Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
İyi olabilecek söylemden yola çıkarsak depolarımıza uçak yakıtı koymak da iyi olabilir, ne de olsa parlama süresi daha kısa ve düşük ısıda gerçekleşiyor. Ama koymuyoruz çünkü mantıken motor bloklarımız bu patlama şiddetine dayanamaz bunu bir şekilde biliyoruz.
Islak debriyajlı motorlara da bor katkısı koyulduğunda iyi olabilecek bir şey gibi görünüyor elbette ama bor mineralinin partiküler yapısı nedeniyle gözenekli yapıları doldurarak süper kaygan hale getirmesi sonucunda debriyaj kaçırması ihtimali hem mantıklı hem de iki satır google araştırmasıyla bahsettiğim olayla ilgili yorum ve sonuçlara ulaşmak mümkün.
Ben dilini hiç sevmiyorum ama bazen gerekiyor; bu sitede araştırmadan, soruşturmadan bir yorumda bulunmadım şimdiye kadar. Konuyla ilgili okuduklarım ölçüsünde bilgim var, uçak yakıtını denemediğim gibi bor katkısını da motorumda denemedim. Demem o dur.
Umarım iyi olur, sonuçları samimiyetle merak ediyorum.
Bu arada motorum için bugün bir arkadaşla görüştük, kapora verdi, pazartesi satış işlemlerini yapacağız sanırım..
Comet ile kısa ama dolu bir hikayemiz oldu
4 ayda 5 bin km gibi bir rakama ulaştık kendisiyle. Şimdilik motor hayatıma uzun bir virgül koyacağım gibi görünüyor cometçi arkadaşlarım. Bunu da ilk kez buradan yazayım
Ek not: Elimde ön amortisör contaları ve yağ filtre kutusu contası bulunmakta.
Ayrıca 3 adet yağ filtresi mevcut. İhtiyacı olan arkadaşlar özel mesajla ulaşırlarsa kendilerine hediye edebilirim.
slm arkadaşlar . motor soğukken arka pistondan ses geliyor ve usta sadece işçilik için 250 tl para talep edıyor . bu rakam bana cok yuksek gibi geldi . daha önce hiç tamirciye gitmediğim her işimi kendım yaptığım için işçilik ücretleri nedir vs işin prosedürünü bulmuyorum . pistonu istesem kendimde değiştiririm ama riske atacak bi motor deil vede usta motoru açmışken ayarlarını felanda düzgünce yapar diye düşünüyorum . sizce ne yapmalıyım bu normal bi fiyatmıdır . kabaca bi hesap yapacak olursak 250 işçilik 120 piston tutsa 40 yağ ıvırı zıvırı neredeyse 450 lirayı bulacak bi pisdon değişimi . oda en iyi ihtimal :S
Vay Vay Vay.. İki gün internete giremedim bizim topic bayağı bir hareketlenmiş valla çok sevindim. Arkadaşlar cuma gününden itibaren sarı renk 2007 model bir Comet ile aranızdayım. İlk fırsatta resimleri yükleyeceğim. İnşallah bından sonra hep birlikte bu topici biraz daha hareketlendirebiliriz...
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Hayırlı uğurlu olsun Jakoben. Merakla fotoğrafları bekliyoruz. Topik biraz hareketlenir hem yeni kullanıcılar aramıza katılınca.
Bir depo ile 400 kilometre yapan var mı aramızda ? 400 kilometrelik bir gezi planım var ve tek depoyla halledebilir miyim diye düşünüyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
cometlerin ön farını er 6 n ya da hornet vb motorların farı gibi farlarla değiştirebilir miyiz? gt250 r çok yorucu ama cometin yuvarlark farını sevmiyorum, beğenebilsem bunu satıp comet almak isterim
YORUMSUZ --------evet 1000 BAKIMI icin kucukcekmecedeki ada otomotive gittim ÜCRETSİZ olan bakımda sadece 1.5 lt yag için 90 ytl aldılar bende cıkışta arastırdım sonuc diğer servislerde 40-45 tl bugun fabrikayı arıyacagım ------- YORUMSUZ
Yanlış anlaşılma olmasın sözüm sana değil osbourne ne zaman bir ustaya birşey sorsam onu yapma bunu yapma peki neden sorusuna cevap verilmeyince veya birşey uydurulduğunda canım sıkılıyor..bu arada senkron ayarı için önerdiğin yeri aradım enjeksiyonlu motora yapıldığını söylediler bu hafta gitmeyi planlıyorum ismini verip bir çok şeyi yaptırasım geldibi de şu amortisör keçeleri duruyor mu hala ?
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Bugün kötü durumda olan arka tekerleğim beni bir hayli ürküttü. Yola tutunmuyor neredeyse. Dişli takımını değiştirmekten ve arka amortisör almaktan vazgeçip hemen lastik değiştirmeye karar verdim. En kısa zamanda 150-70-17 ebatlarında bir lastik alıyorum. Birkaç yere mesaj attım sahibinden'de.
Michelin Pilot için 280 lira diyorlar. Metzeler Lasertec 300 tl. Aralarında fark yok. Hangisini tercih etmeliyim? Ben her yolda kullanıyorum motorumu. TR şartları malum yağmur yağmasa bile su refüjlerini yıkadıklarından birden ıslak zemine geçebiliyoruz.
Benim içimden geçen michelin ama Metzeler'in desenleri daha hoşuma gitti.
Metzeler Lasertech
Michelin Pilot Activ
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Merhaba arkadaşlar, biraz geç de olsa nihayet sizlere yeni motosikletimin fotoğraflarını gösterebileceğim. Fotoğraflar motoru ilk aldığım gün Harem-Sirkeci feribotunda ve ilk benzin aldığım istasyonda çekildi. Umarım beğenirsiniz. İlerleyen günlerde fırsat buldukça motorumun daha güzel fotoğraflarını da yükleyeceğim.
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------
Diğer fotolar:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Arkadaşlar merhaba,
sonunda bende babamı kandırıp çocukluğumdaki hayalim olan motosiklet için rızasını aldım ve tabi akabinde görsel-performans-fiyar üçlüsü arasındaki en iyi denklem olan GT250 Coment'imi aldım. fotoları en kısa zmanda paylaşacağım.
Yanlız kafamda soru işaretleri var. aldığım motor 1 senden fazla garajda kaldığından benzin deposunun içi paslanmış acba bana büyük bir sorun yaratırmı :( ayrıca zincirini değiştirmem gerekiyor japon üretimi zincir için 250tl fiyat istediler acaba bu fiyat sizce uygunmudur? herkese teşekkürler.
Arkadaşlar lastik konusunda karar değiştirdim ve Pirelli Sport Demon almaya karar verdim. 285 lira arka lastik. Spariş ettim. Takınca balansını da yaptıracağım. Görüşlerimi yazarım size.
@Volkan137
Hayırlısı olsun. Fotoğrafları bkeliyoruz. Benzin deposunun paslanması çok büyük bir sorun değil. Sadece karbüratörün büyük ihtimal tıkalıdır. Ve deponun pası gidene kadar tıkanmaya devam edecektir. Öncelikle karbüratörü memeleri temizlet. Sonra depo boş ilen sirke ile doldur ve 2 gün beklet. Pasın büyük bir kısmını alacaktır. Sonra temiz benzin koyarsın zamanla pası gidecektir.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
İyi yapmışsın
Amortisör keçeleri duruyor evet. eğer değiştireceksen ben özkan ustaya bırakayım orada haledersiniz.
Bu arada motorumu dün itibariyle satmış bulunuyorum.
Alan kşiye hayırlı olsun.
Bir süre görünmem buralarda herhalde ama okuyor olacağım. Yardımcı olmam gereken bir durum olursa yazarım
Şimdilik kendinize iyi bakınız
Muratcan acilen lastik ihtiyacı olan biri olarak yorumlarını sabırsızlıkla bekleyeceğim kardeşim. Bu arada neden michelin taktırmadığını da merak ediyorum doğrusu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------
Engin hayırlı uğurlu olsun dostum. Umarım motorunu sattın diye bizleri ve topici yalnız bırakmazsın. Zira bu motoru almamda pay sahibi olan insanlardan birisin ve eminim ki bilgi ve tecrübelerine sıklıkla ihtiyacım olacak..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Osbourn un bizden ayrılması beni gercekten uzdu butun bilgi paylasımlarına tşk
@Jakoben
Michelin'in iyi bir lastik olduğunda hemfikiriz. Ama baktığım yerlerde tarih bilgisine ulaşamadım. Bir türlü tarih bilgisini vermiyorlar lastiğin. Eski olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca Michelin'in desenleri hoşuma gitmedi pek. Pirelli daha içime sindi. Yabancı forumları da araştırdım. Kullanıcılardan tam puan almış. Michelin , metzeler ve pirelli kullananlar metzeleri çok kötülüyorlar. Çok kaydığını söylüyorlar. Pirelli daha iyi daha karakteristik bir yol tutuşu sağlıyormuş. Michelin içine iyi yorumlar duydum. Pirelli'nin tarihi 2010'un son haftasıymış. Yani 6 aylık lastik. Bu da beni çok sevindirdi. Ayrıca kapıda ödeme imkanı da var.
Sinoptaki Hun Motor Atilla Bey'den alıyorum lastiği. Şu an kargoda. Metzeler lasertech için mesaj atmıştım ama elinde pirelli olduğunu onu tavsiye edebileceğini söyledi. Bende göndermesini istedim. Pek çok firma kapıda ödemeye sıcak bakmıyor. Bende kredi kartı kullanmaya ve havale yapmaya pek sıcak bakmıyorum. Böylesi güvenli geldiğinden birde pirelli markasına karşı bir sempatim olduğundan onu tercih ettim
Lastikler nasıl bir fark yaratacak bilmiyorum. Ancak şu an arka amortisörüm patlak. Sadece yay esniyor yani fazla esniyor. Onu değiştirdikten sonra lastiğin tam performansını alacağımı düşünüyorum. Sonra'da ön ve arka için iyi bir balata alacağım.
Böyle bir masrafın altına girince zincir takımı ve zinciri değiştirmeyi son plana attım. Daha sık yağlıyorum. Bir sorun olmuyor. Arka jantımın sürekli yağ içinde olması dışında Yarın sıkı bir temizliğe girişeceğim. Bir kaç fotoğraf atıp topiğe koyabilirim.
@Jakoben
Abi konusunda sorduğum herkes dunloplara bulaşma , brigstone alma dedi. Michelin gerçekten güzel lastikler üretiyor. Ama üretim tarihi çok önemli. Lastik ne kadar iyi olursa olsun raf ömrü azaldıkça özelliini yitiriyor. Ben alınca bol resim ve görüşlerimi paylaşırım. Frenaja, yol tutuşuna ne kadar etkisi olduğunu da yazarım .
Haftaya Tekirdağ üzerinden Bandırma'ya geçip Bursa - Erdek gezisi düşünüyorum. O yüzden tekerlek işini ön plana aldım. Güvenli bir sürüş yapabilmek için tekerlek çok önemli.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Anladım muratcan, michelin'in üretim tarih bilgisini vermemeleri de hayli ilginçmiş gerçekten. Neyse sen pirelliyi bir kullan da yorumlarını aldıktan sonra ben de karar vermeye çalışayım. Ancak benim gönlüm biraz michelin'den yana gibi. Zaten internet üzerinden değil de gidip görüp öyle alırım tahminimce..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)