Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    Merhaba, konuyu hortlatmak gibi olmasın ama genel kanı bu modelin fiyatının yüksek olduğu yönünde. Ancak almayı da düşündüğüm bir motor. Şimdi şöyle ki fiyat hesabı yaparken bakıyorum aynı tarz (chopper,cruiser) 2018 kuba superlight 200 2.el fiyatı ortalama 20binlerde. onun dışında elle tutulur bu tarz motor yok. falcon freedom, regal raptor fiyatları biraz daha fazla ve sl200 e gore forumlarda daha fazla sıkıntılı. Burdan yola cıkacak olursak 30bin tl 0 km bir motora bu piyasada "maalesef" normal gibi geliyor. Tabi pek fazla kullanıcı değerlendirmesine de ulaşılamıyor ama çift silindir v twin motor da göz önüne alınabicek bir ayrıntı. Diğer bir seçenek yeni gelen farklı tarz olan dominar 250d. onun da fiyatı 32bin tl. Tarz olarak kafamda 0 km motor bunlar var ; 2.el ise sl200.. siz olsanız nasıl bir tercih yapardınız ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    japon 100 cc motor bile 20 bin üstü iken çinli diye 10 bin tl e satmasını bekleyemeyiz.

    BEnzer sınıflara bakın, aynı özellikte bir japon kac bin tl?

  3. #163

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    japon 100 cc motor bile 20 bin üstü iken çinli diye 10 bin tl e satmasını bekleyemeyiz.

    BEnzer sınıflara bakın, aynı özellikte bir japon kac bin tl?
    hocam katılıyorum zaten bu devirde motorlu taşıt almak git gide zorlaştı son 1 yıldaki döviz kurları ve vergilerdeki hızlı artış ile birlikte. Yeni konu acmak istemediğim icin ve malum şartlardan dolayı biraz ince eleyip sık dokuyorum.
    1)Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    2)Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    3)Kuba sl200 2.el 20 bin tl (aradaki maliyetle ilerisi için tamir, bakım, daha iyi ekipman vs. değerlendirilebilir.)
    4)TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    5)CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Tecrübeli arkadaslar ikinci el piyasası, parça kalitesi ,servis ağı f/p oranı göz önünde bulundurup bir sıralama yaparlarsa sevinirim. Arada bir uzun yol yapabilirim. Konfor benim icin güce göre biraz daha ön planda

  4. #164

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı hussain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam katılıyorum zaten bu devirde motorlu taşıt almak git gide zorlaştı son 1 yıldaki döviz kurları ve vergilerdeki hızlı artış ile birlikte. Yeni konu acmak istemediğim icin ve malum şartlardan dolayı biraz ince eleyip sık dokuyorum.
    1)Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    2)Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    3)Kuba sl200 2.el 20 bin tl (aradaki maliyetle ilerisi için tamir, bakım, daha iyi ekipman vs. değerlendirilebilir.)
    4)TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    5)CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Tecrübeli arkadaslar ikinci el piyasası, parça kalitesi ,servis ağı f/p oranı göz önünde bulundurup bir sıralama yaparlarsa sevinirim. Arada bir uzun yol yapabilirim. Konfor benim icin güce göre biraz daha ön planda
    hadi bakalım let's fight begin

    sabaha kadar tartışırız.

    Parça Kalitesi:
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl

    Servis Ağı:
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL

    İkinciel Piyasası:
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl (yeni çıktı)

    F/P:
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl

  5. #165

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    hocam ders niteliğinde 30bin civarı motosiklet karşılaştırması dökümanı olmuş resmen elinize sağlık :D

  6. #166
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi bakalım let's fight begin

    sabaha kadar tartışırız.

    Parça Kalitesi:
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl

    Servis Ağı:
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL

    İkinciel Piyasası:
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl (yeni çıktı)

    F/P:
    Yeni Dominar 250 d 0 km 32bin tl
    CF MOTO 250NK 0 KM 28 bin tl
    TVS APACHE RTR 200 0 KM 28 bin TL
    Mondial nevada 250 0 km 30bin tl
    Kuba sl200 2.el 20 bin tl

    Cok güzel olmus sadece fikrime göre 1-2 farklı durum var.

    İkinci el piyasasında CF moto ilk değil son sıralarda olması lazım, cünkü ikinci eli akmıyor aracın. arkadaşımda var oradan biliyorum :D
    Fiyat performansta parca kalitesini gözönüne alarak TvS apache cfmotonun üstünde olması gerekiyor.

    Sahsi fikrim tabi :D
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  7. #167

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok güzel olmus sadece fikrime göre 1-2 farklı durum var.

    İkinci el piyasasında CF moto ilk değil son sıralarda olması lazım, cünkü ikinci eli akmıyor aracın. arkadaşımda var oradan biliyorum :D
    Fiyat performansta parca kalitesini gözönüne alarak TvS apache cfmotonun üstünde olması gerekiyor.

    Sahsi fikrim tabi :D
    ikinci el piyasasında diğer motorlar hiç akmıyor ondan cf'yi öne çıkardım. domi 250 ise daha çok yeni olduğu için ikincieli hiç yok. biraz vakit geçsin domi 250 hepsinden yukarı çıkar.

    f/p'de ise az paraya en çok beygir gücü/servis ağı olarak cf ile domi 250 kapışır. yıllık üretim hacmine, sektördeki deneyime göre, domi 250'nin duke 250 altyapılı olmasına göre bence 1. sırayı hak ediyor. apache maalesef beygir fakiri. dayanıklı mı evet. fakat 28k paraya parçası pahalı, servisi yok, beygir fakiri makinenin üzgünüm ama pulsar'ın yanında bile şansı yoktu. ama tvs gönüllerde. forza tvs

  8. #168

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    tvs rtr200 e karar kilarsaniz, yag kacirma sorunlarina bir goz atmanizda fayda var.

  9. #169

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs rtr200 e karar kilarsaniz, yag kacirma sorunlarina bir goz atmanizda fayda var.
    şu an bana en yakın seçenekler nevada250 , dominar 250d ve sl200 . yani 0 da nevada ve dominar arasında cok kararsızım. hiç olmadı temiz 2. el riske girmeden sl200 diğer iki seçeneği eledim

  10. #170
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Dün itibariyle satın aldım ben de bir tane bu yakışıklı arkadaştan ;) İlk izlenimler buccaneer 250 ile yakaladıkları üretim kalitesini bir kaç tık daha yukarı taşımışlar. Keşke şu da olsaydı dediğim tek şey oldu çelik fren hortumları. Detaylı bilgi daha sonra yazarım. Ama bu fiyat seviyesinde es geçilmeyecek ve Kuba ile falan kesinlikle kıyas kabul etmeyecek bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Triumph Bonneville Bobber ile hemen hemen aynı boyutlarda milimetrik fark vardır varsa da. Yani küçük bir motor değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.
    Justforfun bunu beğendi.

  11. #171

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.
    11 yıldır motosiklet kullanıyorum. vites göstergesine asla gereksinim duymadım.

  12. #172

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/dTRrbP.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Dün itibariyle satın aldım ben de bir tane bu yakışıklı arkadaştan ;) İlk izlenimler buccaneer 250 ile yakaladıkları üretim kalitesini bir kaç tık daha yukarı taşımışlar. Keşke şu da olsaydı dediğim tek şey oldu çelik fren hortumları. Detaylı bilgi daha sonra yazarım. Ama bu fiyat seviyesinde es geçilmeyecek ve Kuba ile falan kesinlikle kıyas kabul etmeyecek bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    https://i.hizliresim.com/IryTiw.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

    https://i.hizliresim.com/J8xoGE.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    https://i.hizliresim.com/r74Abx.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Triumph Bonneville Bobber ile hemen hemen aynı boyutlarda milimetrik fark vardır varsa da. Yani küçük bir motor değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=Yt7xrDfI_RA

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.
    Hocam hayırlı olsun öncelikle bu motor Hero x pulse ve nmax arasında kaldım 😅 biliyorum hepsi alakasız ama bu motoru İstanbul’da nereden aldın acaba sorması ayıp kaça mal oldu ?
    250cc v motor olması güzel titreşim durumu nasıl ABS arkada da var mı bir de ABS modülü nedir ve en can alıcı soru arkaya çanta işi nasıl olacak acaba valla bende düşünüyorum tek sorun yedek parça (ABS enjeksiyon ) ve ikinci eli benim için bir de lastik ölçüleri nedir acaba çok soru sordum ama kullanıcısı olmadığı için bulamadık kimseyi

  13. #173
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Selam, Hero x pulse 200’ü test ettim, uzun soluklu bir test değildi ama Güzel motordu beğendim fakat 150 km’de olan bir motor İçin vitesleri çok sert, debriyaj bi değişik çok yukardan kavrıyordu aslında sıfır motor debriyajı bıraktığın gibi kalkması lazım motorun. Bir de dijital ekrandaki vites göstergesi geç değişiyor mesela 3’ten 2’ye aldınız vitesi ama ekrana geç yansıyor. Yine de 24 bin liralık bir motor İçin gayet iyi gidiyor ve duruyor frenler harika. Düşük devirlerdeki Torku her yerde iyi dediler ama yok abi hızı kaybettin mi ve bir üst viteste kaldın mı gazı açıp gideyim dediğinde yemiyor hemen motor tak tak vuruyor ve düşük vites istiyor. Beni e
    Şaşırtan unsurlardan biri de işçilik seviyesinin muazzam iyi olmasıydı bu motorda.

    Gelelim nevada 250’ye; 721 km’de aldım 28.500tl lira ödedim sıfır alsaydım nakliye, MTV, plaka ruhsat, sigorta 32.000tl tutuyordu bir de nakliye işi içime sinmedi.

    Titreşim sıfıra yakın (bence yok) Ön-arka ABS var evet, enjeksiyon sistemi Delphi. ABS’nin markasını bilmiyorum. Torku Herodan daha yüksek yani tolere edebiliyor biraz daha düşük hızlarda hemen tak tuk vurmuyor. Yedek parça temini parçasına göre değişir. Kaporta, grenaj konusunu bilemem de motor aksamı, balatası, diski, cartı curtu rahatlıkla bulunuyor.

    Ve tabii ki arada tarz farkı var aslında her ikisinden de birer tane olsa hayır demem hero ile giremeyeceğin bir yol yok atla zıpla caddeye in araziye çık. Ama Nevada,nın tarzı şekli stock haliyle muazzam egzoz sesi şıkır şıkır geçen vitesleri cezbedici. Hava soğutmalı olduğu İçin eleştirenler var ama mesela ben 41 yaşındayım su soğutmalı harleyler çıktığında ortalığın nasıl karıştığını hatırlıyorum harleyciler su soğutmalı harley mi olur yahu diyorlardı keza bu tarz motorların büyük kısmı hava soğutmalı oluyor. Bunun avantaj ve dezavantajları da var tabii ki. Neyse uzun lafın kısası tarzınıza göre seçim yapın derim. Enduro/Cross/Adv tarzı sizin tarzınız ise xpulse, cruiser/touring seviyorsanız Nevada.

    Nevada’nın şu artıları var;
    Dörtlü flaşör
    USB çıkışı
    Arka Abs
    Led sinyaller
    Top speed biraz daha yüksek (135km)

    Xpulse’ın artıları ise;
    Metzeler lastikler
    Led ön farlar
    Kick-Starter
    Bluetooth navigasyon
    Green Arrow ve Red_Whiskers bunu beğendiler.

  14. #174
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/dTRrbP.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Dün itibariyle satın aldım ben de bir tane bu yakışıklı arkadaştan ;) İlk izlenimler buccaneer 250 ile yakaladıkları üretim kalitesini bir kaç tık daha yukarı taşımışlar. Keşke şu da olsaydı dediğim tek şey oldu çelik fren hortumları. Detaylı bilgi daha sonra yazarım. Ama bu fiyat seviyesinde es geçilmeyecek ve Kuba ile falan kesinlikle kıyas kabul etmeyecek bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    https://i.hizliresim.com/IryTiw.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

    https://i.hizliresim.com/J8xoGE.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    https://i.hizliresim.com/r74Abx.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Triumph Bonneville Bobber ile hemen hemen aynı boyutlarda milimetrik fark vardır varsa da. Yani küçük bir motor değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=Yt7xrDfI_RA

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.
    Hayırlı olsun, sağlıkla kullanın.
    atalayalper bunu beğendi.

  15. #175

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam, Hero x pulse 200’ü test ettim, uzun soluklu bir test değildi ama Güzel motordu beğendim fakat 150 km’de olan bir motor İçin vitesleri çok sert, debriyaj bi değişik çok yukardan kavrıyordu aslında sıfır motor debriyajı bıraktığın gibi kalkması lazım motorun. Bir de dijital ekrandaki vites göstergesi geç değişiyor mesela 3’ten 2’ye aldınız vitesi ama ekrana geç yansıyor. Yine de 24 bin liralık bir motor İçin gayet iyi gidiyor ve duruyor frenler harika. Düşük devirlerdeki Torku her yerde iyi dediler ama yok abi hızı kaybettin mi ve bir üst viteste kaldın mı gazı açıp gideyim dediğinde yemiyor hemen motor tak tak vuruyor ve düşük vites istiyor. Beni e
    Şaşırtan unsurlardan biri de işçilik seviyesinin muazzam iyi olmasıydı bu motorda.

    Gelelim nevada 250’ye; 721 km’de aldım 28.500tl lira ödedim sıfır alsaydım nakliye, MTV, plaka ruhsat, sigorta 32.000tl tutuyordu bir de nakliye işi içime sinmedi.

    Titreşim sıfıra yakın (bence yok) Ön-arka ABS var evet, enjeksiyon sistemi Delphi. ABS’nin markasını bilmiyorum. Torku Herodan daha yüksek yani tolere edebiliyor biraz daha düşük hızlarda hemen tak tuk vurmuyor. Yedek parça temini parçasına göre değişir. Kaporta, grenaj konusunu bilemem de motor aksamı, balatası, diski, cartı curtu rahatlıkla bulunuyor.

    Ve tabii ki arada tarz farkı var aslında her ikisinden de birer tane olsa hayır demem hero ile giremeyeceğin bir yol yok atla zıpla caddeye in araziye çık. Ama Nevada,nın tarzı şekli stock haliyle muazzam egzoz sesi şıkır şıkır geçen vitesleri cezbedici. Hava soğutmalı olduğu İçin eleştirenler var ama mesela ben 41 yaşındayım su soğutmalı harleyler çıktığında ortalığın nasıl karıştığını hatırlıyorum harleyciler su soğutmalı harley mi olur yahu diyorlardı keza bu tarz motorların büyük kısmı hava soğutmalı oluyor. Bunun avantaj ve dezavantajları da var tabii ki. Neyse uzun lafın kısası tarzınıza göre seçim yapın derim. Enduro/Cross/Adv tarzı sizin tarzınız ise xpulse, cruiser/touring seviyorsanız Nevada.

    Nevada’nın şu artıları var;
    Dörtlü flaşör
    USB çıkışı
    Arka Abs
    Led sinyaller
    Top speed biraz daha yüksek (135km)

    Xpulse’ın artıları ise;
    Metzeler lastikler
    Led ön farlar
    Kick-Starter
    Bluetooth navigasyon
    Sağolasın hocam
    Bende bajaj boxerda var Cafe racer yaptım motoru o zaten duracak benimle satmayı düşünmüyorum ilk motorum 😬
    Valla şu frenlerini çok methediliyorlar ama tork işi kafamı karıştırmadı değil benim motorda 2 ile bile kalkabilirsin hiçte öyle vurma vs yapmıyor, neyse İstanbul’da aktif kullanacağım motoru bajajı aktif kullanamıyorum (frenleri yüzünden) o bakımdan baktım bende ama şu 2.el işi çok kötü iki motorda da gündelik kullanacağım için özellikle arka amörtisörün yumuşak olması lazım Nevada çok hoşuma gitti ama 2.eli gerçekten düşündürüyor
    Tekrardan sana da hayırlı olsun merak ettiğim bunda da bir Sticker vs olacak mı şahsen Victory veya İndian yapılabilir gibi
    atalayalper bunu beğendi.

  16. #176
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Benim de galiba yaklaşık 20 yıl oldu teknolojiye ve ekstra donanıma hayır demeyiz. Bu zamana kadar ABS’ye ihtiyaç duymadım bundan sonra da gerek yok diyemeyiz bu da teknolojik bir nimet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

    Çok Teşekkür ederim 🙋🏻♂

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

    İndian Scout’a çok benziyor onun kopyası bu motor bu sefer sticker yapmam diye düşünüyorum ufak tefek dokunuşlar yapacağım tabii orjinalliğini çok bozmadan ama belli de olmaz )
    Green Arrow bunu beğendi.

  17. #177
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/dTRrbP.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Dün itibariyle satın aldım ben de bir tane bu yakışıklı arkadaştan ;) İlk izlenimler buccaneer 250 ile yakaladıkları üretim kalitesini bir kaç tık daha yukarı taşımışlar. Keşke şu da olsaydı dediğim tek şey oldu çelik fren hortumları. Detaylı bilgi daha sonra yazarım. Ama bu fiyat seviyesinde es geçilmeyecek ve Kuba ile falan kesinlikle kıyas kabul etmeyecek bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    https://i.hizliresim.com/IryTiw.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

    https://i.hizliresim.com/J8xoGE.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    https://i.hizliresim.com/r74Abx.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Triumph Bonneville Bobber ile hemen hemen aynı boyutlarda milimetrik fark vardır varsa da. Yani küçük bir motor değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=Yt7xrDfI_RA

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.

    sonunda kalitesi tartışılsa da düşük bütçe ile binilebilecek bir motor geldi bu tarzdan.

    Motor cidden yakışıklı, ilerde bende düşünüyorum.
    atalayalper bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  18. #178
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonunda kalitesi tartışılsa da düşük bütçe ile binilebilecek bir motor geldi bu tarzdan.

    Motor cidden yakışıklı, ilerde bende düşünüyorum.
    Bunu alırsan İzmir Beyfendisi diye youtube kanalı aç, kavga videoları atarsın. Çünkü çappır bunu gerektirir.

  19. #179
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Bu motoru canlı kanlı gördüm. Gerçekten güzel. Sesi de cezbedici. Fiyat konusunda ise bana alınabilir geliyor.
    atalayalper bunu beğendi.

  20. #180

    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/dTRrbP.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Dün itibariyle satın aldım ben de bir tane bu yakışıklı arkadaştan ;) İlk izlenimler buccaneer 250 ile yakaladıkları üretim kalitesini bir kaç tık daha yukarı taşımışlar. Keşke şu da olsaydı dediğim tek şey oldu çelik fren hortumları. Detaylı bilgi daha sonra yazarım. Ama bu fiyat seviyesinde es geçilmeyecek ve Kuba ile falan kesinlikle kıyas kabul etmeyecek bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    https://i.hizliresim.com/IryTiw.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

    https://i.hizliresim.com/J8xoGE.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    https://i.hizliresim.com/r74Abx.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    Triumph Bonneville Bobber ile hemen hemen aynı boyutlarda milimetrik fark vardır varsa da. Yani küçük bir motor değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=Yt7xrDfI_RA

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

    Mat siyah dominar 250 de güzel bir seçenek ama maalesef o motoru kafa tasarımı, ağırlığı, vites göstergesinin olmayışı ve dominar 400'de yaşanan kronik sorunların muhtemel olarak 250'de de yaşanabileceğinden ötürü elemiştim.
    hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
    atalayalper bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)