arkadaslar ii aksamlar. ben arka frene bastıgımda kampanadn tık tık dye ses geliyor. 2 gun ses gelmiyor 3. günü yine baslıyor. nedenini bilen basına böyle bisey gelen varmı?
arkadaslar ii aksamlar. ben arka frene bastıgımda kampanadn tık tık dye ses geliyor. 2 gun ses gelmiyor 3. günü yine baslıyor. nedenini bilen basına böyle bisey gelen varmı?
beyler, motor henüz bayiye gelmedi, hala gümrükte olmasına karşın parasını ödedim :/
Arkadaşlar teşekkür ederim herkese bazı arkadaşlar merak etmiş söyleim jandarmaya gittim araştırcakmış ama birşey yok tabi plaka vs göremedim hızlı kaçtı.Allaha şükür sağlığım iyi .Arkadaşlar öyle çok aptal şöfor varki allah rızası için yakından takip etmeyin bunları en ufak tümsekte adam 80 den 15 km düşüyo arkasındaki insan umrunda değil bunların
Dostum çok karışık yazmışsın açıkçası 2-3 kez yavaş yavaş okumama rağmen bazı yerleri anlamış değilim. Noktalama işaretleri de kullanmadığından cümle nerde bitiyor pek çözemedim. "25 ile 30 arasında iridyum buji 15 bin rahat rahat götürüyor" demişsin 25 ile 30 arasında iridyum buji ne demek?
"birde tekve akımı direk ulaştırınca" demişsin... yani biraz açarsan pls
kusura bakma hızlı yazıp bırde kotrol etmedım ondan kaynaklandı yanı neyse konu şu motorumda tıtresım var dıyenlere motorun uzerındekı bujı çıft tırnaklı motoru bıraz sersem çalıstırıyor kıvılcım 2 tırnağa da geldığınde bujı ustundekı gerılım fazla olmuyor ve ıstenılen yanma olmuyor bu yuzden NGK MARKALI IRIDYUM BUJI kullanmanızı tavsıye ederım duzensız ateslemeyı engellıyor ve bujı uzerıne gelen akımı dağıtmıyor ve bu yakıtında duşmesıne yardımcı oluyor benım motor 110 kuruş yakarken bujı yı takınca 100kuruşa duştü yardımcı olmuşumdur inş
buji ile kesilecek olsa çoktan halledilirdi arkadaşım merak etme titreşim işini
öyle pegleri ayırıp araya takoz koyarak titreşim kesilmez,kranka takacaksın balansörü alıcak titreşimi,yoksa titremeye devam,yok diyen kendisini kandırıyor malesef.
apachenin tek kusuru titreşimdi ve hayla devam ediyor malesef.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
hayır ben yalan mı söylüyorum veya sen denedın mı ben kendım tamırcıyım denedıkkı arkadaşlara yardımcı oluyorum sen bılıyorsan sen bıze yardımcı ol
Sürekli arka frenleri kullanıyor olabilir misin? Ya da birden yükleniyorsan olabilir. Her iki freni de aynı anda ve yavaş yavaş yüklenmeyi dene, yada bi ustana göster.
Myworld1
İzmir'de neredesin?
---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:44 ----------
Bizim motorlar daha rodajı yeni bitiyor 3000 e yaklaştı benimki. Balansör konusunda haklısınız ama TVS 2011 lerde eski modellere göre titreşimi azaltmış görünüyor. Şuana kadar benim için problem olmadı bundan sonra da olacağını düşünmüyorum. Çünki ilk zamanlar gibi değil çok rahatladı motor. İlerleyen km lerde daha da iyi olur.
sayın tvs kullanıcıları nette aradım ama google amcaya anlatamadım derdimi onumu demek istediniz bunumu demek istediniz diyip duruyo eminim vardırda ben bulamadım .
şimdi motorun sol kolda stop düğmesi varya arkadaşlar ona basınca stop ediyo aynı zamanda kontağı kapatıncada stop ediyo sizce hangisini kullanmak mantıklı ve bunların amaçları ne olabilir bilen varsa paylaşırsa sevinirim.
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
izmir konak boğaziçinde oturuyorum
Sol kolda değil kardeşim sağ kolda olacak o kırmızı düğme Evet dediğin gibi her ikisi de motoru stop ettiriyor. Marş motoru aküden gelen elektrikle çalıştığından daha uzun ömürlü ve güvenli kullanmak için kırmızı tuşu yapmışlar. Elektriği komple kesiyor, aldığım yerde usta ve sonra da birçok kişi kırmızı tuş ile stop ettirmenin daha sağlıklı olduğunu söylediler. Bende öyle yapıyorum..
ewt sağ kolda. bende o düğme ile kapatıyorum bana daha sağlıklı geliyo. ilk düğme sonra kontak çalıştırırkende ilk kontak sonra düğme. akşamları ise ilk ışıklarımı kapatıyorum sonra düğme sonra kontak.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
arkadaşlar, bu buji ile modifiye ettiğimizde daha mı iyi oluyor? bu konu hakkında kesin birşey yazılırsa iyi olur. birşok kişi için faydalı olacağını düşünüyorum. motoru almadan hemen serviste alalım ekletelim ne gerekiyorsa
sağımı solumu karıştırtı bu tvs benim yaww )) k.bakmayın
Bende hakkın kaldıysa sevildiğin yıllara say...
aslında oradakı stobun bır anlamı var sayet kısa duraklamada ekran ve dığer elektinonık kısımlarda elektırığı kesmıyor motorun ateşlemeyi keserek kısa anlık beklemelerde işe yarıyor öteki türlü kontaktan stop ettınmı elektonık kısımlar kendını check yanı deneme yapamadançalıştıracaksın şayet ekran ve dığer aksamlara arıza verır bakarsanız buyuk makınalar ve genelde 2000 ve uzeırı ve yuksek cc lı makınalarda var
---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:07 ----------
ön dişli diğişiminde fayda gören varmı
arkadaş ben ön dişliyi 14 diş arka lastiği 100/90-18 yaptım çok iyi titreşim olsun hız ve motor serilikten hiç bişey kayıpetmiyor
s.a millet nasılsınız, 2 hafta görüşemedim özledim sizleri
memlekete gittim ıspartaya bayrama apachem ile yaklaşık 450km yaptım gidiş geliş motor canavar
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
[/COLOR]ön dişli diğişiminde fayda gören varmı[/QUOTE]
14t dişli
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)