Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #29941
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rahmi ben piyasasını bilmiyorum ama temiz motor 2008 model siyah.
    o zaman seninle bir bağlantı kuralım ö.m atıyorum şimdi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29942
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman seninle bir bağlantı kuralım ö.m atıyorum şimdi
    msne ekledim rahmi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  3. #29943
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/6...ECTOR-LENS.jpg

    arkadaşlar bu far bizim motorunn mu acaba ?
    değil. şu kazalı naked motorlara takılan üniversal lambalardan sanırsam.
    bu efe mut'lu

  4. #29944
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. el alıcam bütçe belli 4.500 tl pendikte var bitane, bizim burdakini almazsak onada uğrıcam bir
    ama gezemezsin bu kadar ama biliyorsun değilmi =) en az 4 yakacak =) karbrütörlü onlar senn dediklerin eski hyosung olan modeller değilmi =)

    dostum lastiklere dikkat et bitik lastik demek 400 tl masraf sana =) cbf e benzemez acımaz affetmez =)

    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/6...ECTOR-LENS.jpg

    arkadaşlar bu far bizim motorunn mu acaba ?
    hayır cb 125 e olabilir sinyaller içinde çünkü

  5. #29945
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Elinin altında cbf duracak aga yoksa 250cc bile adama ağır gelebilir
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  6. #29946
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama gezemezsin bu kadar ama biliyorsun değilmi =) en az 4 yakacak =) karbrütörlü onlar senn dediklerin eski hyosung olan modeller değilmi =)

    dostum lastiklere dikkat et bitik lastik demek 400 tl masraf sana =) cbf e benzemez acımaz affetmez =)



    hayır cb 125 e olabilir sinyaller içinde çünkü
    ) yok benim araştırdığım 2008 st kanuni yani enjeksiyonlu olan karbüratörlüye yanaşmıyorum

  7. #29947
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    bi yerde gördüm aklıma bişeyler gelmişti.ondan sorayım dedim..doğru yaa sinyal içinde..ne kadar aptalım :(
    birGarip..

  8. #29948
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Sitenin birinde 20 liraya BEYAZ YANAK tk. görmüştüm, linki şimdi bulamıyorum. Şamyellilere uygulanıyor, tubelesslere olmuyor diye bir bilgi kaldı aklımda.
    Konu hakkında bilgi sahibi olan var mı?
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  9. #29949
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Merhaba arkadaşlar buralara uzun süredir uğramıyorum işlerimin yoğunluğu ve hayat koşturmacası nedeniyle baya bi boşladık bende motorumu kaldırdım 2011 temmuzda aldığım cbf im 5600 km de fazla binmiyorum, önceki gibi olsa 30-40 binlerde olurdu yedek bi cup 100 lük honda wavem var onu kullanıyorum hem daha az yakıyor hemde daha pratik şehir içinde idare ediyoruz... 6000bakımını yaptırmadan kaldırdım zira bakımları yetkili serviste baya bi pahalı sadece yağını değiştirdim 20/40 alpetin sj sınıfı bir yağı var kipalarda satılıyor fiyatı 12tl kışlama arada sırada turlama için yeterli önceden aldığım en dandik madeni yağ 20 tl olmuş 11 tlye 2011 de alıyordum aynı yağı neyse sezona kadar bi değişiklik olmassa pcx düşünüyorum ama her zaman derim cbf in yeri çok ayrı 3 defa cbf almamda bunun kanıtıdır

  10. #29950

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    servis bakımı dışında motoruma ne gibi bakim yapmalıyım.zincir temizleme neyle ve nasıl yapılır yardımcı olursanız sevinirim.yeni aldım ve aşık oldum cbf 150ye ona çok iyi bakmak istiyorum.motora iyi bakmanın taktiklerini anlatirmisiniz

  11. #29951
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı dericie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servis bakımı dışında motoruma ne gibi bakim yapmalıyım.zincir temizleme neyle ve nasıl yapılır yardımcı olursanız sevinirim.yeni aldım ve aşık oldum cbf 150ye ona çok iyi bakmak istiyorum.motora iyi bakmanın taktiklerini anlatirmisiniz
    Servis bakımlarını aksatmamak, 4000 de bir servise girmek, (Sıfır alındıysa 1000-2500-4000-8000...) fakat servise girme gereği olmayan aradaki 2000. km de yağ değişimi yapmak ve yağ eksilme varmı yokmu, buna göre varsa eksilen kadarını takviye etmek, eksik yağ ile kullanmamak.

    Zincir temizliği ve bakımını, gerektiği zamanlar gerdirilmesini ihmal etmemek.(Ne sıklıkla temizlik ve yağlama yapılacağı senin kullanım zaman/km oranına ve kullandığın hava koşullarına göre, (yağış olup olmaması) göre değişir. Zincirin kuru ve/veya kirli olmayacak.

    Lastik hava basınçlarını 2-3 haftada bir güncelle.

    Ortalama seyir, kullanım hızını 70-90 km/h, kullanırsan hem motor için en keyifli hem senin için en keyifli hız aralığıdır.

    Yolculu kullanmamak faydalı olabilir aslında toplamda, ama ben bunu pek önemsemiyorum, hanım biniyor, kardeşim biniyor, bindirmeyeyim mi yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

    Faruk kardeşim, fotoğraflar ve anlatımın için teşekkür ederim. Yağmurlar bi bitsin, evin önüne güzel bi serilip diz örtümü sabitleyebilmek istiyorum tarifini dikkate alarak. Odada duruyor şu anda, prosev yağmurluk takımının yanında gelen bot kılıfı yalan oldu, su geçiriyor (Sağnak yağışta). Tek ve kesin çözüm diz örtüsü. Yine feyizoğlundan aldığım Held eldiven kılıfıda su geçiriyor. (sağanak yağışta) Ben kışın binicem diyen için el koruma kılıfı ve diz örtüsü şart.

    Biraz önce eve geliyorum, kask var elbette, viteste iken 30-40 km-h seviyelerinde sessiz bi ara sokakta ilerlerken, arka taraftan hızımla doğru orantıda tempolu artan azalan tır tır tır sesi geliyor, hayda bu ne yaw, eve geldim, zincir yağsız kalmış olabilir ama daha 2 gün önce yağladık. Derken orta sehpada arka tekeri motor boştayken bi çevireyim dedim. Aman aman, takur tukurt, bi sesler dişli ve zincirden gelen, elle çeviriyorum, teker 1-2 tur atıp duruyor, 2 gün 80-100 km h hız aralığında, şiddetli sağanak yağışta 2-3 saat kadar sürüş yaptım. Zincir ve dişli seyir halinde hızla dönerken o yağışı yemiş ya, inanın zincirdeki bütün yağı söküp atmış, basınçlı su ile zinciri dişliyi yıkamışın gibi zincir kurumuş kalmış, hemen dayadım yağı, mevcut ses kesildi ve orta sehpada tekerin dönüşü rahatladı. Demek ki yağmurda sürüş yapılıyorsa zincir yağına daha sık bakmamız gerekecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

    Bu arada bu gün yine motora 150 gram kadar yağ attım, yağ tüketimim artmaya mı başladı bilmiyorum. Yağ değişimi yaparak 1000 km hiç yağ ilavesi yapmayarak 1000. km de yağ değişimi yağacağım ve çıkan yağı ölçeceğim. 1000 km de 250 gramdan fazla eksik çıkarsa sezon başı motor sıfırlayabilirim. Çünki bu 2000 km de 500-600 gram yağ tüketimi demek olacak. Çok. Böylece hem yağ tüketimin kesilmiş veya en kötü azalmış, değişen parçalar da garantili olduğundan motorumun motoru da garantili hale gelmiş olur. Maliyet 350-400 tl arasında değişecek. Ondan sonra ya o şekilde satarım sıfır motor diye, yada en az iki sene daha binerim, o anki planlarıma göre değişir elbet

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

    Bu gün bi kaç sayfa önce bahsetmiş olduğum iş arkadaşımın 6500 km deki, ama iyi durumda olmayan motoruna bakım için evine gittim. Yanıma motor yağı, z
    ncir yağı, mazot falan almıştım. Zincirini yağladık, 100 gram yağ ilavesi yaptık. Hava filtresine baktık. Yağ kaçağı olan kapakların somunlarını sıktık. Biraz sohbet ettik ve minnet duyguları ile gönülden teşekürlerle oradan ayrıldım. Bundan sonra 4000 de bir Servise İst. Db motora görütücez bakım için. Aradaki 2000 km de ki yağ değişimini de biz yapıcaz. Bunun için servise gitmiyicez, gerçi ben hiç servise göndermezdim arkadaşı ama motor garanti kapsamında, bu yüzden 4000 de bir gitmek zorunda. Zaten fazla geziyor, en fazla senede 2 kere falan İst. gitse yeter.

  12. #29952
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ekim 2012
    bendede ses geliyordu zincir dişliyi kompledeğiştirdim zaten sona gelmişti 16 000 kmde ama çok fazla temizlemedim açıkcası.100 tlye orjinal set aldım yanlız 42t verdiler canımı sıktı ben 43 e alışmıştım.Bakalım yakıt ekonomim düşücekmi artacakmı artarsa değiştiririm.
    ethem senin motorunda kronik bir sorun var bu kadar düşük kmde bu kadar yag yakması normal değil.Sen hala kullandıgın yagı savunuyorsun ama bence çok hatalısın o yağ konusunda.Hava sogutmalı motorlarda yag hem yaglamayı sağlar hemde motorun sogutulması işlevini yerine getirir.Haliyle iki işlei yaparken yag yıpranıyor ve incelip yanıyor.sen çok ince yağ kullandıgın için ve 6500 7000 devirlerde syerettiğin için yağ eksiltmesi anormal seviyelere çıkıyor.Oysaki benim gibi 20 40 20 50 kullansan yağın performansını kaybetmezdi.motorum 16 000 de ve 2000 kmde sadece 100 yada 150 gram kaybediyor.Buda çok normal 6500 devirler için.1000 kmde o yağı yakması gerçekten çok anarmol.Lütfen dediğim gibi yağ kullan yaptıgın çok hatalı ve burda arkadaşlarada tavsiye ediyorsun onların motorlarınıda yakıcaksın.
    yanılmıyorsam 26 000 de idi motorun.Bu kmlerde inan 2 zamanlı vespalar bile motor istemiyor.4 zamanlı hiçbir motor o kmlerde bitmez.Beni dinle yağını değiştir ve biraz sürüş karakterinide değiştir.motor 2000 km kadar böyle kullan silindir alışsın sonra tekrar 6500 devirlere çık yağ eksiltmiyicek ve kompresyondanda düşmüyeceksin.

  13. #29953
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    arkadaşlar, bayram öncesinde motorumu bodruma kaldırmıştım.zaaar zor indirerek..çıkarması da o kadar zor olacak..o yüzden yanına da gidemiyorum koyduğumuz yer meger kilitli imiş bir de..hem bodrumda hemde sığınakta.kapalı bi yer.ve çok aşırı nemli idi.içeri girdiğimizde bile yapış yapış oldu heryerimiz.kafama takıldı bugun motora zararı olur mu ki ? bide branda almıştım yahu.gerekirse dışarda dursun..ama bodrumda branda takmadım.öylece duruyor..ordan çıkarsam merdivenin yanına, apartman boşluğuna mı koysaaam yoksa dışarda mı tutsam.nedir fikriniz arkadaşlar ? hem merdivenin yanına koysam kışın çalıştıramam da.dışarda olsa ara sıra gezerim ükü falan bitmez.ne yapsam bilemedim..
    birGarip..

  14. #29954
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Apartman boşluğu müsaitse oraya kaldır derim nem zarar verir motora çürütür aküyüde sök oda sıcaklığında (evde) muhafaza et bineceğin zaman takar binersin
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  15. #29955
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, bayram öncesinde motorumu bodruma kaldırmıştım.zaaar zor indirerek..çıkarması da o kadar zor olacak..o yüzden yanına da gidemiyorum koyduğumuz yer meger kilitli imiş bir de..hem bodrumda hemde sığınakta.kapalı bi yer.ve çok aşırı nemli idi.içeri girdiğimizde bile yapış yapış oldu heryerimiz.kafama takıldı bugun motora zararı olur mu ki ? bide branda almıştım yahu.gerekirse dışarda dursun..ama bodrumda branda takmadım.öylece duruyor..ordan çıkarsam merdivenin yanına, apartman boşluğuna mı koysaaam yoksa dışarda mı tutsam.nedir fikriniz arkadaşlar ? hem merdivenin yanına koysam kışın çalıştıramam da.dışarda olsa ara sıra gezerim ükü falan bitmez.ne yapsam bilemedim..
    Metal aksam rutubeti sevmez Ramazan kardeşim. Paslanabilr, mümkünse ortam hava alan bi ortam olsun ve o seviyede nem olmasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:34 ----------

    1316. sayfadaki fotoları incele, Vabisciler nickli arkadaşta kapalı garajda branda ile muhafaza ediyordu, muhtemelen ortam nemli idi ve hava almıyordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:38 ----------

    Alıntı vakvak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendede ses geliyordu zincir dişliyi kompledeğiştirdim zaten sona gelmişti 16 000 kmde ama çok fazla temizlemedim açıkcası.100 tlye orjinal set aldım yanlız 42t verdiler canımı sıktı ben 43 e alışmıştım.Bakalım yakıt ekonomim düşücekmi artacakmı artarsa değiştiririm.
    ethem senin motorunda kronik bir sorun var bu kadar düşük kmde bu kadar yag yakması normal değil.Sen hala kullandıgın yagı savunuyorsun ama bence çok hatalısın o yağ konusunda.Hava sogutmalı motorlarda yag hem yaglamayı sağlar hemde motorun sogutulması işlevini yerine getirir.Haliyle iki işlei yaparken yag yıpranıyor ve incelip yanıyor.sen çok ince yağ kullandıgın için ve 6500 7000 devirlerde syerettiğin için yağ eksiltmesi anormal seviyelere çıkıyor.Oysaki benim gibi 20 40 20 50 kullansan yağın performansını kaybetmezdi.motorum 16 000 de ve 2000 kmde sadece 100 yada 150 gram kaybediyor.Buda çok normal 6500 devirler için.1000 kmde o yağı yakması gerçekten çok anarmol.Lütfen dediğim gibi yağ kullan yaptıgın çok hatalı ve burda arkadaşlarada tavsiye ediyorsun onların motorlarınıda yakıcaksın.
    yanılmıyorsam 26 000 de idi motorun.Bu kmlerde inan 2 zamanlı vespalar bile motor istemiyor.4 zamanlı hiçbir motor o kmlerde bitmez.Beni dinle yağını değiştir ve biraz sürüş karakterinide değiştir.motor 2000 km kadar böyle kullan silindir alışsın sonra tekrar 6500 devirlere çık yağ eksiltmiyicek ve kompresyondanda düşmüyeceksin.
    Yok ya, yağdan değil, yağ yakma azalsın diye 20-40 veya 50 koymak doğru değil, hiç yak eksiltmeyen motorda sıkıntı yaratmayabilir ama, benim motor için iyi olmayabilir, bu içerde daha yüksek basınç oluşması ve segmanları daha da fazla zorlaması demek, sonrasında 10w-40 veya 15w-50 ye döndüğümde yağ tüketimimde aşırı bi artışla karşılaşma ihtimalim olabilir. Benim motorda fabrikasyon bi sıkıntı var. Bende yağ yakma ilk günden beri var. 10w-40 ve 15w-50 kullanan bi çok arkadaşımda olmayan veya minimum oranda olan yağ yakma bende fazlaca mevcut, bu ilk km den beri var. Benim motora özel anormal bi sıkıntı var. Sürüş karakterim hiç agresif değil, 70-90 aralığında sabitlerin. 6000-6500 devir aralığında seyrederim. Sert kullanmam. Ben bu motorumu yağ takviyeli daha yüksek km ler kullanabilirim sorun olmaz. Ama yağ takviye etmeden kullanmanın keyfi çok daha hoş olacaktır gibi düşünüyorum. 40 binden aşağı motor yaptırmam zaten, şu anda motor yaptırsam gerçekten keyfi olacak. 20w-50 ile değilde, şu bahsettiğim 1000 km de ne kadar yağ yakacak denemesini 15w-50 veya 10w-50 tam sentetik bi yağ ile ile yapabilirim. Bakalım sonuç ne olacak. Önümüzdeki ilk yağ değişimimde bu demeyi yapacağım.

  16. #29956
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    prosev yağmurluk takımını cumartesi yoğun yağmurda denemiş oldum. Genel olarak memnunum. Üst tarafta hiç sorun yok, pantolonun paçası biraz ıslanmış sadece o da benim hatamdan. Bot yağmurluğu da giydikten sonra alttaki bir lastiği üste geçiriyorsunuz tam oradan biraz su almış içeri. En çok pantolonun ağ kısmından korkuyordum ama sorun çıkmadı. bir tek eldiven konusunda ne yapıcam onu bilmiyorum. revit deri eldivenim var ama su alıyor. kar eldiveni giydim su geçirmez heralde diye ama yoğun yağmurda 30dk lık sürüşte o da dayanamadı ellerim ıslandı. %100 su geçirmeyen fiyatı da uygun ne alayım bulamadım.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  17. #29957
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    dün dunlop motosiklet çizmesi aldım içi müflonlu. 55 tl
    çok beğendim. su geçirmiyor, terleme yapmıyor. epeydir
    motosiklette kullanacak bir ayakkabı arıyordum, bu çizme
    çok hoşuma gitti. altı çok kaliteli yumuşak kalın lastik
    ayakları yere koyduğunda kaydırmıyor. tavsiye ederim.


  18. #29958
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    bunun aynısını birisi 40 liraya satıyordu. ben pizzacıda çalışıyorum, adam geldi 3 çift satıp gitti. hatta tel no bıraktı ama broşürü atmışlar çöpe.
    bu arada cbf 150 yedek parça sitesi buldum ama yer manisada. kargo ile satın alabilirsiniz. http://www.albaymotor.com/urunler/honda/51_bali-100/ ön grenaj komple 68 liraya satıyorlar.

  19. #29959
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    motorumu satmaktan vazgeçmiş bulunmaktayım, çünkü kurye olarak işe başlıyorum. standart kuryelerden farklı olarak daha hafif bir iş sadece evrak işi diyelim

  20. #29960
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumu satmaktan vazgeçmiş bulunmaktayım, çünkü kurye olarak işe başlıyorum. standart kuryelerden farklı olarak daha hafif bir iş sadece evrak işi diyelim
    Hayırlı olsun rahmi kardeşim, fiyat ta nasıl anlaştın ? Sigorta yemek ? Çalışma saatlerin nasıl ? İzin gününü falan nasıl =? Motorunun bakımları yakıt falan filan masrafları nasıl ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler