Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1661
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O hata payı sürat arttıkça biraz daha artar. Tabi 145 in üzerine daha nekadar çıkabilirsin orası ayrı konu

    Bir de o 600F teki sapma payını da kattıkmıydı senin motordaki hata payı 25~25 km lere vuruyor demektir....
    Sonra 160 a kadar çıkmış 600F benim göstergede 170 lere doğru gidiyordu. Sapma payı olduğu doğrudur. En güveniliri GPS. Yada radara yakalanmayı bekleyeceğim
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1662
    alpercakmak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Eşek
    Hyosung - S&T hangısı!!!
    Bu konudan o kadar cok nefret etmıstım kı ankaradan vana soluksuz gıden gt250r yı satma sebebım olmustu... sımdı yenıden bır S&T sahıbı olmak ıstıyorum (GT250comet). sızlerın yorumlarınıza bakıyordum.
    arastırmalar ve sonucu: (bu arada konu ıle alakası yok bılıyorum ama hala ınsanlar sordukca yeter deyıp konu hakkında bılgılerımı paylasmak ıstedım)
    Global motor kusurlu yıllarda hyosung motorun dıstırıbutoru olarak makınayı ulkemıze getırmeye baslamıstır ve aynı donemde butun dunyaya urun hyosung olarak satılmakdadır. urunu ureten fırma o zamanda sımdıde S&T Motors Co. Ltd. (Korea) dir. S&T ıle global arasında yapılan sozlesmenın bıtecegı surecte kanunı devreye gırerek daha ıyı bır teklıfle ısı yuklenmıstır. urun tamamıyle aynı yerden cıkıp gelmektedır.turkıyede yapılan tek sey montajdır (tekerler camurluk fren balata vs. alt parcalar kı japonuda ıtalyanıda aynı ısleme tabı tutulur). bunun sebebı urunun bır kutu ıcınde gelebılmesıdır yanı prızma seklınde paketlensınkı ust uste alt alta nakıl edılebılsın. soz konusu makınanın gunumuzde ıngıltere, amerıka vb ulkelerde hyosung ısmı altında satıldıgını bılıyoruz. lakın bu ulkelerede malı gonderen fırma S&T motordur. globalın yapmıs oldugu sozlesme geregı ''turkıyede hyosung motorunu baska fırma satamayacak'' S&T kanunı olarak satılmaktadır. yok onlar kalıtesız, yok krank kırıyor vs. sacmalıklarını bırazda kullanıcıya yoralım arkadaslar. 170 gordum, 2. vıtes 80 yapıyor gıbı yazıların sonucu bu olacak... ılgılenen arkadaslar bakarsa yurt dısında satısı yapılan ulkelerdede urun ozellıklerı kanunı markası altında satılanlarla aynıdır. Keske ulkemızde uretılse yada toplansa ucuz alırız hıc olmazsa. bır kac arkadasın sorusunu gormustum 2011 de model degısecekmı dıye, sanırım degısıklık olacak. cunku ornek olaraktan w w w.hyosungmotorsusa.com sıtesıne bakarsak 2011 modeller ve aynı motorların 2010 modellerı ayrı baslıklarda satılıyor. bılgılerı aynı degıl!!! bıraz daha bekleyecegım ve umarım turkıyeye getırırler. noktalı harfler ıcın ozur dılerım sartlar bu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

    bu arada;
    http://www.hisntmotors.com/
    company
    ınformatıon & hıstory
    buradakı bılgıler ve
    http://www.hyosung.com.tr/index.php?profil
    buradakı bılgıler aynımı acaba??? sanırım artık kımse kanunı uzak durun dıyemeyecek...
    haaa hyosung kotu dıyorsak zevk meselesı dedım ama hyo ve s&t ayrımcılıgı varsa hade ordan derım

  3. #1663

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    arkadaşlar motoruma önde çift disk işlemini tamamladım. frenlemeye etkisi müthiş oldu sanki ön tekerler frene bastığım zaman yeri kazıyor ama bir şanssızlık var oda lastiklerim fabrikanın taktığı dandik shinko marka olanlar. insallah onları haftaya continental ile değiştirmeyi düşünüyorum o zaman frenlemenin etkisini daha iyi göreceğime inanıyorum.

  4. #1664
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen boş depoya 6-7 litre benzin aldığımda full'e yakın gösteriyor. Tam bitimi güzel gösteriyor ama. İbre tam sonra dayandı ve birkaç kilometre sonra gaz yememeye başladı. 600F ile kontrol ettik yan yana ben ibrede 150 görürken o 145 görüyormuş. 5 kilometre bir hata payı var.

    Daha hiç depoyu ağzına kadar doldurmak nasip olmadı. Malum benzin fiyatları ve öğrenci maaşı ile.. Hatta benzin biraz inmiş 4,16 olmuş diye depoyu doldurasım geldi

    Uzun farım yanmamazlık ediyor bu arada. Ampülden kaynaklandığını sanmıyorum. Bir temassızlık var gibi. Ayrıca beyaz ışık ıslak yolda ve zifiri karanlıkta pek güven vermiyor. Sarı ampüle dönmek istiyorum. Ampül tavsiyesi olan var mı ? Ayrıca bu mercekli farlar randıman sağlıyor mu ? Benim için her yolda mümkün olduğunca geniş ve uzak alanı görebilmek. Uzun yola çıkmayı planlıyorum kısa bir süre içerisinde. Gece yolculuğuda yapacağım. Bu konu benim için önemli ve acil.

    Ayrıca lastik havalarında hangi oranları kullanıyorsunuz?
    - Km saatinde hata oranı 140 km ler civarında 10 km/s e kadar sapma yapıyor bende de.

    - Far tavsiyesi olarak şiddetle Osram Nightbreaker öneririm. Muhteşem bir ampul.

    - Lastik hava basınç oranlarım, Michelin Pilot Activ lastikler için konuşuyorum; Ön 36 psi, arka 40 psi.
    İdeal yol tutuşu bu oranlarla elde ettim.

    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motoruma önde çift disk işlemini tamamladım. frenlemeye etkisi müthiş oldu sanki ön tekerler frene bastığım zaman yeri kazıyor ama bir şanssızlık var oda lastiklerim fabrikanın taktığı dandik shinko marka olanlar. insallah onları haftaya continental ile değiştirmeyi düşünüyorum o zaman frenlemenin etkisini daha iyi göreceğime inanıyorum.
    Sevindim. Fren merkezini de değiştirmiştin değl mi?

  5. #1665
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Teşekkürler @Osbourne.

    Hata payı olması önemli değil. Sınıfının en fiyat/performans makinası daha ne olsun. Far konusunda bana bir usta beyini ile komple xenon önerdi. 75 lira fiyat verdi. Osram Nightbreaker'i çok duydum ve çok da düşündüm. Ama duyduklarım arasında çok kısa sürede ampülün kestiğini duydum. Ne kadar zamandır kullanıyorsunuz ? Ayrıca benim uzun farım nedense yanmıyor. Far ampulü değiştirdim yine aynı sorunum var. Yani ampülden kaynaklı değil devrede bir sorun mu var acaba. Şu an kullandığım 100W'lık beyaz ampül ve aküyü çok zayıflatıyor uzun süre kullanımda. O yüzden bir an önce değiştirmek istiyorum. Gece yolculuk yapanlar uzun farın önemini iyi bilirler.

    Ayrıca gps, telefon şarjı gibi işlevler için çakmak girişi takmak istiyorum. Direk aküden mi yoksa kontaktan yada belirli bir yerden alabilir miyim ? Hangsi daha sağlıklı olur ?

    Ön fren diskini çiftletmeyi bende düşünüyorum. Frenlerim açıkçası biraz zayıf geliyor. Taktığım balatalarda çok kaliteli değil. İyi bir balata alsam 2. diske gerek kalmaz mı diye düşünüyorum. Hem çok daha ucuz bir yöntem olur.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  6. #1666
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler @Osbourne.

    Hata payı olması önemli değil. Sınıfının en fiyat/performans makinası daha ne olsun. Far konusunda bana bir usta beyini ile komple xenon önerdi. 75 lira fiyat verdi. Osram Nightbreaker'i çok duydum ve çok da düşündüm. Ama duyduklarım arasında çok kısa sürede ampülün kestiğini duydum. Ne kadar zamandır kullanıyorsunuz ? Ayrıca benim uzun farım nedense yanmıyor. Far ampulü değiştirdim yine aynı sorunum var. Yani ampülden kaynaklı değil devrede bir sorun mu var acaba. Şu an kullandığım 100W'lık beyaz ampül ve aküyü çok zayıflatıyor uzun süre kullanımda. O yüzden bir an önce değiştirmek istiyorum. Gece yolculuk yapanlar uzun farın önemini iyi bilirler.

    Ayrıca gps, telefon şarjı gibi işlevler için çakmak girişi takmak istiyorum. Direk aküden mi yoksa kontaktan yada belirli bir yerden alabilir miyim ? Hangsi daha sağlıklı olur ?

    Ön fren diskini çiftletmeyi bende düşünüyorum. Frenlerim açıkçası biraz zayıf geliyor. Taktığım balatalarda çok kaliteli değil. İyi bir balata alsam 2. diske gerek kalmaz mı diye düşünüyorum. Hem çok daha ucuz bir yöntem olur.
    Nightbreaker'ı arabamda ve motorlarımda binlerce km kullandım. İlk taktıklarım dışında hiç değiştirmedim. Herhangi bir patlama veya arıza yapmadılar. Israrla öneririm.
    Uzunların yanmaması kablolar veya uzun-kısa far düğmesiyle ilgilidir. Baktırmak/bakmak gerek.

    Eğer motoru satmazsam çakmak girişini bende düşünüyorum. Bence uzun yolda motor kullanacaklar için her motorda olması gereken şart bir ekleme.
    Önceki motorlarımda direk aküden almıştım. Bir sorun yaşamamıştım. Beri yandan sağdaki kırmızı on/off switch inden almakta fayda var. Kurcalanma ihtimaline karşı kontakla beraber çalışır halde gelmiş olur.

    İkinci disk bence gereksiz bu motora, fantazi ve zevk meselesi elbette.
    Kaliteli balatalar ve temiz bir disk yeterli gelecektir.

  7. #1667
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Arkadaşlar merhabalar,
    Bu topici uzun süredir takip ediyorum ve anlamadığım birşey var; bu topic neden hep forumun arka sayfalarına düşüyor?
    Bence piyasanın en güzel görünümlü naked motorunun topici bu kadar geride kalmayı haketmiyor. Osbourne ve muratcan7 olmasa topic unutulup gidecek neredeyse... Lütfen motorlarımız ve tecrübelerimiz konusunda daha fazla paylaşımda bulunalım.
    Tekrar ediyorum; piyasanın en güzel görünümlü naked motoru olup 250cc'nin tartışmasız tek hakimi olan GT 250 COMET bu kadar ilgisiz kalmayı haketmiyor!!!
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  8. #1668
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    @Osbourse

    Cevabın için teşekkürler. Sanırım Xenon'dan vazgeçip Osram alacağım. Bende kablolarla ilgili bir sorun olduğu varsayımı üzerinde gidiyordum. Uzun farın arada sırada yanmaması bir temassızlık olduğunu gösterir.

    Çakmak girişini yaptırıyorum en kısa sürede. Dediğin yöntem çok mantıklı. Switch kısmından alırsam akünün boşalmasını da engeller.

    Brenta Marka balata 15 lira. EBC marka Balata 35 lira. Brenta'yı tercih edeceğim. Şuanda wiwi marka 5 liralık balata var ve güven vermiyor. Buna arka lastiğimin kötü durumunda oluşuda eklenince güvenli bir sürüş yapamıyorum tam anlamıyla. Gereksiz harcamalardan kaçınıp bir an önce arka lastiği almam gerekiyor.

    YBN marka zincir ve dişli setini spariş verdim gelmesini bekliyorum. Onun hakkındaki görüşlerimide belirtirim burada.

    @Jakoben

    Güzel bir soru sordun. Bende arada bir serzenişte bulunuyorum.Comet sahipleri çok geziyor yazmaya fırsat bulamıyorlar sanırım GT250R topiğine'de yazıyorum arada sırada orası gayet aktif. Günlük 10 entry giriliyor ortalama. R modelinin genel olarak daha cezbedici olduğu ortada. Comet sahipleri biraz daha tarzına düşkün oluyorlar

    Piyasanın en iyi makinası olduğunu düşünüyorum bende. Yakın fiyatlara Kawasaki olsa yada Honda olsa almazdım. Çünkü parçaları gerçekten inanılmaz pahalı.

    Bugün tekrar motoruma uzaktan alıcı gözüyle baktım. Kullanışlılığına objektif olarak bakmaya çalıştım. 250 lik segmentinde bu kadar rahat ivmelenen, 120 -130 çok rahat sabitleyip gidebileceğiniz gerektiğinde o hızlarda bile ivmelerek sollamalara çıkabileceğiniz hem az yakan hemde parçaları oldukça bulunabilir/ekonomik olan bir motosiklet. Türkiye yollarına da uygun. Çok araştırmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Bu makinalar alınabilir.

    Tek sorun Türkiye'de motosikletlere yeterince özenli bakılmaması. Genel olarak sıfır araç, yüksek model araç düşük kilometre gibi takıntılarımız var. İnternette videoları izleyen, fotoğraflara bakan veya yabancı forumlara da göz atan biri rahatlıkla bizim eski olarak nitelendirebileceğimiz modeldeki motosikletlerin çok temiz ve saat gibi çalışır olduğunu görür. Sanırım motosiklet kültürünün gelişmesi için daha zamana ihtiyacımız var.

    TMF'nin daha aktif olması, motosiklet sürüş bilincini aşılaması ve bir kültürü dizayn etmesi gerekiyor. Trafik kurallarının, işaret levhalarının tekrar gözden geçirilmesi gerekiyor bana kalırsa. Bunları şikayet edebileceğimiz ve bizi ciddiye alacak kurumlara ihtiyacımız var.

    Topiği daha hareketli hale getirmek için bu konularıda tartışabiliriz.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  9. #1669
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Bu motosikletin 2005 modeli ne gibi sıkıntılar çıkarabilir?
    www.motorumla.net

  10. #1670
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    2005 modeli ne sıkıntı çıkarabilir demek pek doğru olmaz. Her modelinde sorun yaşayabilirsiniz. Gerçekten bu makinalarda temiz bulmak büyük şans işi. Benim makinam 2005 model. Motorunda bir sorun yok 21 bin km de şu an. Debriyaj balatalarını değiştirdim. Onun dışında motor veya şanzuman aksamında bir sorun yok. 2009 model alıp sorun yaşayabilirsiniz. 2005 model alıp sorunsuz gezebilirsiniz. Tam tersi de olabilir. Bu makinaların en büyük kronik sorunu yüksek devirlerde yağ pompasının yeterince yağ pompalayamaması ve motorun yağsız çalışmasıydı. Bu da krank kırmaya neden oluyordu. Yeni modellerde 2007 sonrasında bu sorun çözüldü sanırım. Gerçi çok yakın bir tanıdığımın 2007 model sıfır aldığı makinası inanılmaz temiz olmasına rağmen 2. sahibi krank kırmıştı. Kullanımla alakalı tamamen. 2. el büyük şans temiz bulmak. Dikkat ediniz.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  11. #1671
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Arkadaşlar merhabalar,
    Eğer bir terslik olmazsa yarın bu başlıkta yazanlardan biri de ben olacağım. Arkası yarın
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  12. #1672
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    @Jakoben aramızda seni de görmekten mutluluk duyarız Fotoğrafları bekliyoruz sağ salim makinanı alman dileğiyle.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  13. #1673

    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Motosikleti
    gt 250 naket
    evet arkadaslar motorumun 1000 km devirdim motordan görselden gidişten cok memnunun görselden gidişten tabi bazı sorunlar oldu örn devir saatim sapıttı ama garanti kapsamında degisecek , firenler ve lastikler sıkıntılı ama bende sakin kullanıyorum zaten yani herkese tavsiye ederim şimdiden

  14. #1674
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...Günlük 10 entry giriliyor ortalama. R modelinin genel olarak daha cezbedici olduğu ortada. Comet sahipleri biraz daha tarzına düşkün oluyorlar
    R topiğindeki sayfa sayısı buradaki girdi sayısını geçecek yakında(belki de geçmiştir)

    Son cümlene de fazlasıyla katılıyorum ama söylemeden edemiycem, geçen yine bahçeli 7 de Gt250R gördüm, yine gözlerimi alamadım çünkü hakkatten çok iri yarı duruyor...

    (buarada sırf hareket olsun diye yazdım, eskiden RS125 topiğine yazardım ama oradan umudumu kestim)
    #sürenadam

  15. #1675
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Dün motoruma newfren debriyaj balatasını taktım ayrıca yağ içine bor power yağ katkısı ve yine doldurduğum depoya bor power benzin katkısından kattım. balatadan mı katkıdanmıdır bilinmez vites geçişleri çok güzel oldu. konu ile ilgili yol yaptıkça bilgi vereceğim..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #1676
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün motoruma newfren debriyaj balatasını taktım ayrıca yağ içine bor power yağ katkısı ve yine doldurduğum depoya bor power benzin katkısından kattım. balatadan mı katkıdanmıdır bilinmez vites geçişleri çok güzel oldu. konu ile ilgili yol yaptıkça bilgi vereceğim..
    Yağlı (ıslak) debryaj kullanılan motorlarda bor katkısı önerilmez hatta kullanmayın denilir. Bakalım ne olacak..

    Beri yandan motorumu satılıktan çekme aşamasındayım. Bakalım zaman ne gösterecek
    Bu yaz sahilden bir gezi planlarım var. İşlerim karışık yani

    Bu arada ipone yağ kullanmaya başladım. Memnunum. Vites geçişleri ve ara hızlanmlarda motorun tepkisinde hissedilir ölçüde iyileşme var. %90'ı yalan olsa %10'luk realite için tercih edilir diyebilirim..
    Zincir temizliği için uzun aramalardan sonra gazyağını buldum ve aldım henüz denemedim. Yarınki geziden sonra deneyeceğim..
    Zincir yağını da ipone aldım. İnanılmaz memnunum.
    Sıçratma: Yok, Kalıcılık: Maksimum, Yağmur performansı: Maksimum..
    Tercih edilmeli..

    Son bir gelişme olarak fren balatalarını seramik balatalar ile değiştirmeyi düşünüyorum. Frenaja katkısı epey büyük olacak sanırım.
    Bir ihtimal arka diski de taşlatabilirim. Dediğim gibi elzem işler değil, satmazsam yaz için yapacğım değişiklikler..
    Bir de iridyum buji kullanan aradaşlardan buji numarası ve performansa dair bilgi alırsam mutlu olurum..

    Yarın bir gezimiz var, fotoları ayrıca burada paylaşırım..

    Bir dip not: Kadıköy Evlndirme Dairesinin karşısındaki Garanti bankasının sokağından girilip ilk soldaki motorcu olan MotoAras isimli mekanda adımı vererek motosikletlerinizin yağ ve yağ filtresini ücreti mukabilinde değiştirip, motosiklet senkron ayarını ücretsiz yaptırabilirsiniz..

    Senkron ayarı için 50 TL civarı para talep edilmekte. Reklamdan ziyade (ki reklamla alakam olmadığını tahmin ediyorsunuzdur) yardım olarak düşününüz..

  17. #1677
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Benimde debriyaj balatalarım değişti. Newfren çok büyük bir değişiklik yok balata sonuçta. İphone yağa 45 lira fiyat çektiler. 2 litre 90 lira. Castrol 20 lira kipa'da. Sık değiştirmek daha içime siner. Şu an Petrol Ofisinin 15-50 yağını kullanıyorum. İstemeye istemeye koyduğum bir yağ. Ama performansı fena değil. Arada boşa geçmemezlik yapıyor.

    @Osbourne
    Benimde diskin taşlanması gerekiyor. ne kadar balata spreyi de sıksam ötüyor ve güvenli frenaj yapamıyorum. Seramik balataları duydum ama kullanma fırsatım olmadı. Sen kullanır ve memnun kalırsan bende kullanırım.

    CPR9EA-9 numaralı NGK buji kullanıyorum. Birde çift tırnaklılar var. Ben şu ankilerden memnunum. Tavsiye ederim. Büyük performans artışı olacağını sanmıyorum daha gelişmiş bir bujide.

    BEST marka zincir spreyi aldım. Zip almıştım ama memnun kalmadım. Zincir spreyleri pek tutunmuyor gibi geliyor. Sanırım temizlemeden sıktığım için. Gaz yağı ile iyice temizleyip bir operasyon yapmalıyım.

    Bu arada arka amortisör arıyorum. Elinde olanlar bana mesaj atarsa sevinirim.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  18. #1678
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    .
    Bir de iridyum buji kullanan aradaşlardan buji numarası ve performansa dair bilgi alırsam mutlu olurum..

    .

    GT250Cometime iridium buji taktim oldukca memnun kaldım yakıt belirgin şekilde azaldı. Bu konuda daha önce biyerlere yazdım ama hatırlamıyorum.

    http://www.ngk.com.tr/tr/ueruen-bulma-araci/

    Üstteki linkden aracına uygun bujiyi bulabilirsin.

    Bu da senin motoruna uygun buji linki



    Ürün bulma aracı
    Motosikletler >
    Bujiler
    HYOSUNG >
    GT 250

    litre: 250

    Model: 2005 -
    Standart
    CR8E

    Tip:CR8E

    Sipariş no.:1275

    Ayrıntılar

    Anahtar çapı:16,0 mm

    Vida dişi çapı:10,0 mm

    Vida dişi uzunluğu:19,0 mm

    Elektrot aralığı:0,80 mm

    Orta elektrot malzemesi:nickel

    Elektrot sayısı:1

    Direnç:5k ohm



    Ben bujiyi ebay dan aldım buradakinden daha ucuza geldi neredeyse yarı fiyatına kapıma kadar geldi. Tavsiye ederim.

    KLE 500 de de bujiyi iridium la değiştirdim. Performans ve yakıt bu motorumda da belirgin şekilde düştü. Havalar ısındıktan sonra tam olarak ölçemedim ama Son depo ile 4.6 lt yakıt tüketimim oldu son aldığım 11.8 lt benzin ile 250 km yi geçtim ve hala yedeğe geçmedi. Zorlayarsk kullandığımda da 5.5 litreyi geçeceğini sanmıyorum. Bu sarfiyat konusunda buji ve temiz filitrelerin rolü büyük.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  19. #1679
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağlı (ıslak) debryaj kullanılan motorlarda bor katkısı önerilmez hatta kullanmayın denilir. Bakalım ne olacak..

    Beri yandan motorumu satılıktan çekme aşamasındayım. Bakalım zaman ne gösterecek
    Bu yaz sahilden bir gezi planlarım var. İşlerim karışık yani

    Bu arada ipone yağ kullanmaya başladım. Memnunum. Vites geçişleri ve ara hızlanmlarda motorun tepkisinde hissedilir ölçüde iyileşme var. %90'ı yalan olsa %10'luk realite için tercih edilir diyebilirim..
    Zincir temizliği için uzun aramalardan sonra gazyağını buldum ve aldım henüz denemedim. Yarınki geziden sonra deneyeceğim..
    Zincir yağını da ipone aldım. İnanılmaz memnunum.
    Sıçratma: Yok, Kalıcılık: Maksimum, Yağmur performansı: Maksimum..
    Tercih edilmeli..

    Son bir gelişme olarak fren balatalarını seramik balatalar ile değiştirmeyi düşünüyorum. Frenaja katkısı epey büyük olacak sanırım.
    Bir ihtimal arka diski de taşlatabilirim. Dediğim gibi elzem işler değil, satmazsam yaz için yapacğım değişiklikler..
    Bir de iridyum buji kullanan aradaşlardan buji numarası ve performansa dair bilgi alırsam mutlu olurum..

    Yarın bir gezimiz var, fotoları ayrıca burada paylaşırım..

    Bir dip not: Kadıköy Evlndirme Dairesinin karşısındaki Garanti bankasının sokağından girilip ilk soldaki motorcu olan MotoAras isimli mekanda adımı vererek motosikletlerinizin yağ ve yağ filtresini ücreti mukabilinde değiştirip, motosiklet senkron ayarını ücretsiz yaptırabilirsiniz..

    Senkron ayarı için 50 TL civarı para talep edilmekte. Reklamdan ziyade (ki reklamla alakam olmadığını tahmin ediyorsunuzdur) yardım olarak düşününüz..
    nedendir bilinmez iyi olabilecek hiçbirşeyi bilen bilmeyen hiç kimse tavsiye etmiyor .peki ama neden ,evet birşey söyleniyor misal dedin ki ıslak balatalarda tavsiye edilmiyor ama neden? şu an grup halinde egeye yolculuğa çıktık ve motorun titreşiminin azalmasından tutun vites geçişlerinin yumuşaklığına kadar bir fark var boşa alma sorunu mu ? o da neymiş bujiye gelince iridyum kullanacaksanız cr8iex normal kullanacaksanız cr8e kullanın cr9e serisini denedim memnun kalmadım.. ayrıca seramik balataları tavsiye etmiyorum,diskin ömründen normale göre daha çok alıyor o yüzden seramik yerine daha kaliteli balatalar kullanmanı öneririm..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  20. #1680
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Bor konusunda her kafadan farklı bir ses çıkıyor. Bende araştırmıştım. Sadece Firmanın ıslak debriajlı ürünlerde debriyaj kaçırması yapabileceğinden tavsiye etmiyoruz diye bir açıklaması olmuştu. Ancak kullanıp olumsuz yorum yapan birine rastlamadım. Bende düşünüyorum. Boşa geçme sorunu bazen büyük sıkıntı yaratıyor. Ani kalkmam gerekirken boşa geçmediğinden birkaç defa 2. viteste kalkmak durumunda kaldım. Motor 2. viteste kalkıyor ama gereksiz bir yük bindirmenin anlamı yok.

    İridyum Buji ne kadarlık bir yakıt tüketimi sağlıyor ? Bizim motorlar için en iyi iridyum buji modeli nedir ?
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler