Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #761

    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 V Strom 06
    Alıntı kivanctf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadasım izmirde karşıyakada bu dediğini satan bir yer var fiyatıda 70 YTL di sanırsam gidip alıp takıtırıp bir tur atıp tamam alıyorum demek yada memnun kalmassan geri vermek gerekir buna satıcı yanasırmı bilmiyorum ... En iyisi sen al memnun kalırsan bende alıyım
    Kıvanç hocam sanırım Mavişehir deki Blacksnake i kastediyorsun.ben de düşündüm ama tecrübe eden arkadaşlar var ise onların görüşlerini almak istedim.Eğer takarsam tecrübemi yazacağım.

    Sevgiler saygılar.

    Alıntı ALTAN MOTOR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar herkese hayırlı cumalar dılıyorum GÜNAYDINNN

    öncamla ilgili olarak tamamen degıstırmenıze gerek yok kck bır aparat parcayla
    bu sıkayetler ortadan kalkıyor cok palıda bır parcada degıl
    bu arada dl650 icin ellık koruma ve orta sehpa da var motorunuzu park edıptemızlık daha kolay oluyor
    LASTIKLER KONUSUNDA DA TLF LA YADA UGRAYARAK DETAYLI DILGI ALABILIRSINIZ

    S&S TAMER
    Sevgili Altan Motor;

    Karter koruma elinizde var mıdır?Fiyatını verirseniz sevinirim.
    Ayrıca yukarda bahsettiğiniz cam aparatın , elcik koruma ve orta sehpanın fiyatlarını da vermenizi rica ederim.

    Sevgiler saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Bende sahibinden.com sitesinde baktım ama bulamadım :( bende almayı dusunuyorum ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  3. #763
    Roland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    iSTANBUL
    Motosikleti
    Honda XL 1000 Varadero
    Arkadaşlar,
    Rüzgarlık konusunda araştırmaya devam ediyorum ama bir sonuç elde edemedim. 1. alternatif üzerinde ufak siperliği olan MRA marka cam ile değiştirmek ama henüz kendi boylarımda kullanan birini bulamadım. Bir tane gördüm adam çok memnunum dedi ama adamın boyu en fazla 170.
    Benim boy 184 ne olur bilmiyorum denemek lazım fiyatı 160 euro ayrıca.
    2. alternatif daha ucuza bir touring cam almak, şu ana kadar gördüğüm toruing camlardan tipi hoşuma giden daha çıkmadı. DL lerde çok çirkin bir görüntü veriyor. 3.alternatif ise özel cam yaptırmak. Bostancı sanayide pleksiden aynı orjinal cam şeklinde istendiği gibi cam yapan bir yer varmış ama yerini net bilmiyorum. Alternatif olarak birde aşağıdaki link var.
    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3472693

    Bu konuda çözğm bulan ve ben boylarda bir arkadaş varsa. Lütfen paylaşalım.
    [COLOR="Blue"]En iyi motorcu, gideceği yere varan motorcudur. Önemli olan varmak değil, yolda olabilmektir.[/COLOR]

  4. #764
    qrar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 A K07
    benim gördüğüm ilanda bu aparat vardı arkadaşlar. resimde bir v-strom üzerine monteli idi. açıklamasında da rüzgar derdine son gibi birşeyler yazıyordu. fiyatıda 60 ytl idi. bunda ise 35 avro diyor.

    ilanın linki aşağıda:

    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3947022

    izmirli arkadaşlar incelerse lütfen tecrübelerini buraya yazsın.


  5. #765

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL-
    Motosikleti
    DL 650 2OO4
    Aktif dl 650 cilerle tanışmak isterim haberlerinizi bekliyorum

  6. #766

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V-Strom 650 A
    Oncelikle herkese selamlar,

    90 larin basinda basladigim motor hayatima 10 sene civari ara vermek zorunda kaldim ama icimdeki motor sevgisini ara sira arkadaslarimin motorlarini kullanarak hep devam ettirdim. 2 yillik hayalim olan DL 650 mi dun teslim aldim ve hemen antreman suruslerine basladim. Sizlere 1-2 konuda danismak isterim.
    1-Motorun uzerindeyden her iki ayagimin da topuklari yere degmiyor ama sadece ucu ucuna ayak uclarimla da durmuyorum. Ustanin soyledigine gore bu fabrika cikisi normal ayariymis ve benim boyum 1.76. Gercek kontrolu saglamam icin her iki ayagimin topuklari da yere degmek zorunda mi ve oyleyse motorun alcaltilmasi zor bir is mi?
    2-Daha onceleri cesitli motorlar kullanmama ragmen onlardan farkli bir sey hissettim dun. Diger motorlarla yavas hizlarda giderken (30-40 km. gibi) sadece on frenle veya sadece arka frenle durdugumda neredeyse ayni mesafede durabilirken, DL 650 ile on frenin oldukca etkili, arka frenin de bir o kadar etkisiz oldugunu gordum. Bu sizin motorlarinizda da boyle mi acaba? Guc oranlari %75e % 25 gibi bir oran gibi farkli, bu normal mi? Bu arada benim motor ABS li, bunun bir etkisi var midir?
    3-Kullanma klavuzu halen elime ulasmadigi icin rodaj suresi ve yapmam gereken maksimum devir konusunda fazla bilgim yok. Usta sadece 1000 km. ye kadar fazla basma dedi maksimum 5000 devir yeterli mi ve rodaj suresi 1000 km. mi?
    4-Topcase icin bana onerebileceginiz bir model var mi?
    52 lik bir tane almak istiyorum ama uzun yolda veya trafikte bu buyuklukteki bir topcase surusumu olumsuz etkiler mi?
    Simdiden yardimlariniz icin tesekkurler...

  7. #767
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    slm aslanulas,

    Öncelikle motorun hayırlı olsun güle güle kullanman dileğiyle,sorularına cvp vermeye çalışayım,

    1-DL650'nin yüksek yapısı ve yayvan selesi itibariyle boyu 1,78-180,'den az olan müşteriler genelde sıkıntı çekiyorlar,motoru alçaltmak adına yapılan 2 tane yanlış yöntem var,bunlardan birincisi ön amortisörleri sertleştirmek adına alçalttırmak ikincisi ise arka amortisörle oynamak.Bunlar motosikletin dengesini bozacak şeyler,sana ilk tavsiyem DL650'nin selesini söktüğünde,selenin altına yuvalarına oturtulmuş 1,5 cm uzunluğunda siyah plastik parçalar göreceksiniz.O parçalar zaten isteğe bağlı çıkartılmak adına takılmıştır.Eğer o parçaları çıkartırsanız motor 1-1,5cm daha yere yakınlaşır ve motorun herhangi bir teknik ekipmanı ile oynanmamış olursunuz.İkinci çözüm ise motoru şaseye bağlayan demirler vardır,'yanashiki' yada bir kaç başka firmanın DL650'yi alçaltmak için özel ürettiği uzunluğu biraz daha uzun olanbağlantı demirleri vardır.Bu bağlantı aparatları ile motoru yaklaşık 3cm'ye kadar düşürebilirsiniz fakat bu aparatı takmak şatafatlı bir iştir.Servsiten başkası takamayabilir.

    2-Motosikletin her parçasının olduğu gibi,frenlerinin de rodajı vardır.Fren diski, balatala ve lastiklerr üzerindeki mum tam olarak yanmadığı için frenlerin etkisiz gelmesi normal fakat bu etkisizlik aşırı rahatsız edici seviyedeyse servise gösterip bir fren ayarı yaptırmanda fayda var.

    3-Rodajın makulu 1000 km olarak bilinse dahi aslında 1000 mil yani 1600 kmdir.ilk 300 km ise motosikletin ömrü açısından çok büyük önem taşımaktadır.Sürekli değişken devirlerde ve değişik vitesler kullanmanız gerekiyor ve asla gazı sonuna kadar açmayın.İlk 300 km 4500-5000 deviri aşmamanızı tavsiye ederim ilk 300 km'den sonra 1200 km'ye kadar 7000-7500 devire kadar çıkabilirsiniz.İlk 1000 km birince yağını ve yağ filtresini değiştirmeyi unutmayın Bu arada kaliteli bir yağ kullanmanızı heleki Antalya gibi bir yerde şiddetle tavsiye ederim daha Sonra 1600 km'ye kadar çok gazla kompresöre bindirmeden rahatça kullandıktan sonra istediğiniz gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

    4- Top case için 2 farklı marka var piyasada sizinde bildiğiniz gibi,biz genelde Kappa tercih ediyoruz,çünkü Givi ile arasındaki fiyat farkına değecek ölçüde bir kalite farkı yok.49 ile 52 litrenin fiyatı aynı fakat 49'un tasarımı çok daha modern ve şık ayrıca tasarımı yanlara doğru genişlemiyor.O yüzden 49lt Kappa tavsiyemdir.

    Eğer sormak istediğiniz başka bişi varsa memnuniyetle cevaplarım.

  8. #768
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı qrar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim gördüğüm ilanda bu aparat vardı arkadaşlar. resimde bir v-strom üzerine monteli idi. açıklamasında da rüzgar derdine son gibi birşeyler yazıyordu. fiyatıda 60 ytl idi. bunda ise 35 avro diyor.

    ilanın linki aşağıda:

    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3947022

    izmirli arkadaşlar incelerse lütfen tecrübelerini buraya yazsın.

    Şu anda resimdeki aparatı Caponord kullanan bir arkadaşım kullanıyor gayet memnun fiyatı için sorar öğrenirim...

  9. #769

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL-
    Motosikleti
    DL 650 2OO4
    Hava flitresi Yağ flitresi 3 lt yağ 2 buji ve işçilik 250 Ytl normalmidir cevaplarsanız sevinirim

  10. #770
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    konulan yağ iyi bir yağsa normal.

  11. #771

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL-
    Motosikleti
    DL 650 2OO4
    Shell Helix yarım sentetik

  12. #772
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Alıntı viola-selcuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava flitresi Yağ flitresi 3 lt yağ 2 buji ve işçilik 250 Ytl normalmidir cevaplarsanız sevinirim
    Normal kardesim için rahat olsun parçalar ve yağ 150 ytl tutar diğer taraftan 100 ytl de servis alınmış . Aldıgın hizmet buna değdimi önemli olan o bence ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  13. #773

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V-Strom 650 A
    Selam Ryangt,

    Bu degerli bilgiler icin cok tesekkurler... Motorun boyu icin birazdan asagi inip koltuk altindaki plastiklere bakacagim. Rodaj bilgileri de oldukca aydinlatici oldu benim icin. Kappa Topcase in motora montaji icin ara bir aparat gerekiyor mu yoksa aparatsiz olarak da saglam sekilde monte edilebiliyor mu? Bir de yag olarak motul kullaniyorlarmis Antalyadaki serviste ve hic sikayet almamisler, gercekten kaliteli bir yag midir merak ettim...
    Tekrar bilgiler icin tesekkurler

  14. #774
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Alıntı aslanulas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Ryangt,

    Bu degerli bilgiler icin cok tesekkurler... Motorun boyu icin birazdan asagi inip koltuk altindaki plastiklere bakacagim. Rodaj bilgileri de oldukca aydinlatici oldu benim icin. Kappa Topcase in motora montaji icin ara bir aparat gerekiyor mu yoksa aparatsiz olarak da saglam sekilde monte edilebiliyor mu? Bir de yag olarak motul kullaniyorlarmis Antalyadaki serviste ve hic sikayet almamisler, gercekten kaliteli bir yag midir merak ettim...
    Tekrar bilgiler icin tesekkurler
    Selam ... Bence canta icin canta bağlama aparatı olmadan taktırma cok ses yapıyor. Giwi 52 lt. öneirirm . Yağ kosunda da bende motul kullandım . Suzuki zaten motul önerıyor ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  15. #775

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V-Strom 650 A
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm aslanulas,

    Öncelikle motorun hayırlı olsun güle güle kullanman dileğiyle,sorularına cvp vermeye çalışayım,

    1-DL650'nin yüksek yapısı ve yayvan selesi itibariyle boyu 1,78-180,'den az olan müşteriler genelde sıkıntı çekiyorlar,motoru alçaltmak adına yapılan 2 tane yanlış yöntem var,bunlardan birincisi ön amortisörleri sertleştirmek adına alçalttırmak ikincisi ise arka amortisörle oynamak.Bunlar motosikletin dengesini bozacak şeyler,sana ilk tavsiyem DL650'nin selesini söktüğünde,selenin altına yuvalarına oturtulmuş 1,5 cm uzunluğunda siyah plastik parçalar göreceksiniz.O parçalar zaten isteğe bağlı çıkartılmak adına takılmıştır.Eğer o parçaları çıkartırsanız motor 1-1,5cm daha yere yakınlaşır ve motorun herhangi bir teknik ekipmanı ile oynanmamış olursunuz.İkinci çözüm ise motoru şaseye bağlayan demirler vardır,'yanashiki' yada bir kaç başka firmanın DL650'yi alçaltmak için özel ürettiği uzunluğu biraz daha uzun olanbağlantı demirleri vardır.Bu bağlantı aparatları ile motoru yaklaşık 3cm'ye kadar düşürebilirsiniz fakat bu aparatı takmak şatafatlı bir iştir.Servsiten başkası takamayabilir.

    2-Motosikletin her parçasının olduğu gibi,frenlerinin de rodajı vardır.Fren diski, balatala ve lastiklerr üzerindeki mum tam olarak yanmadığı için frenlerin etkisiz gelmesi normal fakat bu etkisizlik aşırı rahatsız edici seviyedeyse servise gösterip bir fren ayarı yaptırmanda fayda var.

    3-Rodajın makulu 1000 km olarak bilinse dahi aslında 1000 mil yani 1600 kmdir.ilk 300 km ise motosikletin ömrü açısından çok büyük önem taşımaktadır.Sürekli değişken devirlerde ve değişik vitesler kullanmanız gerekiyor ve asla gazı sonuna kadar açmayın.İlk 300 km 4500-5000 deviri aşmamanızı tavsiye ederim ilk 300 km'den sonra 1200 km'ye kadar 7000-7500 devire kadar çıkabilirsiniz.İlk 1000 km birince yağını ve yağ filtresini değiştirmeyi unutmayın Bu arada kaliteli bir yağ kullanmanızı heleki Antalya gibi bir yerde şiddetle tavsiye ederim daha Sonra 1600 km'ye kadar çok gazla kompresöre bindirmeden rahatça kullandıktan sonra istediğiniz gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

    4- Top case için 2 farklı marka var piyasada sizinde bildiğiniz gibi,biz genelde Kappa tercih ediyoruz,çünkü Givi ile arasındaki fiyat farkına değecek ölçüde bir kalite farkı yok.49 ile 52 litrenin fiyatı aynı fakat 49'un tasarımı çok daha modern ve şık ayrıca tasarımı yanlara doğru genişlemiyor.O yüzden 49lt Kappa tavsiyemdir.

    Eğer sormak istediğiniz başka bişi varsa memnuniyetle cevaplarım.

    Bu sele altindaki 6 adet parcayi cikartmak motoru kullanirken surucuye herhangi bir titresim olarak geri donebilir mi acaba? Sanki bana onlar muhtemel sarsintiyi veya titresimileri emebilecek parcalarmis gibi geldi...

  16. #776
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    Sevgili Aslanulaş,

    Kappa ve Givi'nin 45 ve 46litrelikleri için ara aparata gerek yok.Az burada apartasız givi ve kappa takılmış 2 adet DL'yi çalıştırıp gaz vererek dinledim,her hangi bir ses ya da zırıltı yoktu.

    Ancak sizin almak istediğiniz Givi ve Kappa'lar 49 veya 52 litre olanlar ve onlara aparat şart.Givi ile Kappa arasında fiyat farkı var ancak o fiyata değer bir kalite üstünlüğü naçizhane fikrimce yok.Onun dışında 49 lt ve 52 lt Kappa çantaların ikiside aynı fiyat.Fakat 52 litre yana doğru uzanıyor ve tasarımı pek modern değil bence 49 hem modern hemde yukarı doğru uzanıyor.


    Motul ise benmde kendi motorumda kullandığım,kalitesinden şüphe edilmeyecek marka yağdır.

  17. #777
    Roland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    iSTANBUL
    Motosikleti
    Honda XL 1000 Varadero
    Bende Topcase olarak Gıvı ve kappa arasında seçim yapmak durumunda olsam Kappa 49 öneririm. Fiyat olarak daha makul olmakla birlikte şöyle bir gözlemim var. GIVI çok daha sert malzemeden üretilmiş, KAPPA ise biraz daha yumuşak bir malzemeden yapılmış. Ama sert malzemeden üretilmesi GIVI yi kaliteli yapmıyor bence. Çünkü motorun yan yatma durumunda veya herhangi bir darbe almada, Çanta direk olarak kırılıyor. KAPPA ise esnediğinden dolayı birkaç çizik ile atlatıyorsunuz. Bu söylediğim yukardada belirttiğim gibi gözleme dayalıdır paylaşmak istedim.

    Ben Kappa 49 kullanıyorum ama bir yandanda yan çantalarla birlikte sıfır çanta takımı alacak olsam Krauser alırım diye düşünüyorum. Bir incelemenizde fayda olabilir. Fiyat olarak çok fark yok ama şöyle bir avantajı var. Çanta aparatları, her hacimdeki çantaya uyuyor ve isterseniz üst çantayı, yan çanta . Yan çantayıda üst çanta gibi kullanabiliyorsunuz.

    Aparatlar standart ve motora göre de değişmiyor. Dolayısı ile yapılan yatırım , motoru değiştirsenizde , çantayı değiştirsenizde korunuyor. Özellikle yan çanta takmak isteyenlerde daha avantajlı. Çantayı çıkardığınız zaman, Kappa ve Gıvıdeki gibi demir borular değil, şık görünümlü bir parça görünüyor. Ama Krauser çantaların türkiyedeki modelleride gerçekten tipten kaybediyor. Eğer motorunuz gri ise sorun yok ama başka renk ise uymuyor çünkü hepsi gri tonlarda.

    Kappa ve GIVI de yan çanta aparatları motora göre değişiyor ve fiyatları 120 Euro civarında . Üst çanta olarak Kappa 46 dan 49 a geçmek istiyorum deseniz bağlantı aparatının farklı olduğunu görüyorsunuz. Bilerek yaptıkları kesin. Her çantada birde bağlantı aparatı satmaya çalışıyorlar.

    Çanta konusunda uzun zamandır araştırma yapıyorum ama yan çanta olarak hala karar vemiş değilim. Fonkisyon ve yatırımın korunması açısından Krauser çok mantıklı ama en ufak ölçüsü 40 lt olunca 40+40 = 80 lt yan çanta biraz fazla gibi. Birde Kappanın 33 lt lik çantaları görüntü olarak çok güzel ama sürüş esnasında bir sorun yaratır mı ? Bilemiyorum. Yan çanta kullanan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim.
    [COLOR="Blue"]En iyi motorcu, gideceği yere varan motorcudur. Önemli olan varmak değil, yolda olabilmektir.[/COLOR]

  18. #778
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Roland bende yan çanta dusunuyorum . Malum bu havalarda arka giwi 52 LT cantam sadece kaskları alıyor . Bu yan çantalarıda uygun fiyata aparatı ile nerden bulabiliriz ? Bunun içinde bilgi verilirse sevinirim ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  19. #779

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    bende su topcase konusunu arastirmaktayim
    elimde bir karsilastirma testi var ,
    sonuclari fotoda görülüyor.
    bu topcaseler DL650 üzerinde test edilmis,


    Übung macht den Meister

  20. #780

    Üyelik
    06 Nisan 2007
    Arkadaşlar ben şöyle bir çözümden yanayım; önceki motorumdan kalan kappanın soft çataları var bu çantalara dışarıda sanayide bağlantı demiri yaptırıp kullanmak bana çok daha mantıklı geliyor.Yan çantalar nasılsa uzun gezilerde gerekli bundan dolayı çok para vermenin gereği olmadığı düşüncesindeyim. çanta linkteki tk714 http://www.feyizoglu.com/alisveris/c...hp?cID=163&p=3


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler