Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
44. sayfa BirinciBirinci ... 34424344454654 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır gelen oksijen sensörünün(ya da eski orjinalinin), üstündeki kodunun ve sensörün fiş kısmının fotoğraflarını çekin mümkünse(buraya da koyun), daha sonra garanti dışında ihtiyaç olunursa başka bir yerden daha uyguna bulmak için hem size hem buradakilere yardımı olur
    Örnek; pulsarın Bosch marka oksijen sensörü kuralkanda şu anda 470küsür tl iken aynısını(Bosch marka bire-bir aynısını) 180-200 tl'ye bulabiliyorsunuz(Pegouet oksijen sensörü:LİNK) . Zaten bu sensörlerin hepitopu 2 tane büyük üreticisi var(mış), biri de Bosch(muş).
    Tamamdır hocam değişirken çekerim eskisinin fotoğraflarını. Bayağı da pahalılarmış o kadar olacağını düşünmezdim.
    maktama ve selchuk bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Alıntı toreador adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Heavy Ind. firmasının o şaheser motosikletlerine teknik hizmet veren servislerini ziyaret etmenizi ve konuyla alakalı fikrinizin daimi olduğunu görmek beni mutlu eder.

    Servis, elektronik, mekanik ya da motorlu taşıt fark etmez; her sektörde göreceli durumdur. Markanın yetki verdiği ya da yetki isteyen servis icra ettiği branşta 30 yıllık tecrübe sahibi de olabilir, yeni açılan bir işletme de olabilir. Yeni açılan işletmede sektörde 20 yıl deneyim kazanmış bir personel olabilir, 30 yıllık tecrübeye sahip işletmede sizin ürününüze işlem yapacak personel okuldan bir hafta önce mezun da olmuş olabilir.

    Her sektörde bu işi paradoksa sokan yazık ki biz tüketicileriz. Şu an elinizden düşmeyen cep telefonu markası Samsung, belki 6-7 yıldır Türkiye'de, ondan önce Anadolu Grubu, Telpa vs. dağıtıcılık yetkileri ile varlığını aşıladı , peyder pey yayıldı, iş kalitesini artırdı ve şu anki bulunduğu noktaya geldi. He, 5 para etmez kaliteye sahip ürünleri çok iyi lanse eden bir markadır ayrı, ancak alınan teknik hizmetin kalitesini belirleyen kullanıcılar tarafından zamanla kabul görmesi. Kazanç sağlayarak yatırım şartlarını geliştirdi.

    Her yeni giren markanın muhakkak ki her ilde her kullanıcıya 2 km yakınlıkta servis ağı olamayacak, zaten mümkün kılsa servislerin idamesi için sağlayacağı masrafları motosiklet fiyatlarına yansıtsa "aaa şuna bak çin markası ne kadar da pahalı?" ya da optimal düzeyde servis ağı sağlayıp maliyeti düşük etiket yapıştırsa "aaa ne kadar da az servisi olan bir marka, fiyatına aldanmamak lazım" yorumları ile herkes piyasa duayeni kesilecek.

    Yazık ki omurgasız bir talep döngüsü olan bir ülkenin bireyleriyiz, bir ürünü tercih ederken bireysel araştırmamız ya da beklentimize yanıt düzeyiyle değil, reklam ya da bulunulan mahalledeki popülerlik seviyesi ile karar veriyoruz. 7-8 yıl önce "yok abi nokia'dan başka marka kullanamam, menüsü falan zor geliyor zaten diğerlerinin hem de gereksiz pahalı" diyenler şimdi 5000 liraya yeni Samsung modeli sırasındalar.

    Her yedek parçayı stoğunda hazır tutmak elbette mümkündür. 5 katlı bir plazan olursa her parçadan 1 ya da 2'şer bulundurursun, ama tabii bu plaza ve giderlerin maliyetine oranlı olarak servis faturası çıkarttığında müşteri "aaa hiç yakıştıramadım sizin gibi markaya" diyip hem kınar hem markayı kötüler. Fakat biri de demez "madem fiyatlara olumlu yansıyacak, bir merkez depoda kalsın parçalar oradan siparişe göre gelsin" diye. Nitekim markaların çoğunluğu gibi Benelli de aynısını yapıyor, ancak geliniz görünüz ki herkes iktisat anlamında çok yüksek mecralarda, ama 5 kuruşa nasıl 5 kilo köfte alırımın kurnazlığından vazgeçmeden kritik peşinde.
    Tebrik ederim çok güzel tespitler. Piyasaya yeni girmiş bir markayı sen almasan ben almasam ve alanada mani olsam nasıl tutunacak türkiyede. Ben gidip honda ve yamaha da alabilirdim. Ancak bu motor ile benzer nitelikte modelleri yok. Ust sinifa çıktıgında fiyatlar yüksek.

    Motosiklet işi ihtiyaca göre dir. Kimisi icin a noktasindan b noktasina en hizli ulasim icin alir. Kimisi için ise gidip gelme aracidir. Ki bu kisiler en uygun en düşuk cc motosiklet alırlar. Kimisi uzun yolculuklar icin alir. Kimi kuryede kullanir. Yani herkesin ihtiyaci ve beklentisi farklıdır.

    Servis konusuna gelince bu bir motosiklet. Yani uzay mekigi degil. Yani sorun olursa çözümde olur ama garantiden ama baska turlü. Mesela benim hanimin casper marka bir telefonu vardı. Hafiza kartinin ordan sivi temasi olmuş. Garantisi vardı goturdüm servise kontrol etmişler sivı temasi var ve anakar degisecek. Ve bu islem kullanici hatasi. Dedim ne kadar 450 lira. Telefonun ikinci el piyasasi zaten o kadar. Gittim 40 liraya bir telefon tamircisine kart yatagini degistirttim guzelce temizlemiş aylardir kullanıyor. Bu samsungda olsa ayni olurdu.

    Motosikleti görmeden incelemeden test etmeden onyargılarla milleti yönlendirenler var. Hatta böyle bir modele kisa dönemde binmeyecek bir sürü insan yerli yersiz motosikleti ve markayı kötülemiş. Kimi fiyati yüksek bulmuş. Iyide bu motosikletin avrupa satış fiyatı 6 bin euro turkiyede 7500 euro. Bu farkin sebebi ise nesela italyada bayi satıs fiyatina %22 kdv koyuluyor. Bizde ise %37 otv var otv li fiyattan hesaplanan birde %18 kdv var. Yani verginin vergisi var. Birde %20 ek gümrük vergisi çıkardilar. Burada üretici firmanin suçu ne ithalatcı firmanin suçu ne. Ne olacakti sizin alim gücünuz düsük o nedenle size düsük kalite üretelim mi diyecekti. Boyle dese kabul görecek miydi. Yada ithalatci firma babasinin hayrina biz 0 karla bayilere dagitacagiz bayilerde 0 karla mi satsin deseydi.




    Daha oncede soyledim yineleyim. Bu motosiklet italyada üretilse idi fiyatı en az %50 pahalı olurdu. Ayrica yedek parca fiyatlari japonlardan daha pahali olurdu. Bu nedenle ben tercih etmezdim. Motosikletinbir kusuru yok. Belki biraz daha hafif ve bir beden küçük olsa daha iyi olurdu. Yedek parca konusuna gelince yamaha ve honda gibi 50 yildir tr de oan firmalar bile az satilan yüksek cc motosikletlerin sarf malzemeler harici stogunu tutmaz. Ama yurt disindan getirir. Benellide de durum çok farkli olmayacaktir.
    selchuk, adanalı ve Samimi 46 bunu beğendiler.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  3. #863

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamdır hocam değişirken çekerim eskisinin fotoğraflarını. Bayağı da pahalılarmış o kadar olacağını düşünmezdim.
    Aslında pahalı değil, bakın verdiğim linkte 180 tl. Ama kuralkan 470 tl'ye geçiriyor aynı ürünü. Benelli'de durum nedir bilemiyorum tabii. Siz bilgilendirirsiniz bizi.
    adanalı bunu beğendi.

  4. #864

    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    rx3
    2015 model rx3 kullanıyorum. Bayramda vale motordan Fuat beyle görüşüp ön anlaşma yaptım. Eşim öğretmen özür grubuna ek atama hakkıyla silifkeye atandı sonunda. Benim motor parasıda 4 tekere gitti. Motorum stop sorunu yüzünden subaplardan silindir setine ecuya oksijen sensörüne kadar her yer değişti garantiden. Şu an garantim bitti parça fiyatlarına bakıyorum hondanın yarısı kawanın 4 de biri nerdeyse. Bu motorlar çinlide olsa on yıl önceki çinlilerden değiller.İşletme maliyetleride ilk alım maliyetleride oldukça uygun ve sağlamlar. Japon diye alınan motorların bir çok parçası çinde üretiliyor.Buna rağmen distribitörün ilgisizliği mühendislerinin umursamazlığı yüzünden motorumun sorunları geç ve isabetsiz teşhislerle çözülebildi. Oda benim yurt dışı forumlardan taramalarım sonucu yönlendirmemle gerçekleşti. Bir servis manuel bile yayınlayamadıkları gibi subap ayarını sentesiz yapan fabrika ustaları ve subab boşluğunu çinden aylarca öğrenemeyen mühendisleriyle uğraştım. Amerikada ki aynı motoru satan firmanın bloğundaki uyarılarla yahut diğer ülkerde satın alan kullanıcıların uyarılarıyla sorunları çözdük.Yeni yazılımla oksijen sensörünü devre dışı bırakmayı tedavi olarak uygulamaya bile kalktılar.Şu an motorumdan çok memnunum motor fiyatlarına baktıkça da daha seviyorum keratayı.
    TRK da servisle ilgili illaki sıkıntılar olacaktır. Çoğumuz motorlarını servise değil kendi ustasına götürür zaten garanti biter bitmez. TRK da hala duyulmuş bir kronik bir problem yok. Rx3 2015 ve 2016 da geldi hala sıfırları satılıyor. 2017 gelmediği gibi 2018 de gelmeyecek gibi. TRK nın daha başarılı olmasını umut ediyorum . Umarım seneye yeni renkler uygun fiyatlarla gelir bende Fuat beyin sesini bir daha duyarım.
    pea, Riptalon, adanalı ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #865
    selchuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet almış olan şanslı TRK 502 sahibi kardeşlerim : motorunuza takmış olduğunuz aksesuarları ve linklerini burada paylaşabilirseniz,düşünen arkadaşlara yardımı olur kanaatindeyim.
    Tüm motosikletçi dostlara tavsiye ederim, iyi bi deflektör konfora büyük katkı sağlıyor. Ben, daha ucuz muadilleri olmasına rağmen Ankara'daki AKO Tuning isimli bi firmayı tercih ettim, memnun da kaldım. Tek olumsuz yanı 20 lira civarındaki kargo parasıydı. Malum ilan sitesi üzerinden de satış yapıyorlar. Bu da kendi sitelerinin linki: http://www.akotuning.com/motosiklet-...-renk-tur-cami

    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerde bu trk cılar. Hani gezmeler kamplar manzaralar resimler. Kış gelmeden tadını çıkarın.
    TRKcılar turlamaktan yazmaya fırsat bulamıyo galiba

    Riptalon ve adanalı bunu beğendiler.

  6. #866

    Üyelik
    27 Haziran 2015
    Şehir
    Maltepe
    Motosikleti
    TRK 502

    Radyatör koruma
    adanalı ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  7. #867
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Hocam radyatör korumanın ısınmayı artırıp arttırmadığını bildirirseniz sevinirim. Hava girişini yetersiz gördüğüm için almamıştım.
    adanalı bunu beğendi.

  8. #868

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Radyator koruma bence bu model icin gerek yok. Hem yuksek konumda hemde önunde fabrikasyon plastik koruma mevcut. Ancak karter koruma şart.yurt dısinda iki model buldum ancak fiyatlari pahali. Biri 800 digeri 950 lira. Bakalim ben kendi motosikletimden ölcü aldırip yaptirmayi düşünüyorum. Yapildiktan sonra talep olursa haberleşiriz.
    adanalı ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  9. #869
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    toreador ve sezer aykaç kardeşlerim,yorumlarınızın altına imzamı atarım.çok doğru tesbitler yapmışsınız.

    selchuk kardeş,bu yaz manavgat festivalindeki standlarından ben ve 3 arkadaşım rüzgar saptırıcıdan aldık.hepimiz memnunuz.orjinaline bir dünya para vermektense yerli üretimi kullanıyorum.






    radyatör koruma konusunda bende çok gerekli görmüyorum ama KARTER KORUMA son derece gerekli.bu modelin aynısını ucuza yapacak değerli/zeki türk ustalarımızın olduğuna inanıyorum.


    https://tr.aliexpress.com/item/2016-...ddresstype=600

    bu arada BENELLİ nın t-shirti de var.

    https://tr.aliexpress.com/item/Benel...0-4a3763bca927

  10. #870

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Bora abi hepimiz ayni gemideyiz ve ortak paydamiz motosiklet.

    Dun beni hiç tanimadigim biri aradi. Son derece nazik bir beyefendi alanyada muhendis oldugunu soyledi ve trk fecabook gurubundan profilime bakmis ve telefonumu ordan bulmuş. Motosiklet hakkinda bilgi istedi. Bende olabildigince objektif bilgi verdim. Canli hic görmemiş. Her hafta sonu iki gunlugune alanya antalya arasi kullanacakmiş. Kendisine istedigi zaman motosikleti inceleyebilecegini ve test edebilecegini belittim. Motosiklet icin ayirdigi butçe 50 bin civari. Dl650 tracer 700 gibi modelleride düşünüyordu. Hatta şunu sordu sitesinde 8700 dolar yaziyor ve tl karşiligi 30500 yapiyor ama sahibinden de 27500 e ilanlar var dedi. Dedim dogrudur aracin kasko degeri 30500 ancak lansman için distiribitor fiyati 27500 e sabitlemiş dedim. Bakalım hangisini tercih edecek.

    Bu arada olumlu yada olumsuz fikirler belirtenler hiç görmedigi kullanmadigi modeller hakkinda atıp tutanlar servis ve yedek parca ile alakası olmayipta sadece tahmini düşüncelerle marka ve modeli kötüleyenler kul hakkina giriyorlar. Elbette herkes fikrini ve düsüncesini soyleyecek ama tecrubesi olmadan karalamaya kalkmayacak.
    bursalıali ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  11. #871
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bora abi hepimiz ayni gemideyiz ve ortak paydamiz motosiklet.

    Dun beni hiç tanimadigim biri aradi. Son derece nazik bir beyefendi alanyada muhendis oldugunu soyledi ve trk fecabook gurubundan profilime bakmis ve telefonumu ordan bulmuş. Motosiklet hakkinda bilgi istedi. Bende olabildigince objektif bilgi verdim. Canli hic görmemiş. Her hafta sonu iki gunlugune alanya antalya arasi kullanacakmiş. Kendisine istedigi zaman motosikleti inceleyebilecegini ve test edebilecegini belittim. Motosiklet icin ayirdigi butçe 50 bin civari. Dl650 tracer 700 gibi modelleride düşünüyordu. Hatta şunu sordu sitesinde 8700 dolar yaziyor ve tl karşiligi 30500 yapiyor ama sahibinden de 27500 e ilanlar var dedi. Dedim dogrudur aracin kasko degeri 30500 ancak lansman için distiribitor fiyati 27500 e sabitlemiş dedim. Bakalım hangisini tercih edecek.

    Bu arada olumlu yada olumsuz fikirler belirtenler hiç görmedigi kullanmadigi modeller hakkinda atıp tutanlar servis ve yedek parca ile alakası olmayipta sadece tahmini düşüncelerle marka ve modeli kötüleyenler kul hakkina giriyorlar. Elbette herkes fikrini ve düsüncesini soyleyecek ama tecrubesi olmadan karalamaya kalkmayacak.
    Hocam bu grup hangisidir acaba link alabilir miyim?

  12. #872

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Benelli trk 502 turkiye ve benelli trk502 kullanicilari olarak facebooktan aratin.
    Riptalon bunu beğendi.

  13. #873
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu grup hangisidir acaba link alabilir miyim?
    https://www.facebook.com/groups/bene...?ref=bookmarks

    Riptalon bunu beğendi.

  14. #874

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trk502 bu ekonomik krize ragmen iyi sattı. İlk partinin tamamina yakini tükenmiş. Trk yine gelir fiyat tahminim yine 30 un biraz altinda bir rakam olur. Şu an için trk nin bu sinıfta alternatifi yok. Diger markalarin modelleri iyice uçtu. Mesela nc750x su an 38300 lira. Ve hicbir aksesuar da yok. 2018 de 40 dan aşagı olmaz. Haa cb500x i getirirse işler karışır.
    30.000'un altında olacağını hiç sanmıyorum ilk parti gümrük vergisinden muaf geldiği için fiyat şuan çok çok cazip geliyor %20'lik bir artış olacaktır fiyatlarda ama NC750x'in fiyatına göre kıyaslama yapılacaksa tabi ki her şeye rağmen yinede uygun olacaktır TRK

  15. #875

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Şu gümrük vergilerinden kurtulmanın yolu distribütörlerin Türkiye'de fabrikalarını açmak için çabalamaları gerekiyor. Gördüğüm kadarı ile hiç bir markada böyle bir adım yok olsa 7 düvele yaymıştılar. Merak ettiğim Honda'nın Türkiye'de araç üretim fabrikası bulunmakta neden bir kaç model motosiklet üretmek için para yatırmıyor.

  16. #876

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu gümrük vergilerinden kurtulmanın yolu distribütörlerin Türkiye'de fabrikalarını açmak için çabalamaları gerekiyor. Gördüğüm kadarı ile hiç bir markada böyle bir adım yok olsa 7 düvele yaymıştılar. Merak ettiğim Honda'nın Türkiye'de araç üretim fabrikası bulunmakta neden bir kaç model motosiklet üretmek için para yatırmıyor.
    Hangi marka hangi modeli üretecek. Vatandasın lehine birsey olmaz. Diyelim ki hükümet gel honda kardeş burada fabrika kur bende senden ek gumruk vergisi almayayim mı diyecek hadi dedi hangi modelleri uretecek. Bakiniz toyota corolla tr de uretiliyor da ne oluyor. Diger markalarin ayni sinıftaki modellerinden cok mu ucuz. Hükumet ve zihniyet degişmedigi sürece boyle gelmiş böyle gider.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------

    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30.000'un altında olacağını hiç sanmıyorum ilk parti gümrük vergisinden muaf geldiği için fiyat şuan çok çok cazip geliyor %20'lik bir artış olacaktır fiyatlarda ama NC750x'in fiyatına göre kıyaslama yapılacaksa tabi ki her şeye rağmen yinede uygun olacaktır TRK
    Malesef bu model 33-34 bine satilacaktir. Cunkü hali hazirda 30500 lira. Ama distributor rakami ilk parti icin 27500 e sabitledi. Alacak olan elini cabuk tutsun.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  17. #877
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Riptalon, maktama ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  18. #878
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu gümrük vergilerinden kurtulmanın yolu distribütörlerin Türkiye'de fabrikalarını açmak için çabalamaları gerekiyor. Gördüğüm kadarı ile hiç bir markada böyle bir adım yok olsa 7 düvele yaymıştılar. Merak ettiğim Honda'nın Türkiye'de araç üretim fabrikası bulunmakta neden bir kaç model motosiklet üretmek için para yatırmıyor.
    Çevremizde algıda seçicilik gereği çok fazla motosiklet görüyoruz, ancak Kawasaki, Suzuki, KTM markalarının henüz ofis açmalarına dahi layık bir miktarda ürün satışı yok ülkemizde yazık ki. Hindistan'a özel motosiklet modeli çıkartan markalar, buradaki satış ve kullanıcı adetleri ile yatırım yapmak bir yana dursun, bir uğrama ihtiyacı dahi duymuyorlar.

    Öte yandan, konuya bahis TRK 502 motosiklet için satış müdürü fuarda "bu yılki satış hedefimiz 100 adet. Eğer bu adedi satabilirsek bizler için büyük bir başarı olacaktır" gibi bir cümle kurdu. Düşünün ne kadar büyük bir sirkülasyon ve beklenti var ülke ekonomisinden. Bu yüzden fabrika olayı biraz hayal kalıyor. "tamam o zaman fabrikayı burada satmak için kurmasınlar, çok stratejik bir konumumuz var, buradan üretip Avrupa'ya dağıtım yapabilirler." ama değil. Biz tarih derslerinden, kahve muhabbetlerinden hep en önemli stratejik noktada olduğumuz fikrine kapıldık haklı olarak ancak ilerleyen taşımacılık sektörü ile artık çok da engel olmadığı gibi, Samsung, LG, Bosch gibi markalar dahi Avrupa'ya dağıtımı kolay olması için Polonya, Slovakya gibi ülkeleri tercih ediyor. Hoş, Türkiye olarak bu ülkelerin bitişiğinde dahi olsak, matematik ve vergilendirme konusunda aciz devlet yetkililerimiz yüzünden adamlar yine de bu ülkeyi tercih etmezlerdi. Biraz tatlı gelince fabrika ve ülke içerisinde üretim işleri "üretim vergisi, fabrika açma vergisi" gibi fütürist ve çılgın yenilikler ile yine de markaları bezdirir, ülke dışına kaçmaya iterlerdi.

    Üzülerek bildiriyorum, korkunçluğuna rağmen Hindistan üreticiler için daha verimli bir ülke.
    YasinC, sezer aykaç, Riptalon ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #879
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Aliexpress'e yavaş yavaş parçaların düştüğünü görmek çok güzel. Konu da şimdiden iyi kötü bir çok motosikletin başlığından çok daha aktif bir konu oldu. Sevindirici bir durum.

  20. #880

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor/karter koruma(Ama 246$ istemek ney lann?!!?!)
    https://tr.aliexpress.com/item/2016-...a394be56&tpp=1


    REKLAM ALANI
44. sayfa BirinciBirinci ... 34424344454654 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)