Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1821
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı hurricane_cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadı bakalım buna ne diyeceksiniz TVS Apache RTR 180 !!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=k0F9K...eature=related
    abi cok deli bişey yaw reklamlarda harbi iyi eklam yapiyor bu tvs ama reklamdaki kadarda vardir 17 bg den bahsdiyo helal olsun ama hangi biri gelecek mübarek daha flame gelmedi
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1822

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Doğan görünümlü şahin olcak bizim 150likler galiba:d

  3. #1823

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI
    Slm arkadaşlar.Apache kullanıcısı olarak motosikletimde denediğim değişikliklerin bir çoğunu sizlerle paylaşıyorum.Yeni yapdığımız bir değişiklik hakkında sizlere konuyu açmak istiyorum.

    Gecen hafta karar verdim ve motor gücünü yükseltmek için çalışmalara başladım.öncelikle Motoru dağıttık ve motorun çalışma şeklini ve motor parçalarının ne derecede dayanıklı olduğunun bir araştırmasını yapdık,motoru söken tamirci arkadaşlar motorun çalışma prensibini ve montajını cok beyendiler harika..Daha sonra piston çapları ve silindirin ölçümleri yapıldı,silindirin ve motor alt parçalarının yeni piston un büyümesinden dolayı karşılaşacağı basınç ve fazla şekilde krank ve bilyaları,yatakları,piston kolu nu zorlamasından dolayı doğacak arızalar tartışıldı,ve bu motorun alt parçalarına göre son limit olarak takılabilinecek bir piston ölçüsü bulundu.Bu işi yapanlar,bu işlere meyilli daha önce ve şu an motor modifikasyon işlemleri ile uğraşan kişiler,birisi bu önümüzdeki pazar,10.05.2009 izmit körfez pistinde ,125 kategorisinde modifiyeli ybr ileyarışacak bir arkadaşımız.

    Orjinal apache 150cc nin piston çapı 57mm.Biz bu değerler ve tartışmlar sonunda bir değerde karar verdik ve 61.5mm önce bu piston için araştırmalar yapdık ve bu ölçüde 750 honda serisinin orjinal pistonunu öne aldık,piston için düzcedeki arkadaşların cok büyük olduğunu bu motorun bu pistonu kaldırmayacağını en yakın sürede arıza cıkaracağını çalışmayacağını sölemelerine rağmen biz bir kumar oynadık ve düzceden adapazarına rektefiiye ustası eski usta nedim dayıya ulaştık,ve bize iki şık sundu:1.si bu pistonun orjinal silindir üzerinde çalışılarak takılabilir olduğunu silindirde daha sonra her hangi bir işlemin yani rektefiyenin olmayacağını söledi,yani ileri zamnlarda motor yağ eksiltme yaparsa rektefiye olamaz silindir değişecek.2.şık ise silindirin içindeki orjianal gömlek cıkartılıp silindir yani aliminyum kısım büyütülerek yeni gömlek çakılabilir şıkkı,yanlız ikinci şık pistonun büyümesinden dolayı silindirin büyütülmesi ve gömlek in enininde kalın kalmasından dolayı motorun çalışmasından sonra cok fazla ısınacağı ve motorun cok hararetli çalışarak bazı zararlar vereceğini ve uzun süreli olmayacağını söylemesi,üzerine orjinal silindir üzerinde oynama yaparak daha fazla verim alabileceğimizi söyledi,pistonun büyümesi ile basıncın ve vuruntunun cok olacağı için harareti arttıracağını ve gömleğin ince kalarak silindirdeki soğutucaların ince gömlekleri daha cabuk soğutma işlevi olacağını ve bu yüzden orjinal silindiri kullanmamızı tavsiye etti ve,pistona göre sillindiri hazırladı,hazırlama süresi 4 saat sürdü ama işçilik süper in üstünde.

    Ve geri döndük sonra motor koruyucu yağ ile motor toplanmaya başlandı.

    Motor toplanırken acaba çalışınca ne olacak çalışacakmı çalışmayacakmı diye kafamda okadar soru işareti vardıkı anlatamam.

    Nihayet motor çalışma aşamasına geldi mobil 4t 15 40 yağ koyuldu, marş bastı ve............
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Motor çalıştı makina nın ilk marşta saat gibi çalışması beni hayli kafamdaki sorulardan uzaklaştırdı ve rahat nefes aldımmotor ısınana kadar çalıştı ve biraz gazladık süper çalışıyor ve gücün farkını anlamıştım.Motorun sesi torku bile farklıydı bir 250 cc gibi çalışıyordu,motorcu arkadaşların kendi yapdıkları hesaplarına göre 200 cc nin üstünde olduğunu söylüyorlar.Ve motor tamircisi motorla iki gün deneme sürüşleri yapdı ve dün motoru teslim aldım.70 km lik bir ufak gezi yapdık motorun deparı kat kat fark ettiğini ve tork un cok fazla olması ilk tespit ettiklerim. aynı zamada biraz yüksek devirlerde vites değişikliklerinde debriyaj setinin yeni takılmasına rağmen ufak kaçırmalar olduğunu sezdim sanırım debriyaj zayıf geldi bu konudada bir çalışmamız olacak sanıyorum.

    Şu an rodajda olduğundan dolayı fazla uzun gazlamadım sürati için şu an bişi söleyemem ama deparı, üzerindeki dişlinin 14 olmasına rağmen süper.

    Maliyetine gelince :

    Piston Sekman : 75tl
    Silindir modifikasyon : 70tl
    İridyum Buji : 30tl
    Performance hava filt : 25tl
    Mobil 15-40 4T Yağ : 15tl
    Düzce Adapazarı git gel Yakıt : 70tl
    Motorsikletcinin işçilik : 100

    Şimdi Motor sökülürken Ve çalıştırdıktan sonra gezide Çektiğim bir kaç Fotoğraf.Normalde Gezimiz 130 km idi ama dağ yolunda yolun karla kaplı olmasından dolayı geri dönmek zorunda kaldık.
    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!

  4. #1824
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı Aspendos8181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar.Apache kullanıcısı olarak motosikletimde denediğim değişikliklerin bir çoğunu sizlerle paylaşıyorum.Yeni yapdığımız bir değişiklik hakkında sizlere konuyu açmak istiyorum.

    Gecen hafta karar verdim ve motor gücünü yükseltmek için çalışmalara başladım.öncelikle Motoru dağıttık ve motorun çalışma şeklini ve motor parçalarının ne derecede dayanıklı olduğunun bir araştırmasını yapdık,motoru söken tamirci arkadaşlar motorun çalışma prensibini ve montajını cok beyendiler harika..Daha sonra piston çapları ve silindirin ölçümleri yapıldı,silindirin ve motor alt parçalarının yeni piston un büyümesinden dolayı karşılaşacağı basınç ve fazla şekilde krank ve bilyaları,yatakları,piston kolu nu zorlamasından dolayı doğacak arızalar tartışıldı,ve bu motorun alt parçalarına göre son limit olarak takılabilinecek bir piston ölçüsü bulundu.Bu işi yapanlar,bu işlere meyilli daha önce ve şu an motor modifikasyon işlemleri ile uğraşan kişiler,birisi bu önümüzdeki pazar,10.05.2009 izmit körfez pistinde ,125 kategorisinde modifiyeli ybr ileyarışacak bir arkadaşımız.

    Orjinal apache 150cc nin piston çapı 57mm.Biz bu değerler ve tartışmlar sonunda bir değerde karar verdik ve 61.5mm önce bu piston için araştırmalar yapdık ve bu ölçüde 750 honda serisinin orjinal pistonunu öne aldık,piston için düzcedeki arkadaşların cok büyük olduğunu bu motorun bu pistonu kaldırmayacağını en yakın sürede arıza cıkaracağını çalışmayacağını sölemelerine rağmen biz bir kumar oynadık ve düzceden adapazarına rektefiiye ustası eski usta nedim dayıya ulaştık,ve bize iki şık sundu:1.si bu pistonun orjinal silindir üzerinde çalışılarak takılabilir olduğunu silindirde daha sonra her hangi bir işlemin yani rektefiyenin olmayacağını söledi,yani ileri zamnlarda motor yağ eksiltme yaparsa rektefiye olamaz silindir değişecek.2.şık ise silindirin içindeki orjianal gömlek cıkartılıp silindir yani aliminyum kısım büyütülerek yeni gömlek çakılabilir şıkkı,yanlız ikinci şık pistonun büyümesinden dolayı silindirin büyütülmesi ve gömlek in enininde kalın kalmasından dolayı motorun çalışmasından sonra cok fazla ısınacağı ve motorun cok hararetli çalışarak bazı zararlar vereceğini ve uzun süreli olmayacağını söylemesi,üzerine orjinal silindir üzerinde oynama yaparak daha fazla verim alabileceğimizi söyledi,pistonun büyümesi ile basıncın ve vuruntunun cok olacağı için harareti arttıracağını ve gömleğin ince kalarak silindirdeki soğutucaların ince gömlekleri daha cabuk soğutma işlevi olacağını ve bu yüzden orjinal silindiri kullanmamızı tavsiye etti ve,pistona göre sillindiri hazırladı,hazırlama süresi 4 saat sürdü ama işçilik süper in üstünde.

    Ve geri döndük sonra motor koruyucu yağ ile motor toplanmaya başlandı.

    Motor toplanırken acaba çalışınca ne olacak çalışacakmı çalışmayacakmı diye kafamda okadar soru işareti vardıkı anlatamam.

    Nihayet motor çalışma aşamasına geldi mobil 4t 15 40 yağ koyuldu, marş bastı ve............
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Motor çalıştı makina nın ilk marşta saat gibi çalışması beni hayli kafamdaki sorulardan uzaklaştırdı ve rahat nefes aldımmotor ısınana kadar çalıştı ve biraz gazladık süper çalışıyor ve gücün farkını anlamıştım.Motorun sesi torku bile farklıydı bir 250 cc gibi çalışıyordu,motorcu arkadaşların kendi yapdıkları hesaplarına göre 200 cc nin üstünde olduğunu söylüyorlar.Ve motor tamircisi motorla iki gün deneme sürüşleri yapdı ve dün motoru teslim aldım.70 km lik bir ufak gezi yapdık motorun deparı kat kat fark ettiğini ve tork un cok fazla olması ilk tespit ettiklerim. aynı zamada biraz yüksek devirlerde vites değişikliklerinde debriyaj setinin yeni takılmasına rağmen ufak kaçırmalar olduğunu sezdim sanırım debriyaj zayıf geldi bu konudada bir çalışmamız olacak sanıyorum.

    Şu an rodajda olduğundan dolayı fazla uzun gazlamadım sürati için şu an bişi söleyemem ama deparı, üzerindeki dişlinin 14 olmasına rağmen süper.

    Maliyetine gelince :

    Piston Sekman : 75tl
    Silindir modifikasyon : 70tl
    İridyum Buji : 30tl
    Performance hava filt : 25tl
    Mobil 15-40 4T Yağ : 15tl
    Düzce Adapazarı git gel Yakıt : 70tl
    Motorsikletcinin işçilik : 100

    Şimdi Motor sökülürken Ve çalıştırdıktan sonra gezide Çektiğim bir kaç Fotoğraf.Normalde Gezimiz 130 km idi ama dağ yolunda yolun karla kaplı olmasından dolayı geri dönmek zorunda kaldık.
    ben rektefe fln olaylarına pek güvenmiyorum o yzdn 160 cc piston sekman silindir takımı taktırıcam aydın ustaya gelsin hemen alıcam, fotoları yayınlarsan sevinirim merak ettim çalışmayı ama değer ya bu motor devriyaj kısmı hariç motor gücünü kaldırır.birde ön far kısmını falan değiştirmişsin fotolarını yayınlarımsın motorunun

  5. #1825
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Hocam ilerde dert açmasın sana bu rektefiye olayı ..
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  6. #1826

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI
    Yazdıklarım glmiyormu=?
    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!

  7. #1827
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı Aspendos8181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarım glmiyormu=?
    hyr

  8. #1828

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI
    Bu foruma bişelermi oluyor anlamadm valla
    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!

  9. #1829

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    160lık kiti bende dört gözle bekliyorum gelsin alıcam bende

  10. #1830
    kevın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2008
    Motosikleti
    Yamaha ESD
    Nerede bu apache takımı yauu Üç gündür kimse birşey yazmamış
    O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.

    En çok direnenler, en çok bilenenlerdir

  11. #1831

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Sesi çıkan yoq harbiden

  12. #1832

    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    nazilli09
    Motosikleti
    new apache rtr black
    wallaha daha yeniyim ben inince yazarım
    sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
    ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor:queen:
    bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09

  13. #1833
    RECOKARAP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbl/Fatih
    Motosikleti
    Şuan TVS Apacahe
    bi yazı hazırlıyorum dostlar yarın biter topik aççcam bilahare burayada atarım. ben takip ediom topiği

  14. #1834

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    TVS İlemi ilgili yazı abi?

  15. #1835
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı RECOKARAP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi yazı hazırlıyorum dostlar yarın biter topik aççcam bilahare burayada atarım. ben takip ediom topiği
    ne yazıyosun merak ettim konu nedir ya 2 gününü almış yazmak

    yokmu apacheci yaw sohbet edelim şurda

  16. #1836
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yazıyosun merak ettim konu nedir ya 2 gününü almış yazmak

    yokmu apacheci yaw sohbet edelim şurda
    gelecegin apachecisi olsa olurmu
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  17. #1837
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gelecegin apachecisi olsa olurmu
    :D olur artık napalım sıkıntı var baksana kimsecikler yok sen napıon gidiyonuzmu ankara ya

  18. #1838
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D olur artık napalım sıkıntı var baksana kimsecikler yok sen napıon gidiyonuzmu ankara ya
    aksilik yagmur kare fırtına olmazsa gidiyoruz senide aramizda görmek isteriz aramizda farkli motorlarada yer var
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  19. #1839

    Üyelik
    09 Mayıs 2009
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    APACHE 150 RT
    Arkadaslar hepinize selam ben 1 senedir apachi kullanicisiyim tek degistirdigim zincir baska bide buji su an 16ooo de bi sorun yok bence cok yakisikli ve sinifina gore guclu motor bi sounum var yardimci olursaniz sevinirim direksiyonda elleri birakamiyorum direksiyon saga sola once yavas sonra hizli sallanmaya basliyor bi cozum bulamadim acaba neden ? yardim lariniz icin tesekkur ederim .bundan sonra bende burdayim Kazasiz keyifli surusler.

  20. #1840
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    motorunda canta var o yuzden salliyo ben o sorunu biraz olsun cozebilmek icin zincire lokma taktirdim arka tekeri geriye cektirdim ama genede salliyo arka cantayi cikarirsan sorun ortadan kalkar daha canta takipta direksiyonu sallamiyanini gormedim apacheci bir arkadasi daha aramizda gormek guzel


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler