Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #781
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.

    1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??

    2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??

    3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-5750-tl/detay
    Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??

    Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.

    Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Arkadaşlar bu kadar mı yazabileceğiniz cevaplar?? Bütün konuyu okudum bilgi edinebilmek için, az biraz bir şeyler yazmak çok zor olmasa gerek. Özellikle S&T kullanıcıları yok mu hiç bu bölümde...?? Bildiklerini yazsalar hiç fena olmazdı aslında.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #782
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    st kanuni ile hyo arasındaki titresim farkını yaşayanlardan biri benim... mete de aynı şeyi benim gibi söyledi.... ama sebebi nedir bilmiyorum.... fiyat yüksek bencede....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #783
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlandaki fiyat yüksek,4000-5000 aralığında yakın illerden bulabilirsin,mevsim yaz binersin yavaş yavaş gidersin.

    8000 km de zincir dişli takımı nasıl değişir anlamış değilim
    Bir ara S&T ile uzun yol yapan bi abimizin bloğu yayınlanmıştı. O zincirin sürekli gevşediğinden şikayet ediyordu. Bu o motorsa ya da aynı sorun varsa değiştirmiş olabilirler.


    Ankarada maalesef fazla satılık Comet olmuyor. Benim aldığım dönemde de sadece 2 tane vardı birini ben aldım birini de başka bi abimiz aldı. Bunun dışında ara sıra S&T nin ankara bayisine uğrayıp bakmakta fayda var. Ara sıra internette ilan verilmese de satılık Comet bulunabiliyor orda.

  4. #784
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Chronix o orjinal olmayan zincirin markasını hatırlıyormusun ?
    Markasını hatırlamıyorum ama kore malı diye biliyorum..ama kullandığım zincirin ömrü bitince D.I.D zincir alıcam ve dişli takımını değişeceğim..

    İstanbul da oturan comet sahiplerinin bi gün toplanması bence S&t ve Hyosung sahiplerinde ki sorularına tamamen olmasa da yeteri kadar cevap bulmalarını sağlayacaktır....
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #785
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Bende konuyu baştan sonra okuduktan sonra Comet 250 almaya niyetlendim bakalım.Gerçi önümde daha uzun bir zaman dilimi var ama kafamdaki şüpheleri gidermek benim için en zor işti ve giderdim.Kafamda beliren 2007 model bir Comet.Rengi farketmez.Pek acelem yok zaten elimden geldiğince temizine bakmaya çalışacağım çünkü öğrenci adamın altından kalkacağı fiyatlar değil pek sık sık sorun çıkartırsa.Comet tercih etmemin sebeblerini yazayım;
    -Performans olarak sınıfında bir numara,çok hızlı kullanacak birisi değilim.Fakat ara hızlanmalar benim için önemli.Uzun yolda 120-130 gibi hızlarda stabil olması benim için önemliydi,oldukça stabil olduğu söyleniyor.Zaten bu hızlardan yüksek seyir hızım olmaz,tabi arada kaçamaklar olur ama kısa süreli...
    -Motosikletin motoru Çift silindir ve V motor.Bunun avantajını anlatmaya gerek yok zaten.
    -Parça fiyatları YBR ve CBF'ye göre genel olarak uygun.
    -Performansına göre makul bir yakıtı var.
    -En önemlisi CBF'den ziyade YBR'ye nazaran ikinci elinin uygun olması.
    -Tasarım olarak CBF ve YBR,Comet'in yanında ruhsuz kalıyor.
    -Aslında tarz olarak tam istediğim bir model,oturuş pozisyonu naked da değil SS da değil.Belki uzun yolda biraz yoracaktır ama uzun yolun tadı mola vere vere çıkar bence ve mola verince bu sıkıntı olmaz sanıyorum ki.

    Olumsuz yanları ise çoğu motosiklette yaşayabileceğiniz sıkıntılardan,pek de olumsuz yanı olduğu söylenemez.Sadece aklıma takılan en önemli mevzu arka tarafın hafif kalması,özellikle motosiklette oldukça önemli bir mevzu.Çok hafif birisi de değilim ama 60-70kg arkadaşla aramdaki 20-30kg'ın moment olarak pek farkı olacağını sanmıyorum.Aklımda Türk usülü çözümler dönüyor ama motosiklete uygulanabilitesi oldukça düşük şeyler.Hani Arkaya çimento torbası mı atsak?Künk kapağı mı bağlasak diye kendime sormadım değil

    Bu mühendislik hatasını toparlamanın elbette yolları var.Arka amortisör ayarını yumuşak yapmak,lastik havasını güvenliği tehlikeye düşürmeyecek biçimde inik tutmak ve en en en önemlisi kullanırken sınırları fazla zorlamamak ve biraz daha dikkat etmek hataları düzeltebilir.

    Keskin virajlarda fazla gaza dokunmamak,aniden gaz kesmemek,arka freni kullanmamak,viraj çıkışında aniden toplanmamak yararımıza olacaktır.Birde yoldaki kasislere,çukurlara,döküntülere dikkat etmek lazım.Bazı arkadaşlar bahsetmiş;yoldaki negatif etkilere maruz kalınca rahatsız oluyoruz,korkuyoruz demiş.Hatta biri teker boşa çıkıyor gibi oluyor demiş,arka tarafın hafif olmasından dolayı yaşanıyor bu tür şeyler.Sadece biraz dikkatli olmak lazım.Öyle abartılı bir durum da yok gördüğüm kadarıyla.Hafif olmasının avantajları da var elbette,bunu da gözardı etmemek lazım.Birde birşey sormak istiyorum kullanıcılara,virajlara sınırlarda girince arkada hafif kayma oluyor mu?Kayma derken kastım şu,yolu bırakmaz ama hafif kaydığını hissedersiniz bahsim o...Teşekkürler...

  6. #786

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Motosikleti
    GT 250 comet
    Bir süredir askerlik işlemleri ile uğraştığımdan hala motoru servise götüremedim ama cevaplar için çok teşekkür ederim.

    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @mutlumete sadece zincir mi değişti? dişlide değişti mi?
    yeni zincir ilk takıldığında esneme yapar gerdirmen gerekebilir
    Zincir değiştikten sonra 125 km yol yaptım şehir içi şehir dışı, zincir gerginliği takıldığı gibi aynıydı. Parmakla bastırınca 1 parmak kadar oynama yapacak kadar.

    Sesin arka frenden gelmediğine emin oldum, çünkü ses sadece gaz verirken var, gazı kestiğimde yok, birinci ikinci viteste hiç yok.. Tam gazlamaya başladığım anda, gene zincir sürtmesi gibi bir ses ötmeye başlıyor.

    Zincir çok mu gergin diye düşünüyorum ama aynı ses zincir değişmeden önce, çok gevşekken de vardı.. Kendim bakayım diye düşündüm ama motor hala garantili olduğu için fazla uğraşmadım, mümkün olan en kısa sürede servise gideceğim..

    Bir şeyler çıkınca buraya yazaağım, cevaplar için çok sağolun..

  7. #787

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    @mutlumete sesin zincirden geldiğine eminmisin? bendede benze bir durum var, belkide aynıdır, sadece gaz kolunu çevirdiğimde bi cızırtı geliyor, sesin nerden geldiğini dinlemek için debraja bastığımda ses kesiliyor, sadece gaz verdiğimde geliyor ses ustaya sürdürttüm motoru normal mekanik bi ses dedi? başka arkadaşlarda da var mı aynı sorun acep?

  8. #788

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Var bendede sana benzer bir ses ama öyle çok belli etmiyor kendini, zamanla daha belirğin oluyor ozaman bakıyorum zincir kurumaya yüz turmuş yağlıyorum sesde eski dikkat cekmicek hale geliyor. Diğer arkadaşın dediği gibi 1 ve 2 viteste bu ses hiç duyulmuyor, ozellikle yavaş gitmenize ramen olması gereken vitesten daha yüksek bir vitesteyseniz bu ses çok net geliyor.

    Örneklemek gerekirse 30km hızla 3. viteste gidin ses çok daha belirgin, ama bu sanırım normal bir ses dediğim gibi düşük hızda yüksek viteste bu sesin çok gelmesinin asıl sebebi motorun o an çok sessiz calışması, bence ses sabit motor sesine bağlı olarabize azalıp çoğalıyormuş gibi geliyor bize,zincirin yağ durumuda etken.

  9. #789
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Markasını hatırlamıyorum ama kore malı diye biliyorum..ama kullandığım zincirin ömrü bitince D.I.D zincir alıcam ve dişli takımını değişeceğim..
    2-3 gün önce did zincir aldım dişlileride 1-2 haftaya kanuniden alacagım o zaman aradaki ses farkını yazarım. Zira şuan bende üstündeki zincir ve dişliden son derece şikayetçiyim.20.000 km'de ve sanayide baktırdıgımda zincirde burkulma var dedi ayrıca zincirin arka dışliyi sıkı bir şekilde kavraması gerekirken bi noktada dişliye sarılmışken zincir saga sola oynatılabiliyor.Hatta bi usta arka dişlinin bir bölümünün digerlerlerine göre dişli merkezine daha yakın oldugu için bu oluyor dedi kumpaslada ölçtü öyle belirgin bi fark yoktu ama yinede usta bundan dedi . Neyse sonuç olarak zincir dişli takım halinde degişecegim için pekte o noktaya takılmadım.

  10. #790
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2-3 gün önce did zincir aldım dişlileride 1-2 haftaya kanuniden alacagım o zaman aradaki ses farkını yazarım. Zira şuan bende üstündeki zincir ve dişliden son derece şikayetçiyim.20.000 km'de ve sanayide baktırdıgımda zincirde burkulma var dedi ayrıca zincirin arka dışliyi sıkı bir şekilde kavraması gerekirken bi noktada dişliye sarılmışken zincir saga sola oynatılabiliyor.Hatta bi usta arka dişlinin bir bölümünün digerlerlerine göre dişli merkezine daha yakın oldugu için bu oluyor dedi kumpaslada ölçtü öyle belirgin bi fark yoktu ama yinede usta bundan dedi . Neyse sonuç olarak zincir dişli takım halinde degişecegim için pekte o noktaya takılmadım.

    Eski zinciri kontrol etmenin en pratik yolu ve o gelen sesin kaynagını bulmak için yapılması gereken sudur.

    Zıncir gerginligini degişik noktalarda kontrol etmek.
    Gerginligi kontrol et 20 cm motoru yurut tekrar kontrol et bu ıslemi 1 metre kadar tekrarla. Zincirin bazan sıkı bazan gevsek oldugunu goreceksin.

    Bunun kaynagı tamamen zincirdir. Zincir bazı noktalarda fazla uzarken bazı noktalarda az uzamıs degişim zamanı gelmiş demektir.

    İlk zincir değişimimde dişli ible birlikte degimiştim ikinci zincir degişimine geldiginde dişli degismeden zincir degiserek denedim gerginligi kontrol ettim asıl sorunun zincir oldugunu tspit ettim. Bu nedenle zinciri değiştikten sonra dişlilerin durumunu merak edıyorsanız dedıgım yontemle kontrol edebılırsınız.

    Ha bu arada zincirin bazan gevsek bazan gergın olması nedeni ile yolda giderken ozellıkle ıkı kısı ıle 100/km hızlarında sureklı bır tak tak ses oluyor bu zıncırın saseye vurmasından kaynaklanıyor. ( hepsi de birebir tecrubemdir. )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  11. #791
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Aranızda Bursa ve çevre illerde Comet'ini satan varsa ilgileniyorum.
    15.000 km yi geçmemiş olması iyi olur.
    2006 model üstü arıyorum.
    Fiyat olarak 4.500 daha fazlasını veremem.

  12. #792
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Yok mu satan

  13. #793
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski zinciri kontrol etmenin en pratik yolu ve o gelen sesin kaynagını bulmak için yapılması gereken sudur.

    Zıncir gerginligini degişik noktalarda kontrol etmek.
    Gerginligi kontrol et 20 cm motoru yurut tekrar kontrol et bu ıslemi 1 metre kadar tekrarla. Zincirin bazan sıkı bazan gevsek oldugunu goreceksin.

    Bunun kaynagı tamamen zincirdir. Zincir bazı noktalarda fazla uzarken bazı noktalarda az uzamıs degişim zamanı gelmiş demektir.

    İlk zincir değişimimde dişli ible birlikte degimiştim ikinci zincir degişimine geldiginde dişli degismeden zincir degiserek denedim gerginligi kontrol ettim asıl sorunun zincir oldugunu tspit ettim. Bu nedenle zinciri değiştikten sonra dişlilerin durumunu merak edıyorsanız dedıgım yontemle kontrol edebılırsınız.

    Ha bu arada zincirin bazan gevsek bazan gergın olması nedeni ile yolda giderken ozellıkle ıkı kısı ıle 100/km hızlarında sureklı bır tak tak ses oluyor bu zıncırın saseye vurmasından kaynaklanıyor. ( hepsi de birebir tecrubemdir. )
    Evet zincir bazı noktalarda gevşek bazı noktalarda da sıkı ve evet o tak tak seside geliyor fakat sık sık zinciri yaglayınca bu sorunlar azalıyor. Yani zincirin sıkı gevşek olması ve gelen o tak tak sesi çözülüyor fakat tabiki bu şekilde kullanmak saglıklı degil. Önümüzdeki hafta dişlileride alıp zincir dişli takımını degiştirecegim.

  14. #794
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Yok arkadaş benim her girdiğim her kullanıcı topiğinde insan kalmıyo kaçıyolar benden.
    İstanbul'da bir tane kestirdim gözüme.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...c-motoru/detay

    Bu motoru bileniniz var mı?

  15. #795
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski zinciri kontrol etmenin en pratik yolu ve o gelen sesin kaynagını bulmak için yapılması gereken sudur.

    Zıncir gerginligini degişik noktalarda kontrol etmek.
    Gerginligi kontrol et 20 cm motoru yurut tekrar kontrol et bu ıslemi 1 metre kadar tekrarla. Zincirin bazan sıkı bazan gevsek oldugunu goreceksin.

    Bunun kaynagı tamamen zincirdir. Zincir bazı noktalarda fazla uzarken bazı noktalarda az uzamıs degişim zamanı gelmiş demektir.
    Bu şekilde kontrol etmek yanıltır..... Ya zincirin sağlam çarkın bozuksa?....

    Senin yöntemle anlamanın imkanı yok....

    Ama şu yöntemi deneyin.... Farkı anlıyacaksınız....
    Arka çark ve ön çarkın tam ortalarında bir yerlerde zinciri sıkı bir şekilde tutun... Ve zinciri kendi ekseninde yukarı aşağı şekilde oynatmaya çalışın...Yani zinciri bükmeye ,çevirmeye çalışın... Eğer boşluk fazla ise zincir baklaları aşınmıştır... Yani bozulmuştur...
    Eğer zincir bolken şekil buzuklukları (yani eski haline gelememe) sıkışmalar falan varsa gene zincir bozuktur....

    Zincirin bozuk olduğu zoraki kullanımlarda zincirin aşırı bol şekilde kullanılmaması gerekir... Her an kırılma tehlikesi arz eder... Sık sık gevşeme varsa zincir gerilmelidir... Kopması durumunda daha başka hasarlar açabilir ve başınıza kötü olaylar gelmesine neden olabilir....

    Zinciri ve çarkı birlikte değiştirmekte her zaman fayda vardır.... Zaten genelde takım satılır.. Daha doğrusu marka mallarda... Güç yettiğince iyisini almak en idealidir... Bu arada çarkı değiştirirken arka teker rulmanlarını ve takoz lastiklerini kontrol etmekte fayda var... Çarkı ve zinciri bozan nedenler bu rulman ve takozu haydi haydi bozar...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  16. #796
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Bu motor hakkında yorum yapıcak bir Allah'ın kulu yok mu yahu!!!
    Almama ramak kaldı sadece temiz denk getirirsem önümüzdeki hafta içinde bile alabilirm.
    Ybr topiği gibi oldu burası kimsenin beni taktığı yok.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-hyosung/detay

  17. #797
    seannnnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2009
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor hakkında yorum yapıcak bir Allah'ın kulu yok mu yahu!!!
    Almama ramak kaldı sadece temiz denk getirirsem önümüzdeki hafta içinde bile alabilirm.
    Ybr topiği gibi oldu burası kimsenin beni taktığı yok.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-hyosung/detay
    ilk gönderdiğin ilandaki motor benimde hoşuma gitti ama tarihi 2009 kasım. aramadım ben de o yüzden.

  18. #798

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    @kanucan ikiside az km de al birini gitsin michelin lastik iidir ;) onu al

    ayrıca sende benim gibi sarışın seviyorsun anlaşılan

  19. #799
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @kanucan ikiside az km de al birini gitsin michelin lastik iidir ;) onu al

    ayrıca sende benim gibi sarışın seviyorsun anlaşılan
    Sarışın esmer farketmez kanucan affetmez.

    Comet olsun rengi farketmez acayip kanım ısındı motora yav.

    Bakalım önümüzdeki hafta yada olmadı ağustosun 1. yada 2. haftası alabilirim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

    Alıntı seannnnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk gönderdiğin ilandaki motor benimde hoşuma gitti ama tarihi 2009 kasım. aramadım ben de o yüzden.
    Ben neredeyse o adamı arıcaktım.''Ne zaman vermiş ilanı'' diye bi bakayım dedim. 2009 u görünce vazgeçtim o motor mutlaka 15 bin civarına gelmiştir.

  20. #800
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    bu motor guzel fiyatı da makul. 2007 model 33.000 binde motorumu 4.000 tl ye sattıgıma gore bu da 4.500 ederı var demektır. Ama motorla beraber cantayı alma ne o oyle 500 tl
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler