Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6501
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    vallahi arkadaşlar ben bi türlü 90'km'yi geçemedim rüzgarlar hep beni buluyor galiba... zaten en doğrusuda bu makine ile 80'i geçmemek...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6502

    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    YBR 125
    Alıntı PoWeR_TeCH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.vitese geçeceğin zaman iyice yavaşla öyle vites at yoksa dişlilerin ömrünü çabuk bitirirsin. Bir vitesin son hızından yüksek bir hızda o vitese geçirmeye çalışırsan dişlilere zarar verir. Ayrıca vites geçişlerinde yarım debriyaj da olsa debriyajı bırak ondan sıonra vites at ya da gaz verip atabilirsin o zaman da ses duymadan sorunsuz atarsın. YBR'nin benim görebiildiğim vites son hızları:
    1.vites: 30km/h
    2.vites: 50km/h
    3.vites: 70km/h
    4.vites: 100km/h
    5.vites: 130km/h(çok eğimli yolda tam eğilerek zar zor )
    Bu hızların hepsini 11k rpm'de görüyorum.
    Bu arabalarda da böyledir. 100km/h hızla giderken 2. vitese atamazsınız. Dİlim döndüğünce yardımcı olmaya çalıştım. Herkese kazasız belasız sürüşler
    Bilgiler icin ben de cok tesekkur ederim...
    ::ressam::

  3. #6503

    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Herkese teşekkür ediyorum.Toplumumuzda heryerde olduğu gibi(kendi çevremdeki 135-140 ve hatta abartıp 145 diyenler için bu sözüm) atış oranı yüksek.Hepinizi saygıyla selamlıyorum.

  4. #6504
    PoWeR_TeCH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Alıntı denizz8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Yaşım 30, boyum 1,78, kilom 90.Ben de YBR 125 sahibiyim.Ben bu motorla yokuş aşağı en fazla 120'yi gördüm.Şimdi diyeceksiniz ki bu adam bunları neden yazıyor.
    Çevremdeki bazı kişiler bu motorla 140'ı 135'i çok rahat yaptıklarını söylüyorlar.Bunlar inanılacak şeyler mi?
    Ben düz yolda, rüzgarsız bir havada 110'u zor görüyorum.Hız benim için sorun değil, yanlış anlamayın ben sadece söylenenlerin(135-140 ların) gerçekliğini merak ettiğim için soruyorum.Motsiklet konusunda çeşitli araştırmalar yapıyorum, uzman test sürücüleri dahi 250'lik tek silindirli motorların 135-140'ı zor yaptıklarını not ediyor.İş 125'liğe gelince durum nasıl olur acaba?
    Herkese kazasız sürüşler.
    hocam ben kendi motosikletimden yola çıkıyım. arkada 100/90 lastik var yani arka tekerin çapı 2cm daha büyük ön dişliyi büyütmüş gibi birşey oluyor. benim düz yolda gördüğüm son sürat max. 100 km/h, bazen 110km/h oluyor ama nasıl oluyor ben de anlamadım. zaten bu hızlara çıkarken eğilip motora yapışıyorum. ybr'nin de gidonu yukarıda olduğu için zor oluyor normal dik durarak ortalama 90km/h yapar daha da gitmesi lastiklere, debriyaj balatasına, rodajın nasıl yapıldığına, servis bakımlarına, sürücünün kilosuna......... göre değişir. Ben bir kere toroslardan inerken çok eğimli bir yolda denedim 125-127km/h oldu. onda da diken üstünde gidiyorum ve bu hızı 2-3sn gördüm. yani 135- 140 imkansız bence çok eğimli ve uzun bir yol bulabilirlerse belki olabilir. Ancak herkesin de dediği gibi bu motosikletin ideal son sürati 90km/h kazasız sürüşler dileğiyle

  5. #6505
    CBR125RCI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    üzümlü/ERZİNCAN
    Motosikleti
    INAZUMA olacak inşaallah
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun...
    Gezmeye başladın mı? Nasıl?
    Bide foto ve yorum alalım senden...Özellikle foto ihtiyacımız var...
    teşekkür ederim, gezmeye başladım evet,bence tek kelimeyle harika bir motor,zaten bir iki arkadaşımda tur atıp geldiler,çok atik olduğunu söylediler,bunu söyleyeninde 2004 ybr si var,geçenlerde hafif eğimli yolda bir dokunayım dedim gaza100 dedi elimi çektim,birazda korktum yani rodaj döneminde olduğu için,1000 km ye doğru ne verdiyse artık basacazki açılsın görüşürüz.fotoları da çekiyorum,bir iki gün içerisinde sizlerle paylaşacağım.kazasız belasız sürüşler diliyorum.Allah'a emanet olun.
    ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
    BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..

  6. #6506

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı denizz8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese teşekkür ediyorum.Toplumumuzda heryerde olduğu gibi motor camiasında da atış oranı yüksek.Hepinizi saygıyla selamlıyorum.
    atış derken ? ya eksik harf kullandın ya da bize sanki "kafadan sallayıp yazdığımızı" kastedip hakaret ettiğini düşünüyorum. umarım yanılmışımdır ama doğru düşünüyorum sanırım. sen bu foruma layık değilsin denizz8... toplumda senin gibiler oldukça da ister istemez böle tatsız durumlar çıkabiliyor. demekki senden heryerde olabilir ama motosiklet camiasına layık görmüyorum seni....

  7. #6507

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Vitesle ilgili iki arkadaşın problemlerini okudum. 5 günde 500km yolu zevk için yapmış biri olarak aynı problemleri rodajda olduğundan dolayı bende yaşıyorum. Öncelikle şunu söyliyeyim motorun parçaları yerlerine yuvalarına alıştıkça daha az yapıyor. Şimdi geleyim neyi neden yaptığına ve nasıl geçtiğine.

    1-)Vitesi ışıklarda durduğunda ya da başka zamanlarda geçiremediğini söylemiş bir arkadaşımız. Bu debriyajından kaynaklanıyor eğer düşündüğüm şeyse ve vitesleri geçirirken kontak anahtarını "on" konumunda tut hatta mümkünse marşa bas ve çalışınca geçir. Bütün bu söylediklerimi yaptığın halde yine yapıyorsa debriyajını kavrama noktasına gelmeden yani hafif bırak o şekilde değiştir. Öyle öyle alışıyor ve düzeliyor. Yok diyorsan bunuda yaptım olmadı bir servise göstermende yarar var.

    2-)Bir arkadaşımız vites geçişlerinde garip bir ses geldiğinden bahsetmiş buna gayet açıklamalı ve profesyonel cevaplar verilmiş. Naçizane bende de oluyordu böyle bu genelde motoru kullananın hatasından kaynaklanıyor. Küçük vitese geçirirken özelliklede 1'e sanki dişliler dağılmış gibi oluyor. Çünkü dişliler zarar görüyor. Çözümü ise bir küçük vitese atman gerektiğinde önce gazı kes sonra hafif arka frenle uygun hıza düş tabi bu arada elin debriyaja basılı durumda sonra vitesi geçir ve en önemlisi hangi büyük ya da küçük hangi vitese geçirirsen geçir debriyaja basıp vitese taktığında debriyajı bir anda bırakma yavaş yavaş bırakırken yavaş yavaş gaz ver;vites küçültüyor,motor freni yapıyorsan bile.

    NOT: Bunları tamamen kendi amatör 500km lik kullanımımdan kendim öğrendim benim işime yaradı ki mantıksız şeylerde değil kanımca. Yinede deneme kararı şahıslara ait. Yanlışlarım varsa düzeltebilirsiniz.

    Saygılar... (:

  8. #6508

    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    atış derken ? ya eksik harf kullandın ya da bize sanki "kafadan sallayıp yazdığımızı" kastedip hakaret ettiğini düşünüyorum. umarım yanılmışımdır ama doğru düşünüyorum sanırım. sen bu foruma layık değilsin denizz8... toplumda senin gibiler oldukça da ister istemez böle tatsız durumlar çıkabiliyor. demekki senden heryerde olabilir ama motosiklet camiasına layık görmüyorum seni....
    Afedersin ama anlamadım neden bahsediyorsun.Konunun veya yazdıklarımın seninle alakası ne?Ben o sözü kendi çevremdekiler için kullandım.Seni tanımadığıma göre seni bağlamamalı.Hem sen ne cürretle beni bir yere yekıştırıp yakıştıramam gibi bir misyona bürünüyorsun.
    Lütfen polemiğe girme.Size atfen birşey varsa beni yargıla.
    Ben kendi motorumda bir kusur mu var diye çevremdeki 135-140 hatta ibreyi geçip 145 gördüm diyen şuursuzlara atfen kullandım o sözü.Dikkat edersen sizlerin verdiği bilgilerin verdiği iç huzuruyla hepinize teşşekkür ederek başlamışım mesajıma.Bence büyük bir yanlış anlama var.
    Saygılar...

  9. #6509

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    arkadaslar gecen ısıklarda bi tvs apache ile karsılastım bana baktım ara gaz veriyo bi kaltık ışıklardan dier ışıklara adama bi motor payı fark attım ve cok mutluyum 125 lik bi motorla 150 lik bi apacheyi gectiğime yamaha farkı işte bu bide uzerinde suzukı motoru var die ovup bitiremiyorlardı

  10. #6510

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    erdal3323

    Dostum bence senin motorun Ybr Racing sınıfına giriyor..150 cc 13,5 hp'yi geçiyorsun..

    Başka bir topictede Ybr ile 150 yaptığını ve fazla zorlamadığını bassan daha da gideceğini söylüyordun..

    Arkadaşlar hiç kimse kendini yormasın hız konusunda Ybr'nin yokuş aşağı iman gücü ile yaptıgı hız 115-120'dir..

    Düz yolda en ideali 85-90'dır..

  11. #6511
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdal3323

    Dostum bence senin motorun Ybr Racing sınıfına giriyor..150 cc 13,5 hp'yi geçiyorsun..

    Başka bir topictede Ybr ile 150 yaptığını ve fazla zorlamadığını bassan daha da gideceğini söylüyordun..

    Arkadaşlar hiç kimse kendini yormasın hız konusunda Ybr'nin yokuş aşağı iman gücü ile yaptıgı hız 115-120'dir..

    Düz yolda en ideali 85-90'dır..
    bunun üzerine çıkmaya çalışmak intihar olur.


    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  12. #6512

    Üyelik
    20 Ağustos 2008
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    125 cc MZ
    ybr yi biraz oynadım nasıl olmuş
    yorumlarınızı bekliyorumm

    [/IMG]
    :bestmt:::biggrinn::tutkuy::

  13. #6513

    Üyelik
    12 Temmuz 2008
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deniz kardeşim durum bizdede aynı

    ybr 100 km/s hız dan sonra sapıtmaya başlıyor.

    o yüzden 80 90 iyidir
    Selamlar,

    Yakında sizi bu dertten kurtarmayı hedefliyoruz.Yamaha YBR 125 cc için 150 cc silindir çalışmalarımız devam ediyor.Verimli sonuç alabilirsek 2009 yılında 150 cc silindirleri sizlerin hizmetine sunacağız.Saygılar

  14. #6514
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı RİALLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Yakında sizi bu dertten kurtarmayı hedefliyoruz.Yamaha YBR 125 cc için 150 cc silindir çalışmalarımız devam ediyor.Verimli sonuç alabilirsek 2009 yılında 150 cc silindirleri sizlerin hizmetine sunacağız.Saygılar
    Hadi bakalım hayırlısı...Bir aralar vardı bunu yapanlar ama sırra kadem bastılar...Bulabilene aşkolsun

  15. #6515
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı RİALLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Yakında sizi bu dertten kurtarmayı hedefliyoruz.Yamaha YBR 125 cc için 150 cc silindir çalışmalarımız devam ediyor.Verimli sonuç alabilirsek 2009 yılında 150 cc silindirleri sizlerin hizmetine sunacağız.Saygılar
    kendi adıma tercih etmeyeceğimi belirteyim.

    benim motorum bu şekilde güzel, 25 cc için masraf yapmak yerine motoru değişmek tercihimdir
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  16. #6516
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendi adıma tercih etmeyeceğimi belirteyim.

    benim motorum bu şekilde güzel, 25 cc için masraf yapmak yerine motoru değişmek tercihimdir
    sevgili babaçi zaten bir motor yaklaşık 5 sefer rektifiye kabul eder.Ve her seferinde 0.25 mm silindir çapı genişler.5x0.25 1.25 mm al sana ortalama 150 küsur cc. motor.Ama ondan sonra birdaha rektifiye değil hiçbirşey paklayamaz motoru

  17. #6517

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar gecen ısıklarda bi tvs apache ile karsılastım bana baktım ara gaz veriyo bi kaltık ışıklardan dier ışıklara adama bi motor payı fark attım ve cok mutluyum 125 lik bi motorla 150 lik bi apacheyi gectiğime yamaha farkı işte bu bide uzerinde suzukı motoru var die ovup bitiremiyorlardı
    brazil üretimleri hep bölemi olur yavf

    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdal3323


    Arkadaşlar hiç kimse kendini yormasın hız konusunda Ybr'nin yokuş aşağı iman gücü ile yaptıgı hız 115-120'dir..

    Düz yolda en ideali 85-90'dır..
    çok doğru. 4 gündür 20ytlik benzinle geziyorum. şuan için max hızım 80 ve 7000rpm/min

    Alıntı 125-MZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr yi biraz oynadım nasıl olmuş
    yorumlarınızı bekliyorumm
    güzel olmuş mz'ci

    Alıntı RİALLİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Yakında sizi bu dertten kurtarmayı hedefliyoruz.Yamaha YBR 125 cc için 150 cc silindir çalışmalarımız devam ediyor.Verimli sonuç alabilirsek 2009 yılında 150 cc silindirleri sizlerin hizmetine sunacağız.Saygılar
    valla sadece silindirle bitse iyi de krank'a kadar iniliyor ondan sonra. 25c artış esdki krankı mutlaka kıracaktır onu da düşünün abisi

    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili babaçi zaten bir motor yaklaşık 5 sefer rektifiye kabul eder.Ve her seferinde 0.25 mm silindir çapı genişler.5x0.25 1.25 mm al sana ortalama 150 küsur cc. motor.Ama ondan sonra birdaha rektifiye değil hiçbirşey paklayamaz motoru
    allah korusun rektefiyeden motorlarımızı hayati abi

  18. #6518

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    YA KARDESİM İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN SORUN DEĞİL BEN OLANİ SOLUORUM SİZİN MOTORLAR YAPMIOR DİE hepsi yapmıacak die bişey yok o yüzden kıyaslama yapmanız cok sacma bilmediğiniz bi motora nasıl bole emin konusabiliorsunuz ilgin doğrusu.

  19. #6519

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YA KARDESİM İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN SORUN DEĞİL BEN OLANİ SOLUORUM SİZİN MOTORLAR YAPMIOR DİE hepsi yapmıacak die bişey yok o yüzden kıyaslama yapmanız cok sacma bilmediğiniz bi motora nasıl bole emin konusabiliorsunuz ilgin doğrusu.
    hacı bişeymi dedik ? merak ettik ondan öle yazdım hacı kızma ne bilim ben . brezilya yapımı ybr bi tek sende gördüm ondan dedim hacı. ben de kendi motorumu kötületmem açıkcası. senin de bu yorumu yapman beni üzdü. kıyaslama yapmanın nesi saçmaki?

  20. #6520

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YA KARDESİM İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN SORUN DEĞİL BEN OLANİ SOLUORUM SİZİN MOTORLAR YAPMIOR DİE hepsi yapmıacak die bişey yok o yüzden kıyaslama yapmanız cok sacma bilmediğiniz bi motora nasıl bole emin konusabiliorsunuz ilgin doğrusu.
    Bunda inanılacak birşey yok. Herşeyin belli bir kapasitesi var bunun üstüne çıkmak o şey için imkansız. Brazilyada değil ayda üretilsede,modifiyede yapılsa farketmez. Neticede motorun yapısını bozmadığın sürece kapasite bellidir. Bu da max. 120-130km/h bunun üzerine çıktığını iddaa edenlerin km saati bozuk değilse,125cc yerine başka bir motor takmadıysa vs. vs. buyursun gelsin o hızı yapsın motorumu gözünün önünde atarım. Bunlar hız,adrenalin aletleri değil bunu anlamadığınız sürece kendinize zarar verirsiniz. 120-130 bile görmek tehlikeli.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler