Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #441

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen arkadasım bunu sanayici bir abimde dedi olum senin motorunda turbomu var ne alaka dedi acacam
    açtır ve keyfini çıkar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı korhan.ilyas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açtır ve keyfini çıkar...
    arkadaşım seninkinde kaç delik var yada susturucu komple iptalmi

    bir sey soracam bızım caracallarda var tiger nasıl bılmıyorum egsoz cıkısı alt delıkten usttekı delık ne ıse yarıyor kapalı olan
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #443

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım seninkinde kaç delik var yada susturucu komple iptalmi

    bir sey soracam bızım caracallarda var tiger nasıl bılmıyorum egsoz cıkısı alt delıkten usttekı delık ne ıse yarıyor kapalı olan
    kardeşim iki motordada aynı eksoz var.kapalı olanın çıkarınca sadece önünde delikli bir sacla kapatılmış olduğunu göreceksin yani aslında oda kapalı değil.herneyse sen uçtaki o iki delikli şeyden korkma hiçbi sorun yaratmıyor zaten iç taraflarla hiçbir bağlantıısıda yok.ama kestirirken dikkatli olmalarnı söyle kromlarını karartmasınlar.oksijen kaynağıyla kestirmeni önerririm temiz iş olıuyor.daha sonra da iç teki susturucuları ister çok sivri bişeyle del istersen sivriliği az olan bi demirle yuvalarından çıkart.ama herikisindede ortaya değil kenarlara vuracaksın buarada da eksozu dıştan kollamayı unutma darbeye çok cabuk tepki verip kenarlarda form bozukluğuna nedenn oluyor.gözünü eksozlardan ayırma yani.susturucuları olduğu gibi iptal edersen çok daha güzel ses alırsın bunun yanında herhalukarda o susturucular eksozun içinde kalacaktır çünkü çıkmaları yapsı sonucu imkansız.başarılar dilerim.

  4. #444

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı korhan.ilyas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim iki motordada aynı eksoz var.kapalı olanın çıkarınca sadece önünde delikli bir sacla kapatılmış olduğunu göreceksin yani aslında oda kapalı değil.herneyse sen uçtaki o iki delikli şeyden korkma hiçbi sorun yaratmıyor zaten iç taraflarla hiçbir bağlantıısıda yok.ama kestirirken dikkatli olmalarnı söyle kromlarını karartmasınlar.oksijen kaynağıyla kestirmeni önerririm temiz iş olıuyor.daha sonra da iç teki susturucuları ister çok sivri bişeyle del istersen sivriliği az olan bi demirle yuvalarından çıkart.ama herikisindede ortaya değil kenarlara vuracaksın buarada da eksozu dıştan kollamayı unutma darbeye çok cabuk tepki verip kenarlarda form bozukluğuna nedenn oluyor.gözünü eksozlardan ayırma yani.susturucuları olduğu gibi iptal edersen çok daha güzel ses alırsın bunun yanında herhalukarda o susturucular eksozun içinde kalacaktır çünkü çıkmaları yapsı sonucu imkansız.başarılar dilerim.

    saolasın zaten matkap gırmıyor uzun cubukla susturucu delıgının etrafına 5 es den 10 tane delık yeter sonra polıs mogurduyo

    biraz arastırdım konuyu kapakları cıkartmadan ıcerı demır cubuk salıp susturucuyu delınce de oluyormus ole bı deneyem olmazsa cıkartırız kapakları
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  5. #445
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saolasın zaten matkap gırmıyor uzun cubukla susturucu delıgının etrafına 5 es den 10 tane delık yeter sonra polıs mogurduyo

    biraz arastırdım konuyu kapakları cıkartmadan ıcerı demır cubuk salıp susturucuyu delınce de oluyormus ole bı deneyem olmazsa cıkartırız kapakları
    dostum en sonunda gelecem eskısehıre ben acacam eksozlarını
    Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez

  6. #446

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı lubimaya54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum en sonunda gelecem eskısehıre ben acacam eksozlarını
    ya aga ole deme pazar gunu bıle 10 saat calısıyorum vakıt yok bır gece maciti deldik motor ertesi gun egsızcuya susturucu atmaya gıttı buranın polıslerı gıcık ve acayip arastırıyorum duzgu bır yere yaptıram kı motorun içine ..ç masın lar
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  7. #447

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    mutlu yıllar caracal cılar
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #448

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    tigercılara mutsuz yıllar mı yani tüm motor sevdalılarına olsun daha iyi dimi...

  9. #449
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007

    cdd

    arkadaşlar bi sorunum oldu, BAZEN vites küçültürken veya büyültürken çok fazla ses geliyo, taaak diye bi gürültü ve sarsıntı oluyo sizdede oluyo mu ? ya da ne önerirsiniz? teşekkür ederim...
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  10. #450

    Üyelik
    01 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    bobcat pgo gmax
    arkadaşlar bu motora 12v12ah akü taksak neolur

  11. #451
    Re_math - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Şehir
    ankara,antalya
    Motosikleti
    Caracal
    bugün uzun bi aradan sonra motoru calıstırayım dedım, daha dogrusu ıkı gun once denedım ancak cok basarılı oldugum soylenemez, daha onceden sabaha kadar parklar acık kaldıgı ıcın motorun akusu bıtmıstı. ondan sonra bı kere calıstırdım ancak o da sureklı calıstırılmayınca yıne bıtmıs. ben gene aynı vurdurma yontemıyle calıstırmaya calıstım. olmadı, sonra akusunu bızım arabanın kıne bagladım. bu sefer de bujıden kaynaklandıgını dusundugum bır sebepten dolayı ( cunku marş basıyor atesleme yapmıyordu) calıstıramadım. tavsıye edecegınız bı bujı var mı? bı aralar sl150 nın formunu okurken ngk dene bı markadan bahsedıyorlardı ? onu mu alsam acaba, bujısını degıstıren oldu mu?
    epey bı dondum ancak motorla uzun sure sonra baya bı ugrastım, her gun ıcım gıdıyor, onu kullanamamaktan. bujısını degıstırırsem en azından gunesın oldugu ogle saatlerınde kullanayım ıstıyorum haftasonlar, okudugum kadarıyla herkes egsoz derdıne dusmus. kolay gelsın sızlere... aynı zamanda mutlu seneler
    Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.

  12. #452

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Re_math adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün uzun bi aradan sonra motoru calıstırayım dedım, daha dogrusu ıkı gun once denedım ancak cok basarılı oldugum soylenemez, daha onceden sabaha kadar parklar acık kaldıgı ıcın motorun akusu bıtmıstı. ondan sonra bı kere calıstırdım ancak o da sureklı calıstırılmayınca yıne bıtmıs. ben gene aynı vurdurma yontemıyle calıstırmaya calıstım. olmadı, sonra akusunu bızım arabanın kıne bagladım. bu sefer de bujıden kaynaklandıgını dusundugum bır sebepten dolayı ( cunku marş basıyor atesleme yapmıyordu) calıstıramadım. tavsıye edecegınız bı bujı var mı? bı aralar sl150 nın formunu okurken ngk dene bı markadan bahsedıyorlardı ? onu mu alsam acaba, bujısını degıstıren oldu mu?
    epey bı dondum ancak motorla uzun sure sonra baya bı ugrastım, her gun ıcım gıdıyor, onu kullanamamaktan. bujısını degıstırırsem en azından gunesın oldugu ogle saatlerınde kullanayım ıstıyorum haftasonlar, okudugum kadarıyla herkes egsoz derdıne dusmus. kolay gelsın sızlere... aynı zamanda mutlu seneler


    valla bende alacam ngk ırıdyum buji 25 ytl

    Alıntı korhan.ilyas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tigercılara mutsuz yıllar mı yani tüm motor sevdalılarına olsun daha iyi dimi...
    adamım kusura bakma çok hızlı yazıp çıktım sadece caracalcılar kaldı aklımda
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  13. #453
    erdincpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2007
    Şehir
    İST / ATAŞEHİR
    Motosikleti
    şuan da motorsuzum
    selam arkadaşlar;
    bende bir caracal kullanıcısıyım
    öncelikle herkese mutlu seneler motorlarınızla beraber nice yıllara;
    benim de bir kaç ufak tefek sorunum oldu mesela ilk olarak motorum debriyaj telini kopardı ama sorun motorda degil motoru toplayan ustadan kaynaklanıyo çünkü debriyaj hortumunu geçmesi gereken yerden değilde boşluktan sallamış direksiyonu çevirdikçe hortum araa sıkıştığından tel koptu yolda kaldım bi usta çagırdım halletti sağolsun.
    daha sonra yağmurlu havada bir gün baya bir km yaptım motor ve ben sırılsıklam olduk eee sonrasında evin önüne bıraktık gene yagmur yedi üstünü örtmedikk açık yerde kaldıı bir sabah işe gitmek için çalıştırım dedim olmadı denedim olmadı denedim olmadıı vurdurdum çalıştı ama gazı bırakınca stop ediyoduu öle yada böle bu iş baya sürdü kullanamadım. en sonunda servise götürdüm usta buji çatlamış dedi değiştiim dedii o günden beri sorun yok tak diyo çalışıyoo ama o günden sonra motoru depoya koyuyorum yani yagmur görmedi hiç sadece yolda giderken ufak tefek ıslanmalar o kadar.
    şimdileri motoru sabahları depodan çıkarıyorum jigleyi açmadan zor alıyo ama jigleyi açıyorum tek tıkta alıyo sonra hemen kapatıyorum jigleyii.
    ve bugün yolda giderken rampa aşagı diyebilecegim bir yol e5 de gderken gazladım 120 km hızı gördüm ist hareme geldim feribota binicektim gişeden fiş aldım bi döndüm motora ana oda ne bi hortum sallanıyoo bi baktım megersem km teli yerinden çıkmış ön tekere bağlı bu te ucu dişli bir hortum yerine taktım sıktım biraz oldu bunnların haricinde sinyal tertibatım promlemli ve koruma demirim paslandıı bu ikisini garantiye yazdık bakalım ne zaman gelicek hepinize saygılar. bu arada daha önceden ufak tefek yazılar yazmıştık ercankarakuş kuzenim olur kendileri onunla beraber kullanıyoruz diycem ama kendileri hep şehir dışında oldukları için ben deniz erdinçpolat kullanıyorum motoru görüşmek üzere ):
    DRİFT RELİGİON
    4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır

  14. #454

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı erdincpolat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar;
    bende bir caracal kullanıcısıyım
    öncelikle herkese mutlu seneler motorlarınızla beraber nice yıllara;
    benim de bir kaç ufak tefek sorunum oldu mesela ilk olarak motorum debriyaj telini kopardı ama sorun motorda degil motoru toplayan ustadan kaynaklanıyo çünkü debriyaj hortumunu geçmesi gereken yerden değilde boşluktan sallamış direksiyonu çevirdikçe hortum araa sıkıştığından tel koptu yolda kaldım bi usta çagırdım halletti sağolsun.
    daha sonra yağmurlu havada bir gün baya bir km yaptım motor ve ben sırılsıklam olduk eee sonrasında evin önüne bıraktık gene yagmur yedi üstünü örtmedikk açık yerde kaldıı bir sabah işe gitmek için çalıştırım dedim olmadı denedim olmadı denedim olmadıı vurdurdum çalıştı ama gazı bırakınca stop ediyoduu öle yada böle bu iş baya sürdü kullanamadım. en sonunda servise götürdüm usta buji çatlamış dedi değiştiim dedii o günden beri sorun yok tak diyo çalışıyoo ama o günden sonra motoru depoya koyuyorum yani yagmur görmedi hiç sadece yolda giderken ufak tefek ıslanmalar o kadar.
    şimdileri motoru sabahları depodan çıkarıyorum jigleyi açmadan zor alıyo ama jigleyi açıyorum tek tıkta alıyo sonra hemen kapatıyorum jigleyii.
    ve bugün yolda giderken rampa aşagı diyebilecegim bir yol e5 de gderken gazladım 120 km hızı gördüm ist hareme geldim feribota binicektim gişeden fiş aldım bi döndüm motora ana oda ne bi hortum sallanıyoo bi baktım megersem km teli yerinden çıkmış ön tekere bağlı bu te ucu dişli bir hortum yerine taktım sıktım biraz oldu bunnların haricinde sinyal tertibatım promlemli ve koruma demirim paslandıı bu ikisini garantiye yazdık bakalım ne zaman gelicek hepinize saygılar. bu arada daha önceden ufak tefek yazılar yazmıştık ercankarakuş kuzenim olur kendileri onunla beraber kullanıyoruz diycem ama kendileri hep şehir dışında oldukları için ben deniz erdinçpolat kullanıyorum motoru görüşmek üzere ):




    kaç km de kardes senın yakısıklı motor işi şans işi bukadar la yırttıgına dua et
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  15. #455
    erdincpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2007
    Şehir
    İST / ATAŞEHİR
    Motosikleti
    şuan da motorsuzum
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç km de kardes senın yakısıklı motor işi şans işi bukadar la yırttıgına dua et
    2.300 diyelim düz hesap ve bugün şöle kabataslak benzine baktım bir depoyla 250 den fazla gider bu motor çünkü ışık yanıyodu doldurdum ve şuanda ışık yanıyodu bıraktım tam 250 yapmış
    DRİFT RELİGİON
    4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır

  16. #456

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı erdincpolat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.300 diyelim düz hesap ve bugün şöle kabataslak benzine baktım bir depoyla 250 den fazla gider bu motor çünkü ışık yanıyodu doldurdum ve şuanda ışık yanıyodu bıraktım tam 250 yapmış


    250 den fazla gıtmesı lazım ben bır depo ıle 300 km gıttım sınırlerım alt ust oldu daha cok gıtmesı lazım yanlız hava soguktu ve tam gaz gıttım 70 km boyunca 115 ten asagı dusmedım ama 100/3lt dıyor katalog depo 12 lt 400 km gıtmesı lazım ama ondada cok sakın kullanacaksın


    ısık yandıgında dogru 250 -260 km oluyor ama bnm makınede hususi benzın bıtene kadar denedım ışık yandıktan sonra 30-40 km daha gıdıyor


    250 den hesaplarsak motor km ye 148 bın yakıyor otekı turlu 100 bın falan
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  17. #457
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    Alıp kullanan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum, alakasız bir mesaj atmıştım düzelttim pardon.
    Comfirmation Bias

  18. #458
    erdincpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2007
    Şehir
    İST / ATAŞEHİR
    Motosikleti
    şuan da motorsuzum
    evet devrinde kullanman lazım galiba ki tutturasın
    peki bişi sorucam vites aralıkların nasıl yani çok çabuk birden 5 e geçiyorum ben motor gazladıkça hemen 5bin 6bin devirlere çıkıyo hemen vites istiyo sendede aynımı ama artık 7bin 8bin arası değiştiryom vitesleri ama birden ikiye geçişlerde 4bin 5bin arası gerisi 7bin 8bin arası normalmi yaptıgım
    DRİFT RELİGİON
    4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır

  19. #459

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    VALLA dostum aynen vites araları cok kısa ben bazen bızım sokakta 5. vitesle gıdıyorum ben vıtes degıstırırken 4500-6000 devırde degıstırıyorum (devırle degıl motorun sesıne kulak ver devıre bakacam derken düşme )zevk için gezıyorsa 3-4. vites 4000 devır super oluyor


    kemk_87@hotmail.com ekle konusalım
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  20. #460

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    arkadaşlar bilmeyenler vardır belki;vurdurmayı 2. viteste yapıyoruz haberiniz olsun yoksa işiniz zor,bu da ek bilgi olsun..saygılar.
    bu arada sizin dişliler kaçlıktır bilmem ama bizde yani tigerda 13 lük varken aynı sorun vardı hemen 5. vites...ama 13lük dişli yerine 15lik dişliyi taktırdınmı mesele halloldu demektir.bi sorun ustalarınıza belki sizinkilere de takılır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler