Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #761
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel teklif yanlız yarın obürgün satmak istersem orjınal gidon isteyebilirler o yüzden saklamayı düşünüyorum teşkkürler.

    Rica ederim...eğer sen taktırana kadar ben istediğim gidonu alırsam sana verebilirim yine burdan haberdar olursun...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..

  3. #763
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..
    Yüksek devirli kullanmış gibisin motoru

    bende 6/7bin arası 100
    7/8bin arası 120
    8/10 arası 160a kadar çıkıyor yanlış hatırlamıyorsam tabi
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  4. #764

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..
    Yakıt normal bende aynı dertten yakınıyorum. Dişli büyütüp yakıttan tasarruf yapan arkadaşım var.
    Dişli büyütmeden önceki hali dediğin gibi 7bin devirde 100 km/h
    dişli büyüttükten sonra 6bin devirde 100km/h a ulaşıyor. Ama motorun kalkıştaki seriliği düşüyor.

  5. #765
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Yakıtı dusurmek ıstıyorsanız "iridium" bujı takın motorlarınıza ayrıca hava fıltrelerınızıde sık sık temızleyın zincirde ne gergin ne de gevsek olsun bunun dısında nekadar gazlarsanız o kadar yakarsınız.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  6. #766
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıtı dusurmek ıstıyorsanız "iridium" bujı takın motorlarınıza ayrıca hava fıltrelerınızıde sık sık temızleyın zincirde ne gergin ne de gevsek olsun bunun dısında nekadar gazlarsanız o kadar yakarsınız.
    Gittiğim usta iridyum bujilerin bizim ki gibi 250 cc'lik araçlarda çokta etkili olmadığını söylemişti sende ne gibi farklılık var..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  7. #767
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gittiğim usta iridyum bujilerin bizim ki gibi 250 cc'lik araçlarda çokta etkili olmadığını söylemişti sende ne gibi farklılık var..
    Bastan soyleyeyım motorcuysn kendı işini kendin goreceksin. ustayım dıyene usta gozuyle bakmayacaksın soyledıgıne ınanmayacaksın.

    Bujiyi aldım kendim taktım performans da arttı yakıt da azaldı arkadas hem de oyle az degıl farkedılır hıssedılır derecede oldu.

    Motorumu 33.000 de anahtar degmemıs halde sattım. yagın bıle kendım degıstırdım. Sırf usta elı degmesın dıye zamanla ogrenıyor ınsan herseyı.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  8. #768

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    @harbiturk wala yeni aldım daha hiç bakım yapamadım dediklerini uygulayacağım
    iridyum buji olarak bu ii olur galiba http://www.ngk.de/index.php?id=1861&...=motorrad/6476

  9. #769
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @harbiturk wala yeni aldım daha hiç bakım yapamadım dediklerini uygulayacağım
    iridyum buji olarak bu ii olur galiba http://www.ngk.de/index.php?id=1861&...=motorrad/6476

    CR8EIX
    Benım taktıgımda buydu. emin ol pişman olmayacaksın.

    Bakımını yap km yı not et 4.000 km de bir muhakkak yag degıs 8.000 de bir yag filtresi degıs hava filtresi degiş 20.000 de zincir değiş

    Zaten başkada yapacak bısey yok

    Tabi lastik konusuna girmiyorum orjınal lastıkelerı gercekten cok kotu. Dıkkatlı sur
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  10. #770

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    eywallah çok saolasın lastikler michelin tutuşu çok güzel, önceden carcal vardı, viraj almaya tırsıyordum, gt250 yol tutuşu harika geldi, lastikten mi motordan mı bilemedim

    lakin lastiklerde ufak ufak yarılmalar var sebebi nedir ki acep havası fazla olduğundan çatlama yapar mı?

  11. #771
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bastan soyleyeyım motorcuysn kendı işini kendin goreceksin. ustayım dıyene usta gozuyle bakmayacaksın soyledıgıne ınanmayacaksın.

    Bujiyi aldım kendim taktım performans da arttı yakıt da azaldı arkadas hem de oyle az degıl farkedılır hıssedılır derecede oldu.

    Motorumu 33.000 de anahtar degmemıs halde sattım. yagın bıle kendım degıstırdım. Sırf usta elı degmesın dıye zamanla ogrenıyor ınsan herseyı.
    Herkesin motoru var diye herşeyi bilecek diye bir kaide yok ki ben bundan önceki Rt 125'im de 38000 km devirdim motor aksağımı ile ilgili bir sorun çıkmadıkça da ustaya göstermedim elim anahtar tutmayı bilir yağ , buji ,ampul değiştirmekle iş bitiyorsa da ben iyi bir motorcuyum o zaman..ama kalkıp garanti içinde ki bir motorun hareket aksamına anahtar sürmem sürersemde bir sorunda kendimden başka kimseye hesap soramam soracak usta varken...

    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lakin lastiklerde ufak ufak yarılmalar var sebebi nedir ki acep havası fazla olduğundan çatlama yapar mı?
    fazla yük,fazla hava , hava şartları birde yıkarken arap sabunu falan ile parlatma işlemlerinden olabiliyor...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  12. #772

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Motosikleti
    GT 250 comet
    Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?

  13. #773

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    @mutlumete sadece zincir mi değişti? dişlide değişti mi?
    yeni zincir ilk takıldığında esneme yapar gerdirmen gerekebilir

  14. #774

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim...eğer sen taktırana kadar ben istediğim gidonu alırsam sana verebilirim yine burdan haberdar olursun...
    Teşekkürler tekrar

  15. #775
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı mutlumete adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?
    taktırdığın zincir orjinalmi yoksa daha kalıplı olan zincirlerdenmi bende zinciri değiştirdiğimde orjinal olmayan sarı kalıplı zincir kullanmışım. bahsettiğin ses geliyordu ve bu yüzden zinciri mecburen biraz gevşetmek zorunda kalmıştım ..sonra yine orjinal zincir taktırdım şu an memnunum...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #776
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı mutlumete adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?
    fren balatarın orjinalse oradan geliyordur ,sesi iyice bir dinle bakalım
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  17. #777
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Chronix o orjinal olmayan zincirin markasını hatırlıyormusun ?

  18. #778
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400

    Comet aranıyor...

    Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.

    1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??

    2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??

    3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-5750-tl/detay
    Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??

    Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.

    Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.

  19. #779
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.

    1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??

    2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??

    3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-5750-tl/detay
    Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??

    Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.

    Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.
    İlandaki fiyat yüksek,4000-5000 aralığında yakın illerden bulabilirsin,mevsim yaz binersin yavaş yavaş gidersin.

    8000 km de zincir dişli takımı nasıl değişir anlamış değilim
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  20. #780
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlandaki fiyat yüksek,4000-5000 aralığında yakın illerden bulabilirsin,mevsim yaz binersin yavaş yavaş gidersin.

    8000 km de zincir dişli takımı nasıl değişir anlamış değilim
    Fiyat bilgilendirmesi için teşekkür ederim. Zaten dükkandan satılık, illaki üzerine koymuşlardır haklı olarak. Belki pazarlık edilip 5000 e çekilebilir diye düşünüyorum.

    Bunun dışında satılık motor bilen var mı??

    Yada S&T kanuni ile ilgili olan sorularıma cevap verebilecek olan..??


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler