jikleyi tam konum açıyorum gaz vererek çalıştırıyorum motoru 2-2500 devir aralığında bekletiyorum ama eğer 2 dk bu şekil tutmazsam istop ediyor. bu normald midir?
sorularınız olursa cevaplayabilirim.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
sesi taramalı tüfek gibin
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)