Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Hyosung Rx125SM paylaşımları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de RT yi kullandıktan sonra 250 lik hyolara çok sıcak bakıyorum. Almamış olsam da rahatlıkla tavsiye ediyorum. İnsanlar 250cc segmentinde markaların nasıl politika izlediğini hala anlayamadı. 4-4lük + ucuz motor arıyorlar ve sanki honda-yamaha bu segmentte kusursuz motorlar sergiliyormuş gibi davranıyorlar... Neyse, Hyonun da yedek parçaları cidden pahalı ama, kabul ediyorum.

    3.5 olayını ben neredeyse hiç göremedim, yakinen. Ben de vakti zamanında GT lerin peşine düşmüştüm, 4,5'u rahat görebiliyor o motorlar. Biraz zorlarsan daha da çıkıyor. Ancak hernekadar kullanmamış olsam da araştırmalarıma göre bir depo ile 3,5 ortalamayı görebilmek için ciddi sabırlı olmak gerek gibi

    Bir de şöyle bişey oluyor, adam belli bir miktar benzin alıyor, ~50 km gidiyor sakince, tekrar benzin alıyor, sonra yalap şalap hesaplayıp 3,5 litre diyor. Matematiksel olarak doğru hesaplasa bile kısa mesafede yapılan ölçüm doğru değildir aslında. Ben 200 km de bir depo fulluyorum, bazen 50 km çok sakin kullanıyorum ama diğer 50 km agresif kullanıyorum, diğer 100 km ise yine karışık, ortalama kullanıyorum. Ve buna göre yakıt tüketimini söyleyebiliyorum.

    Ben bile 17 hp lik bir motor ile ş.içinde 3.7 lt yakıyorum. 29 hp lik bir motor 3.5 yakıyorum derse ben inanmam, yada çok "fıtı fıtı" kullanıyor demekki derim
    ben hiçbir zaman 3 lt tüketim görmedim, iyi mi neyse böyle tüketime alışınca fazla yakıtı kabullenmek de duygusal sebeplerden zor oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    http://www.hyosungsource.com/

    daha önceki sayfalarda yazdığım gibi en geç 10 gün içinde (%100) kapıma kadar gümrüğe takılmadan parçalar yukarıdaki siteden bana geliyor, getirtirken kargo ücretine değsin diye adetli getirtiyorum, yedek parça stoğu da oluyor, parça fiyatları pahalı değil, zaten bu motoru her usta tamir edebiliyor, büyük kanuni mondial küba servislerine gidiyorum, yani işçilikte de sorun yok ... yeterki adam önceden cross motor görmüş, tamir etmiş olsun
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ben RT de iken 3,15 yakıyordum ortalama. Hiç 3 veya altını göremedim. Ara sıra 3.25 felan gördüğüm oluyordu...
    #sürenadam

  3. #483
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    ya hyosungsource bakıyorum da kargo çok pahalı? hele grenaj almaya kalksam ya da ağır bir şey off
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  4. #484
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    arkadaşlar motorum ev almak istediğimiz için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94959297/detay
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  5. #485
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorum ev almak istediğimiz için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94959297/detay
    Hayırlı olsun Fotoları ters koymasaydın belki daha kolay satılırdı
    #sürenadam

  6. #486
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Fotoları ters koymasaydın belki daha kolay satılırdı
    bilgisayarda normal görünüyorlar, özel bir ayar mı var acaba
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  7. #487
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    bilgisayarındaki yazılım düzgün gösteriyordur ama fotğrafa işlenmemiştir bu bilgi. fotoları sağa sola çevirip düzelttikten sonra başka bir yere kaydet öyle yükle düzelecektir.
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  8. #488
    Abrascas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorum ev almak istediğimiz için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94959297/detay
    Hayırlı satışlar, 5 yaşındaki motor için biraz fazla gibi geldi bana fiyat. Tabi takdir seninde, sıfırını 6000 tl ye veriyorlar zaten. Sanırım motosikletinden ayrılmak istemiyorsun.

  9. #489
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @selim ön cam modeli vs, var mı acaba? Ben de gidona montajlananlardan bakıyordum da...
    #sürenadam

  10. #490
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Abrascas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı satışlar, 5 yaşındaki motor için biraz fazla gibi geldi bana fiyat. Tabi takdir seninde, sıfırını 6000 tl ye veriyorlar zaten. Sanırım motosikletinden ayrılmak istemiyorsun.
    kısmet bu işler, sıfırı 6800 tl, 6000 tl olayı bir var bir yok, sürekli olarak o fiyata ilan çıkmıyor, motor 5 yaşında olsa da km'si orijinal,benim ekstralar biraz fazla ...

    -Yedek parçalar kargosuyla beraber 430 tl
    -Üzerindeki fmf egzoz 350 tl
    - titreşim önleyen denge topuzu 100 tl
    - metal manet koruyucu 50 tl
    - ön cam 50 tl
    - motor koruma demiri 200 tl
    - 35 lt kappa topcase 200 tl
    - kappa yan çanta 200 tl
    - kappa depoüstü çanta 100 tl
    - led sis lambaları 50 tl
    - alarm 50 tl
    - acerbis ön çamurluk 100 tl
    - bakım için kaldıraçlı ayak 100 tl
    - motora bağlı akü takviye kablosu seti + black decker akü şarj cihazı 100 tl
    - Yıpranmış brandası ile beraber, motorun tamamını kapatan LBC brandayı 100 tl
    Toplam'da 2180 tl ekstrası var, ekstraları almak istemeyenlerle ayrıca konuşuruz, yeter ki ciddi biri çıksın, mesela kappa full çanta takımını saklarım, 2 sene sonraki motoruma takarım, zaten kullanılmamış gibiler, fmf egzoz da her zaman para eder, akü şarj cihazı-takviye-alarm-bakım ayağı-lbc motor çadırı onlarda her zaman kullanılacak şeyler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilgisayarındaki yazılım düzgün gösteriyordur ama fotğrafa işlenmemiştir bu bilgi. fotoları sağa sola çevirip düzelttikten sonra başka bir yere kaydet öyle yükle düzelecektir.
    sahibinden.com sitesinde fotolar döndürülebiliyormuş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @selim ön cam modeli vs, var mı acaba? Ben de gidona montajlananlardan bakıyordum da...
    ilk önce rialli'den aynı tip ön camı almıştım, sonra o cambir şekilde cıvataları fazla mı sıktım bilmiyorum, 1 sene de çatladı, gitti, sonra bir motorcuya sipariş üzerine getirtmiştim, bu biraz daha kalın heraldeki henüz çatlamadı motora yükü bindirip yere yaklaştıkça sanki daha stabil, güven verici gidiyor hafif yüksek motorda rüzgarda komik anlar yaşanabiliniyor
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  11. #491
    Abrascas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısmet bu işler, sıfırı 6800 tl, 6000 tl olayı bir var bir yok, sürekli olarak o fiyata ilan çıkmıyor, motor 5 yaşında olsa da km'si orijinal,benim ekstralar biraz fazla ...

    -Yedek parçalar kargosuyla beraber 430 tl
    -Üzerindeki fmf egzoz 350 tl
    - titreşim önleyen denge topuzu 100 tl
    - metal manet koruyucu 50 tl
    - ön cam 50 tl
    - motor koruma demiri 200 tl
    - 35 lt kappa topcase 200 tl
    - kappa yan çanta 200 tl
    - kappa depoüstü çanta 100 tl
    - led sis lambaları 50 tl
    - alarm 50 tl
    - acerbis ön çamurluk 100 tl
    - bakım için kaldıraçlı ayak 100 tl
    - motora bağlı akü takviye kablosu seti + black decker akü şarj cihazı 100 tl
    - Yıpranmış brandası ile beraber, motorun tamamını kapatan LBC brandayı 100 tl
    Toplam'da 2180 tl ekstrası var, ekstraları almak istemeyenlerle ayrıca konuşuruz, yeter ki ciddi biri çıksın, mesela kappa full çanta takımını saklarım, 2 sene sonraki motoruma takarım, zaten kullanılmamış gibiler, fmf egzoz da her zaman para eder, akü şarj cihazı-takviye-alarm-bakım ayağı-lbc motor çadırı onlarda her zaman kullanılacak şeyler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------



    sahibinden.com sitesinde fotolar döndürülebiliyormuş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------



    ilk önce rialli'den aynı tip ön camı almıştım, sonra o cambir şekilde cıvataları fazla mı sıktım bilmiyorum, 1 sene de çatladı, gitti, sonra bir motorcuya sipariş üzerine getirtmiştim, bu biraz daha kalın heraldeki henüz çatlamadı motora yükü bindirip yere yaklaştıkça sanki daha stabil, güven verici gidiyor hafif yüksek motorda rüzgarda komik anlar yaşanabiliniyor
    Hayırlı satışlar diliyorum, inşallah istediğin olur. Yanlış anlama ama ben daha önce çok motosiklet aldım sattım.
    Ama hiçbir zaman motosikletin üzerindeki aksesuarlar, motosikletin fiyatını arttırmadı sadece satışını kolaylaştırdı.
    Sen şimdi 2000 tl lik aksesuar var diyorsun ama bunlar 2. el olmuş zaten. Ayrıca bu aksesuarlarda senin zevkine göre yapılmış, ben alsam motosikleti belki de yarısını sökecem, misal yani.

  12. #492
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Bende o sebepten ekstralari istemeyenler icin fiyati ayrica konusuruz diye ilana ekledim, 2. El durumundaki ekstralarin fiyatini duseriz, uygun bir rakamda anlasiriz, yeter ki ciddi bir alici olsun ... mesela motorumun rakamini 4000 tl civarina indirmemde mumkun ama detaylari aliciyla konusmayi istiyorum, geyik olsun diye kafami yorma niyetinde degilim...

  13. #493

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    ben de 3 4 gündür ilanınızla ilgileniyorum, üründe dediğiniz gibi çok güzel extralar mevcut ama fiyatı malumunuz birazcık fazla geldi.

    2013 olan motorlardaki S&T kanuni yazısı ise siniri bozan 2. bir durum ki şu anda sıfır alınan motorlarda kanuni amblemi var, ki şahsen hyosung yazısını tercih ederim. benim merakım ise ortalama aynı, uzunca bir süredir toplam 25 sayfalık konuyu aralıklı aralıklı okudum, motor haliyl ekendi sınıfında çok da güzel olan bir motor kanımca, kullanmadım ama, yazdığınız yorumlara samimi olarak inandığımdan deneyimlerinizin ve düşüncelerinizin de böyle düşünmeme sebebp olduğunu belirtmeliyim, boy konusundaki durumu ne olur diye düşünüyorum örneğin ben 1.86 boy 77 kiloda bir insanım, haliyle başlangıç seviyelerinde, ybr cbf falan baktım fakat sanki altımda görünmüyor, çakmaktaşgillerin fred'i gibi, ayağımla falan çok rahat sürebilirim cbf 150yi

    deneyim olarak 2 günlük honda eğitim bilgisine sahibim, merak ettiğim konu aşağı yukarı cevapladığınız konular, bu boy ve kiloda motorun durumu ne olur merak ediyorum, keşke yakında tanıdığım birileri olsa da kontrol edebilsem, bu arada diğer karion modeline baktım oldukça cüsseli duruyor.

    2. durum ise bahsettiğim üzeri fiyatının normalin birazcık daha üzerinde olması, birazcık diyorum çünkü yoruma açık bir durum olduğundan belki fiyatın fazla bulunmasını hoş bulmayabilirsiniz ki saygı duyarım.

    3. durum sizin de direk olarak cevap verdiğiniz kısım, otobanda kullanım olarak sanırım sağ şeride çok yakın bir mesafede seyahat etmek daha uygun olacaktır bu motorla, 125 cc olması ve anladığım kadarı ile fazla rüzgar yemesi motorun highway tabir edilen otobanlarda kullanımını zorlaştırıyor. örneğin istanbul düzce arası otobanda muhtemelen baya zorlanırım şahsen. sizin boyunu ve kilonuz acaba nedir? motorun üstündeyken fotoğraflarınız mevcut mu?

    4. olarak hyosung şüphesiz kalitesiz bir marka değildir fakat bir kaç kere gayri resmi bir şekilde S&M kanuninin hyosung motorlara bir takım zorluk çıkarttığından bahsedilmişti, ne kadar doğrudur bilmiyorum yinelemem gerekirse. bu konuda bir zorluk yaşadınız mı acaba sorma nedenime gelince gördüğüm kadarı ile siz hyosungsource'den kendi imkanlarınızla getirdiniz bir çok parçayı,

    5. olarak da niyetim asla laf olsun torba dolsun niyeti ile muabbet açmak ve zamanınızı çalmak değil, haliyle siz de alternatif bir motor arayışına girmişsiniz cc yükseltmeyi düşünmektesinizdir. sadece merak ettiğim konular bunlar, ciddi bir alıcı mıyım, ben de ne kadar ciddi bir alıcı olabilirim onu anlamaya çalışmaktayım. çünkü başlangıç seviyesinde cbf 150 ybr 125 cbe 125 tarzı motorlarla başlamak varken, cüsseli ve biraz daha alternatif durduğu ama maalesef fiyatı hemen hemen 2 katı olduğu için konu hakkında biraz daha bilgi toplamak, sadece bahsedilen makineye 4.000 veya 5.500 verilir mi onu merak etmekteyim.

    saygılarımla.

  14. #494
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 3 4 gündür ilanınızla ilgileniyorum, üründe dediğiniz gibi çok güzel extralar mevcut ama fiyatı malumunuz birazcık fazla geldi.
    fiyat için özelden teklif yapabilirsiniz, istemediğiniz ekstraları da söylersiniz, değerlendiririm, motorda kaporta bedenimiz, herkesin bütçesini imkanlar dahilinde zorlaması lazım diye düşünüyorum, amacınıza uygun bir motor seçerseniz sonra zarar etmezsiniz, bende 35'inden sonra motora başlamış acemi biri olarak bekletim yolda giderken vidaları dökülmeyecek, egzozu düşmeyecek, paslanmayacak, iri duracak, az yakacak, uzun yola gelecek, yolda diğer araçlar tarafından fark edilecek, parçası ucuz olacak vs vs derken bu motorda kısmet olmuştu, bu yazdıklarım komik gelebilir ama internetten okuduğum kadarıyla bu durumlara özellikle çin markalı motorlarıyla düşen pekçok kişi var, bir zamanlar keeway landcruiser beğenirdim, onda bile egzoz düşmüş, gerisini yazmıyorum ...

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 olan motorlardaki S&T kanuni yazısı ise siniri bozan 2. bir durum ki şu anda sıfır alınan motorlarda kanuni amblemi var, ki şahsen hyosung yazısını tercih ederim. benim merakım ise ortalama aynı, uzunca bir süredir toplam 25 sayfalık konuyu aralıklı aralıklı okudum, motor haliyl ekendi sınıfında çok da güzel olan bir motor kanımca, kullanmadım ama, yazdığınız yorumlara samimi olarak inandığımdan deneyimlerinizin ve düşüncelerinizin de böyle düşünmeme sebebp olduğunu belirtmeliyim, boy konusundaki durumu ne olur diye düşünüyorum örneğin ben 1.86 boy 77 kiloda bir insanım, haliyle başlangıç seviyelerinde, ybr cbf falan baktım fakat sanki altımda görünmüyor, çakmaktaşgillerin fred'i gibi, ayağımla falan çok rahat sürebilirim cbf 150yi
    bu motor üstten çift egzantrikli 14,5hp olan modeldir, yenilerde bu özellik yok, onların güçleri daha düşüktür, cross olan hiçbir modeli 14,5 hp değildir, sm olduğunu lastiklerinden ya da ön-arka çift disk olmasından ya da dijital ekranından anlarsınız. boy için sele yüksekliğine göre internetten arama yaptığınız zaman bu motorun çok da alçak olmadığını göreceksiniz, her markanın cross modeli daha yüksektir, ancak onların lastikleriyle otoban sürüşü zor olur, konforlu olmaz, sm'lerdeki lastikler yarış lastiği gibi. ybr en cılızı, cbr biraz daha iri, genelde herkes o motorlarla eğitime başlıyor, az yakıyorlar, parçaları ucuz, bu da onlara bir alternatif, farklı olmak istiyorsanız

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deneyim olarak 2 günlük honda eğitim bilgisine sahibim, merak ettiğim konu aşağı yukarı cevapladığınız konular, bu boy ve kiloda motorun durumu ne olur merak ediyorum, keşke yakında tanıdığım birileri olsa da kontrol edebilsem, bu arada diğer karion modeline baktım oldukça cüsseli duruyor.
    bende vespa mı neydi oradan ileri sürüş eğitimi almıştım, boy olarak sıkıntı çekmezsiniz, merak etmeyin ...

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. durum ise bahsettiğim üzeri fiyatının normalin birazcık daha üzerinde olması, birazcık diyorum çünkü yoruma açık bir durum olduğundan belki fiyatın fazla bulunmasını hoş bulmayabilirsiniz ki saygı duyarım.
    fiyat teklifinde özgürsünüz, ancak her malın da bir ederi vardır, kısmetse anlaşırız ...

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. durum sizin de direk olarak cevap verdiğiniz kısım, otobanda kullanım olarak sanırım sağ şeride çok yakın bir mesafede seyahat etmek daha uygun olacaktır bu motorla, 125 cc olması ve anladığım kadarı ile fazla rüzgar yemesi motorun highway tabir edilen otobanlarda kullanımını zorlaştırıyor. örneğin istanbul düzce arası otobanda muhtemelen baya zorlanırım şahsen. sizin boyunu ve kilonuz acaba nedir? motorun üstündeyken fotoğraflarınız mevcut mu?
    acemiyken yazdığım ilk yazılarda motorun yüksekliğinden ötürü sıkıntı çektiğimi yazmıştım, önce ön cam, sonra yan çantalarla biraz daha iyi oldu, zaten bu arada ustalaşınca artık rüzgar fazla sorun olmuyor, alışmakla ilgili bir durum, yüksek olması kötü değil, araçların arasında kaybolmuyorsunuz, onlar sizi kolay fark ediyorlar, yolu daha iyi analiz ediyorsunuz, yoldaki şerit olayı da ustalıkla ilgili bir durum, ben nadiren orta şeridi kullanırım, yol boşsa her zaman sağdan giderim, ybr-cbf nereden gidiyorsa sizde oradan gidebilirsiniz, performans olarak bu motorun onlardan altta kalan bir yanı yok, 250cc lerle de 90-110 arası gezilere gittim, geldim, sorun yoktu, yeter ki gittiğiniz grup apaçi olmasın, yarış havasında gezi olmasın (bir gezide artçı olmuştum, benim motor ile alayını geçen bir arkadaş vardı, ilk sayfalarda hikayesi vardır ama ben asla öyle süremem )... motorla fotoların eski sayfalarda olması lazım ...

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4. olarak hyosung şüphesiz kalitesiz bir marka değildir fakat bir kaç kere gayri resmi bir şekilde S&M kanuninin hyosung motorlara bir takım zorluk çıkarttığından bahsedilmişti, ne kadar doğrudur bilmiyorum yinelemem gerekirse. bu konuda bir zorluk yaşadınız mı acaba sorma nedenime gelince gördüğüm kadarı ile siz hyosungsource'den kendi imkanlarınızla getirdiniz bir çok parçayı,
    benim yetkili servislerle işim olmaz, ne arabamda ne motorumda, bende mak. müh. böl. de öğretim üyesiyim, babam 1960'dan beri aynı noktada oto yedek parçacı ... hyosung'da parçaları getirtiyorsun (yanında bir sürü parça vericem) sonra tanıdık birine taktırıyorsun, o kadar yedek parça stokları yüklü satıcılarda var, başka motorların parçalarını da icabında uydurabiliyorlar, benim fren maneti kanuni bilmemne, sorunsuz kullanıyorum, görüntü-şekil-malzeme aynıydı... tek farkı fiyatıydı, 7 tl mi neydi... iş bilen usta çok önemli ...

    Alıntı ascraeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5. olarak da niyetim asla laf olsun torba dolsun niyeti ile muabbet açmak ve zamanınızı çalmak değil, haliyle siz de alternatif bir motor arayışına girmişsiniz cc yükseltmeyi düşünmektesinizdir. sadece merak ettiğim konular bunlar, ciddi bir alıcı mıyım, ben de ne kadar ciddi bir alıcı olabilirim onu anlamaya çalışmaktayım. çünkü başlangıç seviyesinde cbf 150 ybr 125 cbe 125 tarzı motorlarla başlamak varken, cüsseli ve biraz daha alternatif durduğu ama maalesef fiyatı hemen hemen 2 katı olduğu için konu hakkında biraz daha bilgi toplamak, sadece bahsedilen makineye 4.000 veya 5.500 verilir mi onu merak etmekteyim.
    başta yazdığım gibi amaç çok önemli, dağ bayır tepe iller arası gruplarla illa gezicem diyorsanız 2.el de çok dikkat etmek gerekiyor, görüntü, konfor vs'ye önem veriyormusunuz? unutmayın bisiklet almıyorsunuz, hayatını emanet edeceksiniz, icabında 100 km/h hızla araçların arasında yol alacaksınız, bütçeniz kadar tavandan motorlar bakın ... farkındaysanız herkes bütçesine göre max fiyatlı alabileceği motorları inceliyor, ben hayatta benzin pahalılığından 250 cc üzerine çıkmam, hız delisi de değilim, olsam 125cc ile işim olmadsı zaten ...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------

    ev alacağımız için motorum satılık, motor az sürüldü, evde 9 aylık bebek var, hanım ne maça ne geziye çıkmama izin vermiyor neyse 2 sene sonra bugünkü modeller ile max alabileceğim motor 1. sırada suzuki inazuma 250, 2. sırada ktm duke 200, bunlar olmazsa 3. sırada hyosung gt 250 comet olurdu ... 1. ve 2. sıradaki motorlar yeni, zaten zaman içinde ne oldukları ortaya çıkar, parçaları servisi ateş pahası ise hyosung'a geri de dönebilirim... suzuki ve ktm'nin son sürati ve yakıt tüketimi bana uyuyor, gt250 biraz fazla yakıyormuş, zamanı gelince bakıcaz artık ...
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  15. #495
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorum ev almak istediğimiz için satılıktır

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94959297/detay
    Takas düşünüyor olsaydınız görüşmek isterdim..
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  16. #496
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takas düşünüyor olsaydınız görüşmek isterdim..
    teşekkürler, ancak bize para lazım, aslında para varda yedekte olsun istiyorum, dünyanın bin türlü hali var ... ayrıca ben hem arabada hem motorda sıfır tercih ediyorum, bana gelen araç uzun yıllar bende kalır, ben ona gözüm gibi bakarım, sanırsın paris-dakar'a gidecek

    aşağıdaki linkte eski polo'm var, 1999-2011 arası bendeydi, dereceli+chip+emme+egzoz manifoldlar+komple egzoz sebring+cai vs vs ... kısacası hızdan arabada hevesimi modifiye ile zamanında aldım, şimdi beklentim biraz değişti
    http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/66478-vw-polo-6n-16-8v-dinamometre-gecmisi.html
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  17. #497

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    hocam senin iş dediğin gibi baya meşakatli. dediğiniz gibi grup gezileri falan illaki olacaktır, o yüzden cbf 150 direk elendi, sm 125 i hala kendi zevkime uygun görmemin sebeplerinden birisi de şekil itibarı ile hoş olması ve boyut itibarı ile de tatmin edici görünmes, şahsen yakından inceleme fırsatım olmadı. ama sele yüksekliği oldukça yüksek. muhtemelen 1.86 boyunda birisi altında da çok ufak durmayacaktır. o yüzden başlangıç aşamasında ve ilerleyen seviyeler için oldukça güzel görünmekte, youtubeden bir kaç videosunu izledim sürüşü çok keyifli görünüyor, ayrıca ayrıntılı yorumunuz için de teşekkür ederim. ilerleyen zamanlarda tekrar inceleyeceğim bu başlığı.

  18. #498
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Kendi motorum diye demiyorum 600 cc mi diyenlerde olmustu, hatta arkadasin eski model kawasaki klr 650 si ile ayni boyuttaydi ...

  19. #499

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    WR 125 sanırım bundan daha büyük ya da Derbi Terra Adventure 125, başlangıç aşamasında yine enduro klasmanında fiyat / performans dengesi ile alınabilecek en ideal motor gibi görünüyor. SM motorlara sağ sol koruma demiri taktırmak saçma mı olur acaba? pek rastlamadım desem yeridir.

  20. #500
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Xt125x bunun yaninda bisiklet gibi kaliyordu, wr125'in de kucuk kalacagina inaniyorum, ayni cbr125' in cilizligi gibi olur...


    REKLAM ALANI
25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler