Bajaj Pulsar NS160 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Temmuz 2018, 12:22
#81
reo adlı üyeden alıntı
Sonraki almış olduğum 8 litre yakıt 286 km gitti. Normal kullanımda 2,8 lt yakıyor motor. Ama 2000km sonrasında biraz daha rahatladı artık 100kmh hıza seri şekilde ulaşıyor. Kullanımı gerçekten eğlenceli ve rahat.
Ns160 Enjeksiyonlu 4valfli çift bujili bir motor,8 litre ile 286km az gibi,
Bendeki Tvs180 karburatorlu 2 valfli,çift ateşlemeli(IDI) bir motor
Defalarca denedim 8 litre ile 350km yaptim.
şöyle,50tl lik aliyorum(8litre) trip metreyi sifirlayip motor stop edene kadar kullaniyorum daha sonra muslugu rezerve alip petrole kadar gidiyorum.menzil hiç şaşmaz.
Reklamlar
-
29 Temmuz 2018, 12:10
#82
Sizinki iyi gidiyormuş. Ben rodajda ancak 2,33lt değerini yakalamıştım. Akıcı kullanım ve 90kmh hızı geçmeden 2,5lt/100 civarında gidiyor. Motorunuz hafifse bu da avantaj olur, bizimki 148kg ve topcase kullanıyorum.
-
29 Temmuz 2018, 13:21
#83
reo adlı üyeden alıntı
Sizinki iyi gidiyormuş. Ben rodajda ancak 2,33lt değerini yakalamıştım. Akıcı kullanım ve 90kmh hızı geçmeden 2,5lt/100 civarında gidiyor. Motorunuz hafifse bu da avantaj olur, bizimki 148kg ve topcase kullanıyorum.
Motorum 140kg.(ıslak ağirlik)
Ben 90kg,ne sakin ne devirli yerine gore,yeri gelir gaz koluna acimam trafik ve yol durumuna gore ayarlarim.
177cc hacminde bir motor avantaji ise
6.500 devirde 16Nm tork uretiyor
bu devir bandinda ise 85-88 arasi hizlarda stabil gidiyor.
-
10 Ağustos 2018, 14:30
#84
KILINC adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar 2017 Pulsar NS160'ımı 2 hafta önce almıştım. Geçen hafta 600 km'de ilk bakıma götürdüm. Kayalar Motor'da 100 TL'ye hallettik.
Motora yeni başlamış biri olarak küçük hataları tolere eden bir alet. ABS'nin etkisini bugün kazasız bir şekilde yaşadım. Bir başlangıç motorunda ABS olmasının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu sebeple NS160 almıştım. Her gün TEM'den Kurtköy-Üsküdar arası gidip geliyorum ve 110 km hıza rahatlıkla çıkıyor ve bu da yeterli oluyor. 120 km için 9-10bin devire çıkmak gerekiyor. Zaten aletin maksimum hızı rüzgarı arkanıza alırsanız 124 civarı. Öte yandan motor gayet ekonomik. Rodajdayken 10 lt ile 360 km yaptım.
Motora dair henüz hiçbir sıkıntı yaşamadım. 10500 TL'ye Kartal Yeşilyurt Motor'dan almıştım ve paranın hakkını kesinlikle veren bir motor. Yeni başlayanlar için riski, maliyeti, servisi, yakıt tüketimi düşük bir motor. Hele ki benim gibi otobandan gidenler değil de şehir içinde dolaşanlar için çok daha iyi bir seçenek olarak gözüküyor.
Bu arada lastikleri alırken değiştirmiştim. Üzerinde 110(ön) ve 130(arka) Michelin Pilot Street var. (Maliyeti: 850 TL)
Tecrübelerimi de zaman zaman paylaşacağım. Sorusu olan sorabilir arkadaşlar.
Öncelikle hayırlı olsun Kılınç. Ön lastik 100 arka lastik 130 yazmışsın bu değerler doğru mu? Orjinal lastik boyutlarına göre düzgün lastik bulamıyorum . Lastikler çamurluğa çok yakın oluyor mu? Özellikle de arka lastiğin standardı 110 sen 130 kullanırken çamurluğu takabiliyor musun. Orjinal jantlarına bu ölçüler iyi uyum sağlıyor mu? 2. el pulsar ns 160 almayı planlıyorum yol tutuşu benim için çok önemli olduğundan lastiklerini de araştırmaya başladım. Yardımcı olabilir misin?
-
Selam arkadaşlar.
Arada bir girip bakıyorum ama uzun süredir foruma yazı yazan yok. Ns160 sahipleri neredeler? Hiç olmazsa sorulan sorulara cevap verebilseydik iyi olurdu.
-
Selamün aleyküm arkadaşlar.Biraz para biriktirdim 2.el 2017 model abs li 8000 km de 160 ns almayı düşünüyorum. boyum 170 acaba boyum bu motosikleti sürmeye uygun mu. Tecrübeli arkadaşlar cevap verirse sevinirim.
-
Yusuf bey kardeşim motor size büyük veya küçük gelmez, hiç sorun yaşamazsınız merak etmeyin. Ayrıca ağırlığı da çok değil. Ben 167 cm boy ile rahat kullanıyorum.
-
Bilgi isteyen insanlar olmuş onun için yazayım. Arkadaşlar ben 4500 km de bajaj pulsar 160ns sahibiyim.
Motosiklet hakkındaki görüşlerim ve problemlerini yazayım; motosiklet özellikle soğukken çok verimsiz. Ayrıca soğukken debriyaja basınca stop ediyor, 5000-7000 arasında gaz yemiyor. Bu durumlar hem sürüş konforunu bozuyor hem de can güvenliğini tehlikeye atıyor. Bunun nedenini güzel rodaj yapmamış olmandır diyebilirsiniz ama o kadar dikkat ettim ki tahmin edemezseniz. Tek yapmadığım motosikletin ısınmasını çok beklemiyorum. Belki de nedeni bu olabilir ama biliyorsunuzki bajajın kronik sorunları var. Denk gelme işi biraz şans gibi geliyor bana.
Top hızı beni çok tatmin etmiyor açıkcası; hiçbir zaman tapa gaz yapmadım ama max 125 gördüm.(belki tapa gaz yapsam daha yüksek görülür) 110 dan sonra hızlanması kötü. Ama şehir içi kullanımda yeterli bence. Ben şehir içi kullanan bir insanım ondan bana yeterli geliyor.
Sevdiğim yanı ön frenleri motosiklete göre iyi. Abs de olunca hiç kitlenir mi falan derdi yaşamıyorum. Motosiklette en sevdiğim yan abs olabilir. Alırken de bu modeli alma nedenimdi açıkcası.
Sürüşü çok rahat. Bisiklet gibi kullanılabiliyor.
Yakıt olarak oldukça az yakıyor. Çok hissettirmiyor yani.
Tipi; 150cc ler arasında en güzellerden biri.
Yeni başlayacak olana öneririm ama uzun süredir kullanan insanı kesmez şahsıma göre.
-
26 Aralık 2018, 17:05
#89
Arkadaşlar bende ns 160kullanıcısıyım. Motor 160cc bir motora göre iyi olduğunu düşünüyorum. Torku falan yerinde, şuan 5400km de motorum. Şimdiye kadar yaşadığım sıkıntı gösterge paneli su geçiriyor, artı benzin deposu sol tarafında açılma var. Servise garanti kapsamında başvurdum daha sonuç gelmedi. Orijinal lastikleri idare eder seviyesinde, ben lastikleri değiştirdim. Ön ve arka lastik ebatları büyüttüm. Gayette iyi oldu, ön 100-80-17 arka 130-70-17 laktırdım mitas mc 50 lastik çok iyi yol tutuşu, frenleme mesafesi çok iyi. Motorun kısaca tek sıkıntısı lastikler geri kalan herşeyi güzel 👍🏻
-
Herkese selamlar NS160 ile 10300 km devirdim. 10bin bakımını da Kartal Yeşilyurt'ta yaptırdım. Yaklaşık 7 ay aktif kullandım ve hiçbir problemle karşılaşmadım. Motor soğukken (soğuk havalarda) stop etme olayı bazen bende de oluyordu ama çalıştırdıktan 2-3 dk. sonra böyle bir problem kalmıyor. Bu kadar kusur kesinlikle görmezden gelinebilir. Yeni başlayanlar ve acemiler için harika bir motor. Az yakıyor, şehir içinde çok seri ve ABS'li! Sıfır alacaklara tavsiyem lastikleri Michelin Pilot Street (110-130) yapmalarıdır. Bu haftadan itibaren Dominar'a geçtim. Tek sebebi TEM'den işe gidip geldiğim için artık NS160'ın beni kesmemesiydi. Ev ile iş yakın olsaydı değiştirmeyi düşünmezdim bile. NS160 fiyatının hakkını çok fazlasıyla veren bir makine. Fiyat olarak zaten yanına yaklaşabilecek benzer tarz ve özelliklerde bir rakibi yok. Şu an NS160 boşa çıktığı için sahibindende satışa koydum ama bu kadar temiz bir alet yaptıkları için Bajaj'a teşekkür ederim. Geçen sene NS160 yerine bütçemi artırıp ikinci el ABS'siz bir MT25 alabilirdim. 3-4 kere ABS'nin ne kadar önemli olduğunu gördüğüm anlar yaşadım. Çok şükür ki lastiğim kilitlenmeden, yere ya da önümdeki araca yapışmadan atlatabildim. NS160'ın ABS'si resmen hayat kurtarıcı bunu unutmayın arkadaşlar.
-
(Lastik önerisi ön 100 arka 130 olacak. Karıştırıyorum hep.)
-
Merhaba, ben Bursa Görükle'de yaşıyorum. motoru test için sordum bayide yokmuş. acaba varsa Görükle'de biri hem memnun mu motordan biraz sohbet etmek isterim, hem de bir test etmek istiyorum
-
0 km bajaj pulsar 160 ns alacağım inşallah .2017 model ile 2018 model arasında fark varmı sahibinden de 2000 tl fark var.
-
Bildiğim kadarıyla tek farkı 2017 modelde ekran sarı, 2018'de mavi.
-
Ön çamurluğun yanlarında ABS yazısı var, 2017 lerde bu yazı yok.
-
Uzun zamandır konu güncellenmemiş.Motoru 9 gün önce aldım.Öncelikli amacım başlangıç motoru olarak kullanmaktı ve öğrenci olduğum için az yakan devamlı binebileceğim bir araç seçmekti.2017 model motoru 11.250 ye aldım.Aylardır yükselen fiyatları düşününce çok uygun geldi açıkcası.Motoru 9 günde 500 km yaptım.Bugün bakıma verdim; ve ilk başlarda 5 6 bin devirleri geçmedim 370 km den sonra Eskişehir Bozüyük arasına gittim geldim 7 bin devirde satabil 90 ile gittim ara ara sollamak için 110 a çıktığım oldu.Eskişehire şehir içine döndüğümde motorda farkedilir bir açılma hissettim.Özellikle ışıklarda kalkarken çok atikleşti bu sayede arabaların tacizlerinden kurtulmuş oldum.Motor da düşündüren tek konu rodaj da olduğundan olduğunu düşündüğüm 100 km de 3 3.2 litre yakması.Şuanlık aktarabileceğim tecrübeler bu kadar.Forum un daha canlı olmasını temenni ederim herkesin bilgi ve tecrübelerini paylaşmasını umuyorum.Bu arada Eskişehir kardeşler motor ilk bakım için 125tl aldı; fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum.
-
Merhaba arkadaşlar,
NS160 a kalın lastik taktığını söyleyen arkadaşlarımız fotoğraf ekleyebilir mi?
Önde 100/80 arkada ise 130/70 olan NS200 lastikleri nasıl duruyor görebilir miyiz?
Teşekkürler.
-
Hafta sonu bir arkadaşta inceledim ve kisa mesafe turladim,ns160 güzel makina,yürüyenini beğendim.
-
Raraboma adlı üyeden alıntı
Uzun zamandır konu güncellenmemiş.Motoru 9 gün önce aldım.Öncelikli amacım başlangıç motoru olarak kullanmaktı ve öğrenci olduğum için az yakan devamlı binebileceğim bir araç seçmekti.2017 model motoru 11.250 ye aldım.Aylardır yükselen fiyatları düşününce çok uygun geldi açıkcası.Motoru 9 günde 500 km yaptım.Bugün bakıma verdim; ve ilk başlarda 5 6 bin devirleri geçmedim 370 km den sonra Eskişehir Bozüyük arasına gittim geldim 7 bin devirde satabil 90 ile gittim ara ara sollamak için 110 a çıktığım oldu.Eskişehire şehir içine döndüğümde motorda farkedilir bir açılma hissettim.Özellikle ışıklarda kalkarken çok atikleşti bu sayede arabaların tacizlerinden kurtulmuş oldum.Motor da düşündüren tek konu rodaj da olduğundan olduğunu düşündüğüm 100 km de 3 3.2 litre yakması.Şuanlık aktarabileceğim tecrübeler bu kadar.Forum un daha canlı olmasını temenni ederim herkesin bilgi ve tecrübelerini paylaşmasını umuyorum.Bu arada Eskişehir kardeşler motor ilk bakım için 125tl aldı; fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum.
PULSAR NS 160 tercihinde bulunarak aramıza katılan arkadaşlara hoş geldiniz diyorum.
Kendi şahsi kanaatimi arz etmek isterim.
Pulsar ns 160 modelimiz bu segmentte Türkiye'ye gelmiş en iyi modellerden biri. Euro4 uyumlu modelimizin en önemli sorunu fiyatı idi. Şu anda BAJAJ global desteği ile 12.700 tl olarak fiyatını sunduğumuz bu model bana göre mükemmel bir başlangıç modeli. Hatta beklentinize göre uzun yolda da sizi tatmin eder. Rodaj sonrası yakıtınız 3 lt altında olacaktır. Yeterli gücü, ABS, yakıt tasarrufu, titreşimsizliği, konforlu sürüşü, dar mekanda kıvrak ve çabukluğu, şık görsele sahip olması gibi öne çıkan özellikleri ile tahminimce bu modelimiz 2019 yılında adından çok söz ettirecektir.
-
Ekrem Bey, eski bir kullanıcısı olarak bu motordan oldukça memnun kaldığımı belirtmek isterim.
Abisi NS200 görünümünde olup bir commuter kadar ekonomik kullanım sunan ve teknolojik olarak da commuter sınıfı ile kıyaslanmayacak donanıma sahip bir motor. Üstelik şimdiye kadar forumdaki hiç bir kullanıcıdan kayda değer nitelikte bir sorun iletilmedi.
Bu motor ile ilgili yapabileceğim tek eleştiri ve yeni gelecek 2019 modelleri için temennim"Keşke arka fren disk olsaydı" şeklindedir. Bilgilerinize...
Herkese hayırlı kandiller.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler