Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı Foto-Moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, NBC ve KORLAS dışında Anadolu yakasında tanıdığınız Suzuki Bayii var mı? Onlardan da AN400 fiyatı alayım... Koyu gri gerçekten güzel...Bulabilir miyim acaba

    teşekkürler.

    Oğuz...
    www.altanmotor.com arayabilirsin.... Tamer bey yardımcı olacaktır..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Karakızı sattık gitti
    Sağol Element telefonunu alabilir miyim, elinin altındaysa?

    Oğuz...

    Sağol, Zühtüpaşa

  3. #363

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    05' burgman 400 siyah
    0216 337 13 72
    salih var orada sahibi....

  4. #364

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Karakızı sattık gitti
    Sağol element

  5. #365
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    Bu arada yeni kasa AN400 leri gördük bu da yeni kasa Burgman 125 ve 200
    Asabi görünüşlü miniğin teknik özellikleri
    125cc. tek silindirli su soğutmalı !!
    Yakıt enjeksiyonlu
    200 lük te aynı şekilde teknik bilgilerde hp ve başka bilgilere ulaşamadım.

    asabi miniğin resimleri






    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400

  6. #366

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Karakızı sattık gitti
    125'lik de çok şıkmış Hatuna da bundan mı alsak, benim 400'e şimdiden gözkoydu da

  7. #367
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    element, bende 1 hafta öncesine kadar her sabah Beylerbeyi - Levent -Mecidiyeköy yapıyordum akşamlarıda tam tersini sabah 8:00 akşam 18:30 dan sonra yolda oluyorum.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400

  8. #368
    EXSELANS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2006
    Şehir
    HRISOPOLİS(altın şehir üsküdar)-PRUSA(bursa)
    Motosikleti
    burgman 400 griiiiii
    bende burgmanı yenilemek istiyorum elimdeki 2004 model 2006 ile arasında pek fark yok dış görünüş olarak 2007 yi incelemekteyim internettn canlısını test etmek nasip olmaADI t
    benim görüşüm 2006 almaktansa 2007 almak k7 burgman 400 ün çıtasını bayağı yükseltti daha bi sinirli öfkeli olmuş sanki
    2007 almak daha mantıklı geldi benim tercihim k7den yana olacak ...

  9. #369

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Karakızı sattık gitti
    Exelans, selam K7 16.000 YTL, vadeli alınca 20.000'ini buluyor. Beni çok aştı. 2006 da güzel bence...Bu arada şimdiye kadar bana en iyi fiyatı MotoRS-Salih bey verdi

  10. #370
    EXSELANS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2006
    Şehir
    HRISOPOLİS(altın şehir üsküdar)-PRUSA(bursa)
    Motosikleti
    burgman 400 griiiiii
    burgman kullananların hobileri nelerdir ? motosiklet hariç

  11. #371
    alinazik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul / ümraniye
    Motosikleti
    S.wing600abs
    Alıntı Foto-Moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Alinazik, Hoşbulduk.

    Sanırım bu haftasonu alacağım motoru karar verdim. (Arkadaşların samimi tavsiyeleri doğrultusunda belki antrenman için bir de küçük cc 2. el bi scooter alabilirim 400'ün yanısıra.) NBC Motor'dan almayı düşünüyorum AN400'ü. Ben füme ya da koyu gri almayı istiyordum ama ellerinde sadece Gümüş gri ve Lacivert varmış...Kısmet artık.

    selam

    oğuz burgman 2006 ya kaç para fiyat aldın

    ben koyu gri burgmanı korlastan almıştım 11500 ytl idi kredi,kasko falan 14500 ytl civarına malolmuştu
    www.yapimarkt.com
    Mustafa Demir
    A rh+

  12. #372

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Karakızı sattık gitti
    Moto-RS 13.800 vadeli fiyat verdi

    Bonus Karta 18 ay +6 ay da banka yapıyor 24 aya geliyor, en iyi fiyat şu ana kadar aldığım

    NBC 14500 verdi 24 taksitle

    Exelans selam, benim işim de hobim de Fotoğraf Fotoğrafla, fotoğrafçılıkla ilgili merak ettiğin herhangi bir şey olursa seve seve bilgi paylaşabilirim

  13. #373

    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 400 + Mondial ZN 125
    Alıntı arbys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar uzun zamandır forumu takip ediyorum en sonunda birseyler yazmaya karar verdim bende en yakın zamanda aranızda olmak istiyorum

    BİRGÜN HERKEZ BURGMAN LI OLACAK
    Selam Arby's
    Gördüğüm kadarıyla Florya'dansın, bende Florya'da oturuyorum.
    Seni aramızda görmek beni dahada bi mutlu edecektir

    Alıntı Foto-Moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Alinazik, Hoşbulduk.

    Sanırım bu haftasonu alacağım motoru karar verdim. (Arkadaşların samimi tavsiyeleri doğrultusunda belki antrenman için bir de küçük cc 2. el bi scooter alabilirim 400'ün yanısıra.) NBC Motor'dan almayı düşünüyorum AN400'ü. Ben füme ya da koyu gri almayı istiyordum ama ellerinde sadece Gümüş gri ve Lacivert varmış...Kısmet artık.
    Oğuz,
    Benim ilk makine bende halen mevcut (Haziran '06 trafiğe çıkışlı Mondial 125 ZN). Burgman'ın yanısıra birşey daha almak istiyorsan aklında bulunsun

    Öte yandan bende Korlas'taki kampanya'dan faydalanıp 11.500,-Ytl'ye "füme" rengini aldım geçen ay.
    Zevkler & renkler tartışılmazmış ama dediğim gibi benim tercihimde "füme" den yana oldu, ayrıca etraftada daha az bulunuyor.

    Alıntı Foto-Moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Exelans, selam K7 16.000 YTL, vadeli alınca 20.000'ini buluyor. Beni çok aştı. 2006 da güzel bence...Bu arada şimdiye kadar bana en iyi fiyatı MotoRS-Salih bey verdi
    Bencede arada 4-6 milyarlık bir fark kesinlikle yok. Burgman Burgman'dır

    Sevgiler, saygılar..

    Erkan
    Uzun ince bir yoldayım... ::pala::

  14. #374
    beetle65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI BURGMAN AN 650 EXECUTİVE
    Günaydın,
    maaşallah topiği boş bırakmaya gelmiyor
    neler olmuş neler ben yokken
    hepinizin iyi olması çok hoş
    bu arada yeni katılan arkadaşlarımız var
    onlara bir hoşgeldin diyelim
    katılımları daim olsun
    hepinizi özledim
    sevgi ile kalın
    [COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::

  15. #375

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    Keşke benim de bir scooter'ım olsa
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]

  16. #376
    beetle65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI BURGMAN AN 650 EXECUTİVE
    Alıntı djelals adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim, bu konu baştan ölü doğmuştur. Zira siz, taa, en başından, şunu demeyin bunu demeyin diye konuyu sınırlandırmışsınız. Benim şu an bu tip motorlarla ilgili kişisel düşüncelerimi açıklamak için bir kaç söczüğüm vardı, onları desem mi, demesem mi diye tereddüt etmeye başladım bile. Ama yine de demeden geçemeyeceğim:
    1.Motosiklet, motosiklet gibi olmalıdır. Ata biner pozisyonunda binilmelidir.
    2.Bir otomobil formunu andırmamalıdır. Aksini iddia edenlere hemen şunu söyleyebilirim : otomobile merakınız varsa otomobil kullanın, neden bir motosiklet kullanmaya çalışıyorsunuz?
    3.Motorun tekerleklere güç aktarımı kayışladır. Kayış demek, risk demektir. Ne zaman sıyıracağını ya da ne zaman kopacağını bilemezsiniz. Koskoca bir kütleyi sürükleme görevini bir kayışa emanet etmek ne kadar doğrudur? Kayış sünebilir, bunun için gergi tertibatına ihtiyaç duyuluyor olabilir. Bu da sürtünme katsayısının artması anlamına gelir, gergi mekanizmasının periyodik olarak büyük bedellerle değiştirilmesi, buna ilaveten daha fazla güç ihtiyacı = yakıt tüketim değerlerinin artışı. Kayış değişimi ille bir servise bağımlılığı gerektirir. Oysa zincirde servise bağımlılığımız yoktur.Eli anahtar tutan herkes zinciri değiştirebilir. Aktarma, kayış yerine zincirle veya dişli mekanizmasıyla yapılmış olsaydı o zaman bu motora gönlümün köşesinde küçük de olsa bir yer verirdim. Mesela transmisyonu dişliyle yapan bir motor var. O motorun orijinalini bırakın, taklit olanları bile günümüze kadar gelmiştir, ve hala yollardadır. Sürücüsüne asla zorluk çıkarmamıştır.
    Arkadaşım görüşlerini paylaştığın için tşk.ederim
    tabii ki herkes görüşlerini düşüncelerini paylaşacak ve nezaket ve terbiye kuralları çerçevesinde belirtecek
    bundan doğal birşey yok
    ancak senin bahsettiğin konunun yeri bence burası değil
    çünkü bu topik burgman kullanıcıları tarafından motorları ile ilgili her türlü sorun,yaşanan farklı ortamların paylaşılması ve bu motorları kullanan insanların özel hayatlarında da bir arada olmaları için açılan bir topiktir
    o nedenle direk scotter tarzı motorları kötülemek yada karalamak bana biraz yanlış gibi geldi
    eğer ata biner pozisyonda bir makine tercih etseydik
    mutlaka o tarz bir makine alırdık
    biz bu makinelerden hoşlanıyoruz
    ve hepimiz motorlarımızı çok seviyoruz
    o nedenle sen buraları boşa karıştırmaya çalışma bence
    zamanına ve sana yazık
    harcanırsın buralarda
    sevgiler
    [COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::

  17. #377
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    beetle65, in tüm dediklerine katılıyorum ve bir iki bişey de ben eklemek istiyorum. Öncelikle yanlış bilgi veriyorsun.
    1- Bu aracın genel adı motosiklettir ve sınıfı maxi scooter'dır. Enduro, Touring ya da Super Sport değildir. Ben alırken nasıl oturulması gerektiğini bilerek aldım. Eminim arkadaşlarım da benle aynı düşünüyordur. Ata binilir gibi oturulan motorun dengesi daha iyi dersen sana asla hayır demem kesinlikle bacaklarının arasında kalan bir makineye hakimiyet daha yüksektir.
    2-Kimse böyle bir şey idda etmedi biz alacak insanlara bilgi ve tecrübelerimizi aktarıyoruz bu motor üstündeki daha tecrübeli arkadaşlar daha yeni motor alan arkadaşlarımıza elimizden geldiği oranda yardımcı oluyoruz. Birbirimizle tanışıp bizim için bu önemli makinalar la beraber çok güzel vakit geçirmek arsuzundayız.
    3- 3.çeşit aktarma cinsi vardır a)Zincir b)Kayış c)Şaft bunların dışında ben bir aktarma sistemi bilmiyorum hepsinin kendilerine göre bir üstünlükleri var ama bana kayış sıyırır kopar dersen kızarım elbetteki periyodik olarak bu sistemde de değişmesi gereken parçalar var ama sen bu aracı belirtilen şekilde kullanırsan kayış asla kopmaz. Fabrika bu kayış için 25.000km. ömür biçmiştir sen ısrar edip 30.000 km yaparsan koparda, çatlarda, patlarda. Kayış belki bu motorda değişecek en kolay parça yeter ki işi bil. Ben yola çıktım mı benzinimi koyarım başka da bişey yapmam zincirli motorlar ne yapar belirli Km. sonunda alırsın eline yağı yağlarsın ben toprak yolda giderim döndüğümde motorumu yıkarım sen ne yaparsın oturur zincirde ki çamur kıvamına gelmiş yağı sonra da pantolunun paçasına sıçrattığı yağ ile uğraşırsın.
    400cc. 33hp bir motor için yakıt tüketimim gayet uygundur. Gücün yere aktarılmasın da hiç bir sorun yoktur. Ama sen yinede zincirli bir scooter istiyorsan Yamaha TMax 500 modeline bakacaksın bu aracın aktarması zincirlidir. Ben bu gün Suzuki ye yarın başka bir marka motora binerim burada marka fanatikliğinden çok Scooter ların ortak özelliklerinden bahsettim ve maddi olarak daha rahat olsam hiç çekinmeden TMax 500 de alırdım.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400

  18. #378

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    05' burgman 400 siyah
    duffy,
    ben de erenköy-fulya arasında gidip geliyorum, sabahları 9 gibi çıkıyorum ama akşam seninle aynı saatlerde ben de köprüde oluyorum, kesin denk geliriz. ben bugün de arabayla geldim ama yarın hava düzgün gözüküyor yukarıdaki saatlerde yollardayım beklerim....

    foto moto,
    yardımcı olabildiğime sevindim, hayırlısı olsun...

  19. #379
    beetle65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI BURGMAN AN 650 EXECUTİVE
    Alıntı Duffy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beetle65, in tüm dediklerine katılıyorum ve bir iki bişey de ben eklemek istiyorum. Öncelikle yanlış bilgi veriyorsun.
    1- Bu aracın genel adı motosiklettir ve sınıfı maxi scooter'dır. Enduro, Touring ya da Super Sport değildir. Ben alırken nasıl oturulması gerektiğini bilerek aldım. Eminim arkadaşlarım da benle aynı düşünüyordur. Ata binilir gibi oturulan motorun dengesi daha iyi dersen sana asla hayır demem kesinlikle bacaklarının arasında kalan bir makineye hakimiyet daha yüksektir.
    2-Kimse böyle bir şey idda etmedi biz alacak insanlara bilgi ve tecrübelerimizi aktarıyoruz bu motor üstündeki daha tecrübeli arkadaşlar daha yeni motor alan arkadaşlarımıza elimizden geldiği oranda yardımcı oluyoruz. Birbirimizle tanışıp bizim için bu önemli makinalar la beraber çok güzel vakit geçirmek arsuzundayız.
    3- 3.çeşit aktarma cinsi vardır a)Zincir b)Kayış c)Şaft bunların dışında ben bir aktarma sistemi bilmiyorum hepsinin kendilerine göre bir üstünlükleri var ama bana kayış sıyırır kopar dersen kızarım elbetteki periyodik olarak bu sistemde de değişmesi gereken parçalar var ama sen bu aracı belirtilen şekilde kullanırsan kayış asla kopmaz. Fabrika bu kayış için 25.000km. ömür biçmiştir sen ısrar edip 30.000 km yaparsan koparda, çatlarda, patlarda. Kayış belki bu motorda değişecek en kolay parça yeter ki işi bil. Ben yola çıktım mı benzinimi koyarım başka da bişey yapmam zincirli motorlar ne yapar belirli Km. sonunda alırsın eline yağı yağlarsın ben toprak yolda giderim döndüğümde motorumu yıkarım sen ne yaparsın oturur zincirde ki çamur kıvamına gelmiş yağı sonra da pantolunun paçasına sıçrattığı yağ ile uğraşırsın.
    400cc. 33hp bir motor için yakıt tüketimim gayet uygundur. Gücün yere aktarılmasın da hiç bir sorun yoktur. Ama sen yinede zincirli bir scooter istiyorsan Yamaha TMax 500 modeline bakacaksın bu aracın aktarması zincirlidir. Ben bu gün Suzuki ye yarın başka bir marka motora binerim burada marka fanatikliğinden çok Scooter ların ortak özelliklerinden bahsettim ve maddi olarak daha rahat olsam hiç çekinmeden TMax 500 de alırdım.
    Doğru söze ne denir kardeşim benim
    [COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::

  20. #380

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    05' burgman 400 siyah
    duffy senin bilgin vardır diye tahmin ediyorum;
    uzun cam takmayı düşünüyorum, hem direkt aldığım rüzgarı hem de kasktaki sesi minimuma indirmek için ama emin de olamıyorum.(aerodinamik, yakıt,vs)
    ne önerirsiniz?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler