Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9781
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı soner01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar iki hafta sonra dedim ama dün akşam apache mi aldım gri renkli umarım tekerlerimiz her daim düz basar yere
    küçük bi sorum olacak ilk 500 de 70 gecme dedi servis geçmek daha mantıklı deilmi sizce de eskiden derlerdi motoru zorla açılsın diye ama şimdi 70 gecme diyorlar ama bi sorun var az bi gazla 80 ni geciyo )
    geçme diyolarda yeri geliyo geçiliyo işte .. Bana kalırsa olay 70 i şunu bunu geçme olayı degıl devirli kullanma olayı .. 7bin devri geçmedikteen sonra bi sakınca görmüyorum .. 5.viteste 7bin devirde zaten 80 - 90 km arasına denk geliyor .. sen tutup 1.viteste 2.viteste 10bin devri gösterirsen motora işte o zaman zarar .. bana mantıklı gelen bu rodaj dönemnde açıkcası .. bilmiyorum yanlışmıyım ..

    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saol kardeşim bu arada ilk depon bittimi ne durumda yakıt bi depoyla kaç km yapıldığını bilen warmı arkadaşlar
    henüz depo bitirmedim fakat benim motor fazla yakıyor .. söylenenden nerdeyse 2 kat fazla .. rodaj dönemidir fln diye takmıyorum ama böyle giderse bi çözüm aramak zornda kalcam


    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dikkat APACHE uzmanları aranıyor

    dün sonunda gri apache me kavuştum, hatta kavuşmak için konya ya gidip aldım

    ama bi kaç sorunum var:(

    birincisi garanti belgesi ve kullanma kılavuzunu adam kaybettiği için alamadım ama garantiyi işletmiş serviste acaba garantiden faydalanabilir miyim belgeler olmadan motor 2011 km de 2400

    ikincisi ise bakım periyotlerı nedir? göstergedeki ışık kontağı açınca 3 defa yanıp sönüyor servise gitme zamanı sanırım?

    üçüncüsü bugün sabah 8 9 marşta ancak çalıştı onda da yaklaşık bir iki km gaz yemedi düzenli olarak beni korkuttu gerçi hava -2 dereceydi ondan da olabilir sanıyorum

    ve son olarak kafanın altından motor çalışır çalışmaz bi ses geliyor ve hiç kesilmiyor giderken dururken böyle eski buzdolaplarının çıkardığı bir ses acaba nedir?

    şimdiden çok teşekkürler

    Ben tecrübelerim doğrultusda sadece 3. soruya cevap vereyim :D jiklesiz çalısmıyor bile bazen ..ilk çalıştırdıgında 20 -30 sn jikleyi çekili tut .. ısınması için birazda vakit ver .. rolanti normale yaklaştıgı zaman bikaç yüz metreden sonra düzene girer ztn .. Bora abinin dediği gibi karakteristk bişey .. Ha bide hava sıcaklıgı -2 fln diyorsan rolantiyi biraz yükselt 2binden aşağı olmasın .. yoksa marş bastıgın an stop eder .. kndmden bılıorm
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9782
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçme diyolarda yeri geliyo geçiliyo işte .. Bana kalırsa olay 70 i şunu bunu geçme olayı degıl devirli kullanma olayı .. 7bin devri geçmedikteen sonra bi sakınca görmüyorum .. 5.viteste 7bin devirde zaten 80 - 90 km arasına denk geliyor .. sen tutup 1.viteste 2.viteste 10bin devri gösterirsen motora işte o zaman zarar .. bana mantıklı gelen bu rodaj dönemnde açıkcası .. bilmiyorum yanlışmıyım ..



    henüz depo bitirmedim fakat benim motor fazla yakıyor .. söylenenden nerdeyse 2 kat fazla .. rodaj dönemidir fln diye takmıyorum ama böyle giderse bi çözüm aramak zornda kalcam





    Ben tecrübelerim doğrultusda sadece 3. soruya cevap vereyim :D jiklesiz çalısmıyor bile bazen ..ilk çalıştırdıgında 20 -30 sn jikleyi çekili tut .. ısınması için birazda vakit ver .. rolanti normale yaklaştıgı zaman bikaç yüz metreden sonra düzene girer ztn .. Bora abinin dediği gibi karakteristk bişey .. Ha bide hava sıcaklıgı -2 fln diyorsan rolantiyi biraz yükselt 2binden aşağı olmasın .. yoksa marş bastıgın an stop eder .. kndmden bılıorm
    benim rolanti kafasına göre değişiyor ya bazen 2 binde oluyor bazen bakıyorum kırmızı ışıkta 3200 civarında anlamıyorum yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

    bu arada ben de lastikleri değiştirp tubeless yapmak istiyorum ama michelin ve metzeller aşıyor beni IRC diye bi marka var öneriyor herkes yerli malı olduğu için kalite fiyat oranı iyi diyorlar ama 90 90 18 var ya da 100 90 18 var ben 90 90 18 istemiyorum acaba 100 90 18 taksam sorun olur mu şu an ki 100 80 18 orijinali yani

  3. #9783
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    rolanti öyle maalesef bende 1 ile 1200 arası olur, seninkisi yüksek biraz
    acaba neden değişken rolanti var
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  4. #9784

    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Arkadaslar merhabalar kafama takılan bir problemden dolayı yine degerli bilgilerinize ihtiyacım var .siyah renkte apechim siyahta bir kask'ım var . siyah camlı GDR marka . aslında cok hos severek taktıgım bir kask , fakat üzerinde ki ablemlerden dolayı cogu zaman mecburen takıyormusum gibi hissediyorum . kuru kafalar ölüm tehlikeleri resimleri var üzerinde .


    Mecburen takıyorum iste. dünde motorcuda aynı kaskın krem renkli beyaz camlı olanını gördüm fiyatta uygun belki digerinide satarım . sizce siyah motorsiklete beyaz kask olurmu ne dersiniz . birde önceki kaskımın camı siyahdı bu alacagımın camı ise beyaz ne tavsiye edersiniz bana . al deseniz alırım..
    Degerli bilgilerinizden dolayı simdiden tesekkür ederim ..

  5. #9785
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçme diyolarda yeri geliyo geçiliyo işte .. Bana kalırsa olay 70 i şunu bunu geçme olayı degıl devirli kullanma olayı .. 7bin devri geçmedikteen sonra bi sakınca görmüyorum .. 5.viteste 7bin devirde zaten 80 - 90 km arasına denk geliyor .. sen tutup 1.viteste 2.viteste 10bin devri gösterirsen motora işte o zaman zarar .. bana mantıklı gelen bu rodaj dönemnde açıkcası .. bilmiyorum yanlışmıyım ..



    henüz depo bitirmedim fakat benim motor fazla yakıyor .. söylenenden nerdeyse 2 kat fazla .. rodaj dönemidir fln diye takmıyorum ama böyle giderse bi çözüm aramak zornda kalcam





    Ben tecrübelerim doğrultusda sadece 3. soruya cevap vereyim :D jiklesiz çalısmıyor bile bazen ..ilk çalıştırdıgında 20 -30 sn jikleyi çekili tut .. ısınması için birazda vakit ver .. rolanti normale yaklaştıgı zaman bikaç yüz metreden sonra düzene girer ztn .. Bora abinin dediği gibi karakteristk bişey .. Ha bide hava sıcaklıgı -2 fln diyorsan rolantiyi biraz yükselt 2binden aşağı olmasın .. yoksa marş bastıgın an stop eder .. kndmden bılıorm
    Benimde cok yakiyor alirken 700 km yapar demislerdi ama nerdeservise gittim gittigimde soylemedim tabi bu olayi ama genel anlamda iyi cevre illerde memnun olmayanlar gelmek isterse tavsiye ediyorum bakimdan sonra motorda kendine geldi diyebilirim devirdeki oynaklik baya azaldi bakimi yaptirana kadar hep tereddutteydim ama simdi kesinlikle apache diyorum

    Ben hic 50 yi gecmedim kitapciktaki gibi siz 70 ler diyorsunuz bende mi bassam biraz

  6. #9786
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    basmamaya çalışın arkadaşlar 500 km den sonra 65 70 gidin 1000km ye kadar
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  7. #9787
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    100 80 18 yerine 100 90 18 olur mu acaba?

    yoksa 90 90 18 mi takmalı?

    100 80 18 bulamıyorum çünkü :(

    bir de depo çabuk mu çiziliyor cbf vb gibi ona göre bi önlem alayım benim motor mat füme

  8. #9788
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 80 18 yerine 100 90 18 olur mu acaba?

    yoksa 90 90 18 mi takmalı?

    100 80 18 bulamıyorum çünkü :(

    bir de depo çabuk mu çiziliyor cbf vb gibi ona göre bi önlem alayım benim motor mat füme
    Bende michelin 90 90 18 var orjinalinden cok daha iyi tavsiye ederim suda hic sorun yasamadm su ana kadar yazada one gelecekmis ayni ebattan

  9. #9789
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende michelin 90 90 18 var orjinalinden cok daha iyi tavsiye ederim suda hic sorun yasamadm su ana kadar yazada one gelecekmis ayni ebattan
    teşekkürler hocam, dublekse cevirme ve montaj dahil michelin a ne kadar ödemiştiniz?

  10. #9790
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler hocam, dublekse cevirme ve montaj dahil michelin a ne kadar ödemiştiniz?
    Lastigi farkli yerden aldim 100 tlye montajida tubelesse cevirme demir sibob dahil 25 tl on geldigindede yine 100 tlyi gecicegini zannetmem montaji daha kolay hemde onun one irc bulsam onuda taktiracaktim ama bulamamdim

  11. #9791
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastigi farkli yerden aldim 100 tlye montajida tubelesse cevirme demir sibob dahil 25 tl on geldigindede yine 100 tlyi gecicegini zannetmem montaji daha kolay hemde onun one irc bulsam onuda taktiracaktim ama bulamamdim
    anladım hocam teşekkürler

  12. #9792
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Arkadaşlar Apache nin parçalarını satan site adresi verebilir misiniz?
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  13. #9793

    Üyelik
    09 Ocak 2012
    Şehir
    aksaray
    Motosikleti
    ne alacagında kararsız :))
    http://www.facebook.com/media/set/?s...2358023&type=1 forumdaki arkadasların tavsıyeleri uzerıne tvs bızede nasıp oldu. burdan bu motoru tanıtıp yardımcı olan arkadaslara tesekkurler.Bu motoru şehir içi ve tarlaya giderken kullanacam. Bu motoru secmemdekı amaç
    1 Ucuz yakıt tuketımı(ınsallah denılen gıbı 100 km ye 2,5 lt yakıt tuketımıdır)
    2 Az arıza yapması
    3 Diğerlerine göre daha yakışıklı

  14. #9794
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Hayırlı olsun, güle güle kullan
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  15. #9795
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    tek tek yeni motor alan tüm arkakadaşlarıma hayırlı olsun . ALLAH kaza bela vermesin. inş. nedendir bilemiyorum ama düşündüğüm zaman rodaj olayında farklı bir sonuca çıkıyorum.

    Bora abi affına sığınarak düşüncelerinin zıttı olan düşüncelerimi açıklamak isyiyorum
    bence yeni malzeme eski malzemeden sağlamdır. bebek gibi hassas değildir. yeni malzemelerin ( dişli, balata, zincir, piston silindir yüzeyleri, vs vs) daha düzgündür ve çizilip ezilmeye karşı daha güvenlidir. hele hele rodaj dönemi yağı adı altında kullanılan yağ kesinlikle aşınmalara çizilmelere müsade etmeyecektir. bir süre sonra parçalar birbirini çizmeye aşındırmaya başlar. bu aşındırma kuvveti bir süre sonra elinden geleni yapmış ve artık aşındırılacak biryer kalmamış olacaktır. ki buda boşlukların oluşmasına ve şiddetli hareketlere sebep olacaktır. belkide bizim alışmış dediğimiz durum bu son halidir. bana göre orjinal halinden iyi değildir.


    biz parçaların zamanla aşınıp bozulan şeyler olduğunu biliyoruz. öyleyse bana göre en sağlam hali hiç aşınmamış olan ilk halidir. ha derseniz ki "parçalar ilk başta sağlam gelmez. rodaj yapıp kurallara uyarsanız yavaş yavaş sağlamlaşır. rodaj km si tam olarak 1000 km olduğunda parçaların sağlamlaşma süresi dolmuştur. artık normal birer parçadır." o ayrı mesele. rodaj olayının şu esprisi olabilir. motorda imalatla alakalı sorun varsa yüksek hızlarda ortaya çıkmasın düşük hızlarda ortaya çıksınki yüksek hasar olmasın. aksi taktirde 1. vitesde 5000 devirde 30 kmh hızla gitmek ve hızını almış birşekilde 5. vitesde 90 ile gitmek arasında motoru yoran bir fark yok ki motor deviri biliyor hızı nereden bileceki motor sadece belirli bir devirde belirli bir güç üretir şanzıman ise elde etmek istediğimiz hızı ayarlar.

    birde şu km olayı gerçekten tuhafıma gidiyor tam 500 olduğunda bakıma girmesi lazım deniliyor. diyelimki ben vitesde değilken çok çalıştıyorum motoru. motor çalışıyor ama km artmıyor. sonuçta rodaj km saatiyle veya rediktörüyle alakalı birşey değil ki bu kadar hassas bir km ölçüsü belirtiliyor. 80 km yokuş aşağı otoban olan yerler var yani. rölantide boşa sallayıp gitsek km artsa ama motor çalışmasa rodaj süresi dolmadan km yüzünden servise gitmiş mi oluyoruz.
    vs vs. uykulu uykulu bol bol yazdım. sanırım fazla kurcaladım. her zaman böyle açıklamalar yapmıyorum biliyosunuz. okuyunda faydam olsun
    EneS_Turker ve soner01 bunu beğendiler.
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  16. #9796
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde cok yakiyor alirken 700 km yapar demislerdi ama nerdeservise gittim gittigimde soylemedim tabi bu olayi ama genel anlamda iyi cevre illerde memnun olmayanlar gelmek isterse tavsiye ediyorum bakimdan sonra motorda kendine geldi diyebilirim devirdeki oynaklik baya azaldi bakimi yaptirana kadar hep tereddutteydim ama simdi kesinlikle apache diyorum

    Ben hic 50 yi gecmedim kitapciktaki gibi siz 70 ler diyorsunuz bende mi bassam biraz
    500 km yi geçti isen artık rahat rahar 100 110 lara çıkabilirsin dahada bişey olmaz motora merak etme sen.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  17. #9797
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 km yi geçti isen artık rahat rahar 100 110 lara çıkabilirsin dahada bişey olmaz motora merak etme sen.
    Gectim 500 kmyi bakimida gecen pzt yaptirdim yavas yavas deniyeyim o zaman bu motordan sonra cbf 500 alayim diyorum ne dersiniz

  18. #9798
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Süvarİ Kimine katılıyorum kimine katılmıyorum düşüncelerinin .. ama güzel ve farklı bi yazı eline sağlık .. ilk bakımdan sonra basmaya başlıcam bende 1-2 güne sokarım bakıma .. bu km ye glene kdr dahı ortalam 60-70 yeri geldiğinde 95i gördüm .. rolantıde cok bırakıyorm dediğin gibi 450 dıyo ama 500e ulastı bence (: motoru üzmemek derdinden anlamak önemli olan . . teorikle pratik her zaman örtüşmüyor mağlum ..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  19. #9799
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek tek yeni motor alan tüm arkakadaşlarıma hayırlı olsun . ALLAH kaza bela vermesin. inş. nedendir bilemiyorum ama düşündüğüm zaman rodaj olayında farklı bir sonuca çıkıyorum.

    Bora abi affına sığınarak düşüncelerinin zıttı olan düşüncelerimi açıklamak isyiyorum
    bence yeni malzeme eski malzemeden sağlamdır. bebek gibi hassas değildir. yeni malzemelerin ( dişli, balata, zincir, piston silindir yüzeyleri, vs vs) daha düzgündür ve çizilip ezilmeye karşı daha güvenlidir. hele hele rodaj dönemi yağı adı altında kullanılan yağ kesinlikle aşınmalara çizilmelere müsade etmeyecektir. bir süre sonra parçalar birbirini çizmeye aşındırmaya başlar. bu aşındırma kuvveti bir süre sonra elinden geleni yapmış ve artık aşındırılacak biryer kalmamış olacaktır. ki buda boşlukların oluşmasına ve şiddetli hareketlere sebep olacaktır. belkide bizim alışmış dediğimiz durum bu son halidir. bana göre orjinal halinden iyi değildir.


    biz parçaların zamanla aşınıp bozulan şeyler olduğunu biliyoruz. öyleyse bana göre en sağlam hali hiç aşınmamış olan ilk halidir. ha derseniz ki "parçalar ilk başta sağlam gelmez. rodaj yapıp kurallara uyarsanız yavaş yavaş sağlamlaşır. rodaj km si tam olarak 1000 km olduğunda parçaların sağlamlaşma süresi dolmuştur. artık normal birer parçadır." o ayrı mesele. rodaj olayının şu esprisi olabilir. motorda imalatla alakalı sorun varsa yüksek hızlarda ortaya çıkmasın düşük hızlarda ortaya çıksınki yüksek hasar olmasın. aksi taktirde 1. vitesde 5000 devirde 30 kmh hızla gitmek ve hızını almış birşekilde 5. vitesde 90 ile gitmek arasında motoru yoran bir fark yok ki motor deviri biliyor hızı nereden bileceki motor sadece belirli bir devirde belirli bir güç üretir şanzıman ise elde etmek istediğimiz hızı ayarlar.

    birde şu km olayı gerçekten tuhafıma gidiyor tam 500 olduğunda bakıma girmesi lazım deniliyor. diyelimki ben vitesde değilken çok çalıştıyorum motoru. motor çalışıyor ama km artmıyor. sonuçta rodaj km saatiyle veya rediktörüyle alakalı birşey değil ki bu kadar hassas bir km ölçüsü belirtiliyor. 80 km yokuş aşağı otoban olan yerler var yani. rölantide boşa sallayıp gitsek km artsa ama motor çalışmasa rodaj süresi dolmadan km yüzünden servise gitmiş mi oluyoruz.
    vs vs. uykulu uykulu bol bol yazdım. sanırım fazla kurcaladım. her zaman böyle açıklamalar yapmıyorum biliyosunuz. okuyunda faydam olsun
    akşam akşam beni güldürdün
    Allah ta seni güldürsün...
    bence bir süre yorum yapmaya ara ver
    sanayide biraz dolaş
    sonra bora abi gibi ömrünü bu işe vermiş insanların yanında biraz takıl
    gerçekten bu iş hakkında birşeyler öğrenmek istiyorsan...
    harley is making love with davidson

  20. #9800

    Üyelik
    11 Mart 2011
    Bence yıkamayın sonra boyası falan atar açıklayamazsınız da servise.. en sağlıklısı tazyiksiz köpüklü banyo

    ---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

    Alıntı yasinim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış düşünüyosun reis zenon bence modifiye değil çok güzel duruyo motorda
    Şayet aracın garanti kapsamı devam ediyorsa, tüm elektrik elektronik aksamları garanti dışı kalıyor. Bence bu riske girmeye değmez... Ayrıca bir ürün fabrika çıkışındaki donanımlar için tasarlanmıştır, taşıyabileceği elektrik kapasitesi bellidir. ekstra bir donanım koyarsanız ekstra yük demektir. bu da bir yerde hata verecektir diye düşünüyorum....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler