Arkadaşlar uzun yolda 100 km tüketimimi 3.7 lt olarak ölçümledim.
Egsozum oynanmış durumdayken ki değer bu.
Sanki daha da az olabilirmiş gibime geldi. Gerçi aralarda araziye de girdiğim olmuştu ama toplasan 20 km değildir arazi sürüşü..
Arkadaşlar uzun yolda 100 km tüketimimi 3.7 lt olarak ölçümledim.
Egsozum oynanmış durumdayken ki değer bu.
Sanki daha da az olabilirmiş gibime geldi. Gerçi aralarda araziye de girdiğim olmuştu ama toplasan 20 km değildir arazi sürüşü..
Gayet iyi bir değer. Bende yeni egzoz ve senkron ayarımı test etmek için ölçüm yapacağım.
5.vites 100 ile ne kadar yaktığını deneyeceğim.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Depo ağzına kadar doldurulur.Yada depo boğazına yakın bir çizgi belirlenir. Motor dik konumda iken doldurulur. Sonra tekrar o çizgiye kadar doldurulur. En mantıklısı bu gibi geldi bana. Zaten değer 3 aşağı 5 yukarı hesaplanır.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
arkadaşlar merhaba, bir sorum olacak. 1 ay kadar önce yaptığım kıyıköy gezisinde depoyu tam doldurdum. İbre hep yukarıdaydı. Döndüm. Benzin azaldı ama ibre hala aynı yerde yani en yukarıda. Bu ibrenin düzgün göstermesini sağlamak için ne yapılması gerekiyor? Yardım rica...
İbreler yanıltıyor. Pek güvenmeyin. Genelde hemen hepsi hatalı çalışıyor.Sadece bizim makinelere özgü birşey değil. Bir anda düşebileceğini unutmayın.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Hyosung gt 250 enjeksiyonlu motoruma senkron ayarı yaptırabilirmiyim.. yapılırsa ne kadar bir ücrete yapılır.beyler yaptığı işin arkasında duracak bir usta arıyorum,debriyaj teli değişimi , debriyaj balatası değişimi, 2 adet gt 250 r farı takılacak ve bunu kaldırabilecek akü takılacak,benzin deposu,kuyruk granajları ve jantlar boyatılacak, ön sol amortisör keçesi değişecek,ön fren çift disk yapılacak , ön jantta mevcut bazı eziklikleri düzeltecek ,egzozstan tıkırdı sesi geliyor sanırım puntolarından kurtulmuş bunu düzeltebilecek ve kendi farkettiği bir kaç ufak işi daha aldığı ücrettin hakkını vererek yapacak kadar iyi bir usta .parçaların tamamını ben temin edicem o sadece işçiliğini yapacak.Ayrıca yatak genişletip daha büyük pistol takarak cc yükseltmek istiyorum bu konu hakkında bazı arkadaşlar orjinalini bozma veya git 650 cclik al diyebilirler ,amacım motorun son süratini arttırmak değil motor da farklılık yaratmak hepsi bu..cevaplar için şimdiden teşekkürler
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
merhaba motorsiklet ve tabii kiii comet tutkunu arkadaşlarım.ben kendi 2010 model cometimin deposunu 2 kez fulledim ve her ikisindede 1 litreyle 30 km gecmeden yol yaptım bence bundan iyisi şamda kayısı..sollama haricinde 90 km sabit hızla...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------
merhaba motorsiklet ve tabii kiii comet tutkunu arkadaşlarım.ben kendi 2010 model cometimin deposunu 2 kez fulledim ve her ikisindede 1 litreyle 90 km süratı gecmeden 30 km yol yaptım bence bundan iyisi şamda kayısı..oto sollarken 120km çıktııgmda oldu onun haricinde 90 km gecmedim...
Enkejsiyonda senkron ayarı nasıl olur bilmiyorum. Enjeksiyon sisteminden anlayan biri yapabilir herhalde. Bende debriyaj balatasını değişirdim. Ön freni çiftleyince fren merkezin yeterli gelmeyebilir. Sente ayarı yapılabilir ama zahmetli bir iş. Gerekip gerekmediği de önemli. Çoğu bir gün içinde yapılabilecek şeyler ama yatak genişletip piston takılması işlemi biraz uzun zahmetli ve pahalı bir iş. Kabataslak bir hesapla 1000-1500 lirayı gözden çıkar. Hiçbiri yapılamayacak bir şey değil. Sen uğraşmak istiyorsan maddi olarak sıkıntın yoksa gayet güzel olacağını düşünüyorum. Pistonlar büyüyünce karbüratör memelerini büyütebilirsin. Kolay gelsin.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
benim cometim varken depoyu fullediğimde ibre en en alta iniyor ara ara yükseliyordu yarı olana kadar en alt la en üst arasında oynuyordu ciddiyim
Hyosung gt 250 enjeksiyonlu motoruma senkron ayarı yaptırabilirmiyim.. yapılırsa ne kadar bir ücrete yapılır.beyler yaptığı işin arkasında duracak bir usta arıyorum,debriyaj teli değişimi , debriyaj balatası değişimi, 2 adet gt 250 r farı takılacak ve bunu kaldırabilecek akü takılacak,benzin deposu,kuyruk granajları ve jantlar boyatılacak, ön sol amortisör keçesi değişecek,ön fren çift disk yapılacak , ön jantta mevcut bazı eziklikleri düzeltecek ,egzozstan tıkırdı sesi geliyor sanırım puntolarından kurtulmuş bunu düzeltebilecek ve kendi farkettiği bir kaç ufak işi daha aldığı ücrettin hakkını vererek yapacak kadar iyi bir usta .parçaların tamamını ben temin edicem o sadece işçiliğini yapacak.Ayrıca yatak genişletip daha büyük pistol takarak cc yükseltmek istiyorum bu konu hakkında bazı arkadaşlar orjinalini bozma veya git 650 cclik al diyebilirler ,amacım motorun son süratini arttırmak değil motor da farklılık yaratmak hepsi bu..cevaplar için şimdiden teşekkürler
anadolu yakasında ısen http://www.pitonmotor.com/ a sorabılırsın parca konusundada yardımcı olurlar
http://hyosungfanclub.com/
Ortalama hız 100 km civarı idi. Ama arazi de var güzergahta yanıltabilir..
Ölçümü her zamanki gibi belirli bir km gittikten sonra depo fullenerek yaptım. Mesela fullediğim depoyla 230 km gittim sonra gene fulledim, dolan miktarı 100 ile çarpıp 230 a böldüm ve böylece 100 km deki sarfiyatıma ulaştım..
Olayın ibreyle vs. ile alakası yok yani. Motoru her zamanki yatık konumda doldurdum, mesele aynı şekilde doldurmak. Neticede basılan benzinin litresi belli..
Özünde 3.7 lt / 100 km sarfiyatı tamamen uzun yolda olmamakla birlikte 3/4 uzun yolda elde ettiğim bir değer..
Motorun full bakımlı olduğunu söylememe gerek yok.
Herkes uykuda..
Bari yavruyla bir iki fotomu ekleyeyim, gözümüz gönlümüz açılsın
evet arkadaslar 17 mayısta motorumu aldım sonunda ve 300 km de20 mayısta devir saati sapıttı garantiden değisecekmis
bende öyle bir durum olmadı hiçbir zaman. herzaman normal gösterdi diye biliyorum. Zaten uzun yola çıktığım zaman tam doldururdum. geçen sene tatile motorumla çıktım. ağzına kadar doldurdum. Ama ibre hiç sapıtmadı. Bu ilk defa geliyor başıma.hep yukarıda.bir arkadaşım depoyu tam doldur, motoru sağa sola salla düzelir dedi. Bakalım deneyeceğim. Bu arada dün Yalıköy'e kadar gittim. Çatalca taraflarında. Kesinlikle tavsiye ederim. Çok güzel bir yer.
Bu sitede fotoğraf nasıl yüklenir bilmediğim ve (üşendiğimden) yayınlayamadım. Ama gidin görün derim. giderken otobanda ilk hadımköy tabelasından sonra saptık. biraz yolu uzattık ama köylerin içinden geçtik. oralar gidip görülmeli. Tertemiz, sessiz sakin bir yer. uzun bir plajı da var.
Bilginize...
Hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim
Devir saati bende de bir kez spıtmıştı ama içine su kaırdığımdan olduğuna kanaat getirdim zira ertesi güne düzelmişti..
Aynı durum bende de var.
Şamandıra değiştirdim boş yere bana mısın demedi.
Sanıyorum bir yerlerde oksitlenme yapıyor, bir temassızlık durumu oluşuyor. Çok da kafa yormadım açıkçası. Km hesabı en güzeli.
Tamamen boş depoya 6-7 litre benzin aldığımda full'e yakın gösteriyor. Tam bitimi güzel gösteriyor ama. İbre tam sonra dayandı ve birkaç kilometre sonra gaz yememeye başladı. 600F ile kontrol ettik yan yana ben ibrede 150 görürken o 145 görüyormuş. 5 kilometre bir hata payı var.
Daha hiç depoyu ağzına kadar doldurmak nasip olmadı. Malum benzin fiyatları ve öğrenci maaşı ile.. Hatta benzin biraz inmiş 4,16 olmuş diye depoyu doldurasım geldi
Uzun farım yanmamazlık ediyor bu arada. Ampülden kaynaklandığını sanmıyorum. Bir temassızlık var gibi. Ayrıca beyaz ışık ıslak yolda ve zifiri karanlıkta pek güven vermiyor. Sarı ampüle dönmek istiyorum. Ampül tavsiyesi olan var mı ? Ayrıca bu mercekli farlar randıman sağlıyor mu ? Benim için her yolda mümkün olduğunca geniş ve uzak alanı görebilmek. Uzun yola çıkmayı planlıyorum kısa bir süre içerisinde. Gece yolculuğuda yapacağım. Bu konu benim için önemli ve acil.
Ayrıca lastik havalarında hangi oranları kullanıyorsunuz?
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)