Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
31 Temmuz 2007, 01:55
#141
Kusuruma bakma arkadasım bende kanuni racer kullandım senin motorundan da bir tane inceledim. Ya ya bizi cok saf zannediyorlar yada kendilerini cok cakal. adamlar racer 200 ile caracal a aynı motoru koymuslar e yuh yani.
adamın icinden küfür edesi geliyor
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
Reklamlar
-
31 Temmuz 2007, 02:51
#142
caracal sahıbıyım çarşamba gunu
tiger kadar heybetlı olsa cok ıyı olacakmıstı ama degıl olsun bu kadar ksuur kadı kızında da olur
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
31 Temmuz 2007, 06:04
#143
re-math motorunu satmadığına sevindim motoru hemen hemen aynı zmanlarda almıştık satcağını duyduğumda içim garip oldu ne yalan söyliyeyeim bu arda titreşim sorunu büyük ölçüde çözmene yardımcı olacak sanırım (bende işe yaradı) değdim gibi 40 milyon gibi bir masraf edip usta dişliyi değişitirdi ve motor gerçekten ferahladı 2500 km deyim şuan.
bugün yolda giderken 600 bindevirde motor kendini çekmye başladı kesme yaptı ben endişelendim meer affedersiniz hıyarın teki motorla oynamış ben uyurken üşenmemiş eğilmiş motorun jiglesini kapatmış sorun çözüldü ama ben korktum .Ve motoru ayak marşıyla çalıştırıken oldukca zorlanıyorum bu acaba sizlerde de varmı ?
-
31 Temmuz 2007, 10:18
#144
lagriffone adlı üyeden alıntı
Selamlar Sevgili Motosiklet Severler;
Burayı da takip ederekten yaklaşık bir ay önce Caracal 200 ümü almıştım,
üye olup yazmak ise ise şimdiye kısmetmiş..
Motorum 1500 km cıvarlarında, görünüşünden de, sesinden de, performansında da yeterince memnunum. Dert yakınabileceğim tek problemim arka frenden birazcık ses geliyor oluşu. Hız göstergesinde de hafiften bir buğulanma var.
Hayalim motora biraz daha alıştıktan sonra uzun yollara düşmek. Motoru uzun yolda yoranlarımız deneyimlerini anlatırlarsa çok faydası olur. Bence gerekli önlemleri ve tedbirleri aldıktan sonra problem çıkarmaz gibi ama tedbirli olmak lazım
Hepinize kazasız belasız, keyifli sürüşler dilerim..
arka çanta çok uyumlu olmuş.
kazasız belasız kullan
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
31 Temmuz 2007, 12:17
#145
merhaba arkadaslar...
bende Allah nasib ederse yarin caracalimi alicam ilk motorum olacak...
herkese kazasiz belasiz surusler diliyorum...
-
01 Ağustos 2007, 15:51
#146
Bu motor bir harika..........
-
03 Ağustos 2007, 00:44
#147
yeni bir caracallı
herkese selam arkadaşlar ...
1 hafta önce kanuni caracal aldım. daha önce 125 Rt mondial bir scooterım vardı. kanuniyi çinliler içinde en sağlamı masalına kanarak aldım. ve ne yazıkki mondialde yaşadığım sorunların hepsini kanunide de yaşadım. motoru aldığımda ön frene bağlı stoplar yanmıyordu. ufak bir sorunmuş çözüldü. aldıktan sonra sözde servise götürüp son ayarları yapılmıştı fakat karbüratör ayarsızmış. evvelki gün tamda kanuni servisinin olduğu sokaktan geçerken motor stop etti bir dahada çalışmadı. servise götürdüm. motorun karbüratörü ayarsızmış bujiyi yemiş dedi yeni buji taktı. buji parası garantiye dahil değil dedi 5 YTL aldı. kardeşim bunu alır almaz sana getirdik sen ayarlamadın mı dedim motor ısınınca başka soğukken başka ayar tutuyor falan gibi bir şeyler dedi. neyse miktar az olduğundan ödedim.
diğer caracal sahipleri: sizde de oluyormu bilmem motor soğukken çok zor çalışıyor. servise yine bu soğukken zor çalışıyor dedim bu motorlar ilk 500 kmde zor çalışır. ilk 500 kmde getirirsin heryerini sıkarız dedi usta. eyvallah dedim. çünkü ilk motosikletim mondialde de gerçekten ilk 500 kmde motorun yağ sızdırmasından motora giden benzin hortumunun sıcaktan eriyerek benzin kaçırmasına, arka tekerinin ilk aldığımda sekiz çizmesine dek pek çok problemi olmuştu fakat 500 kmde bakımı yapıldıktan sonra 1500 kmye dek en ufak bir problem çıkartmadı. zaten 1500 kmde de scotter olduğundan vitesli motordur diye bu caracalı aldım. ama zihniyet aynı zihniyet. birde arkasına OK diye yeşil band yapıştırmışlar sözüm ona tüm kontrolleri yapılmış bu motorun.
bu 2 motorda da benim anladığım ister mondial ister kanuni olsun bunlarda zerre kadar kalite kontrolü yok. çinde yapılan motoru burda birleştirmesini bile beceremiyorlar o zaman ilk 500 km servisi çok önem taşıyor.( tabi bu 500 kmde yalan yanlış toplanmış motorla kaza falan yapmaz 500 kmye gelirseniz.)
bu arada sizlerin arasında bu problemleri -özellikle motorun soğukken çalışmaması- yaşayan oldu mu? servisin dediği gibi 500 bakımında düzeliyor mu?
onun dışında bu fiyata bu kadar motor olduğunun farkındayım. arkadaşımın 900 cc su soğutmalı yamahası var nerdeyse benden bir kaç yaş genç adam motorun ölüsüne 6000 YTL istiyor. piyasası da o . ben bunu 3500 YTlye aldım. ve bence görünüşüde çok çok güzel.
şimdilik esen kalın motorlarınızda olan problemleri ve çözümlerini paylaşırsanız çok yararlı olacaktır.
-
03 Ağustos 2007, 00:52
#148
bu gün yanımdan geçti azer bülbül gibi titriyodu
-
03 Ağustos 2007, 01:04
#149
Selam arkadaşlar.
Bakıyorum topiğiniz şenlenmiş.Kullanıcı sayınız da artmış.Kullanan arkadaşlara hayırlı olsun.Bu kendi motorumdan sonra en rahat sığabildiğim en sevdiğim model.Umarım teknik açıdan sorunlarınız yoktur.
Benim sadece belirtmek istediğim sizin şu depo üstü göstergelere bayıldım çok şık duruyo.Bana uysa valla değiştirecektim de sizin depo ince uzun.
Kazasız sürüşler
-
03 Ağustos 2007, 12:39
#150
2000 km deyım..sadece km göstergesı su alıyo o da garantıden degısecek.calısmama gıbı problemı yok..calısmadıgı zaman jıkleyı acın.ozamn hemen calısıyo..makınenın huyunu suyunu ıyı ögrenınce hıc bır sıkıntı cekılmıyor..
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
04 Ağustos 2007, 01:08
#151
arkadasım bende ılk baslarda motorun acemılıgınden calıstırmakta epey bır zorluk cekıyordum, hatta ne kadar komık durumlara dustugumu tahmın bıle edemezsın. sonra bır gun nereden aklıma geldı bılmıyorum "jıkleyı ac da calıstır " dedı ıcımden bır ses. bende jıkleyı actım ve bu sorunu cozdum. bızım eskınden renault 12 ts araba vardı, kısın calısmadıgı zaman jıkleyı cekerdık oyle calısırdı. bend e havalar nasıl olsa soguk degıl dıye hıc jıkle kullanmadan calıstırıyordum. jıklelı calıstırmayı akıl ettıgımden berı, ya da aklıma geldıgınden berı hıc sıkıntısız calıstırıyorum. bu aralar motoruma bınemıyorum. uzuluyorum.
motoru satmak zorunda kaldıgımda ılan verırken emın olun ben de cok uzulmustum, ama sorunu halledebılmem benı cok rahatlattı. ve sızlere sonsuz tesekkurler edıyorum guzel, anlamlı mesajlarınızdan oturu ayrıcana da ozur dılıyorum. kendınıze ıyı bakın
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
-
04 Ağustos 2007, 01:34
#152
caracal kırmızı
bugun aldım alllah nazar deyirmesın süper motor gazı azcık acıncı transalpler gıbı egsozdan ses gelıyo ve fırlıyo ben bunu sanzımanını ogrenemedım bi turlu bana susu anlatacak varmı hangı vıteste gıttımı sasırıuom bzn bosu bulana kadar cnm cıkıyo kemk_87@hotmail.com
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
06 Ağustos 2007, 11:26
#153
selamlar cümleten
evet ben bu motoru gün geçtikçe sevmeye başladım.krem rengi mevcut olduğu için daha bir çekici..motor için çbs belko-henkel mtylan kullanıyorum ve çok memnunun..ayrıca ercan abiden ( izmir motostop) çok iyi spray parlatıcı aldım..gerçekten sonuç müthiş..motor sürüşe gelince evet bende biraz bazen makineyi anlayamıyorum.kaçıncı vitesde olduğumu motor sesinden anlayabiliyorum.lakin acaba motora honda cbr125 lerde olduğu gibi dijital vites göstergesi takılabilir mi?..bu konuda yardımcı olanlara şimdiden teşekkürederim..km göstergesinin çevresini hafif bir silikon çekerseniz damla bile girmiyor..motorun sürüşünde hiç bir problem yok fakat hala gazı zamanında kesmeyi fren yaparken takılıyorum dolayısıyla alat bana rağmen tık demedi yav )..neyse diyeceğim şu ; çok motora binen biri değilim ama bir geçiş motoru olarak bence çok eğitici bir motordur derim..
herkese kazasız belasız diyorum..
-
07 Ağustos 2007, 00:13
#154
arkadaşlar az önce kanuni sitesine aşağıdaki kendimce motorumda gördüğüm artı ve eksileri belirten mesajı attım sizde burada kendinizce motorunuzda gördüğünüz artı ve eksileri yazarsanız hem buradan bu motoru alacak arkadaslar yararlanır hemde kanuni sitesine yazarsanız yeni çıkan bu motor hakkında üretici firma görüşlerinizden faydalanır. (henüz mesajı yeni gönderdiğimden cevap alamadım alınca onuda buradan yazarım)
KAnuni Kuralkan motor müşteri hizmetleri yetkilileri :
Bundan 2 hafta evvel kanuni caracal marka 200 cc chopper tarzı bir motosiklet aldım. daha öncede motosiklet kullanıyordum. çin mallarından çok çektiğimden ve sırf türk malıdır daha kalitelidir diye bu motosikleti aldım. motorum henüz 500kmye gelmedi. 500 kmlik motorum ile ilgili izlenimlerimi anlatayım. önce artıları:
1. motor karter yanına ve hidrolik yanına koyduğunuz seffaf göstergeler çok kullanışlı.
2. motorun görünümü gerçekten çok güzel çoğu motorcular bile üzerinde kanuni yazmasa uzaktan halley davidsona benziyor diyorlar.
3. arka ve öndeki dörtlülerin frene basınca yanması gerçekten özellikle ülkemiz şartlarınıda göz önüne aldığınızda çok faydalı
4. arka teker jantı motora ayrı bir hava veriyor.
şimdide eksiler.
1. motorunuz her nekadar arkasına kocaman yeşil OK yapıştırsanızda son kontrolden geçmemiş. motoru aldığımda arka stop yanmıyordu. karbüratör ayarsızdı. ilk teslim eden servis çanakkale ezine servisi.kendi ikamet ettiğim çanakkale bayramiç servisine götürdüm. karbüratörü çözdü. elektrik aksamından anlamam zaten bu motordan senden başkasında yok dedi kendi uğraştı olmadı sonra beni bir oto elektrikçisine gönderdi orada sorunun bir kablonun fişinin çıkması olduğunu ögrendim sağolsun oto elektrikçisi taktı stop yanmaya başladı.
2. yukarıdada belirttiğim gibi büyük şehirlerde nasıldır bilmiyorum ama taşradaki servisleriniz allaha emanet adamlar yeni çıkan motoru bizim motorda deneme yanılma ile öğreniyorlar. bu arada kimseden şikayetçi değilim sonuçta mecburen servise yine bayramiç servise götüreceğim.
3. motorun takım torbasına ulaşabilmek için yanımda bir yıldız tornavida taşımak zorundayım. takım çantasına ulaşmak için açmam gereken vidanın üzerine bir kelebek koymak sizin için çokmu zordur.
4. depo üzerindeki göstergenin bulunduğu sert plastik olduğunu aldıktan sonra farkettiğim kromaj kaplanmış kötü plastik kabarmaya başladı. (motoru alalı 2 hafta oldu henüz yıkanmadı) bilginize
5. vitesler özellikle de boş vites zor geçiyor belki rodajda olduğundandır.
şimdilik ilk izlenimlerim bunlar motorumu kullandıkça size artı ve eksilerini bildireceğim. sizde geri dönüşünü yaparsanız sizin içinde faydalı olacağını sanıyorum.
İYİ ÇALIŞMALAR. [/I]
arkadaşım chopper tarzı motorlar klasik motorlardır üzerinde digital vites göstergesi olmaz sonradan takılır mı bilemem ama dikkat et diğer alt modellerde benzin göstergesi vb göstergeler olduğu halde amerikan chopper motorlarda dahi (halley davidson motorların fiyatı orta sınıf bir arabanın 2 katıydı en son baktığımda) digital gösterge yoktur. herhalde motorun klasik görünümüyle uyuşmayacağını düşünüyorlar. bu arada alışınca pek sorun çıkmıyor. kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
07 Ağustos 2007, 04:32
#155
Şimdi arkadaşlar criminale sorduk,beni buraya attı
sorum şu,zealsun 150-19 la caracalı karşılaştırabilecek var mı?Ayrıca detaya inerek caracalın + ve - lerini yazacak biri.
-
07 Ağustos 2007, 09:42
#156
@ulgio;
arkadaş sende benim gibi ortalarda kalmışsın bi karara vardığında mutlaka beni bilgilendir bende baya araştırdım aslında merak ettim ne alcağını gerçi kendiminde ne alcağını merak ediom ya orası ayrı
-
07 Ağustos 2007, 14:50
#157
Dostum araştırıyoruz işte bakalım,caracal yeni bi model ama daha tam olarak performansının kalitesinin ne olduğu anlaşılamadı.Zealsun ise kendini kanıtladı,bir çok yönden daha üstün...50 cc nin de çok fark edeceğini zannetmiyorum.Zealsun ı getiren polen adlı firma çok ilgileniyor hatta forumlarımıza bile bakıyor Burçin Hanım.Zealsun full aksesuar,250 cc ye yakın performansı var,krank balansörlü,kronik bir problemi yok(kablolarda sorun oluyo galiba bazen onu da halletmesi kolay).Caracal ı ise kimi beğeniyo kimi beğenmiyor...Ben bizzat yakından caracal ı gördüm çok güzel gerçekten şasi.Fakat tek önemli olan şasi değil...Zealsun u ise görmedim hiç.
-
07 Ağustos 2007, 16:07
#158
keşke caracalın şasisi zealsunda olsa. ama gerçi az bi modifiyeyle zelasunda baya çekici olabilir diye düşünüyorum
-
07 Ağustos 2007, 16:33
#159
hayırlı olsun....kazasız belasız sürüşler....
YUNUS EMRE KARAN
www.facebook.com/yunusemrekaran
https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw
-
07 Ağustos 2007, 17:23
#160
vites boşluğu hakkında
dostlar bir konu var kafamı kurcalayan..
caracallarımızda vites boşluğu az mı olmalı çok mu?..çünkü bende biraz fazla gibi geldi..balataları yakmayalım sonra..vites değiştirirken ayak ucuyla sonuna kadar basıyorum öyle geçiyo..birde nasıl yağ kullanıyor forumdaki arkadaşlar öğrenebilirsem sevinirim?
şimdi motorda olan garipliklere gelelim..evet görünüş süper ve gazla öne fırlaması oldukça yeterli fakat nerden geldiğini anlayamadığım bir kayış sesi geliyor biraz gaz verince..ötme yok ama tanımlayamadığım bir ses..birde aküsünde bir sorun var galiba çünkü ayakla çalıştırdıktan sonra rölantide 1-2 dak az bir gaz veriyorum sonra bırakıyorum ama beklerken tekliyor..anlamadım gitti..birde müzik sesi duyulurmu bu motorlarda hiç kullanan var mı? bilgileri paylaşırsa sevinirim..
herkes kanuni yazıyı sök diyor özellikle sökmüyorum..kalsın orjinal diyorum..beğeniyorum ya ben bu motoru..
kazasız belasız keyifli sürüşler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler