Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2241
    hsacomtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Japon görünümlü Çinli...
    Yağlamayla çözüldü şimdilik...Tsşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2242

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    şu motoru çok beğeniyorum ekonomik büyük motor olduğu için

  3. #2243

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Merhabalar, 1 sene kadar gv250 kullandım, motorumu satıp F650GS almak istiyorum fakat üzerine koyacak fazla param yok. Bu yüzden şu motorlara bakıyorum, fikrinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-satilik-bmw650gs-425884813/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f650-gs-462812676/detay

  4. #2244

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    evet artık bir F650GS im var. tabi aldıktan sonra anladım ki motor bana itelenmiş, hata benim tabi ki usta ile gitmediğim için.
    olan oldu, şimdi uygun fiyata çıkma yedek parça arıyorum 2004 model 2 spark stater kapağı, yardımcı olursanız sevinirim.

    gerçi kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum ama çaresizlik böyle bir şey.

  5. #2245
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet artık bir F650GS im var. tabi aldıktan sonra anladım ki motor bana itelenmiş, hata benim tabi ki usta ile gitmediğim için.
    olan oldu, şimdi uygun fiyata çıkma yedek parça arıyorum 2004 model 2 spark stater kapağı, yardımcı olursanız sevinirim.

    gerçi kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum ama çaresizlik böyle bir şey.
    geçmiş olsum eski makina almanın böyle sıkıntıları çıkar dikkat etmek iyi baktırmak lazım
    yoksa eski makina almak pişmanlık olur.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #2246
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet artık bir F650GS im var. tabi aldıktan sonra anladım ki motor bana itelenmiş, hata benim tabi ki usta ile gitmediğim için.
    olan oldu, şimdi uygun fiyata çıkma yedek parça arıyorum 2004 model 2 spark stater kapağı, yardımcı olursanız sevinirim.

    gerçi kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum ama çaresizlik böyle bir şey.
    Yaşı geçmiş motosiklet alırken babana bile güvenmeyeceksin mutlaka bir ustaya göstermek lazım. Umarım sorununuzu en kısa sürede çözer motosikletinizin keyfini surersiniz geçmiş olsun

  7. #2247
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet artık bir F650GS im var. tabi aldıktan sonra anladım ki motor bana itelenmiş, hata benim tabi ki usta ile gitmediğim için.
    olan oldu, şimdi uygun fiyata çıkma yedek parça arıyorum 2004 model 2 spark stater kapağı, yardımcı olursanız sevinirim.

    gerçi kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum ama çaresizlik böyle bir şey.
    hayırlı olsun, kaç km de kaç paraya aldınız, sorununuz nedir?

  8. #2248
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    starter kapağı nedir hocam? konuyu biraz daha açın yardımcı olmaya çalışalım

  9. #2249
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alıntı oxus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    starter kapağı nedir hocam? konuyu biraz daha açın yardımcı olmaya çalışalım
    sağ kapakta olan Statörü demek istemiştir diye tahmin ediyorum.
    oxus bunu beğendi.

  10. #2250

    Üyelik
    26 Mart 2016
    merhaba
    çocuğum gibi baktığım ve nerdeyse sıfır kondüsyonuna getirdiğim makinem satılıktır. allahın izniyle varadero yada 1200 gs e geçme vaktidir. motorumun km orjinaldir ve kazası yoktur. ilan no 469501611
    alıcısına hayırlı olsun.

  11. #2251

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Tekrardan merhabalar, teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, motor 2004 model f650gs 51000 km de. arkadaşlarında dediği gibi yaşı geçmiş motoru baktırmadan aldım ve sorunlar sorunlarpahalı bir tecrube oldu. Statör kapagı sağ taraftaki kapak Sinan ın da tahmin ettiği gibi. Lakin herşey onunla bitmiyormuş, motor açıldıkça problemler de açıldı :D marş rublesi, krank milinde ufak bir oynama, oksijen sensörü gibi şeyler. Şu anda yurt dışından olan bir arkadaşımdan marş rublesi ve oksijen sendörünü istedim. ay sonuna kadar gelecek umarım onlar değiştikten sonra biraz kendine gelir. Ama ustamın önerisi motoru elimden çıkartmak ve daha yeni model birşeyler bakmak yönünde. Motorun bakımını yaptırdığını iddia eden satıcıya motorun içinde hava filtresi olmadığını söyleyince "inanamıyorum gerçekten nasıl olur" dedi. :D ne de güzel tecrübe

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

    şimdilik durum böyle 10 bin TL verdim motoru alırken, fikrinizi almak isterim, 3 haftadır motoruma binemiyorum. İlginize teşekkür ederim.

  12. #2252
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    tamir ettireceğiniz bölüm f 650 lerin kronik problemlerindendir. hatta bu sabah forumda başka bir arkadaşta benzer bir sorundan bahsediyordu. iyi tarafından bakın, muhtemelen bir daha marş ve krankla ilgili sorun yaşamayacaksınız. parça ihtiyacı için şu siteyi tavsiye ederim;
    https://www.motobins.co.uk/

  13. #2253
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhabalar, teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, motor 2004 model f650gs 51000 km de. arkadaşlarında dediği gibi yaşı geçmiş motoru baktırmadan aldım ve sorunlar sorunlarpahalı bir tecrube oldu. Statör kapagı sağ taraftaki kapak Sinan ın da tahmin ettiği gibi. Lakin herşey onunla bitmiyormuş, motor açıldıkça problemler de açıldı :D marş rublesi, krank milinde ufak bir oynama, oksijen sensörü gibi şeyler. Şu anda yurt dışından olan bir arkadaşımdan marş rublesi ve oksijen sendörünü istedim. ay sonuna kadar gelecek umarım onlar değiştikten sonra biraz kendine gelir. Ama ustamın önerisi motoru elimden çıkartmak ve daha yeni model birşeyler bakmak yönünde. Motorun bakımını yaptırdığını iddia eden satıcıya motorun içinde hava filtresi olmadığını söyleyince "inanamıyorum gerçekten nasıl olur" dedi. :D ne de güzel tecrübe

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

    şimdilik durum böyle 10 bin TL verdim motoru alırken, fikrinizi almak isterim, 3 haftadır motoruma binemiyorum. İlginize teşekkür ederim.
    10.000 TL ye 2004 almak zaten kafadan bir soru işareti olmalıydı, zira 2000-2003 tek bujiler bile temizi o fiyat zor bulunur. Eğer masrafı 2-3 bini geçmeyecekse, ve de başka bir sıkıntı yoksa çokta dert etme bin, bu fiyatlardan aşağı bu seviye de bir motor bulmak artık çok zor.

  14. #2254

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhabalar, teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, motor 2004 model f650gs 51000 km de. arkadaşlarında dediği gibi yaşı geçmiş motoru baktırmadan aldım ve sorunlar sorunlarpahalı bir tecrube oldu. Statör kapagı sağ taraftaki kapak Sinan ın da tahmin ettiği gibi. Lakin herşey onunla bitmiyormuş, motor açıldıkça problemler de açıldı :D marş rublesi, krank milinde ufak bir oynama, oksijen sensörü gibi şeyler. Şu anda yurt dışından olan bir arkadaşımdan marş rublesi ve oksijen sendörünü istedim. ay sonuna kadar gelecek umarım onlar değiştikten sonra biraz kendine gelir. Ama ustamın önerisi motoru elimden çıkartmak ve daha yeni model birşeyler bakmak yönünde. Motorun bakımını yaptırdığını iddia eden satıcıya motorun içinde hava filtresi olmadığını söyleyince "inanamıyorum gerçekten nasıl olur" dedi. :D ne de güzel tecrübe

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

    şimdilik durum böyle 10 bin TL verdim motoru alırken, fikrinizi almak isterim, 3 haftadır motoruma binemiyorum. İlginize teşekkür ederim.

    merhaba
    asla bu konular seni yıldırmasın
    parçalar pahalı vs çok söylenecek şey var ama yaptırınca bir kez yaptırıyorsun ve adam oluyor motor. ve asla ölmüyor volvo gibi.

    f650 gs o kadar güzel bir motorki eçvremde ne kadar adam varsa 50-60 binlik motorlarından vazgeçip 2.nci motor olarak bir eski f650 gs aldılar benden görüp.

    bende şuan 2 motor var biri 2013 nc700x diğeri de 2001 f650 gs. bmw motorum gerçi 2006 da trafiğe çıkmış. yani 10 yaşında diyebiliriz.

    sana çok net söyleyebilirim. virajda konforda ve torkta nc700x inan çöp. kendi motorum ikiside. ikiside satılık. amacım 1200 gs artık.

  15. #2255

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı oxus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamir ettireceğiniz bölüm f 650 lerin kronik problemlerindendir. hatta bu sabah forumda başka bir arkadaşta benzer bir sorundan bahsediyordu. iyi tarafından bakın, muhtemelen bir daha marş ve krankla ilgili sorun yaşamayacaksınız. parça ihtiyacı için şu siteyi tavsiye ederim;
    https://www.motobins.co.uk/
    Araştırdığıma göre en çok değiştirilen parçaymış evet, fakat marş rublesini açtığımızda krank milininde bi ince oynadığını gördük, tutup oynatınca tıktık ses yapıyor vuruyor. ustanın fikri elden çıkarmam üzerine oldu. bu arada bu siteden sipariş verdiğimizde buraya ulaşması nasıl oluyor? gümrük problemleri vs. teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    tabi ki bunu satabilir ve üzerine biraz daha koyabilirsem isterim sağlıklı bir f650gs almak, fakat bu problemleri yaşaayacağım bir motor 15binden başlıyor anladığım kadarıyla. bütçeyi tamamlayamazsam bu hayali bir kaç yıl ertelemem gerekecek gibi duruyor. bu süreçte yüksek model düşük cc bir motorla devam edeceğim muhtemelen, aklımda honda CRF 250L var. Fikrinizi almak isterim.

  16. #2256
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi ki bunu satabilir ve üzerine biraz daha koyabilirsem isterim sağlıklı bir f650gs almak, fakat bu problemleri yaşaayacağım bir motor 15binden başlıyor anladığım kadarıyla. bütçeyi tamamlayamazsam bu hayali bir kaç yıl ertelemem gerekecek gibi duruyor. bu süreçte yüksek model düşük cc bir motorla devam edeceğim muhtemelen, aklımda honda CRF 250L var. Fikrinizi almak isterim.
    Hocam durumumu şöyle özetleyim belki faydası olur,
    Malumun bende şuan 4 tane motor var bunlardan biriside 2000 model bir f650 gs ki bu benim 3. F650'lim ama ilk GS modeli deyim,
    Ben bunu almadan önce CRF mi alsam diye ikilemde kaldım ve arkadaşın birinden denedim CRF'yi ve açıkcası bendeki mevcut Asya 200GY(Zongshen 200GY)den 4-5 gömlek üstün bir motosiklet değil gidiş açısından Ha honda kalitesi mi evet, ha yeni mi evet ha sorunsuz mu evet Parçası ucuz mu tabiki sarf malzemesi ucuz. Yanlız gidişi cidden tatmin etmedi. Benim 200GY ye bakıyorum taş çatlasın 2.5 lira ikinci el bi CRF ye bakıyorum 10 lira arada 4 katı fiyat farkı var... Direk gittim F650 aldım sebebine gelince de kendim söküp takar bakımını yaparım zaten motorların elimizin altında f650.com diye bir derya deniz var parça konusuda motobins..
    Birde şu var Ben hanımla da biniyorum motosiklete ve günübirlik 300-400kmleri aşan yüklü gezilerimiz oluyor, çok mu hızlı gidiyorum hayır max 120km/h bunlara crf250 üzer açıkcası ama amaç sadece tekil kullanım ben uzun yolda da 100 bandında seyrederim sıkılmam zaten tekim diyorsan ayrı konu.Şunuda söyleyim CRF'nin yakıtıda aman aman düşük değil ki şurdan baktığımızda açıkca görebiliriz,
    http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/crf250l/2013
    Orda inzell arkadaşımız en son 3.7 yakmış,
    ben 17 yaşındaki 650'lik bir motorla 4 ayda 6bin km yaptım ve şehiriçi yakıtım 4LT uzun yolda da 3.8 e falan düşmekte bu 120 bandında da yakacağı 4.2..
    e gaz kolunu çevirince 160km/h rahat bir şekilde de çıkabiliyor mu evet.. İki kişi seyahati rahat mı ona da evet..Benim kriterlerimi fazlasıyla karşılıyor..
    Ama burda senin tercihini kullanım amacın ve motorla ilgilenme derecen belirleyecek...
    Biraz reklam gibi oldu ama kendimce doğru gördüklerimi yazdım sadece..
    ANGARAJ

  17. #2257

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam durumumu şöyle özetleyim belki faydası olur,
    Malumun bende şuan 4 tane motor var bunlardan biriside 2000 model bir f650 gs ki bu benim 3. F650'lim ama ilk GS modeli deyim,
    Ben bunu almadan önce CRF mi alsam diye ikilemde kaldım ve arkadaşın birinden denedim CRF'yi ve açıkcası bendeki mevcut Asya 200GY(Zongshen 200GY)den 4-5 gömlek üstün bir motosiklet değil gidiş açısından Ha honda kalitesi mi evet, ha yeni mi evet ha sorunsuz mu evet Parçası ucuz mu tabiki sarf malzemesi ucuz. Yanlız gidişi cidden tatmin etmedi. Benim 200GY ye bakıyorum taş çatlasın 2.5 lira ikinci el bi CRF ye bakıyorum 10 lira arada 4 katı fiyat farkı var... Direk gittim F650 aldım sebebine gelince de kendim söküp takar bakımını yaparım zaten motorların elimizin altında f650.com diye bir derya deniz var parça konusuda motobins..
    Birde şu var Ben hanımla da biniyorum motosiklete ve günübirlik 300-400kmleri aşan yüklü gezilerimiz oluyor, çok mu hızlı gidiyorum hayır max 120km/h bunlara crf250 üzer açıkcası ama amaç sadece tekil kullanım ben uzun yolda da 100 bandında seyrederim sıkılmam zaten tekim diyorsan ayrı konu.Şunuda söyleyim CRF'nin yakıtıda aman aman düşük değil ki şurdan baktığımızda açıkca görebiliriz,

    Orda inzell arkadaşımız en son 3.7 yakmış,
    ben 17 yaşındaki 650'lik bir motorla 4 ayda 6bin km yaptım ve şehiriçi yakıtım 4LT uzun yolda da 3.8 e falan düşmekte bu 120 bandında da yakacağı 4.2..
    e gaz kolunu çevirince 160km/h rahat bir şekilde de çıkabiliyor mu evet.. İki kişi seyahati rahat mı ona da evet..Benim kriterlerimi fazlasıyla karşılıyor..
    Ama burda senin tercihini kullanım amacın ve motorla ilgilenme derecen belirleyecek...
    Biraz reklam gibi oldu ama kendimce doğru gördüklerimi yazdım sadece..
    Çok teşekkür ederim paylaşım için, elimden geldiğince F650 GS e yöneliyorum. bu krank milindeki oynamayı uygun fiyata çözersem muhtemelen devam edicem bu kadar masraf yapmışken. ama beni aşacaksa satıp başka f650gs ve ya dediğin gibi düşük cc cross endurolara bakıcam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

    Bu arada krank mili oynaması, yatak değişimi vs. gibi şeyleri daha önce yaptıran yada başına gelen var mı? bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

    şöyle bir blog gördüm fikriniz nedir?
    http://savasbariskorucan.blogspot.com.tr/p/bmw-f650-krank-saft-sorunlarnn-cozumu.html

  18. #2258
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araştırdığıma göre en çok değiştirilen parçaymış evet, fakat marş rublesini açtığımızda krank milininde bi ince oynadığını gördük, tutup oynatınca tıktık ses yapıyor vuruyor. ustanın fikri elden çıkarmam üzerine oldu. bu arada bu siteden sipariş verdiğimizde buraya ulaşması nasıl oluyor? gümrük problemleri vs. teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    tabi ki bunu satabilir ve üzerine biraz daha koyabilirsem isterim sağlıklı bir f650gs almak, fakat bu problemleri yaşaayacağım bir motor 15binden başlıyor anladığım kadarıyla. bütçeyi tamamlayamazsam bu hayali bir kaç yıl ertelemem gerekecek gibi duruyor. bu süreçte yüksek model düşük cc bir motorla devam edeceğim muhtemelen, aklımda honda CRF 250L var. Fikrinizi almak isterim.
    krank miliyle ilgili bir tecrübem yok ama bu arıza mevcutken ya satamazsınız ya da çok ucuza satılır diye tahmin ediyorum. yani her durumda size tamir yolu görünüyor gibi.
    30 eu ya kadar gümrüksüz olarak adrese teslim alabiliyorsunuz.PTT teslim ediyor ve bu fiyata nakliye dahil değil. yani ürün 30 eu, kargo da 10 eu ise yine gümrüksüz olarak teslim alıyorsunuz.sitede bununla ilgili deneyimleri olan arkadaşlar var, onların yazdıklarını gözden geçirmenizde fayda var.

    gümrük vergisi hesaplama tablosu aşağıda.

    http://gumrukvergisi.hesaplamasistem...ration=process


    CRF 250 beğenir ve kullanırken keyif alırım fakat f 650 den sonra tercih edeceğim bir motor değil. pembe bir tablo çizip sizi yanıltmak istemem ama kullandığım f 650 im 150 bin km de. periyodik olarak değişmesi gereken parçalar haricinde masraf çıkartmadı ve hala rektefiye olmadığı gibi halen de en ufak bir sorunu yok.

    yine de, bir daha eski motor alır mısın? diye sorana hayır diyorum. siz de almışsınız bir kere, yaptırıp devam etmenizi tavsiye ederim.

  19. #2259

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı oxus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank miliyle ilgili bir tecrübem yok ama bu arıza mevcutken ya satamazsınız ya da çok ucuza satılır diye tahmin ediyorum. yani her durumda size tamir yolu görünüyor gibi.
    30 eu ya kadar gümrüksüz olarak adrese teslim alabiliyorsunuz.PTT teslim ediyor ve bu fiyata nakliye dahil değil. yani ürün 30 eu, kargo da 10 eu ise yine gümrüksüz olarak teslim alıyorsunuz.sitede bununla ilgili deneyimleri olan arkadaşlar var, onların yazdıklarını gözden geçirmenizde fayda var.

    gümrük vergisi hesaplama tablosu aşağıda.

    http://gumrukvergisi.hesaplamasistem...ration=process


    CRF 250 beğenir ve kullanırken keyif alırım fakat f 650 den sonra tercih edeceğim bir motor değil. pembe bir tablo çizip sizi yanıltmak istemem ama kullandığım f 650 im 150 bin km de. periyodik olarak değişmesi gereken parçalar haricinde masraf çıkartmadı ve hala rektefiye olmadığı gibi halen de en ufak bir sorunu yok.

    yine de, bir daha eski motor alır mısın? diye sorana hayır diyorum. siz de almışsınız bir kere, yaptırıp devam etmenizi tavsiye ederim.
    çok teşekkür ederim bilgiler ve tavsiyeniz için, bunu değerlendireceğim.

  20. #2260
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alıntı Mert87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim paylaşım için, elimden geldiğince F650 GS e yöneliyorum. bu krank milindeki oynamayı uygun fiyata çözersem muhtemelen devam edicem bu kadar masraf yapmışken. ama beni aşacaksa satıp başka f650gs ve ya dediğin gibi düşük cc cross endurolara bakıcam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

    Bu arada krank mili oynaması, yatak değişimi vs. gibi şeyleri daha önce yaptıran yada başına gelen var mı? bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

    şöyle bir blog gördüm fikriniz nedir?
    http://savasbariskorucan.blogspot.co...nn-cozumu.html


    Daha önce benimde başıma geldi, Krank kolunda boşluk oluyor, bunu krank kolunu bilyalıya çevirerek çözdük, orijinali yataklı yataklar aşınıyor, bilyalı ise çok uzun ömürlü. İyi bir krank tamiri yapan bir firma bul bilyalıya çevirmek istediğini söyle en ucuz ve kaliteli çözüm bu olacakttır, tavsiye ederim. Manisada ideal makina Salih ustaya yaptırmıştık


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler