Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1021
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında zenon far takabilirsin çokda şık duruyor bu makinada.
    Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
    Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
    Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1022

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Modenas kriss 111
    gözüme kestirdiğim iyi bir başlangıç motoru bence

  3. #1023
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı avcisemih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gözüme kestirdiğim iyi bir başlangıç motoru bence
    Valla benim dördüncü motorum oluyor kendileri
    Gerçi yüksek devirli motosikletler kategorisi için başlangıç olabilir bir anlamda..

    Özünde cici bir motor bence de, her gün daha da hoşlaşıyorum kendisinden, kullanımına her gün daha da alışıyor ve seviyorum.
    Bu soğukta işten dönüşte dayanamayıp 10 dk. gezip geri geldim gene, o derece yani

  4. #1024
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
    Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
    Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok
    engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..

    osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #1025
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon far için mercek lazım, ben merceksiz kullanmam, mercek takmak için de far tası değiştirmek ya da tadilat lazım..
    Şimdilik bir deneyeyim bakayım bu Osram'ı. Sanırım yetecek, olmazsa çiftli far düşünüyorum ama yaza artık..
    Zaten çiftli far için de tadilat gerekecek..Velhasıl uzun işler ve vakit yok
    selam engin bey sanırım size gereken bu.http://www.hepsiburada.com/Liste/z-t...31&categoryId=

    xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  6. #1026
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    engin gökhanın anlattığına göre xenon beyine zarar verebilirmiş bu cometlerde sonra başımıza büyük iş açarız dedi..

    osram night breaker işini görecektir 15 tl'den fazla para verme
    Elimde eski aracımdan çıkma nightbreakerlar vardı zaten, dün taktım..
    Xenonu ise en azndan bu motora düşünmüyorum.
    Gökhan'da telefonlarımı açmıyor küstümü nedir bana

    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam engin bey sanırım size gereken bu.http://www.hepsiburada.com/Liste/z-t...31&categoryId=

    xenon konusunda endişelenmeyin ben tam 28 aydır kullanıyorum.sadece dikkat edeceginiz husus kontagı çevirmeden xenonun kapalı oldugundan emin olup öyle marş basın.xenon ilk çalışma esnasında yüksek akım çektigi için akünüze zarar verir.yoksa beyine bir zararı olacagını sanmıyorum.orjinal ampul 55w oysa xenon 35 w
    Kesinlikle aradığım bir ürün..Bu motora olmasa bile ilerisi için alışveriş listeme ekledim, teşekkürler

  7. #1027
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki nelere dikkat etmem gerek bu motorlarda , kendini ele verecek bir kaç önemli nokta vardır elbette ?
    Kardeşim bakacağın noktalar aslında her motor için bakacağın şeyler. Fakat bu motorlarda bilindiği üzere krank kırma olayı yaşanıyor ve motor açılıp krank değiştiriliyor ve bunuda ancak motor iyi kapatılmamışsa sağından solundan yağ kaçırdığı zaman anlayabilirsin ilk bakışta. Bu demek değildir yağ kaçırıyorsa krank değişmiştir ama eğer silindirlerin alt kısımlarında ve buralara yakın yerlerde yağ sızıntısı görebiliyorsan adam akıllı bir ustaya göstermeden alma. Bunun dışında zaten kırık,çıkıklarını görebilirsin.

    Merhabalar arkadaşlar topik bir hayli hareketlenmiş ne güzel

    Son sayfalarda okuduklarım hakkında benimde birkaç cümle paylaşımım olacak.

    Şu kafa sallama olayı bence tamamen lastik basıncıyla alakalı bir durum. Çünkü benim motorun üstünde hala orjinal lastikleri var 2007 model ve müthiş bir hava kaçırma özelliği var lastiklerin 3-4 günde bir illa havalarını tamamlamam gerekiyor. Bu yüzden lastik basıncının sürüşü nasıl etkilediği konusunda baya deneyimim oldu bu motosiklette. Havalarını bastıktan sonra hiç yapmıyor o kafa sallama olayını(29-33 basıyorum bu arada)

    Xenon konusunda da bence mutlaka takın arkadaşlar orjinal ampulüyle önümü göremiyordum. Osramı ben kullanmadım ama yakın arkadaşım takmıştı kendi Cometına memnun kalmamıştı ve hemen xenon bağlattı oda. Çünkü bizim far tasları ışığı çok dağıtıyo sağa sola güçlü bir ışık olmadığı sürece önümüzü görmemiz zorlaşıyor.

    Bunların dışında söylüyeceğim birşey daha var gerçekten çok keyifli bir motor almayı düşünenler bence temiz bir tane bulmak için aramaya başlasınlar

  8. #1028

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    bir gt 250 alacağın zaman öncelikle hyosung mu alacaksın yoksa s&t kanuni mi alacaksın buna karar ver. daha sonra krank kırma sorunu hyosunglarda var ama 2008 yılı sonrası üretimlerinde yani s&t kanuniye geçtikten sonra bu problem yok olmuş durumda.

    hyosungları bilmiyorum ama s&t kanunilerin arka silindir keçelerinde yağ atma veya terletme sorunu var bunu bilmelisin. kafaya takılacak bişey değildir.

    makina alacağın zaman bir kere kolduklarına kadar sök ve şase bağlantılarını kaynaklarını vidalarını ve diğer bağlantı elemanlarını kontrol et. çatlama, ezilme, deformasyon varmı.
    daha sonra makinayı üst üste 9-10 defa kontağı aç bekle sonra kapat buradaki amaç devir saatinde ve enjeksiyonda enjeksiyon pompasında sorun varmı buradan anlayabilirsin.
    makinayı çalıştır yan ayaklıkta beklesin ısındıktan sonra makinanın sesini dinle stabil kararlı bir rölantisi mi var yoksa değişken dalgalı bir rölantisi mi var.

    silindirlerin ve diğer motorun üzerindeki vidaları somunları bağlantı elemanlarına bak vidalarda alyanlarda yıpranma zorlanma gibi bişeyler varmı.

    sonra makinaya bin 140-150 gibi 10-15km yol git makinada bu hızlarda devir kesmeden zorlanmadan gidebiliyormu. tabi bu söylediğim kullanılan makinalar için yatan makinalar için bunu yapamazsın ben uzun süre makina yattıktan sonra 40-50 km gittikten sonra makina açılmaya başlıyor).

    son olarak eğer comet almayı düşünüyorsan satıyorum ben motoru...

  9. #1029
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

    Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

    Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

    TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

    Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

    Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  10. #1030

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

    Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

    Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

    TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

    Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

    Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.
    dostum neden kızdın sinirlendin anlamış değilim. öfkelenme hemen makinaya kimse kötü demedi bu arada daha önce kaza yaptığım gt650 comet ile 41000km yol yaptım gt250 comet le 7500km yi sayarsak aşşa yukarı aynı km leri yapmışız ancak söylediklerim ve verdiğim tavsiyelerim arasında yanlış bişey görmüyorum bence bu makinalarda herkesin aklındaki soru işareti krank meselesidir. ben 2008 ve sonraki gt250 lerde krank problemini hiç duymadım ancak 2008 öncesinde benim şahit olduğum 4 olay var ve emin ol hiç biriside redline da kullanan insanlar değillerdi. bunun dışında sınıfının en birinci makinasıdır bunu hiç kimse inkar edemez. inkar edenin gözünü oyarım beddua ederim ))

  11. #1031

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hyosung gt 250,kymco ck 125
    mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?

  12. #1032
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu memlekette krank kıran tek motor sanki hyosung. Dünyadan haberiniz yok sizin. Bilip bilmeden konusuyorsunuz.

    Bu motor krank kırmıyor surucusu motoru 200 km/h yapmaya zorladığı için olaganbirşey oluyor. Bildiğiniz en kaliteli markanın servisine tamircisine gidin bakın bakalım kaçtane krank bekleyen makına var yada bu sene kaç kırank takmış sorun.

    Bu forumda benden daha fazla Hyosungla km yapmış bir ikinci kişi daha oldugunu sanmıyorum. 50.000 km kullandım ve nasıl bır motor oldugunu bılıyorum.

    TR de 250 cc ler içinde en kral en baba motor budur Ne suzuki ne Honda ne de diğerleri Hyosung kadar kaliteli ve performanslı değil emin olun. Ekonomik oluşunu söylemiyorum bile.

    Bu motoru kötülemek için elinden geleni yapıyor insanlar kendi motorunuzu daha tanımıyorsunuz. Tanımak isteyenlere de yanlış tanıtıyorsunuz.

    Konusurken elinizi vicdanınıza koyun oyle konuşun. Motorun hakkını yemeyin.

    Dostum gerçekten ne bu öfke Bu soru işaretlerini kafamızdan atmışız ki ve motorun kalitesini kullanan kişinin belirlediğini düşündüğümüz için bu motora sahibiz, bu başlık altında bilgi paylaşıyoruz. Eminimki doğru düzgün kullanıldığı sürece 50.000 km üstüde gider bu motor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------

    Alıntı memod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mehaba arkadaşlar. bugün 16000 de bir comet aldım. motor genel olarak oldukça iyi durumda. değişmesi gereken yağ ve zinciri saymazsak.motoru daha öncede sürmüştüm ama az önce bişey farkettim. motorsiklet 70-80 km hızlarda seyrederken sağa sola yavaşça yalpalanmalar yapıyor. ben mi motora henüz alışamadım bilmiyorum ama sizce bu normal mi?
    Birincisi lastik havalarını kontrol et muhtemelen eksik olduğu için yapabilir.

    İkincisi ve sende geçerlimi bu olay bilmiyorum ama benim ilk motorum Cbf 150 idi ve bilirsinki lastikleri Comet'a göre baya ince. İlk aldığımda banada bir garip gelmişti Comet çünkü geniş tabanlı lastik olduğu için biraz yatırdığın zaman motoru, lastik yanakları yere temas ediyor ve motor kendisi yatıyor ama artık alıştığım için sorun olmuyor

  13. #1033

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hyosung gt 250,kymco ck 125
    ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.

  14. #1034
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı memod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ck 125 de cbf 150 gibi ince tekerlekli bir motorsiklet. ondan geçiş yaptım. epeyce garipsedim tabi.sanki bisiklete binmişim daha önce gibi hissediyorum şimdi. lastik havalarını kontrol edeyim. biraz da yol yapayım, bakalım ondan sonra hala aynı yalpalamayı hissedecekmiyim. teşekkür ederim ilgin için.
    Rica ederim ne demek hayırlısı olsun bu arada kazasız belasız binersin umarım Büyük ihtimalle lastik havalarındandır çünkü benim lastikler orjinal lastikleri hala ve 2-3 günde bir hava basmam gerekiyor, baya hava kaçırıyor artık. Böyle oluncada çok iyi anlayabiliyorum aradaki farkı

  15. #1035
    ımroz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-strom DL 650
    Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...

  16. #1036

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    selam arkadaşlar bende st kanuni 250 comet almayı düşünüyroum
    ama tam olarak karar vermiş degilim

  17. #1037
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ımroz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Engin hayırlı olsun yeni motorun nice keyifli ve uzun soluklu geziler yaparsın umarım en kısa zamanda görüşmek umuduyla...
    İyi dileklerin için teşekkürler
    En kısa zamanı belirleyelim artık diyorum..Örneğin kar yağmazsa haftaya bir gezi olayına gireceğiz, umarım görüşürüz en kısa sürede..

  18. #1038

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    arkadaşlar ön teker sağ fren disk'i, sağ fren merkezi, sağ ve sol kısa fren hortumu, hidrolik çatalı arıyorum yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?

  19. #1039

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    arkadaşalr karar verdim comet almaya
    ama sıfır mı? yoksa 2 el mi almalıyım??şu andaa sııfr bana göre fiyat olarak 2 elden daha cazip geliyorrr...ya sizcee???arkadaşalar!!!!

  20. #1040

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    0 km makinalar 8950 lira diye biliyorum ancak bana sorarsan 0 km almak hiç mantıklı değil. temiz eli yüzü düzgün helal süt emmiş bi ikinci el makina al bin bence...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler