Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Buccaneer 250i V-Twin Enjeksiyonlu Cafe Racer

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Bucanner İnceleme Videosu..

    https://www.youtube.com/watch?v=Sy0GxJ9CDhY&t=101s
    http://https://www.youtube.com/watch...xJ9CDhY&t=101shttps://www.youtube.com/watch?v=Sy0GxJ9CDhY&t=101s" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
    Atına Atla Yüreğinin Götürdüğü Yere Git... Hadi Go!!!!!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    Birkomat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa PX200e - Elektrikli
    Selam herkese, aktif olarak kullanan var mı? Çok iyi gözüküyor motor ama karar veremedim henüz.

  3. #183

    Üyelik
    27 Eylül 2023
    Şehir
    İstanbul
    merhabalar kullanan var ise yorumlaryabilirmi

  4. #184

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    Alıntı birhatacet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar kullanan var ise yorumlaryabilirmi
    Arkanıza bakmadan uzaklaşın, alınası bir motor değil. Düşmanınıza beleş olarak hediye edebilirsiniz. Parça hiç yok, sirf motoru satmak için hurda motor almak zorunda kalmıştım zamanında. Motor alıyorsunuz yanında bir de yedek parçalık hurda motor almanız gerekiyor.

    Motor aslında avrupada tutulan italjet ama TR ye 1 kere geldi sonrası yok.

  5. #185
    Revhead93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Buccaneer 250i
    Merhabalar. Ben Buccaneer 250i sahibiyim. Görüntüsü ve sesi çok güzel. 7'den 70'e, motosikletleri bilen bilmeyen herkesin ilgisini çekiyor diyebilirim. 4 ayda 5000km yol yaptım. Torkunu iyi hissettiren atak bir motosiklet. Sesi ve titreşimi ile gerçekten "makine" gibi hissettiriyor. Hız motoru değil ama sürüşü çok keyifli. Her kilometremden keyif aldım. Fakat benim yorumum çok gerçekçi olmayabilir çünkü ilk motosikletim. Kısa mesafede 250NK dışında bir motosiklet kullanmadım. Benim aradığım cafe racer / scrambler tarzı olduğu için her türlü Bucca'yı tercih ederim.

    Fakat parça işi gerçekten sıkıntı. Yetkili serviste çok parça olmuyor. İnternetten kendim bulmak zorunda kaldım ve onun için de çok seçenek yok. Bazı parçaların alternatifi yok. Motor bloğu Yamaha Virago XV250 ile aynı olduğu için bazı parçalar rahat bulunabiliyor sadece biraz araştırmak lazım (blok dışında kilometre redüktörü gibi parçalar da aynı ama hangileri aynı tespit etmek lazım bu kısım kolay değil). Blok dışına çıkıldığında parçaları bulmak zor gerçekten. En azından benim karşılaştığım durumlar bu kadar tecrübe ettirdi.

    Örnek olarak kış başlarken motoru yatırmadan önce performans düşüklüğü oldu. Emme manifoldu keçesinin/contasının yıpranarak yırtıldığını tespit ettik. Conta manifoldla birleşik bir tasarım yapılmış, enjektörler her iki parçanın içinden açılı geçiyor (saçmasapan bir tasarım). Benzer bir örneğini başka manifoldlarda göremedim ve bu manifold ülkemizde yok. Yurtdışında ingilterede ve amerikada 100 dolara denk gelen orijinal parçayı buldum ama buraya göndermiyorlar. Ben de kendim bir çözüm bulacağım. Ya uygun bir silikonla boşlukları kapatacağım (forumda da konular vardı okudum bazılarını) ya da kendim bir kalıp tasarlayıp aynı parçadan kauçukçulara döktüreceğim. Biraz da kendim çözüm bulup öğrenme isteğimden kaynaklı bu yollara giriyorum.

    Nazlı bir motosiklet ama keyifli. Başım hiç ağrımasın diyenin alacağı bir motor değil ama biraz uğraşmayı severim, keyifli olsun yeter ki derseniz kesinlikle alınır. Benim kısa süreli tecrübelerim bunlar tabi.

    Yurtdışında Italjet, Longjia, SSR markalarıyla aynı isimle, Lexmoto markasında Vendetta 250 ismiyle ve şu an hatırlamadığım iki marka adı altında daha satılıyor. Parça araştırırken bu isimleri bilmek işe yarar. Amerikadaki SSR kullanıcıları servis, yedek parça ve motorun kendisinden gayet memnun. Bizim şanssızlığımız Mondial ismiyle gelmiş olması

  6. #186
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Fotoğraf var mı acaba, enjeksiyon sistemini nasıl yapmışlar ve emme manifoldu virago 250'den farklı mı merak ettim.

    Örnek olarak kış başlarken motoru yatırmadan önce performans düşüklüğü oldu. Emme manifoldu keçesinin/contasının yıpranarak yırtıldığını tespit ettik. Conta manifoldla birleşik bir tasarım yapılmış, enjektörler her iki parçanın içinden açılı geçiyor (saçmasapan bir tasarım). Benzer bir örneğini başka manifoldlarda göremedim ve bu manifold ülkemizde yok. Yurtdışında ingilterede ve amerikada 100 dolara denk gelen orijinal parçayı buldum ama buraya göndermiyorlar. Ben de kendim bir çözüm bulacağım. Ya uygun bir silikonla boşlukları kapatacağım (forumda da konular vardı okudum bazılarını) ya da kendim bir kalıp tasarlayıp aynı parçadan kauçukçulara döktüreceğim. Biraz da kendim çözüm bulup öğrenme isteğimden kaynaklı bu yollara giriyorum.

  7. #187
    Revhead93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Buccaneer 250i
    Manifold bu şekilde. Enjektörler hem alüminyumdan hem kauçuktan açılı bir şekilde geçiyor.

    https://ibb.co/BtDTz1f
    https://ibb.co/5rKz661
    https://ibb.co/SVMSMCS

    Fotoğraf yüklemeyi beceremedim link koydum maalesef.

  8. #188
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Teşekkürler fotoğraflar için. Ben de bu xv250 kopyası motorlara enjeksiyon sistemlerini nasıl adapte ettiklerini merak ediyordum.
    Benim de 1992 model xv250 motorum var bu arada.

    Tasarım çok zorlama olmuş gibi duruyor, kauçukla demiri nasıl birleştirmişler. Orada yapıştırıcı ya da macun gibi bir şey görünüyor arada.
    Bir çözüm alternatifi de, motoru karbüratörlüye çevirmek olabilir.
    O zaman büyük ihtimal xv250 manifold (çin malı olanı) ve karbüratörü (26mm mikuni kopyası) Aliexpressten toplam $100 civarına getirtilebilir.
    Eğer motoru satmayı düşünmüyorsanız denenebilir.

  9. #189
    Revhead93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Buccaneer 250i
    Rica ederim.

    Aynen tasarım gereksiz kompleks olmuş. Her gördüğümde yapan mühendisin kulaklarını çınlatıyorum.

    Kauçuğun nasıl birleştiğini henüz çözemedim. Parça 3-4 haftadır sökülü duruyor ama önceki sahibinin sızdırmazlık sağlaması için yaptığı ne olduğunu bilmediğim kaplamayı (kauçuğun üzerinde daha açık gri gözüken, birazı soyulmuş kısımlar) söküp inceleyecek vaktim olmadı. Sadece altındaki kauçuğun yırtıklarını görebiliyorum. Sökünce direkt kauçukçuların yolunu tutacağım.

    Bilgi için teşekkürler. Karbüratöre çevirmek istemiyorum şu anda. Bir şekilde manifoldu düzelteceğim. Biraz zaman ayırabilirsem kalıcı çözümü bulabilirim diye umuyorum.

  10. #190
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    whats up v-twin grubu linkidir, 211 kişi olmuşuz

    https://chat.whatsapp.com/BcSNTFcWNyuJvo5UudthXl

    whats up v-twin alım satım linki, 168 kişi olmuşuz

    https://chat.whatsapp.com/I5fRvDMwc7w7kwUS5TpoME


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler