Aslında katalizör iptali ile 1,5 hp güç farkı elde ediliyormuş.Tiger eksozun apache için ekzozu var.Honlama ve buyük piston kiti ile 160 cc nin üzerine çıkmak mümkün. bu da gücü 18 hp ye kadar çıkartır diye düşünüyorum. Ön 14 t dişli arka 40 (eski apache nin ) dişlisi ile sanırım titreşimin başladığı 6000 6500 devirde 110 km s hıza erişilebilir.
ThE LaSt SaMuRaİ
zevk meselesi tabii ama bence macera aramaya gerek yok.
bu motorlar nice testler ve hesaplamalardan sonra son halini alıyor.
en stabil halleri buymuşki, son kullanıcıyla bu şekilde buluşuyorlar.
--
lastik konusunda ise bugün İstanbul'un en büyük TVS satıcılarından biri ile görüştüm. Onlar bile iki aynı markayı takmanın mümkün olmadığından bahsettiler. Yani mesela hem ön hem arka Pirelli olamıyor. Ayrı ayrı, IRC ve Pirelli şeklinde takılabiliyor 1e1 orjinal boyutlarında. O da ne kadar sağlıklı olur tartışılır.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
katalizör iptalini yapanlardan biri benim..alt devirlerde motor aynı,fakat üst devirlere tırmandıkça farkını hissediyorsunuz..dişli olayına gelince ön yine 13T olmak koşulu ile arka 44T olan dişliyi ben 43T olan eski kasanın dişlisi ile değiştirdim..1 diş oynamak en mantıklı ve doğru olan uygulamadır bizim motorlarda..öne 14T taktığınızda rüzgar ve kilo çok farkediyor motorda..ama sadece arkayı 1 diş küçültürseniz ne ivmelenmeniz,nede rüzgara karşı kesiklik yaşamıyorsunuz..güzel yanı tem titreşimim çok azaldı,hem de son hızda motor çok keyifli ve daha stabil gidebilir hale geldi..
bence de ama piyasada 160 lığıyla 180 liği olduğu için insan neden olasın diyor tabbii ki 10 cc 1,5 hp + ekzost 1,5 hp oldumu bizim motor 16,5 hp walla ben isterim şahsen
ThE LaSt SaMuRaİ
arkadaşlar benim motoru satsam kaça gider acaba 2011 kazasız siyah renk 6000 km civarında servis bakımlı lastikler irc takım çanta demiri+ön far demiri var
arka dişlinin sparişini verdim zaten. Birde tiger ekzost alacağım. Otomatikman borusuyla geldiği için katalizör olmayacak. Benim salak servis dizel yağı koyduğu için şu an motor biraz yağ eksiltiyor bir iki değişim beklicem belki yanlış konan yağdan yapıyordur bir de garanti dışı falan derlerse tüketici mahkemesine vericem.hiç olmazsa o zaman performans piston düşünüyorum.
ThE LaSt SaMuRaİ
ewet ewet
ben de 2 değişim daha yapıcam 2 sindede filitreyi de değiştiricem ondan sonra belli olur zaten
ThE LaSt SaMuRaİ
bizde öyle yapacaktık ama 1 filitre yoktu 2 çanakkalede dedim arkadaşlara ya dedim bu adam dizel yağı koydu sorun olur mu? Aman dedile r hemen değişelim semi sentetik mobil koyduk 10 40 ama birdahaki değişimde 500 gr yağ çıktı motordan ... Filitreyi de değiştirdim yeni yağ koyduk şu an 700 km falan oldu %75 çubuğun 2 çarpısı kadar yağ var içinde bakalım ne olacak
ThE LaSt SaMuRaİ
Ya sorma başımıza gelenleri servise mi yaniim bide kepçe çarptı tam oldu yani iş hala muallakta ne olacak bilmiyoruz
ThE LaSt SaMuRaİ
Genclik gunaydin motorumda dun bi sorun yasadim hiz yaparken 4. vites ve 5. Vites de motorun gucunde dusme oluyor hani benzin biterde bi anda guc kesilir ya benzin ile alakali bir sorun olabilirmi acaba bu hafta saticamda makinayi kotu izlenim birakmk istemem aliciya ayip olmasin ;-)
depo ne durumdaydı, pislik birikmiştir dicem ama neden sadece 4 ve 5 te yapıyor?
İlginiz icin tesekkurler arkadslar acayip firtina var motoru hava guzel olunca gotureym direk baksinlar 3. Vitestede yapiyr aslinda. Yani motor ile basmak istgm zmn naz yapmkda ole diyim hani motor u ilk calistirirzda kalkarken kararsizdir ya :-) ole
arkadaşlar dünde sormuştum benim motoru satsam kaça gider acaba 2011 kazasız siyah renk 6000 km civarında servis bakımlı lastikler irc takım çanta demiri+ön far demiri var sorunsuz
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)