Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Ocak 2011, 23:12
#1021
panic adak adlı üyeden alıntı
aslında zenon far takabilirsin çokda şık duruyor bu makinada.
Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok
Reklamlar
-
05 Ocak 2011, 23:17
#1022
gözüme kestirdiğim iyi bir başlangıç motoru bence
-
05 Ocak 2011, 23:29
#1023
-
06 Ocak 2011, 00:09
#1024
Osbourne adlı üyeden alıntı
Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok
engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..
osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
06 Ocak 2011, 00:53
#1025
Osbourne adlı üyeden alıntı
Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok
selam engin bey sanırım size gereken bu.http://www.hepsiburada.com/Liste/z-t...31&categoryId=
xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w
-
06 Ocak 2011, 01:03
#1026
babaçi adlı üyeden alıntı
engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..
osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme
Elimde eski aracımdan çıkma nightbreakerlar vardı zaten, dün taktım..
Xenonu ise en azndan bu motora düşünmüyorum.
Gökhan'da telefonlarımı açmıyor küstümü nedir bana
zonta adlı üyeden alıntı
selam engin bey sanırım size gereken bu.
http://www.hepsiburada.com/Liste/z-t...31&categoryId=
xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w
Kesinlikle aradığım bir ürün..Bu motora olmasa bile ilerisi için alışveriş listeme ekledim, teşekkürler
-
06 Ocak 2011, 01:38
#1027
-
06 Ocak 2011, 10:42
#1028
bir gt 250 alacağın zaman öncelikle hyosung mu alacaksın yoksa s&t kanuni mi alacaksın buna karar ver. daha sonra krank kırma sorunu hyosunglarda var ama 2008 yılı sonrası üretimlerinde yani s&t kanuniye geçtikten sonra bu problem yok olmuş durumda.
hyosungları bilmiyorum ama s&t kanunilerin arka silindir keçelerinde yağ atma veya terletme sorunu var bunu bilmelisin. kafaya takılacak bişey değildir.
makina alacağın zaman bir kere kolduklarına kadar sök ve şase bağlantılarını kaynaklarını vidalarını ve diğer bağlantı elemanlarını kontrol et. çatlama, ezilme, deformasyon varmı.
daha sonra makinayı üst üste 9-10 defa kontağı aç bekle sonra kapat buradaki amaç devir saatinde ve enjeksiyonda enjeksiyon pompasında sorun varmı buradan anlayabilirsin.
makinayı çalıştır yan ayaklıkta beklesin ısındıktan sonra makinanın sesini dinle stabil kararlı bir rölantisi mi var yoksa değişken dalgalı bir rölantisi mi var.
silindirlerin ve diğer motorun üzerindeki vidaları somunları bağlantı elemanlarına bak vidalarda alyanlarda yıpranma zorlanma gibi bişeyler varmı.
sonra makinaya bin 140-150 gibi 10-15km yol git makinada bu hızlarda devir kesmeden zorlanmadan gidebiliyormu. tabi bu söylediğim kullanılan makinalar için yatan makinalar için bunu yapamazsın ben uzun süre makina yattıktan sonra 40-50 km gittikten sonra makina açılmaya başlıyor).
son olarak eğer comet almayı düşünüyorsan satıyorum ben motoru...
-
06 Ocak 2011, 18:19
#1029
-
07 Ocak 2011, 00:30
#1030
harbiturk adlı üyeden alıntı
Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.
Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.
Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.
TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.
Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.
Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.
dostum neden kızdın sinirlendin anlamış değilim. öfkelenme hemen makinaya kimse kötü demedi bu arada daha önce kaza yaptığım gt650 comet ile 41000km yol yaptım gt250 comet le 7500km yi sayarsak aşşa yukarı aynı km leri yapmışız ancak söylediklerim ve verdiğim tavsiyelerim arasında yanlış bişey görmüyorum bence bu makinalarda herkesin aklındaki soru işareti krank meselesidir. ben 2008 ve sonraki gt250 lerde krank problemini hiç duymadım ancak 2008 öncesinde benim şahit olduğum 4 olay var ve emin ol hiç biriside redline da kullanan insanlar değillerdi. bunun dışında sınıfının en birinci makinasıdır bunu hiç kimse inkar edemez. inkar edenin gözünü oyarım beddua ederim ))
-
07 Ocak 2011, 01:35
#1031
mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?
-
07 Ocak 2011, 01:45
#1032
harbiturk adlı üyeden alıntı
Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.
Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.
Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.
TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.
Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.
Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.
Dostum gerçekten ne bu öfke Bu soru işaretlerini kafamızdan atmışız ki ve motorun kalitesini kullanan kişinin belirlediğini düşündüğümüz için bu motora sahibiz, bu başlık altında bilgi paylaşıyoruz. Eminimki doğru düzgün kullanıldığı sürece 50.000 km üstüde gider bu motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------
memod adlı üyeden alıntı
mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?
Birincisi lastik havalarını kontrol et muhtemelen eksik olduğu için yapabilir.
İkincisi ve sende geçerlimi bu olay bilmiyorum ama benim ilk motorum Cbf 150 idi ve bilirsinki lastikleri Comet'a göre baya ince. İlk aldığımda banada bir garip gelmişti Comet çünkü geniş tabanlı lastik olduğu için biraz yatırdığın zaman motoru, lastik yanakları yere temas ediyor ve motor kendisi yatıyor ama artık alıştığım için sorun olmuyor
-
07 Ocak 2011, 01:50
#1033
ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.
-
07 Ocak 2011, 01:54
#1034
memod adlı üyeden alıntı
ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.
Rica ederim ne demek hayırlısı olsun bu arada kazasız belasız binersin umarım Büyük ihtimalle lastik havalarındandır çünkü benim lastikler orjinal lastikleri hala ve 2-3 günde bir hava basmam gerekiyor, baya hava kaçırıyor artık. Böyle oluncada çok iyi anlayabiliyorum aradaki farkı
-
07 Ocak 2011, 15:36
#1035
Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...
-
07 Ocak 2011, 17:11
#1036
selam arkadaşlar bende st kanuni 250 comet almayı düşünüyroum
ama tam olarak karar vermiş degilim
-
08 Ocak 2011, 02:20
#1037
ımroz adlı üyeden alıntı
Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...
İyi dileklerin için teşekkürler
En kısa zamanı belirleyelim artık diyorum..Örneğin kar yağmazsa haftaya bir gezi olayına gireceğiz, umarım görüşürüz en kısa sürede..
-
08 Ocak 2011, 13:50
#1038
arkadaşlar ön teker sağ fren disk'i, sağ fren merkezi, sağ ve sol kısa fren hortumu, hidrolik çatalı arıyorum yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?
-
08 Ocak 2011, 20:30
#1039
arkadaşalr karar verdim comet almaya
ama sıfır mı? yoksa 2 el mi almalıyım??şu andaa sııfr bana göre fiyat olarak 2 elden daha cazip geliyorrr...ya sizcee???arkadaşalar!!!!
-
08 Ocak 2011, 23:48
#1040
0 km makinalar 8950 lira diye biliyorum ancak bana sorarsan 0 km almak hiç mantıklı değil. temiz eli yüzü düzgün helal süt emmiş bi ikinci el makina al bin bence...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler