Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2521
    V@R@D£R0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda Nx4 Falcon
    Alıntı buberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satılmaması gereken bir motormuş sattığına üzüldüm. Tekrar bu motordan almak istersen bu temizlikte bir motor bulmam imkansız. Umarım hayal kırıklığı yaşamazsın.
    Bugün uzun bir aradan sonra ilk defa motoruma bindim ve en sevdiği oyuncağıyla oynayan bir çocuk gibi mutluydum, bir kere daha aşık oldum. Motosikletin keyfi hiç bir şeyde yok. Ne marka ne tarz olursa olsun kapının önünde her zaman bir motorum olmalı (japon olursa daha iyi olur tabi)
    üzüntümü paylaştığınız ve İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    satılmaması gerekirdi ama insan bazen mecbur kalıyor işte.


    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeşil twister gerçekten temizmis. Satildigina üzüldüm. Benim de 2004'te anes motorta görüp ve aşık olduğum motorun aynısı rengi bile aynı.
    üzüntümü paylaştığınız için teşekkür ederim.



    Alıntı 53_ekrem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor guzelmış gerçekten bu arada motor yeşıl degıl herhalde mavi olması lazım :D
    mavi degil yeşil ama çok değişik bi boya yanarlı dönerli gölge ve karnlık ta hafif koyu turkuaz gibi duruyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2522
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    2013 tüm arkadaşlara huzur ve sağlık akabinde mutluluk getirsin inşaallah. Egzantrik zincirleriniz sikirdamasin, baskı balataniz siyirmasin.
    Tsubasa ve NRG900 bunu beğendiler.

  3. #2523
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoyla değişmiyor ama değiştirmekten ziyade farklı bir çözüm yolu bulmak lazım kırıl ve eksiklik yoksa tabi..
    Kırık, eksik yok ama farklı çözüm ne olabilir? Bu motorun mevcut renk çeşitlerine göre hazır mı üretilmiş bunlar yoksa boya sürecinde depoyla birlikte boyanıp birebir aynı renk mi sağlanmış? Bana ilk seçenek gibi geliyor zira çiziklerin altında yine kırmızı renk görüyorum. Fakat plastiği deponun rengi ile bu kadar uyumlu tonda üretebilmiş olmaları şaşırtıcı. otomobil endüstrisinde bu tip tampon vb parçalar gövde rengiyle birebir aynı olması için gövdeyle birlikte boyanıyor. sonuç olarak bu iki "kulağı" nasıl yenileyebilirim?
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  4. #2524
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..

  5. #2525

    Üyelik
    02 Ocak 2013
    Şehir
    Caddebostan
    Motosikleti
    CBF250 2006 ==> CB150 2009
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6941634/detay/

    CBF250 2006 model satılık veya takaslıktır öncelik düşük hacimli ile takas pazarlık payı vardır düşündüklerim cbf 150

    takas teklif edenlerde oldu daha çok cbf 150 lerden

  6. #2526
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..
    Evet biraz titizim, servise fiyat sorayım bakalım Tşk.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  7. #2527
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Dün konşuk motora uğradım (Maltepe) İhtiyacım olmamasına rağmen sordum

    1- Zincir dişli takımı set olarak satılıyor ve KDV dahil 363 TL
    2- Sıkı durun Hava filitresi 48 TL
    3- Yağ filitresi 18 TL

    Yuh Dedim çıktım

    Sirkeciye devam
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  8. #2528
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
    ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
    sorunsuz biner miyim?

  9. #2529
    V@R@D£R0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda Nx4 Falcon
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
    ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
    sorunsuz biner miyim?
    18000km bilgisi yetmez bu 18 000 km yi kim yapmış kaç kişi yapmış motosiklet nasıl kullanılmış hormu? titizmi?
    temizse sorunsuz binmek şöyle dursun sende temiz kullanırsan torununa bırakırsın
    ama afedersin eşşek gibi kullanmışlarsa vay haline o motorun
    htmetin ve NRG900 bunu beğendiler.

  10. #2530
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Selam arkadaşlar,

    Nasılsınız? Herkes bir sessizleşti yine

    Dün HGS kartım ile 1. köprüden geçmeyi denedim. Motorumda rüzgarlık olmadığı için etiketi yapıştıracak yer bulamadım, açmadan montumun cebine koydum. Internette radyo sinyali ile çalıştığından ceket cebinde rahatlıkla okuyor diyorlardı. Doğru değilmiş Motosikletler için kart çıkacak diyorlardı ama henüz çıkmadığı için ben etiket almak zorunda kaldım. Şimdi bu etiketi sizce rüzgarlıksız cbf250'mizde nereye yapıştırmak lazım. İnternette birileri topcase'in kapak içine önermişler ama okumaz gibi geldi bana. Acaba diyorum sağ aynanın dış kısmına şeffaf bir cep yapsam; bu cebin içine de ince bir pleksi üzerine yapıştıracağım etiketi gerektiğinde koysam nasıl olur? şeffaf cebi de şöyle düşündüm; aynayı kenarlarındaki lastiklerinden çıkarıp, şeffaf cebi takıp aynayı üzerine takıp lastiklerini geçirince tadından yenmez sanki? Farklı önerileriniz olursa beklerim.

    Bu arada bugün esengül motor ali ustaya depo kenarı grenaj (kulak) fiyatını sordum. 200 TL dedi. Çifti mi dedim. Yok teki dedi güldü Adam ciddi beyler, trafikte akıllı olalım bu kulakların şakası yok Yabancı sitelere de baktım ama bu parça sitelerde satılmıyor gibi. Kırmızısının satıldığını bir gören duyan olursa paylaşırsa çok sevinirim.

    Tekeriniz düz bassın.

    .
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  11. #2531
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Benim ön lastik inmiş.. Geçen tam gezmeye çıkacaktım hava iyiyken macera başlamadan bitti.. Hala pompa alamadım

    ön lastik patlak stayla..




    Valla Gökhan; bendeki gibi ön cam olsa, HGS'yi oraya yapıştır diyecem ama ortalık vampir kaynıyor ne olacağı belli olmaz yapıştımıda çıkmıyor meled.. Ben sol cebimden ogs çıkartıyordum tek el ile poz veriyordum geçerken gayet güzel oluyordu.. ama hergün köprü kullanan arkadaş için bir çözüm bulmak şart.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  12. #2532
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun? "Backstreet boys" gördüm seni
    Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
    Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  13. #2533
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun? "Backstreet boys" gördüm seni
    Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
    Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.
    Caddelerin aklını alırım
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  14. #2534
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

    Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  15. #2535
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

    Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
    Ybr 250 de arkaya 36 öne 33 basılıyor 40 aslında çok anormal bi değer değil..
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  16. #2536
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

    Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum

    Hasan, 117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o jantında problem yok değil mi?

    Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.

    .
    htmetin bunu beğendi.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  17. #2537
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasan, 117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o jantında problem yok değil mi?

    Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.

    .
    Jantta kesinlikle sıkıntı yok. Bugün baktım havası yerli yerinde ama çıktım biraz gezdim, dediğin gibi çok hava olduğu için geziyor ön teker, Buda hiç iyi bir şey değil. Üzerindeki lastik prelli mt-75 100-80-17.. Bu ebatta pek bulunmuyor. Acaba başka ebat ne olabilir? 110-80-17 veya 120-70-17?
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  18. #2538
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli

    Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  19. #2539
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı buberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli

    Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim
    Sağol teşekkür ederim.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #2540
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Hasan, evet, Michelin'de orjinal ebat olmadığı için ön bir tık büyük oluyor; ön 110.80.17, arka 130.70.17 Pilot Ativ taktırdım. Gayet memnunum. Pirelli MT75 orijinal ebatlı kendi lastiği. Dönem dönem piyasada kalmıyor, bekletiyorlar. Garip bi durum.
    htmetin bunu beğendi.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler