Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Honda XL 650 V Transalp (enduro)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    İzmir'li arkadaşlara sormak lazım, dur ben sorayim tanıdıklarıma
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Bandit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ----Kuyruktaki canta takma aparati esniyor sert bi metalden degil sanırım nedennini anlamadim.
    Erhan Abi, kontrol etmeni tavsiye ederim, çünkü benimkinde herhangi bir esneme yoktu

    Alıntı Bandit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ----Bakımı cok cok zor . Motorun 4 bujisi var nedense ve bu bujilerin 2 sini degistirmek icin hava filitresinin kazanına kadar herseyini sokuyorsunuz(banditi arıyorum bu hususta eheheh)
    bujileri sökmek için buji anahtarının olması yeterli. zaten hava filtresine ulaşmak için koltuğu kaldırıp, deponun tek vidasını söküp depoyu çıkarmak yeterli ki bujileri değiştirmek için hiçbirşey sökmedim ben
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  3. #163
    enginkadan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    ADANA/SEYHAN
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR Kırmızı
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değer mi,,değer....
    değmez.transalp eskide kaldı.şimdi ondan bin kat daha iyi makinalar var.

  4. #164
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    İlla değmez diyorsan, yeni çıkacak olanları beklersin... Değip değmeyeceği konusunda tartışamam...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #165
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    eniştesi dishy den önce aldı ya şimdi ne yapıp edip alması lazım..inşallah en kısa zamanda alır

  6. #166
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Daha çok var, minimum 2 veya 2 buçuk yıl
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  7. #167
    NakturK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Merhaba,
    ne zaman motor almayı düşünsem kilom derdim oluyor
    Transalp benim gövdeye yeter mi ?

    120 Kg, 1.87 boy.

    tşk.

  8. #168
    caya104 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    05 Honda Today-99 Honda Transalp vardı
    1,82 boy,90 kg dayım benim için gayet iyi.Senin için de sorun olmaz ancak tecrüben ve paran varsa varedora veya capanord alırsan daha konforlu olur
    " Hayat üçbuçukla dört arasındadır.

    Ya üçbuçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın..."

  9. #169
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    tek derdim çok yakması , o da olsun artık boyu boyuma huyu huyuma uygun işte daha ne bazen daha çabuk hızlanmasını istediğim oluyor ama o işlerde race ci arkadaşlar iyi ,ben tepeleri eziyorum yol dan çıkmak daha zevkli
    şaka bi yana arazi kullanımında tecrübeniz yoksa kendinizi zorlamayın 200+ kilo avantaj olmuyor
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  10. #170

    Üyelik
    18 Kasım 2007
    Alıntı NakturK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    ne zaman motor almayı düşünsem kilom derdim oluyor
    Transalp benim gövdeye yeter mi ?

    120 Kg, 1.87 boy.

    tşk.
    Alıntı caya104 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,82 boy,90 kg dayım benim için gayet iyi.Senin için de sorun olmaz ancak tecrüben ve paran varsa varedora veya capanord alırsan daha konforlu olur
    oh be
    ben baya fitmişim

  11. #171
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    Alıntı euphrates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oh be
    ben baya fitmişim
    1.87m boy 80 kg
    evlendim ama göbeklenmedim
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  12. #172
    balayyusuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    Kocamustafapaşa-istanbul
    Motosikleti
    HD Superlow 883 xl ve Kymco xciting 250 ri
    600/650 cc de Transalpten iyi enduro tanımam gerisi yalan ben seviyorum motorumu biraz boy sorunu olanlar için sıkıntı oluşturabilir o kadar onun dışında herşeyiyle üstün makina.Enduro düşünen ve parası olanlara söylüyorum fazla düşünmeyin gidin ve alın.
    AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.

  13. #173

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    muğla
    600 ile 650 arasında güç hızlanma vs epey bir fark varmı ?

  14. #174
    balayyusuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    Kocamustafapaşa-istanbul
    Motosikleti
    HD Superlow 883 xl ve Kymco xciting 250 ri
    3 beygirlik fark var oda ne kadar farkederse artık önemli bir fark yok sadece fren sistemi 650'lerde daha iyi.
    AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.

  15. #175
    biker_boyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    XR 600 R
    Neler bekliyorduk ne çıktı. Off-road'a daha uygun, Africa Twin'in boşluğunu dolduracak bir toprak canavarı beklerken karşımıza bunu koydu Honda. Eski Transalp'in şasisini aynen kullanmışlar galiba. Ağırlığı'da yine 200 kg'ın üzerinde gibi duruyor. Fark ne makyaj ve eksot emisyon normlarına uymak icin mecburen enjeksiyonluya çevirdikleri motor...

    Japonlar otomobil tasarımlarında de yaptıkları gibi bazen kendileri gibi çekik gözlü görünümlü far uygulamalarından birden vazgeçip yuvarlak tasarımlara girebiliyorlar,
    eski kasa da ön teker 21", bunda 19" asfalt motoru olmuş yani... ayrıca dedikodulara göre 60 hp güç 60 nm tork ve 219 kg imiş.

    jantları telli olmasa dl650'ye benzetmeye çalışmışlar diyeceğim Adventure bişeyler bekliyordum şahsen ama becerememiş Honda veya artık satılan tarz şekildeki tip...








    Bunada şükür
    üssü var,üstü yok

  16. #176
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Biz bu tartışmaları çok zaman evvel yapmıştık.. Becerememiş demek yanlış bi tabir olur, fakat çizgisinin dışına taşmış diyebiliriz... Becermişler hem de süper olmuş,sadece şunu söyleyebilirim, benim transalpim evet üzgünüm ama o değil...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  17. #177
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Ben bu motoru cok beğendim

    Ayrıca enjeksiyonlu olması ve otoban yeteneklerinin artırılmış olması da touring taleplerinin günden güne artıyor oluşu ile alakalı bir durum.

    Burdan şunu anlamak da mümküm enduro bir model geliyor ( gelmeli )

  18. #178
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    transalp ilk gününden beri dakar gibi kırıcı parkurların değil dual purpose ( hem asfalt hem hafif -dakar gibi kırıcı olmayan arazi/yol da) kullanılacak bir makinadır zamanla asfalt kullanım oranının artması da TA nın asfalta daha yatkın daha az yoldan cıkılacak bir motosiklet şekline dönmesine sebeptir bunun için honda şöyle dizayn etmiş ,şunu düşünmüş demenin anlamı yok 20 sene önce modelin ilk i piyasaya çıktığında daha yüksek bir yapıya sahipti daha büyük engellerin arasında seğirtmeye uygundu ama asfaltta hızlandığınızda yeni modeller biraz daha alçak yapısıyla daha emniyetli daha stabil . eh 20 yıl boyunca dünyadaki asfalt yol oranındaki artış da düşünülürse yeni modellerin daha yoğun asfalt kullanımına uygun modeller olmaları kaçınılmaz artı gelişen teknoloji ve standartlar bazı uygulamaları gereklı kılmakta (emisyon normları vb)
    buda karbüratörlü motoru terk etmek anlamına geliyor.Neyse konu uzaaar gider. bu model kötü mü olmuş ? bence hayır yakışıklı olmuş bile denebilir ama lastikleri bmw yada cappanord gibi tel jant ve tubeless olabilirdi en azından bu kadar yenilik yapıldıysa bu da eklenmeliydi
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  19. #179
    balayyusuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    Kocamustafapaşa-istanbul
    Motosikleti
    HD Superlow 883 xl ve Kymco xciting 250 ri
    Evet bu konuda bir transalp kullanıcısı olarak tamamen Cobalt'a katılıyorum eklenebilecek ve söylenebilecek bir şey yok amaç zaten her yıl tamamen yeni bir kasa yeni bir özellik katmak değil en mükemmelini üretmektir eğer çok güvenilir ve üstün bir yapı sağladıysanız ona yıllarca devam etmek yanlış değil bence ayrıca yeni model bence mükemmel görünüyor lastikler tel jantlı ama tubeless olabilirdi(belkide öyledir) ama bu gün motorumu değiştirsem yine hiç tereddüt etmeden taransalp alırım.Bundan daha büyük hacimli ve ağır bir enduro eziyetten başka bir yarar sağlamaz zaman zaman bunu bile zaptetmek problem olabiliyor çünkü saygılar
    AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.

  20. #180
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    geçenlerde yaşadığım sorundan bahsedeyim transalp te gözü olan niyetlenen arkadaşların da bilgisi olsun
    uzun süre kullanmadığım TA mı üzerindeki kirlerden kurtarmak için arkadaşlarımın sürekli gittiği yıkamacı ya götürdüm yıkandık paklandık otoparka geldik ertesi sabah calışırken bayaa bi nazlandı çalıştı ama bi gariplik var neyse doğru honda servis in yolunu tuttuk. inceledi baktı etti "abi beyin sizlere ömür" dediler
    nasıl yani dedim (motorumun eski sahibi de bu servise getiriyormuş motoru tanıyorlar yani ) daha önceden cdi ünitesine müdahale olmuş yabii yıanınca da suyu almış zavallım .. nasıl etcezde beyin bulucaz derdinde interneti falan talan ederken bir sürü bilgiye ulaştım neler gibi derseniz
    eski modellerde zamanla selenin bu parçaya baskı uyguladığını ve soket dibinden kırılma olduğunu o yüzden çoğu eski model TA nın beyninde(cdi) müdahale olduğunu
    serviste bu parçanın tanesinin 598 ytl olduğunu (2 tane var )
    internet üzerinde yaklaşık 250ytl + ulaştırma bedeli ile alınabileceğini
    servislerin vermeye yanaşmadığı parça kodlarının internet üzerinden çok rahat bulunabileceği ( özellikle hondanın )
    bu ve benzeri bilgileri bu topikte paylaşacağım gelelim hikayenin kalanına başka bir sitede sorunuma çare buldum bir şekilde bir arkadaş ın elinde eski TA sından kalan beyni satınalarak "red sonja" mı hayata döndürdüm
    TA ile ilgili bilinen sorunları bu sayfalardan öğrenebilirsiniz
    http://www.ta-deti.de/ta/
    cdi sorununu kalıcı olarak çözmek için bu parçaları daha aşağıda konumlandırmal gerekli bunun da aparatı satılıyor 9 $ +kdv gibi bir fiyatla alabilirsiniz tabii bulabilirseniz "cdi relocation kit" olarak aramak gerek ben rastlamadım bulan olursa burada paylaşsın lüfen
    edit
    tr de 40 eur olan ön amortisör keçesini ebay den 11 $ ye almaimkanı var ve mektup gibi zarf ta geliyor
    Honda XL600 V Transalp Fork Seals diye ebay de aratın
    Kerem Akın bunu beğendi.
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler