Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #31601
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.

    Öncelikle vermiş olduğunuz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Bende 70 kiloyum ve genelde şehir dışı, tek kişi olarak kullanıyorum. Ara sıra 8000-9000 devire çıkabiliyorum. Seri şekilde devirlenmeside hoşuma gidiyor açıkçası. Yine de benim için şehir dışında motoru fazla zorlamadan kullanmak daha önemli. Bu durumda sanırım benim için 14 44 dişli oranı uygun olacaktır, doğru mudur?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------



    Hoş geldiniz.

    14 44 uygundur;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun

    Sabri emmi kurcalattıracan yine bana motoru
    Cagatay napacan soyle bakayim
    Apices bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31602
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Orijinal dişlileri kaç kaç ti apachenin unuttum bak

    Bide ben 80 kg. Yim benim dişli kaç olmalı sizce sbr!

  3. #31603
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    S.A BEYLER YENİ KASALARIN ALT SAKAL ESKI KASALARA UYUYORMU BILENINIZ VARMIDIR ACEP.

  4. #31604
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal dişlileri kaç kaç ti apachenin unuttum bak

    Bide ben 80 kg. Yim benim dişli kaç olmalı sizce sbr!
    En eski kasanin 13 43. Orta ve yeni kasanin 13 44..
    Disli seciminde onemli olan kullanim tarzindir.. Motordan ne bekledigine bagli.. Ben olsam 13 43 takarim. 14 44 te olabilir.
    TRANSALP XL700

  5. #31605
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 44 uygundur;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------



    Cagatay napacan soyle bakayim
    dişli değişimi kanıma girdin yine 50 kgyim çok yakar mı sence birde şehiriçinde ataklık lazım oluyor ne dersin

  6. #31606
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Dişli çok fark ediyor mu ki?

    Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
    Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.

  7. #31607
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli çok fark ediyor mu ki?

    Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
    Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
    Şöyle söyliyim.. 5. vites 6500 devirde 100kmh çıkıyor ön 14 dişli ile.. 120kmh de 8 bin devirde oluyor redline girmiyor.. bu şekilde 2 kişi eğimli yolda 132ye kadar çıkarabıldım.. ama yüklüydü baya motor.. tek kişi 140+ yapar .. ancak kalkışta biraz güçten taviz veriyor.. 2 kişiyle kaldırırken 2.viteste kalkıyormş gibi bi his veriyor.. bunu göze almak kaydıyla son hızda motoru çok çok rahatlatıyor.. zaten kalktıktan sonra motor ataklıktan tavız vermiyor.. tek sıkıntı kalkış anı..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  8. #31608
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli değişimi kanıma girdin yine 50 kgyim çok yakar mı sence birde şehiriçinde ataklık lazım oluyor ne dersin
    Ben 50 kilo olsam 14 43 takip 250 likleri kovalarim. Benim motorun 142 gordugu yolda, 50 kg olan cocuk, orjinal disliyle yanimdan suzulerek gecti..
    Sende ne var simdi disli?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli çok fark ediyor mu ki?

    Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
    Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
    Orjinal disliyle 110 km hizin uzerine cikmiyorsa, disli degistirmeden once motorunu bi gozden gecir.
    EneS_Turker bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  9. #31609
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 50 kilo olsam 14 43 takip 250 likleri kovalarim. Benim motorun 142 gordugu yolda, 50 kg olan cocuk, orjinal disliyle yanimdan suzulerek gecti..
    Sende ne var simdi disli?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



    Orjinal disliyle 110 km hizin uzerine cikmiyorsa, disli degistirmeden once motorunu bi gozden gecir.
    abi benim dişliler orjinal karbüratör orjinal ayarıda bir tek hava filtresi var ve kat iptal birde ben 50 kgyim ama full koumalı biniyiyorum en az 60 olur kilom

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli çok fark ediyor mu ki?

    Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
    Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
    diaframa bakmalısın bence

  10. #31610
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Herkese çok teşekkür ederim tüm cevaplarınız için.

    ----

    Sabit gazda benzin bitiyor gibi teklemesinin nedeni de mi diyafram acaba?
    Ustaya söylüyorum, deniyor motoru, 3 ay önce buji başlığına bakarız sonraki bakımda dedi. Olmazsa diyaframa bakarız dedi.
    Sonraki bakıma geldim yine denedi ama şimdi de normal diyor. Şanzıman ve zincir dişli boşluklarından olur diyor.

    Diyaframa açıp bakmak zor mu? Ya da ayarı filan bozulur mu acaba?
    Eğer diyafram yırtıksa, kaç liraya değişir acaba?

  11. #31611
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi benim dişliler orjinal karbüratör orjinal ayarıda bir tek hava filtresi var ve kat iptal birde ben 50 kgyim ama full koumalı biniyiyorum en az 60 olur kilom

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------



    diaframa bakmalısın bence

    Sen motoru orjinal disliyle nasil zaptediyorsun top speed seviyorsan 14 dene istersen bi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

    İstanbul ici apache satan varmi?

  12. #31612
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyliyim.. 5. vites 6500 devirde 100kmh çıkıyor ön 14 dişli ile.. 120kmh de 8 bin devirde oluyor redline girmiyor.. bu şekilde 2 kişi eğimli yolda 132ye kadar çıkarabıldım.. ama yüklüydü baya motor.. tek kişi 140+ yapar .. ancak kalkışta biraz güçten taviz veriyor.. 2 kişiyle kaldırırken 2.viteste kalkıyormş gibi bi his veriyor.. bunu göze almak kaydıyla son hızda motoru çok çok rahatlatıyor.. zaten kalktıktan sonra motor ataklıktan tavız vermiyor.. tek sıkıntı kalkış anı..
    Bu güzel açıklamalardan sonra aklıma sadece bir soru takıldı. 14 dişli ile İki kişi dik bir rampada kalkış yapmak zorunda kalırsanız, herhangi bir sakatlık olur mu? Yani rampada kalma ,çok gaz vermeye rağmen kalkamama gibi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  13. #31613
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu güzel açıklamalardan sonra aklıma sadece bir soru takıldı. 14 dişli ile İki kişi dik bir rampada kalkış yapmak zorunda kalırsanız, herhangi bir sakatlık olur mu? Yani rampada kalma ,çok gaz vermeye rağmen kalkamama gibi.
    Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
    EneS_Turker ve Apices bunu beğendiler.
    TRANSALP XL700

  14. #31614
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Ya sizin dediğinize göre benim ön dişli zaten 14 sanırım.
    Çünkü 6000'de 90 yapıyor, 8000'de 120, 9000'de daha kırmızıya gelmediği halde (yokuş aşağı ise) 130 görüyor.
    EneS_Turker ve sbr bunu beğendiler.

  15. #31615
    yigido_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    CBF 150 2009
    Erzurum dayim daha deneyemedim bile motoru ne bahtsiz bedeviyim arkadas :(

  16. #31616
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
    sabri cevabı vermıiş.. 2.viteste kalkar gibi zorlanır ama kalkar..
    Apices bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  17. #31617
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Slm arkadaşlar Bizim motorların teker bilyalari yaglanmiyormu benim eski çin mali motoru her sene 1 defa tekerleri söker bilyalari yaglardim apachenikini yapamadim

  18. #31618
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen motoru orjinal disliyle nasil zaptediyorsun top speed seviyorsan 14 dene istersen bi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

    İstanbul ici apache satan varmi?
    600lüğü bile zaptediyorum apache ne ki hayırdır pulsarı bırakıyor musun yakıt ne kadar olur birde cgnin hangi serisinin dişlisi bu kilidi falan ayrı mı

  19. #31619
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
    Dişli değişimini her nedense 5000 km. sonrası için uygun görüyorlardı. Bende 5000 km'yi yeni geçtiğime göre en kısa sürede 14 ile değiştirmek iyi olacak.

    Sabri ve Enes cevaplarınız için teşekkür ederim.
    sbr bunu beğendi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  20. #31620
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değişimini her nedense 5000 km. sonrası için uygun görüyorlardı. Bende 5000 km'yi yeni geçtiğime göre en kısa sürede 14 ile değiştirmek iyi olacak.

    Sabri ve Enes cevaplarınız için teşekkür ederim.
    değiştir bencede.. son hızda ve motorun rahatlaması açısından güzel bi durum..



    İntercomumuzuda aldık taktık .. 4 arkadaş aldık bakalım konferans sistemiyle takılcaz artık.

    kdiner bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler