Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #38301
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor su soğutmalı ve ybr ye güçlü göre uzun yolda ayrodinamiği daha iyi...

    Uzun yolda kaçla gidilir, kaçla gitmeliyim diyorsan ben 30 küsür bin sürdüm. Motor 100 km ile giderken 6. veteste 7500 devirde oluyor. Motor max torkunu 8000 devir max gücünü 10.000 devirde veriyor. yani 6. viteste motoru max tork bandı ile max güç bandı arasına alırsan motor hem zorlanmaz hemde canlı bir sürüş sunar. Düz yolda 8.250- 8.750 devir arası 110-115 ile rahatlıkla sürebilirsin. bu hızlar idealdir. Motoru 10.000 devirden sonra çevirdiği devir ve 125 km nin üstündeki aşırı rüzgar yorar.

    Zaten uzun yolda araçlar 100-110 bandında giderken motorlar için güvenli hız 110-115km ortalamanın bi tık üstüdür. tam cbr ın en rahat oldu hız
    Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz
    Kaza Anında Seni Korur !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #38302
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Samet Özkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz
    Bende normalde 4-6 bin arası vites yükseltip sakin gidiyorum. ama açık yolda 6000 devir 80 km hızla gittiği için orta şeritte 100 le giden motora selektör yapan bir millet olduğumuzdan direk 110-115 e bağlarım. canım daha değerli

    Zaten R25 te 100 km de 7000 devir yapıp bağırıyor inazuma da 7500 devir yapıyor. onlardamı 90 la gitsin biri 150 biri 180 yapıyor.

    senin dediğin motora hiçbir zarar vermez. Motoru yıpratan 2-3 ölümcül hata

    1) boşta tak tak tak kesiciye vurmak

    2) motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak

    3) üst devirlerde kompresyonla yavaşlamak, vites küçültmek
    Samet Özkan bunu beğendi.

  3. #38303
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende normalde 4-6 bin arası vites yükseltip sakin gidiyorum. ama açık yolda 6000 devir 80 km hızla gittiği için orta şeritte 100 le giden motora selektör yapan bir millet olduğumuzdan direk 110-115 e bağlarım. canım daha değerli

    Zaten R25 te 100 km de 7000 devir yapıp bağırıyor inazuma da 7500 devir yapıyor. onlardamı 90 la gitsin biri 150 biri 180 yapıyor.

    senin dediğin motora hiçbir zarar vermez. Motoru yıpratan 2-3 ölümcül hata

    1) boşta tak tak tak kesiciye vurmak

    2) motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak

    3) üst devirlerde kompresyonla yavaşlamak, vites küçültmek
    Anekdotlarına uymaya çalışacağım, güzel yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı kandiller dilerim
    GP500-1st bunu beğendi.
    Kaza Anında Seni Korur !

  4. #38304
    Malatya CBR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    XJ 6 Naked (2015)
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak
    hocam benim bildiğim tek çizgi olsa hareket etmek için yetiyor diye biliyordum
    Yamaha YBR 125 (2010-2012) = 21.000 km
    Honda CBR 125R (2015-2016) = 7000 km +∞

  5. #38305
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Malatya CBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam benim bildiğim tek çizgi olsa hareket etmek için yetiyor diye biliyordum
    gazlamaktan kasıt 1 takıp yola çıkmak değil performanslı gitmek, abanmak yani

  6. #38306
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Bugün motorun arka lastiği 140 tabanlı bir lastik ile değiştirdim.Ondan sonra ne alakası olduğunu anlayamadığım bir şekilde motordan uğultu gelmeye başladı.

    Acaba fan sesi mi bu fan mı açtı diye düşündüm.Motosikletim daha önce hiç fan açmadı, hatta ısı göstergesi 3 dişin üzerine hiç çıkmadı.Baktım ısı 3 diş, radyatörün arkasındaki pervane de dönmüyor.Dedim o zaman bu ses fan sesi değil.

    Motorun sağına soluna kulak verdim ama sesin nereden geldiğini bulamadım.Son olarak tahminim egzostan geliyor gibi.Normal egzos sesinin dışında farklı bir uğultu var gibi....
    Daha önce böyle bişey ile karşılaşan oldu mu? Ses hakkında fikri veya tahmini olan var mı?

  7. #38307
    Malatya CBR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    XJ 6 Naked (2015)
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorun arka lastiği 140 tabanlı bir lastik ile değiştirdim.Ondan sonra ne alakası olduğunu anlayamadığım bir şekilde motordan uğultu gelmeye başladı.

    Acaba fan sesi mi bu fan mı açtı diye düşündüm.Motosikletim daha önce hiç fan açmadı, hatta ısı göstergesi 3 dişin üzerine hiç çıkmadı.Baktım ısı 3 diş, radyatörün arkasındaki pervane de dönmüyor.Dedim o zaman bu ses fan sesi değil.

    Motorun sağına soluna kulak verdim ama sesin nereden geldiğini bulamadım.Son olarak tahminim egzostan geliyor gibi.Normal egzos sesinin dışında farklı bir uğultu var gibi....
    Daha önce böyle bişey ile karşılaşan oldu mu? Ses hakkında fikri veya tahmini olan var mı?
    hocam sürekli gelen viiiii sesini soruyorsan o enjeksiyon sesi.
    ama lastiği değiştirdikten sonra oldu diyorsan hiç bilmiyorum
    yani enjeksiyon sesi lastik değiştirdikten sonrada öncede vardır yani sabittir : D
    belki sen lastiği değiştirdikten sonra enjeksiyon sesini farketmişsindir
    birde hocam bizimkilere 140 takılıyor mu yoksa fabrika değeri dışında bir değer mi 140?

  8. #38308
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Yok o enjeksiyon sesinin dışında bir ses gelmeye başlamıştı.Egzostan geldiğini düşünmüştüm ama sonradan ses yok oldu kendi kendine düzeldi.

    0 km yol yapmış çıkma r25 lastiği aldım arkaya, o da ırc marka.Benim lastiğim eskiydi, ya ondan dolayı ya da taktığım lastik 140 taban olduğundan dolayı yol tutuşu olumlu etkilendi.

    Görsel olarak pek bir fark olmadı, 130 taban ile 140 arasında pek fark yok.Olumsuz birşeyde olmadı, motorun çekişi aynı diyebilirim ben bir değişiklik farketmedim.Muhtemelen yakıtı da pek etkilememiştir diye düşünüyorum yakıtı daha ölçmedim...
    Malatya CBR bunu beğendi.

  9. #38309

    Üyelik
    13 Aralık 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150 - CBR 125 - YZF R25
    merhaba arkadaşlar, 2014 model 14bin km de , tiger egsozlu cbr 125 im var. bugün bi yakıt ölçümü yapayım dedim ve 100km de 4.5lt yaktı. ama 8k devirin altında sürmedim sizce bu yakıt fazla mı cbr 125 için ?

  10. #38310

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Arkadaşlar cbr kullanıcıları olarak pulsar 200ns in kalitesini felan nasıl buluyorsunuz objektif olarak ? Siz olsanız 10,700TL ye Cbrmı tercih edersiniz , yoksa 8.000 pulsarmı

  11. #38311
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Hocam ben pulsar alacaktım boyum yetmediği için pulsar almadım.Az çok bildiğim şeyleri yazayım yanlışım varsa düzeltin.

    Cbr bence yakıt olarak, parça kalitesi olarak ve sorunsuzluk olarak pulsardan önde. Tip olarak zaten pulsardan çok çok çok daha önde. Muhtemelen 2.el piyasası da pulsardan daha iyidir.

    Ama hız ve güç olarak pulsara göre baya yetersiz kalıyor. Oturuş pozisyonu olarak değerlendirirsek pulsara göre birazcık yorucu olabiliyor.

  12. #38312

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben pulsar alacaktım boyum yetmediği için pulsar almadım.Az çok bildiğim şeyleri yazayım yanlışım varsa düzeltin.

    Cbr bence yakıt olarak, parça kalitesi olarak ve sorunsuzluk olarak pulsardan önde. Tip olarak zaten pulsardan çok çok çok daha önde. Muhtemelen 2.el piyasası da pulsardan daha iyidir.

    Ama hız ve güç olarak pulsara göre baya yetersiz kalıyor. Oturuş pozisyonu olarak değerlendirirsek pulsara göre birazcık yorucu olabiliyor.
    Hocam bende sorunsuzluğu ve güven verdigi için honda tercih etcem ama çevremde motor süren herkes 125 lik makinaya 11 bin Tl verilir mi diyor , bende hak veriyorum ama pulsardan sonra hondaya binince kalbim hondada çarptı benim ama tabi sürmedigim için ikisinide bilemiyorum aldıktan sonra pişman olurmuyum. İki bayide test sürüşü yaptırmıyor maalesef

  13. #38313

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Ankaradan temiz cbr125 satan veya satmayı düşünen var mı arkadaşlar?

  14. #38314

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R
    Kardeşim benim cbrdan da farklı ve garip bir ses geliyordu. Servise gittim. Anlattım olayı Çalışan arkadaş balata temizleyici sıktı frenlerin
    iç kısmına balataların olduğu yere ses kayboldu. Belki aynı sorunla karşılaşmış sındır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:23 ----------

    Alıntı modifix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cbr kullanıcıları olarak pulsar 200ns in kalitesini felan nasıl buluyorsunuz objektif olarak ? Siz olsanız 10,700TL ye Cbrmı tercih edersiniz , yoksa 8.000 pulsarmı
    Arkadaşım CBR daha iyidir Fakat hiç kullanmamışsın. Bence git kullan motorları kendin karar ver. Sonra pişman olma :D

  15. #38315
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı modifix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bende sorunsuzluğu ve güven verdigi için honda tercih etcem ama çevremde motor süren herkes 125 lik makinaya 11 bin Tl verilir mi diyor , bende hak veriyorum ama pulsardan sonra hondaya binince kalbim hondada çarptı benim ama tabi sürmedigim için ikisinide bilemiyorum aldıktan sonra pişman olurmuyum. İki bayide test sürüşü yaptırmıyor maalesef
    hocam neden sıfır alıyorsun 2. el al cbr ı . Ayrıca honda kullanmadıysan pulsar al derim ama honda dan pulsara geçmek parça kalitesi, makina olarak ıhhh diyorum.

  16. #38316
    hondacbrabii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbr 250 r
    Bende cbr sahibiydim bundan 2 sene evvel cbr 125 vardi sifir almistim ilk ciktiginda kirmizi rengini sonrada aradan 250 r aldim ve sonra da askerlik cikti satmisdm smdide askerlikde bitti motor alicagim ama 125 cbr alicagima 200 ns alirim daha iyi 125r emin ol 200 ns tadini vermez gorunusu var gitmiyor bide o fiyat alinmaz ben 7.5 almistim cbr yi

  17. #38317
    umuterdogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KYMCO Agility 125 + CBR 125 R 2016
    2015 model cbr dan sonra 2016 model cbr repsol almış bulunmaktayım 3 ay önce aldım allah kaza bela vermedi şuana kadar vermezde inşalah

    Motor :2720 km de ve motordan ses geliyor burdaki motosiklet ustasına götürdüm motoru dinledi ve sibop ayarı dedi .

    Servisi arayıp sordum sibop ayarı kaç paraya yapıyorsunuz 50 tl dedi motorun bakımında getirsem motor 2700 km de 1300 km sonra gelsem sıkıntı olurmu dedim hayır dendı şimdi forum sakinleri motorun sibop ayarını ben nasıl bozmuş olabilirim tavsiyelerinizi dinliyorum birde servis 50 tl çokmu diyor birde bu ayar yapılırsa birdaha bozulurmu ?

  18. #38318

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Merhabalar herkese,
    Ben yeni ehliyet aldım. Başlangıç motoru alıcam inş. Cbr 125r ın 2. elini almayı düşünüyorum ama pek piyasayı bilmiyorum. Yaklaşık ne kadar verilir 2. el 2012 ve sonrası cbr için ?

  19. #38319
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    2012 model 10.000 km alti temiz cbr 125 7.500 tl eder mi arkadaslar ? zarar etmeden satabilirmiyim ?
    NASIL BAKARSAN OYLE GORURSUN...

  20. #38320

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    Hayalete,
    kazadan sonra model değiştirmiş olabilirsin....
    buralarda mısın bilmiyorum ama geçen seni markette gördüm.
    motorla geldiğin halde hiç ekipmanın yoktu.
    haberin olsun lakabın hayalete çıktı.
    Lütfen ekipmansız çıkma.
    R25 miydi o uzaktan stop lambasını gördüğüm.... gerçi ses duke ama.... neysee
    Tekerin düz bassın.
    скиталец


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler