Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1181
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Evet arkadaşlar bugün sattım motorumu ben. Alan arkadaşa hayırlı olsun. Bakalım ben ne alacağım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    fast driver arkadaşım bende senin gibi çok kararsızdım 250 cometi alıp almamakla çok araştırdım hemde çook ve sonunda karra verdim ve 2010 model 250 comet aldım.daha henüz 100 km motorla yol yapmış biri olarak sana söyleyecegim tek şey fotolarından inanki görüntü olarak çok daha cekici bir makina...sana burda 250 comet hakkında bilgi verecek arkadaş çoookk bekle görr kararını ver ve inşallah sende 250 comet ailesine katılırsın...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

    ben ilk önce 250 cc sınıfında alacagım motorları inceledim honda cbf 250 enzantirik zincirinde sorun yaşandııgnı ve bu sorunun kronik oldugunu duydum geecc honda vtr 250 fiyatı aklımı karıştırdı 13600 gecc sonra yamaha ybr 250 evet yamaha ybr 250 sıfırı yok sıfır fiyatı şurda dursun 2 el fiyatıına çok istiyorlar araştırmalarıma göre sıfırı gelmiyor şu anda türkiyeye ve gelmeyecekmişde ben degil bayisi söylüyor.sonrada hyosung yada şimdiki adı st kanuni 250 cometle netde tanıştım ve araştırdım hemde çook aklıma yattı ve 2 el yamaha fiyatına 2 yıl garantili sıfır 2010 model ve 250 sınıfındaki en güclü motoru sahip 250 cometi aldım...

  3. #1183
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı fast_driver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim aklımı baya bir karıştırdılar siz menmunmusunuz motorlarınızdan(gt250) kime sorsam uzak dur diyor 3 tane motorcu ustasına bir kaç daha başka kişiye sordum hep bana uzak dur alma diyor.kafam çok karışık kullanıcı olarak bana bir yardımcı olun
    Daha önceden de bahsedildi burada. Hyosung GT ve GTR serisinde var olduğu iddia edilen krank kesme problemi gerçekliği kanıtlanmış bir şey değil. Bu hikayenin neden çıktığını ben biliyorum aslında ama burada anlatılacak şey değil. Sadece söyleyeceğim krank kesm hikayesi pek çok düşük cc li ama kullanıcısı bilinçsiz motosiklette görülür. Tek nedeni kalıba ve devir sesine aldanıp makinayı üst limitlerde ısrarla sıkıştırmak. Bu durumda yağlamayı engeller ve uzun vadede krank hasar görürür.
    Ama tekrarlıyorum; GT veya GTR serisinde kronik bir krank kırma sorunu duydum ama görmedim, bilmiyorum. Herkesin ağzında tek bir cümle: "O makinalar krank kesiyormuş" Ee, hani, göster bana 3 tane örnek? Cevap yok.
    Durum bundan ibarettir.

    Kabaca; bizim motorlar gayet güçlü, gösterişli/heybetli, yakıt sarfiyatı normal değerlerde, viraj kabiliyetleri vasat motosikletlerdir. Racing gibi yatmazlar (ki zaten racing değller) chopper gibi de dönmemezlik etmezler. Naked'dır işte bildiğin. Ama bir ybr 250'den daha kötü viraj alır orası gerçek. Bu bahsettiğim kötü viraj alış normal kullanımda anlaşılmaz. Performanslı kullanımda, limitlerde hissedilir.

    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saolun orta sehba için. arayıslarım basladı. bu arada koruma takozu yaptırdım. basit oldu ama bence iş görür...
    Ben beğendim valla, tek meselesi işlevsel mi? Gözüme biraz cılız geldiler çünkü. Umarım işe yarayacağı bir durum olmaz hiç bir zaman..

    Alıntı lacivert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorlara ön cam takılıyor mu? haftasonu rüzgar epey yordu da.

    bildiğiniz satılan bir yer var mı?

    tşk
    Cam işini ben de araştırmıştım ama ne hyosungsource.com sitesinde ne S&T Kanuni de ne de eski Hyosung bayilerinde orjinal cam yok.
    Ama bu demek değildir ki cam takılmaz. Elbette takılır, universal modelleri incelemek, motosiket üzerinde denemek gerekli..

    Alıntı skyblade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar bugün sattım motorumu ben. Alan arkadaşa hayırlı olsun. Bakalım ben ne alacağım
    Hadi hayırlı olsun bakalım

  4. #1184
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    Osbourne

    içlerinde baya uzun demir var, yane soyle soyleyeyım bayagı uzun bir gıjona paso ıle gectı onlar. ama dedıgın gıbıınsallah onlara iş dusmez.

    cam konusuna gelınce fıber glass aldık bı arkadasımla ugrasıyorus. bısıye benzerse sıze de bıldırırım. bu arada ozenplexı de var. ınternet sıtelerınden bakabılırsınız. bızım motorlara da takmıslar. ama bence pahalı. 100 tl dedıler.

    toplu alalım mı???

  5. #1185
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osbourne

    içlerinde baya uzun demir var, yane soyle soyleyeyım bayagı uzun bir gıjona paso ıle gectı onlar. ama dedıgın gıbıınsallah onlara iş dusmez.

    cam konusuna gelınce fıber glass aldık bı arkadasımla ugrasıyorus. bısıye benzerse sıze de bıldırırım. bu arada ozenplexı de var. ınternet sıtelerınden bakabılırsınız. bızım motorlara da takmıslar. ama bence pahalı. 100 tl dedıler.

    toplu alalım mı???
    Yok görüntüleri sağlama benziyor zatende Ben şaseye bağlanma kısmına takıldım. O üçgen sac ince değil mi? Şaseye bağlantı nasıl yapıldı? Darbe anında kasma yapmasın oradan?

    Toplu almak yerine senin o arkadaş fiberde çalışsın bakalım. Elimizde kalıp olur oradan yaptırırız çatır çatır Kesinlikle de daha ucuza mal olur..

  6. #1186
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    korumalar ıcın demırsel (kaynaksal)hıcbırsey yapılmadı. orda zaten motoru tutan uzun bır demır vardı. onu sonsuz gıjonla degıstırıp once gıjonu sıkıstırıp sona bu malzemlerı ters paso ıle gıjonlara gecırdık.

    cam konusunda acayıp fıkırlerımız var? ne cıkar bılmem artık?

    slm ola

  7. #1187
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    korumalar ıcın demırsel (kaynaksal)hıcbırsey yapılmadı. orda zaten motoru tutan uzun bır demır vardı. onu sonsuz gıjonla degıstırıp once gıjonu sıkıstırıp sona bu malzemlerı ters paso ıle gıjonlara gecırdık.

    cam konusunda acayıp fıkırlerımız var? ne cıkar bılmem artık?

    slm ola
    Hmm ben henüz yeni aldığım için motoru o kıımları eberimde değil. Ondan bilemedim. Eğer öyleyse gayet sağlam olmuştur diye düşünmeye başladım şimdi.

    Cam konusunda fikirleri burada da paylaşın ki biz de feyz alalım Selamlar.

  8. #1188
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

    Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi

    Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

    Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
    Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..

  9. #1189
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Kopmak üzere olan kabloyu imkansızlıklar nedeniyle ayrı bir bakır kabloyla sarıp güzelce bantlayarak tamir ettim lakin test edecek zamanım olmadı. Ama kablo artık sağlam, deneme cumaya kaldı

    @ Qner
    Pleksiglastan cam işinde gelişme var mı? Takipteyim he, haberin ola

  10. #1190
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    slm osbourne,

    cam numunemız geldı. sımdı ondan kalıp yapacaz ama gelen numuneyı pek begenmedım. yarın fotolarını burda paylasayım. senın de fıkrını alayım.

    ovallık vermek kolay da, on farı saracak hale getırmek bıraz zor.
    yarın 1-2 foto eklıcem. gorunce daha ıyı anlarsın ne demek ıstedıgımı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

    buldugumuz cam bu.(demıstım ya ben cok begenmedım) ama asagıya ınen kısımları bıraz ınceltıp farın etrafını saracak sekle getırebılırsek bence gusel olur.
    sizce?

  11. #1191
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm osbourne,

    cam numunemız geldı. sımdı ondan kalıp yapacaz ama gelen numuneyı pek begenmedım. yarın fotolarını burda paylasayım. senın de fıkrını alayım.

    ovallık vermek kolay da, on farı saracak hale getırmek bıraz zor.
    yarın 1-2 foto eklıcem. gorunce daha ıyı anlarsın ne demek ıstedıgımı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

    buldugumuz cam bu.(demıstım ya ben cok begenmedım) ama asagıya ınen kısımları bıraz ınceltıp farın etrafını saracak sekle getırebılırsek bence gusel olur.
    sizce?
    Usta kafamdaki modele hiç benzemiyor bu. Dediğin gibi farı sarması çok daha estetik duracaktır. Bir de alt kısmın siyahını beğenmedim. Son olarak üst kısmın daha oval olması daha güzel ve sportif bir hava verebilir bence. Bu şekilde klasik çizgiler taşıyor.
    Deneme yanılmayla en doğrusunu bulacağız sanırım. Paylaştığın için saol fotoları bu arada

    Yani ss bir motosikletin rüzgarlığının biraz daha genişi benim kafamdaki..

  12. #1192
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    katılıyorum sana
    benım begendıgım bu ama duz bı yuzeye de bu kadar egım vermek kolay gozukmuyo...

  13. #1193
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kabaca; bizim motorlar gayet güçlü, gösterişli/heybetli, yakıt sarfiyatı normal değerlerde, viraj kabiliyetleri vasat motosikletlerdir. Racing gibi yatmazlar (ki zaten racing değller) chopper gibi de dönmemezlik etmezler. Naked'dır işte bildiğin. Ama bir ybr 250'den daha kötü viraj alır orası gerçek. Bu bahsettiğim kötü viraj alış normal kullanımda anlaşılmaz. Performanslı kullanımda, limitlerde hissedilir.
    Öncelikle marka fanatikliği yapmıyoruz burda altımızdakini bizden iyi bilen olmaz heralde. O yüzden bana göre bu paralara alınabilecek en performanslı motosiklet bu Viraj olayını ben daha teşhis edemedim o konuda birşey diyemicem. Çünkü aldığımda eski lastik vardı üstünde şimdi lastikler iyi ama gezmeye vakit yok. Şöyle bir hafta sonu gezi yaptıktan sonra paylaşırım düşüncelerimi.

    Ayrıca ben bu motosikletin krank kıracağını hiç zannetmiyorum ama kendini ve motoru bilen insan kullanıyorsa Gerekmedikçe 120 km yi geçmiyorum mesela geçmeyede ne gerek var sonuçta hız motosikleti değil!

    Son olarakta şu ön cam olayında bende varım arkadaşlar gerek toplu gerekse tek farketmez En son paylaşılan fotodaki gibi bir cam çok güzel ve faydalı olur

  14. #1194
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

    Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi

    Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

    Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
    Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..
    Merhaba Senkron ayarını nerde yaptırdınız acaba benimde ihtiyacım var enjeksiyonlu alet rolenti ayarını bi turlu tutturamadım
    Birde sizlerede sormak istiyorum,depoyu fulledim 280kmde ışık yandı.Ama biraz hızlı kullandım haftasonu şile'de 180km yol yaptım toplamda 280km ışık yandı normal mıdır?

  15. #1195
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    Ozcan,
    dedıgım gıbı ugrasıyorum cam olayına. bos plexıglass aldım egme bugme basladı ama son resımdekı ovallıgı vermek oldukca zor. olmadı sımdıden 3 kısı olduk. yapacaz pazarlıgımızı, kıracaz belllerını.

    osbourne,
    sen halledersın senın sorunu merak etme. bence beyınsel bısı deıldır.
    ama pek de yorum yapamıyorum. ozellıkle gv650 cıler motorlara oldukca hakım. kesın muthıs fıkırlerı vardır bence.

    casıllas,
    280 km bence az. ben depoyu fulledıkten sonra 330 yı goruyorum.(ısık olmadıgı ıcın bende rısk almayayım dıye benzın alıyorum) kı senınkı bıde enjeksıyonlu. bu konuya bı yogunlas ıstersen.

    slmlr
    knr

  16. #1196
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

    Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi

    Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

    Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
    Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozcan,
    dedıgım gıbı ugrasıyorum cam olayına. bos plexıglass aldım egme bugme basladı ama son resımdekı ovallıgı vermek oldukca zor. olmadı sımdıden 3 kısı olduk. yapacaz pazarlıgımızı, kıracaz belllerını.

    osbourne,
    sen halledersın senın sorunu merak etme. bence beyınsel bısı deıldır.
    ama pek de yorum yapamıyorum. ozellıkle gv650 cıler motorlara oldukca hakım. kesın muthıs fıkırlerı vardır bence.

    casıllas,
    280 km bence az. ben depoyu fulledıkten sonra 330 yı goruyorum.(ısık olmadıgı ıcın bende rısk almayayım dıye benzın alıyorum) kı senınkı bıde enjeksıyonlu. bu konuya bı yogunlas ıstersen.

    slmlr
    knr
    Diğer kullanıcılarada soruyorum.Onlarda depoyu fulleyip 300km yaptım hala 3 çubuk var diyorlar.
    Ortalama 100kmde kaç litre yakıyor?
    Benimki bu hesaba göre 4.5 litrenin üzerinde.
    Bujileri yeni değiştirdim.6000km motor hava filtresini değiştirmedim onun durumu iyiydi.Ama Rolentim düzensiz bunların hepsi etken olabilir.

    Bende sekron ayarı yaptırmak istiyordum ama oda heryerde herkezin yaptığı birşey değil.
    @osbourne abiden gelcek haberi bekliyorum

  17. #1197
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Genel bir cevap yazayım;
    Senkron ayarını Kadıköy Evlendirme Dairesi karşısındaki eski Selim ustanın yerinde Özcan (ya da Özkan) ustaya yaptırdım. Evlendirme dairesi karşısı Garanti bankasının kenarından sağa girince hemen solda kalan bir tamirci.

    Google maps üzerinde:
    http://maps.google.com/maps?q=40.992...,0.010568&z=17

    Gidip, Engin hoca yönlendirdi derseniz 50 vereceğinize 40 verirsiniz, ona garanti veririm
    İnsanlıklarına %100 veririm ama senkron ayarı konusunda henüz motoru test edemediğim için bir şey diyemem. Şu an için motosikletim eskisine göre %300 daha düzgün çalışıyor ama dediğim gibi uzun yolda kullanmadım, bir şey diyemem, yalan olmasın. Düzgün gibi görünmekte şimdilik.
    Ben bir ton ayar yaptırdım, ıvır zıvır vida,civata sıktırdım, senkron ayarı vs. yaptırdım, benzin ibresi bozuktu ona baktırdım vs. toplamda 50 TL verdim. Bence müthiş uygun bir fiyat.. Yeri gelmişken hatırlatayım, Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a gitmeyin, orası insan kazıklayan bir rezillik mekanı, gitmeyin, gitmeyin. Normalde hiçbir mekan için böyle demem ama orası ayrı, İstanbul Motor'a gitmeyin..

    Yakıt konusunda ise EFI modellerde 300 km gelmeden ışık yakıyorsa EFI olmayan modellerde 300 km de ibrenin boşa yakın göstermesi normaldir diye düşünüyorum.
    Ben epey devirli kullanıyorum ve 4,5 lt nin altına düşmedim. Ama 120 kg. ben ve devirli kullanım(aşırı devirli hata) söz konusu, onu göz önüne alın..

    Bence normal değerler..cc ne kadar düşük olur ve motor ne kadar sıkıştırılırsa sarfiyat o kadar artıyor..
    Elbete limitleri zorlamadan..

    Neyse, fuarda lastik almak isteyen varsa haber versin, şuanda 3 kişi olduk, ona göre indirim almayı planlıyorum, eğer lastik almakta kesin iseniz, fuara kadar haber verin ey ahali

  18. #1198
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel bir cevap yazayım;
    Senkron ayarını Kadıköy Evlendirme Dairesi karşısındaki eski Selim ustanın yerinde Özcan (ya da Özkan) ustaya yaptırdım. Evlendirme dairesi karşısı Garanti bankasının kenarından sağa girince hemen solda kalan bir tamirci.

    Google maps üzerinde:
    http://maps.google.com/maps?q=40.992...,0.005284&z=18

    Gidip, Engin hoca yönlendirdi derseniz 50 vereceğinize 40 verirsiniz, ona garanti veririm
    İnsanlıklarına %100 veririm ama senkron ayarı konusunda henüz motoru test edemediğim için bir şey diyemem. Şu an için motosikletim eskisine göre %300 daha düzgün çalışıyor ama dediğim gibi uzun yolda kullanmadım, bir şey diyemem, yalan olmasın. Düzgün gibi görünmekte şimdilik.
    Ben bir ton ayar yaptırdım, ıvır zıvır vida,civata sıktırdım, senkron ayarı vs. yaptırdım, benzin ibresi bozuktu ona baktırdım vs. toplamda 50 TL verdim. Bence müthiş uygun bir fiyat.. Yeri gelmişken hatırlatayım, Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a gitmeyin, orası insan kazıklayan bir rezillik mekanı, gitmeyin, gitmeyin. Normalde hiçbir mekan için böyle demem ama orası ayrı, İstanbul Motor'a gitmeyin..

    Yakıt konusunda ise EFI modellerde 300 km gelmeden ışık yakıyorsa EFI olmayan modellerde 300 km de ibrenin boşa yakın göstermesi normaldir diye düşünüyorum.
    Ben epey devirli kullanıyorum ve 4,5 lt nin altına düşmedim. Ama 120 kg. ben ve devirli kullanım(aşırı devirli hata) söz konusu, onu göz önüne alın..

    Bence normal değerler..cc ne kadar düşük olur ve motor ne kadar sıkıştırılırsa sarfiyat o kadar artıyor..
    Elbete limitleri zorlamadan..

    Neyse, fuarda lastik almak isteyen varsa haber versin, şuanda 3 kişi olduk, ona göre indirim almayı planlıyorum, eğer lastik almakta kesin iseniz, fuara kadar haber verin ey ahali
    Teşekkürler.Fiyat 50liramıdır?
    Şimdi Depo 17 litre.
    Ben 280km yol yaptım.ışık yandı.
    O halde bu motorun ışıgı 3litre kalınca yanıyo demekki 280kmde 14litre benzin yaktı.
    5litre fln yaktı demektir herhalde
    İyice taktım bu yakıt konusuna hava filtresi ve senkron ayarını halledelim durum ne olcak.

  19. #1199
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler.Fiyat 50liramıdır?
    Şimdi Depo 17 litre.
    Ben 280km yol yaptım.ışık yandı.
    O halde bu motorun ışıgı 3litre kalınca yanıyo demekki 280kmde 14litre benzin yaktı.
    5litre fln yaktı demektir herhalde
    İyice taktım bu yakıt konusuna hava filtresi ve senkron ayarını halledelim durum ne olcak.
    Neye fiyat 50 lira mıdır anlamadım ama ben yaptırdıklarım sonucuda 50 TL verdim, evet..

    Sağlıklı bir yakıt ölçümü yapamadım henüz senkrondan sonra, onun için haa tamam oldu demedim zaten, hafif bir uzun yol yapayım 200-300 km ondan sonra yazacağım değerleri. Ama sanırım daha az yakacak..

  20. #1200
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neye fiyat 50 lira mıdır anlamadım ama ben yaptırdıklarım sonucuda 50 TL verdim, evet..

    Sağlıklı bir yakıt ölçümü yapamadım henüz senkrondan sonra, onun için haa tamam oldu demedim zaten, hafif bir uzun yol yapayım 200-300 km ondan sonra yazacağım değerleri. Ama sanırım daha az yakacak..
    Senktron ayarı için fiyat nedir ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler