merianne hayırlı olsun kardeş.
merianne hayırlı olsun kardeş.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
özgür kütahyaya gittim motora baktım cuma günü ama içime sinmesi manifolt patlak ön amortisör keçesi patlak ve daha bir kaç şey ondan dolayı almadım motorumla geri geldim
bu arada arkadaşlar araştırma sonucu debriyaj balatası gn250 ile aynıymış hyonun bir abi dedi sadece bir balata eksik 5 li gn nin hyodan ıkan balatadan birini takarsınız 6 lı olur fiyatlarıda 35-40 lira bilginize
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
sağolun teşekkürler.
Arkadaşlar motoru silerken farkına vardım; bir tane hortum var ucu açık, depo ve sele nin ortasına doğru gidiyor. Sarkık bir şekilde arka tekerin önünde duruyor bu neyin nesi anlamadım. Yerinden çıkmış bir hortum olabilir mi ? biraz yokladım ama takılacak biyer göremedim.
merianne, merak etme arkadaşım o benzin tahliye hortumu. Sıkıntı edecek birşey değil.
..::.. GO ..::..
Evet kötü bi durum yokmuş,biraz araştırdıktan sonra anlaşıldı ne olduğu,görmemişin moturu olursa böyle olur
yavaş yavaş eksikleri gidermekteyim, bugün Yıba çarşısına gittim(ankara) motosiklet adına hiçbir şey yokmuş eskiden herşey vardı.Oraya gidepte vakit kaybetmeyin.Yıbanın arkasındaki kuba motor'dan branda ve jant yeşil jant stickeri aldım.Branda motoru komple kapattı iyi oldu.Stickeri çekmeyi denedim ancak yamuk yumuk oldu arka janta çekmek işkence,pek işe yaramadı.Bunların 3 parça olanlarından alacağım.Birde tankpad ve diz koruma alacağım.Ankarada motomax diye mağaza varmış gidip bakmak lazım. Bu resimdeki kardeşim, benden 23 yaş küçük
ıyı dılekler ıcın tesekkurler yenı motoruna kavusan her arkadasada hayırlı olsun kazasız belasız durusler dılerım
aslında basit şeylermiş onlar eğer motorun fiyatı uygunsa, ama anladığım kadarıyla sen motoru çok ezgin buldun. o yüzden almadın... hayırlısı olsun Fatih'im
@merianne, motoruna koruma demiri ya da düşme takozu taktırırsan çok iyi olur. hatta maddi imkanın varsa bence kasko yaptır. çünkü henüz acemisin...
eksozu boyayabilirsin, 600 dereceye dayanıklı siyah mat sprey boyalar var (örnek marka: Förch) ancak krom kaplamayı mat siyaha çevirmeni önermem. neden mi,
eski motorum 2009 ybr idi şimdiki 2012 model. eskisi komple krom kaplama eksozdu yenisi komple mat siyah. eskisini temiz ıslak bezle silerken çıkardı pisliği. kirler yapışmazdı, kirliyken de kir göstermezdi. yenisini temizlemek te çok zor temiz tutmak ta çok zor hemen kir belli ediyor. ayrıca motorun harareti daha yüksek eskisinden (malum eksoz siyah olunca ısıyı ışıma yöntemiyle atamıyor)
bir de mat boya daha kolay çizilir kromdan. mat boya eskiyince pasta yapamazsın boyanın matlığı gider. tek çözüm yeniden boyamak. oysa krom için 20 liraya güzel bir krom temizleyici alıp mis gibi yaparsın ne leke kalır ne de kir.
umarım yazdıklarım sana bayağı bir tecrübe ve bilgi aktarmıştır. krom her ne kadar dede işi olsa da (gerçi s&t de komple krom değil o yüzden sırıtmıyor) çok sağlam ve bence metal ömrü açısından daha sağlıklı.
motorun tekrar hayırlı olsun
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
evet beyler, dün @undocab ile tek tek dikkatli bir şekilde bağlantılara baktık. hatta benzindendir diyip undocab'ın deposunu benim motora taktık ve aküsünü de. bu arada 2011 lerde akü değerleri farklı. 2011 öncesi eski kasalar da12 V 12 Ah 2011 ve sonrasın yeni kasalar da 12 V 10 Ah değeleri var. ama işin garip yanı akülerin model numarası aynı idi. yuasanın ytx14-bs model aküsü kullanılıyor ve boy olarak 1 cm kadar daha kısa.neyse soruna dönelim , tüm bağlantılar ok ateşleme var benzin de gidiyor, 3-4 kere vurdurduk tık yok. abi belli silindirlerden biri ateşleme yapmıyor acaba NEDEN..sorunu ateşleme ve benzinde bulamayınca işin mekanik yönüne inelim dedik ve silindir kapaklarını açtık.sonra bu motor neyden sonra çalışmadı diye düşünürken egzantrik gergisini söküp taktıktan sonra olduğu aklıma geldi. ve direk egzantrik millerine odaklandık keşke daha önce odaklansaydık. arka silindir de bulunan egzantrik milleri ortantsız çalışıyordu.. sorunu bulduk bulmasına da akşam olmuştu undocab'ın devam edesi vardı da bende hal kalmamıştı. hem onu düzeltmek o kadar da basit birşey değildi . sakin kafa ve dikkat isteyen bir durum, o yüzden haftaya bıraktık hazır sökmüşken egzantrik gergi ve zincirlerini de değiştirebilirim.[COLOR="Silver"]
Motorunuz hayırlı olsun gıcır gıcır. yalnız o aynalar nedir arkadaş, stokları eriticem diye nasıl ayna koymuşlar
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Kardeşim bende düşünüyorum o motoru gördüğün en büyük eksiklik neydi bende gidip görmek istiyorum cvp bklm senden saygılarımla ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
Chorinx şu link için bana fikir veririmsn rica etsem arızasına 1000 tl ayırsam sence yeterli olur mu ne dersin ..?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...80057274/detay
özgür
1- içime sinmedi ayrıyeten amortisör keçesi patlak olunca disk tarafındaki diske gelse fren namına birşey olmaz 500 km yol gelecem sonuçda birde manifolt yeni patlasa neysee 1 sene böyle bi,nmiş alan o patlak olan silindir sekman baya bitiktir zincir dişli takımıda bitik dışındadamasraf var bana 2900 e gelecekti alsaydım ayriyeten motor dağılacak mecburen aldığımda 2 vitesde sorun varmış contalar değişmesi gerek parçasıda zor bulunuyor istanbulda olsak neysede bizim bölgede hiç bulaman o yüzden uğraşmak istemedim.
2- motorumla 6:30 saatde gittim kütahyaya 500 km ve tık demedi yakıt 50-55 arası yaktı tahmini yeter zaten olmuş yakıt 5 lira dedim sonra satmaktan vazgeçtim motoruma binmeye devam belkide 3-5 yıl daha satmam bu gidişle
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
Slm arkadaşlar hepinize teşekkürler,
bugün 200.km ye geldim.Aynalarda sıkıntı var kör noktası çok fazla yanımdaki arabayı göremiyorum, egzos dediğin doğrudur tecrübe etmişsin gerek yok boyamaya.
Tank pad,dizlik ve birkaç sticker aldım, dizliğin nekadar gerekli olduğunu anladım,rüzgardan diz kapaklarımda ağrı olmuştu.Dizlik taktıktan sonra sıcacık sarıyor.Korumasız asla çıkılmaz.
Arkadaslar, bu 2012 ST lerin 2008 Hyo lardan teknolojik olarak bir farkı varmı? Motor gücü, tork, ateşleme sistemi....vb??
Yapma hocam ya baya heveslenmiştim chronix benim comet için ne kadar bütçe ayırmam lazım şimdi ..?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
arkadaşlar çok oluyorum biliorm ama 4000 tl yi geçemiyorum bütçede şu linkteki motor hakkında ne dersiniz gidip göreyim mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77641025/detay
hocam, R forumuna bakarsan muhtemelen ucuz alınan motorlar birer birer elde kalıyor ve verilen ücretin yarısına yakın bir de masraf ödüyorlar. şimdi sende böyle ucuza kaçıp ne olduğu süpriz olan bir motor alırsan üzülürsün. bu şekilde üzüleceğine kas biraz daha kendini şöyle 5000 e temiz bir comet bulalım sana.
kafam da soru işaretleri bıraktı ama bakmaya değer
bu da fena değil
buda gıcır gıcır ama uzakta yav
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Chronix ruh halimi anlatayım sana acaba bende mi böyle oldu yoksa herkez bu yoldan geçti mi..?
Motorsuz geçirdiğim süreler ızdırap gibi geliyo bir an önce o nu almak istiyorum ama bütçe seni engelliyor , hadi diyosun daha düşük bişeyler bakayım süreci hızlandırayım bakıyorum kt 125 veya mct 250 baktım ne bileyim ısınamadım hani derler ya içine sinecek diye sinmiyor işte.İlle de comet olucak ama beklemek çok zormuş..
bakalım daha ne kadar beklicem..:(
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
ya ne kadar zor işmiz ikinci el şeytan diyo çek kredi bankanın kölesi ol sıfır al çok canımı sıkıyo bu mevzu ..:/
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
chronix istanbula mtor bakmaya geldiğimde müsait olursan bana yardımcı olabilirmisn ..?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)