Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861
    Dusman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2006
    Alıntı saatciyakup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende makinamı 18-05-07 teslim aldım vitesli motor kullanmama rağmen hiç zorlanmadan göztepeden güneşliye geldim inanılmaz keyifli ve güzel sesli bir motor darısı almak isteyenlerin başına diyorum.

    hayırlı olsun.
    Ben de sadece ehliyet alırken motor kullanmıştım.
    Gerçekten çok akıl kârı değil bu durumda DL 650 ama gençlik ateşi ile değil de olgunluk la bunu haledebileceğimi sanıyorum.
    Sayın Trader içerenköyde 2. bir DL daha var
    Sayın bluewind, Mes, 2 defa yokuş yukarı dönüşde ve ışıkda motoru yatırdım. yaşasın koruma demiri.
    Sayın sereye, Öğretmenim, Orta sehpa konusunda bende yardım almak isterim sizden
    00.00 da çalışmaya çıkacaktım ama 2,5 saattir forumu okuyorum

    Saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862

    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    R1
    makina ameliyata alındı , vites boşta motortan arada hafif çarpma çatlama sesi nedir bilmiyorum bakıyorlar hadi hayırlısı bakalım
    KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:

  3. #863
    qrar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 A K07
    @mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !

    başarılı çalışma. tebrikler.

    bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.

  4. #864
    mes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Sadece Mondial HYENA 100 herşeye yeter
    Alıntı qrar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !

    başarılı çalışma. tebrikler.

    bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.
    teşekkürler arkadaşım.Şimdilik herşey iyi gidiyor.İnşallah bir daha yatırma olayı yaşamam
    Motosiklet aşkına

  5. #865

    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    vstrom 650
    Alıntı qrar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !

    başarılı çalışma. tebrikler.

    bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.
    selamlar,resim ekleyebilirmisin?
    [CENTER][SIZE="3"][B][COLOR="Red"]MOTO-BOT[/COLOR][/B][/SIZE]
    [URL="http://www.moto-bot.com"][SIZE="2"][B]www.moto-bot.com[/B][/SIZE][/URL]
    [B]Telefondan sipariş ve bilgi almak için: 0533 767 66 34[/B][/CENTER]

  6. #866
    scuba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    v strom 650
    sereye hocam bana da özelden orta sehpaha ıle ılgılı maılı atabılırsen sevınırım
    benım de yaptırmam lazım sımdıden tesekkurler

  7. #867

    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    R1
    sereye,
    üstad bana hala gelmedi şunu siteye topiğe koysan çok makbule geçecek,mail atarsan ben onu you tube a koyup buraya atabilirim sevgiler








    Bu arada Vites dişlileri dağılmış ameliyat devam ediyor...
    KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:

  8. #868
    qrar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 A K07
    Alıntı MotoBot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,resim ekleyebilirmisin?
    şu haldeyken fotoğraflamam çok zor. çünkü ledli paneli çanta içine yapıştırdım.yinede bir deneyeceğim.

  9. #869

    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    R1

    sereye hocam çok teşekkürler.

    http://www.turkbul.net/sereye/dl650_orta_ayak.zip


    verdiğin link sağlıklı indirdim,ilk iş ayağı yaptırmak olacak sevgiler
    KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:

  10. #870

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL-
    Motosikleti
    DL 650 2OO4
    sevgili MES arka sinyalleri değiştirdinmi

    BULUEWIND senin dl sinyalleri hakkında bilgin varmı 43. sayfada mobilet sinyalini uydurmuş arkalarda değişiyormu yoksa yanıp sönerken sorun çıkıyormu

  11. #871

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Motosikleti
    Suzuki dl 650 v-strom

    Cok sevdiğim DL em hakkında bişeyler;

    Suzuki Avrupa ülkelerinde en ucuz motorlar arasında yer almasına rağmen Türkiyede belli bir fiyat standartı tutturmuş durumda ve servis acısındanda diğer markalara oranla birazdaha ekipsel çalışarak şu an Türkiyede gayet ilgi görüyor, ama yinede suzukinin marka olarak diğer japonlardan biraz daha geride olduğunu bilmek çok hoşuma gitmiyor. Ama şunuda belirtmek isterimki bildiğim kadarıyla Teknolojik acıdan Yağ ve Su soğutma sistemi ile çalışan motorların hem su hem de yağ soğutmak için ayrı radyatörlen bulundurmasını yapan tek firma.

    DL 650 ; 2002 yılında piyasada olan DL 1000 modelinden 2 yıl snr 650 lik sınıfındaki eksiklillerini tamamlamak için 2 amaclı enduro olarak piyasa sunulmuş.
    Şasesi ve karenajı DL 1000'den, Makinanın kalbi olan motoru ise sv 650 modelinden alınan 67 beygir gücündeki 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonun sahip olan 2 Silindir 645cm3 motorun yenilenmesiyle 8800 rpm de 67 beygir güç üreten dl 650 motoru olmuştur. Kullandıgımız aracın en güzel tarafı sorunsuz olan bu v-twin motoruyla donatılmıs olması valla ben bu gune kdr motorla ilgili ciddi bir sorun duymadım bu nedenle gönül rahatlığı ile gurur içersinde binmekteyim. Kimi arkadaşlar DL 650 de yükselik irilik sorunu yaşıyorlar ama DL 1000 in yanında hatta sınıfında bu makina en alcak hale gelebilineni. V-strom, 82 cmlik sele yüksekligiyle f650(GS)'ten sonra en alcak seleye sahip.


    Bir arkadaşımdan duydugum kadarıyla ;
    Almanyadaki testlere göre makinemiz 350.000 km'yi aşmış. Kronik hiçbir problem ile karşılaşılmamış.Henüz motor kapağı dahi açılmamış. Yağ eksiltmiyor.Tıkır tıkır çalışmaya devam ediyormuş. 50-60 bin km'de bir zincir değişimi, 15-20 bin km'de bir de lastik değişimi ve periyodik bakımlarla yoluna devam ediyormuş. 350 bin km yi motor revizyonu istemeden yapabilmiş olması güzel fakat buna objektif olarak gözlemledikten ya da öyle yapan güvenilir bir
    yerin onayını aldıktan sonra inanmak daha doğru. Biz bunu 15-20 yıl snr hala dl ye binenler oldugunu gordugumuzde anlıyacaz : )

    V-Strom DL650 kullanım acısından olsun, gerek gidon pozisyonu gerek hızı, ivmelenmesi, sürüş pozisyonu, şasisi ve karakteri itibariyle 650 cc sınıfının biraz üzerinde düşünülmesi gereken Enduro'dan çok Sport-Touring bir motorsiklettir. Bu nedenledir ki bence başlangıç motoru olarak düşünülmemeli, yeni başlayacak olanlara tavsiye edilmemelidir. VStrom DL650, performans/fiyat oranı büyük, 650 cc'lik bir enduro'dan daha çok sport-touring olan, denenmiş 1000 cc'lik bir motorun şasisi ile 650 cc'lik denenmiş bir motorun birleşimi olan, kesinlikle başlangıç motoru olamayacak, tecrübeli bir sürücünün uzun yıllar kullanabileceği bir makinadır.
    Örnegin bunun sebeblerinden birisi gidonun cok geniş ve ilerde olması; Bu sebepden kollar dirsekten bukulmuyor ve güçsüz kalıyor bu güçsüzlük ise direksiyon hakimiyeti ve direksiyon destekli manevra anlarında sürücüyü zorluyor. İşte bu nedenle yokuş aşağı giderken olsun, yavaş giderken dönüşlerde olsun makina sürücüsünü tedirgin ediyor. Virajlarda yatıldıgında ise kolumuz yine dirsekten cok fazla bükülemiyor oysa kolumuzun direseğinin dizimize kdr yaklasması lazım.
    Bugüne kdr v-stromda hiç görmedim , duymadım fakat bazı KTM lerde ve BMW lerde kullanılan gidona takılan bir aparat var, kimi gidonu yukarı çekmek kimi geri çekmek için kullanıyor böyle bir aparatla gidon depoya dogru yaklastırılarak makina daha kullanıslı olabilir.

    Dl 650 v-strom garajınızın tek motosikleti olacak şekilde tasarlanmış bu nedenle hiçbir tarzın uç noktalarıyla karşılaştıramayı düşünmeyin.Ne tam bir enduro, ne tam bir racing nede tam bir touring dir. Zaten suzikide makinayı pazarlarken tarzına sport enduro touring diyor. Hızlı kullanıcalar, racingden inip DL ye binenler; amman dikkat bu motorla tanışmak onu tanımak biraz zaman istiyor. Lastik tarzından dolayı görünüşündeki sportiflik biraz dikkat istiyor. Virajlarda, dönüşlerde makina kıçını atıyor, kayıyor, hızlı bir şekilde viraja yattıgınızda sizi her an bisey olabilir diye resmen tehtit ediyor. Islak havalarda ise resmen kayganlasıyor. Tabi bu olaylar lastik seciminizle değişebiliyor. Ornegin makinamın üzerindeki bridgestone lastiklerden kultuldugumdan beri biraz daha rahatım. 1 aydır metzeller tourance lastik lullanmaktayım ve cok cok memnunum. Ama benim makinam hic kaymasın ben motorumu calıstırdıgım andan itibaren beni yola yapıstırsın istiyorsanız. Gidin michelin anake kullanın. Fakat onun dezavantajları ise fazla yumusak olmasından dolayı sıcak iklimli yerlerde cabuk asınıyor olması. Metzelleri 15000 km kullanacagınıza michelini 10000 km kullanırısınız. Neyse bu konu daha cok uzar olaya geri donelim. Dedik ya yolda sürücüyü tehtit ediyor, kumda, cakılda, kaymak gibi asfaltta, taslı asfaltt, betonda ıslakta kuruda, bambaşka durumlar sergiliyor. Bu nedenle hepsinin deneyimini elde etmeden makinaya dikkat edin diyorum. Yada gidin touring lastiği kullanın o zman makina street bir hal alıyor ve o yol tutarsızlıgı ortadan resmen kalkıyor, ama o zaman ben dl ye biniyorum demeyin : ) Bu seferde kötü yollardaki zorluklar başlar. ( Yalnız sunuda belirtmeden gecemiyecegim Arkadaşlar lastiklerimiz raf ömrü olan petrokimyasal bir ürün, bu nedenle ne kdr dişi olursa olsun belirli bir zaman sonux-cunda değiştirilmeli, değiştirmiyorsanız bile eski bir lastiğin dişlerine kesinlikle güvenilmemeli o koca koca dişler yola yapışmaz bir hal davranısı sergiliyebiliyor.)

    Makinamız cok boş bir makina, kesinlikle koruma demiri olmadan binilmemeli, ileri zamana atılmamalı. Hatta imkan varsa birer yan çanta demirleri takılarak motosikleti tamamen koruma altına almalı. Bu kesinlikle makinanın olmazsa olmazı, benzin almak kdr önemli. ; ) Koruma demirilerinin ardından Elcik koruma, bir topcase ileri de donatılması gerekli cünki bunlar mutlaka ihtiyac oluyor. Ardından Orta sehba, karter koruma, elcik ısıtma, yan cantalar ile full hale getirildiğinde kusursuz bir DL 650 V-STROM karşınızda.
    [B]DL 650 V-STROM[/B] [I]bigDOCTOR[/I] :cat:

  12. #872

    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL 650
    Arkadaşlar sinyal konusunda kadıköy salıpazarının orda ( itfaiyenin arkası gibi)motorsiklet ve bisiklet tamiri yapan genç bir arkadaş var dukkanın ismini hatırlamıyorum ondan çok uygun fiyata halledebilirsiniz

  13. #873

    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 V Strom 06
    Arkadaşlar;

    Uzun ( touring ) cam kullanan arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacım var.Kemdimce biraz araştırdım ve fiyat kalite anlamında Kappa nın tur camı ( 57 cm yükseklik) uygun görünüyor.85 € imiş, ancak şu anda İzmir ve İstanbul da bulamadım.

    Tur camı kullanan arkadaşlarım tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.

    Sevgiler,saygılar

  14. #874

    Üyelik
    08 Haziran 2007

    dl 650

    Arkadaslar ben yurtdisinda yasiyorum ve onumuzdeki ay dl 650 almayi dusunuyorum.Honda Transalp-Bmw f650 ve dl 650 uclusunde birturlu karar veremiyordum,forumdaki yorumlarinizi okuduktan sonra suzuki de karar kildim.
    tesekkurler.

  15. #875

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero

    yakıt kontrol...

    Arkadaşlar bugün ilk defa yeni motorumla uzun yol yaptım 511 km ile başlayan gezi 868 km ile bitti yani 357 km yol yapmışım giderken depoyu fulledim (tıkabasa) geldikten sonrada fulledim (tıkabasa) aldığı 43.87 liralık benzin km de yaktığı 122.8 lira bilginize (1000) bakımı yapılmadı ve 170 km hız da vardı.

  16. #876

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V-Strom 650 A
    1000 km. bitirmeden yaptığın 170 km. hız çok fazla. 800 km.yi tamamlamadan 5000 deviri, 1600 km. yi tamamlamadan da 7500 deviri geçmemen motorun sağlığı açısından gerekli...

  17. #877

    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    R1

    Nası oluyodo dl 650 parçası türkiyede olmuyor??

    Arkadaşlar 2005 dl 650 ikinci dişli sıyrıldı,
    Sonuç parçalar japonyadan uçak kargo ile gelecekmiş
    20-30 gün ila bekleme süresi verdiler
    Parçalar Bodrumdan Gebzeye gönderildi karar 6 gün sürdü.....

    Kendim alıp makinayı tamir ettirmek istiyorum bu parçaları bulabileceğim yer bilen varmıdır,
    Arıza yapmak üzereyim....


    yokmuş arkadaş nasıl işse bu motor var parçası yok böle bişey görmedim dlyi bozayım demeyin
    KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:

  18. #878
    revolution - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    DL 650 A Vstrom
    Herkese merhabalar....
    Aylardır özlemini duyduğum alabilmek için hesaplar kitaplar yaptığım 2007 DL yi bugün gözümü kapatıp aldım.
    Daha önce Sym Gts 250 kullanıyordum umarım bu işi kıvırabilirim
    Sevinç olduğu kadar heyecanda var serde bakalım
    Ha bu arada forumu baştan sona takip ediyorum
    inanın tüm forumlar içerisinde en olumlu görüşler bu motorda ve bu forumda
    İzmirdeyim ve buralarda olan arkadaşlarla görüşmeyi isterim biraz tecrübe edeyim şehir dışına da açılırız...
    Şimdilik sevgiyle kalın
    (Not: Yazdıklarımı okudum asker mektubu gibi olmuş ya ...)

  19. #879

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Ben hiç bir şey hissetmedim 170 km hız inanın ibreye bakınca anladım 170 km hızla gidiyorum diye... Bana hissettirmedi bile bi titreme-bi motor bağırtısı nede bi başka birşey motor zıvanadan çıkacak gibi olsa veya ses verse (bağırsa) zaten gazı keserim.Rodaj önemli mutlaka rodajdan sonra bile bence küçük viteslerde 5000-en fazla 6000 devri geçmemek iyidir diye düşünüyorum (yakıt için) selamlar...

  20. #880
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Bende bizim motor 120 - 140 arası yakıyor diye iddaa ediyorum birçok kişi inanmıyor Yakup kardesım sağlam bir olcum tesekkurler ...

    Bluewind işallah en kısa zamanda aradıklarını bulursun ...

    Revolition hayırlı olsun kardesim bende İzmirliyim ve izmir Dikili de oturuyorum yolun duşerse beklerim ... Butun Arkadaslar icin gecerli bu tabiiikiii ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler