Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #781
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf250nin zincirinin cabuk değişmesi gerektiği doğru ama;;;;

    GT gibi piston sorunu yok

    paslanma sorunu yok

    elektronik hataları yok

    sarf malzemeler cbf cok daha kaliteli

    gtnin üstün yanları görüntüsü ve gücü
    Doğru söze nednir bravo....
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #782
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    Dün 2004 model twister a gidip baktık,ben ilk defa 250cc bi motosiklet kullandım.Honda titandan sonra gerçekten tatmin edici,motosikleti beğendik temiz 25.000 de.Benim ilk dikkatimi çeken vitesler biraz kemikliydi ve 1 den 2 atarken çok çabuk boşa geçiodu vites,sizce bu normal mi,onun dışında dikkat etmem gereken ne gibi hususlar var?bu arada fiyatı 4000 ytl...

  3. #783
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    benim cbf 21000 km de böyle bişi görmedim duymadım diğer marka motorlarda olur ama vites şanzuman ve motor aksamı honda gibi motorlarda kesilikle hata olmaz yani vitesler süper olmalı
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin

  4. #784

    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda twister-ocakta pegasso
    sevgili arkadaşlar
    kafayı yemek üzereyim, motor debriyaja bastığında tam olarak ayırmıyordu kavramayı. motor yürürken çok rahat geçen vitesler motor durduğunda (çalışır vaziyette) boşa çok zor geçiyor. biz de debriyaj baskı balata vs diye düşündük açtık ama onlar gayet sağlam çıktı.... peki neden yapar fikri olan var mı?

    teşekkür ederim şimdiden.....

  5. #785
    hayatımHepyek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    ist-blk
    Motosikleti
    GT250 - CBF250 - yok
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf250nin zincirinin cabuk değişmesi gerektiği doğru ama;;;;

    GT gibi piston sorunu yok

    paslanma sorunu yok

    elektronik hataları yok

    sarf malzemeler cbf cok daha kaliteli

    gtnin üstün yanları görüntüsü ve gücü
    Ben 4000 km GT bindim. Uzun yolda kısa yolda zaman geldi canına okudum banamısın demedi. Bu söylediklerinin hiçbiri ile karşılaşmadım. Ama CBF i aldım ilk haftasında öğrendim ki garantiden çoko motorun debriyaj tası değişmiş. Sadece google da bi aratırsanız forumlarda bu sorunla ilgili yazılanları bulabilirsiniz.

    Bende gördüm GTler krank kırmış, piston çakmış. Ama CBF inde kronik rahatsızlıkları var. Mesela bir egzantirik zincir sesi ve de yumurtaların şıkırtısı illa ki insanı rahatsız ediyor.

    Sarf malzemeleri CBF ten daha kaliteli değil. Buna kesinlikle katılmıyorum. CBF in sadece uçuk malzeme fiyatları var. Bir debriyaj tasına 460 TL fiyat çektiler. Ayıp yaaa...
    [B]Motosiklet araç değil amaçtır...[/B]

  6. #786

    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda twister-ocakta pegasso
    24 saati aşkındır kimsenin bişi yazmamış olması ne acı........

  7. #787
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Alıntı keyfkeka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili arkadaşlar
    kafayı yemek üzereyim, motor debriyaja bastığında tam olarak ayırmıyordu kavramayı. motor yürürken çok rahat geçen vitesler motor durduğunda (çalışır vaziyette) boşa çok zor geçiyor. biz de debriyaj baskı balata vs diye düşündük açtık ama onlar gayet sağlam çıktı.... peki neden yapar fikri olan var mı?

    teşekkür ederim şimdiden.....
    baskı balatanın sağlam olduğuna eminmisiniz??? eğer sorun bundan değilse debriyaj ayarı kaçmış olablr ufak bi ayarla düzelebilr ayrıca vites dişlilerinede bakmak lazım,ön dişlinin orayı söküp temzlelerseniz bi nebzede faydası olabilr çünki zamanla vites kolunun olduğu ön dişli bölgesi yağla kaplanıyor,birde şunu sölemeliyimki;viteslern motor durduğu yerde hareket helindekine oranla dha sert olması normaldir ama bu cok zorluyorsa bi prblem var demektir

    Alıntı hayatımHepyek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 4000 km GT bindim. Uzun yolda kısa yolda zaman geldi canına okudum banamısın demedi. Bu söylediklerinin hiçbiri ile karşılaşmadım. Ama CBF i aldım ilk haftasında öğrendim ki garantiden çoko motorun debriyaj tası değişmiş. Sadece google da bi aratırsanız forumlarda bu sorunla ilgili yazılanları bulabilirsiniz.

    Bende gördüm GTler krank kırmış, piston çakmış. Ama CBF inde kronik rahatsızlıkları var. Mesela bir egzantirik zincir sesi ve de yumurtaların şıkırtısı illa ki insanı rahatsız ediyor.

    Sarf malzemeleri CBF ten daha kaliteli değil. Buna kesinlikle katılmıyorum. CBF in sadece uçuk malzeme fiyatları var. Bir debriyaj tasına 460 TL fiyat çektiler. Ayıp yaaa...
    cbf250 nin parca fiyatlarının sacma sapn olduğuna katılıyorum,zaten satmamdaki nedenlerden biride bu :D

    cbf de zincir şıkırtısı var bu doğru;zincir takımı erken değişmesi gerektiğide doğru ama duyulan ve görülenlere göre hyosungun cıkarabileceği prpblemler cok daha ciddi ve büyük

  8. #788

    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda twister-ocakta pegasso
    [QUOTE=L.SAHİN;1167816]baskı balatanın sağlam olduğuna eminmisiniz??? eğer sorun bundan değilse debriyaj ayarı kaçmış olablr ufak bi ayarla düzelebilr ayrıca vites dişlilerinede bakmak lazım,ön dişlinin orayı söküp temzlelerseniz bi nebzede faydası olabilr çünki zamanla vites kolunun olduğu ön dişli bölgesi yağla kaplanıyor,birde şunu sölemeliyimki;viteslern motor durduğu yerde hareket helindekine oranla dha sert olması normaldir ama bu cok zorluyorsa bi prblem var demektir


    debriyaj ayarlamaktan anamız ağladı ama ne yaparsak yapalım olmadı, şimdi en son egzantrik zincie gergisi ve gergi çubuğundan şüpheleniyoruz, eğer çok pahalı değilse onları değiştirecez...ve en son çare de şanzımanı açıp kontrol etmek olacak... işin garibi motor hareket ahlindeyken hiçbir sorun olmaması.. ama önerdiğin dişli temizliğini falan hemen bu akşam yaptıracam... teşekkür ederim

  9. #789

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Herkese selam arkadaşlar. Viteslerde geçiş durumuyla ilgili daha önce de şikayetler duydum. Aynı sorundan ben de yakınıyorum.
    Artık bunun kronik bir durum olduğunu düşünmeye başladım.
    Motoru satmaz da 20.000 km bakımlarını yaptırmak nasip olursa, debriyajı komple gözden geçirtecem.
    Ona göre yine sizlerle paylaşacağım görüşlerim olur.

    Herkese İzmir'den selam. Eskişehir'den İzmir'e 500 km'yi aşan bir yolculuk yaptım.
    Yollarda fazlaca oyalanmış olsam da yinede 300. km'den sonra popo ağrımaya başladı.
    500 km yi geçtiğim zaman artık yol bitse de kurtulsam gibi görüşlerim vardı...

    Uzun yolda konfor iyi, yol tutuşu her zamanki gibi başarılı, motor kesinlikle yorucu değil. Ama tek şikayet ettiğim konu sele oldu...
    Popoyu çok ağrıtıyo. Hatta bazen hissetmediğim zamanlar oldu

  10. #790
    bulosele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Popoyu çok ağrıtıyo. Hatta bazen hissetmediğim zamanlar oldu
    Kesinlikle katılıyorum, tecrubeyle sabittir...

  11. #791
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    Yarın 2005 16.800 de cbf 250yi alıyorum noter ve ruhsat işlemleri ne tutar acaba?

  12. #792

    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda twister-ocakta pegasso
    Alıntı Slymn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın 2005 16.800 de cbf 250yi alıyorum noter ve ruhsat işlemleri ne tutar acaba?
    245 noter, 150 de tafik muayene vs.

    kazasız sürüşler.

  13. #793

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    FULL + FULL









    EXTRALAR

    * Micelin Ön-Arka Lastik (200 €)

    * GİVİ A750 Fardan Bağlantılı Givi Universal Cam (144 €)

    * GİVİ V46 - 46 Litre - MONOKEY Metalik (279 €)

    * GİVİ E21 Yan Çanta - 21 Litre - MONOKEY Metalik (184 €)

    * GİVİ Wingrack Üçlü Çanta Sabitleyicisi (200 €)

    * GİVİ Koruma Demiri (75 €)

    * Orta Sehpa (100 €)

    * Tank-Pad (20 €)

    Toplamda 1058 Euroluk Aksesuar


    Özene bezene topladığım motorumu BİNİCİ'ye satıyorum

    Satma sebebim ise motoru büyütmek içindir.

    Motor uzun yolda rodaj yapılmıştır.

    Ben yapılması gereken tüm masrafları yaptım.

    Size sadece binmek kaldı.

    İkinci el bir motor alırken , garantili bir motor almak çok önemlidir.

    Bunu siz yapmaya kalksanız hem daha çok paranız gidecek.

    Giden zaman ,kovalamaca ve işçilik paralarıda cabası

    Ve dört-dörtlük rodaj'da cabası
    http://www.sahibinden.com/aaa_fullWQ...XQQdisplayitem

  14. #794
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    üsteki motor benim yakın bir arkadaşımındır.
    ilgilenen olursa motosiklet maltepe de ve gösterilebilir.

    arkadaşlar bu cbf 250 twister, normal cbf 250 den üst model mi oluyor, yani cbf 250 22 beygir,
    cbx 250 24 beygir mi?
    98 Beygir.....

  15. #795
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    nekadar aksesuarda olsa o fiyata mümkün değil satılmazz

  16. #796
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nekadar aksesuarda olsa o fiyata mümkün değil satılmazz


    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üsteki motor benim yakın bir arkadaşımındır.
    ilgilenen olursa motosiklet maltepe de ve gösterilebilir.

    arkadaşlar bu cbf 250 twister, normal cbf 250 den üst model mi oluyor, yani cbf 250 22 beygir,
    cbx 250 24 beygir mi?
    benim bildigim kadariyla 2004 yilina kadar üretilenler twister diye geçiyor(cbx) 24 bg ...2005 ve sonrasi için cbf 250 olarak üretimine devam edildi 22 bg olarak

    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üsteki motor benim yakın bir arkadaşımındır.
    ilgilenen olursa motosiklet maltepe de ve gösterilebilir.

    arkadaşlar bu cbf 250 twister, normal cbf 250 den üst model mi oluyor, yani cbf 250 22 beygir,
    cbx 250 24 beygir mi?
    benim bildigim kadariyla 2004 yilina kadar üretilenler twister diye geçiyor(cbx) 24 bg ...2005 ve sonrasi için cbf 250 olarak üretimine devam edildi 22 bg olarak
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  17. #797
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    dün arkadaşa baktık cbf 250 ama ruhsatta cbf 250 twister yazıyor 2005 model 6800 km de ve 4800 ytl bayandan
    98 Beygir.....

  18. #798
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    250cc motora o kadar çanta bence fazla.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  19. #799

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Cbf'yi büyültürsem bir üst modelini alacagım (Cbf250) yanlız bazıları yakıtının 5 lt olduğunu söylüyor..acaba doğrumu ? Cbf250'nin tam olarak yakıtı nedir ?

    Saygılar..



    Birde su soğutmalı değil galiba uzun yolculuklarda sorun oluyormu ?

  20. #800
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc motora o kadar çanta bence fazla.
    bence 250 cc ye çok değil,şahsen 150 cc de ben kullandım.
    98 Beygir.....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler