Honda CBR 250 RR / Bilgi ve Paylaşım başlığı
-
27 Temmuz 2016, 21:35
#141
Devrim niteliginde bir yenilik :
Katlanan aynalar
Reklamlar
-
27 Temmuz 2016, 21:42
#142
O aynaları en öne getirince rüzgar direncini kırıp +300 hızlara çıkıyor görüntü şahane. Honda yine en kötü renkleri getirir kesin. Birde çalıştırsalardı keşke o RR ın sesini duysaydık benzin mi yok maket mi belli değil
-
27 Temmuz 2016, 21:47
#143
Çalıştırıyorlarda son 3 saniye falan galiba. Ne anlamsız millet şunlar hakikaten anlamak zor. Bütün video sesi bekledim, videonunun bitimine 3 saniye kala motoru çalıştırdı, iki kez gaz verdi ve bitti...
-
27 Temmuz 2016, 21:50
#144
Marsa basilan motosiklet ile videodaki makinenin (veya maketin) alakasi yok, ben de sizi uyandirayim
Basarisiz bir deneme olmus.
-
27 Temmuz 2016, 21:57
#145
Sokollu adlı üyeden alıntı
Marsa basilan motosiklet ile videodaki makinenin (veya maketin) alakasi yok, ben de sizi uyandirayim
Basarisiz bir deneme olmus.
Motor 2bin devirde kesiciye girmiyorsa onun sesi değil. En azından pulsar reklamında ki gibi 4 silindir sesi katmamışlar
-
27 Temmuz 2016, 22:01
#146
Mod ekledi madem şöyle 45 beygir filân olsunda bir anlamı olsun o modların. 30 beygiri modlasan ne çıkar :/ yokuşta tıkanır yine
-
27 Temmuz 2016, 23:45
#147
Detaylar:
"250 cc’lik paralel iki silindirli ünite, 12.000 devir civarlarında peak yaparak, 38 beygir ve 23 Nm torku 140 mm genişliğindeki arka tekerleklerine aktarmaya çalışacak.
sürüş modları seçenekleriyle, kullanıcılarının her koşulda motosiklete adapte olabilmelerini sağlayacak. Aynı zamanda 5 kademeli ön yükleme ayarına ve Prolink bağlantısına sahip ters düzendeki arka maşasıyla yola daha iyi tutunmayı ilke edinmiş olan CBR 250 RR, sahip olduğu 310 ve 240 mm’lik ABS destekli fren diskleri ile en zor anlarda bile kazaları önleyebilmek için mücadele edecek."
https://www.otopark.com/2016/07/iste-karsinizda-2017-cbr250-rr/ alıntı yapılmıştır
-
27 Temmuz 2016, 23:52
#148
viperking adlı üyeden alıntı
Detaylar:
"250 cc’lik paralel iki silindirli ünite, 12.000 devir civarlarında peak yaparak, 38 beygir ve 23 Nm torku 140 mm genişliğindeki arka tekerleklerine aktarmaya çalışacak.
sürüş modları seçenekleriyle, kullanıcılarının her koşulda motosiklete adapte olabilmelerini sağlayacak. Aynı zamanda 5 kademeli ön yükleme ayarına ve Prolink bağlantısına sahip ters düzendeki arka maşasıyla yola daha iyi tutunmayı ilke edinmiş olan CBR 250 RR, sahip olduğu 310 ve 240 mm’lik ABS destekli fren diskleri ile en zor anlarda bile kazaları önleyebilmek için mücadele edecek."
https://www.otopark.com/2016/07/iste-karsinizda-2017-cbr250-rr/ alıntı yapılmıştır
Bu ozellıkler pahallıya patlıyacak bize
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
28 Temmuz 2016, 00:09
#149
bununla beraber acaba cbr 150r da gelir mi?
-
28 Temmuz 2016, 00:31
#150
19 20 bin diyenler varda. Şimdi ktm hondadan pahalıdır tamam rr da baya güzel özellikler varda ktm rc250 16.500 ken rr çift silindir olması nedeniyle sadece, cbr r 14 15 bin ken rr`ın 17 18 civarı düşünüyorum ben.
-
28 Temmuz 2016, 10:32
#151
rr ın tasarım ve çift silindir olması dışında, ön-arka abs ve sürüş modu seçenekleri nedeniyle pahallı olacağı algısı var. R25gibi bana göre başlangıç için değil, cc yükseltmede ara basamak olsun diye daha tecrübeli sürücüler için üretilmiş kanısındayım.
Dediğim gibi cbr 150r da gelse, adam onla başlayıp 250rr a geçse keşke.
Maalesef euro ve dolar kurları yüzünden aletler pahallı, bi de buna firmaların şişirme fiyatları ekleniyor. Daha 1.5-2 yıl öncesine 20bine sağlam 4 silindir alınabiliyordu, şimdi gelinen noktaya bak :(
-
28 Temmuz 2016, 10:34
#152
viperking adlı üyeden alıntı
rr ın tasarım ve çift silindir olması dışında, ön-arka abs ve sürüş modu seçenekleri nedeniyle pahallı olacağı algısı var. R25gibi bana göre başlangıç için değil, cc yükseltmede ara basamak olsun diye daha tecrübeli sürücüler için üretilmiş kanısındayım.
Dediğim gibi cbr 150r da gelse, adam onla başlayıp 250rr a geçse keşke.
Maalesef euro ve dolar kurları yüzünden aletler pahallı, bi de buna firmaların şişirme fiyatları ekleniyor. Daha 1.5-2 yıl öncesine 20bine sağlam 4 silindir alınabiliyordu, şimdi gelinen noktaya bak :(
Kdv OTV yi ve vergiyi kat arti firmanin sisirik fiyatlari R25 IN 2.el fiyatlari ve yedek parca fiyatlari ne oyle cok abarti gelsinde bi R25 ucuzlasin cekisme olsun
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
28 Temmuz 2016, 11:59
#153
Sokollu adlı üyeden alıntı
Devrim niteliginde bir yenilik :
Katlanan aynalar
Nerden baksan bu olay fiyatı 5000 gayme etkiler
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
28 Temmuz 2016, 12:04
#154
10 dk boyunca car car car laf salatası..
Motorun üzerine binip indiler, hani gitmiyor mu bu meret ?
Axesuar mı ?
Alt tarafı 250 cc lik, 160 KG, lafta 38HP ki hiç sanmıyorum bunu tekere aktarabileceğini (resmi bir açıklama bile yok), zavallı bir 2 silindir.
Honda tasarımcıları sanırım istifa etti, kolaya kaçıp biraz fazla esinlenmişler.
Egzozlardan tutunda, kafa, ayak, kuyruk, çizgilerine kadar heryeri kawasaki kokuyor.
Özenti kötü şey bence..
Kawasaki için güzel olan ise;
Eğer taklit ediliyorsan, en iyiyi başarmışsın demektir.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
28 Temmuz 2016, 12:08
#155
-
28 Temmuz 2016, 12:25
#156
Adamlar 35 beygirlik makinaya sürüş modu koymuşlar komedi yaa.
Kesin şöyledir;
Agresif mod = 30 HP
Normal mod = 29 HP
Eco mod = 20 HP
Lan 30 beygirlik makinanın her yeri agresif olsa ne olacak..
ABS var mı ? Var..
Ele gelen tek güzel şey o olmuş zaten..
Sen 20 bin ver 250rr al, yanından CG ci apaçi tayfası yatarak seni sollasın Yakarım lan o makinayı..
-
28 Temmuz 2016, 12:59
#157
-
28 Temmuz 2016, 13:19
#158
ZümeR adlı üyeden alıntı
Adamlar 35 beygirlik makinaya sürüş modu koymuşlar komedi yaa.
Kesin şöyledir;
Agresif mod = 30 HP
Normal mod = 29 HP
Eco mod = 20 HP
Lan 30 beygirlik makinanın her yeri agresif olsa ne olacak..
ABS var mı ? Var..
Ele gelen tek güzel şey o olmuş zaten..
Sen 20 bin ver 250rr al, yanından CG ci apaçi tayfası yatarak seni sollasın
Yakarım lan o makinayı..
250r bile alayına gider yaparken, 250rr ı hafife almak anca başka marka/modelin fanatiği birinin yapacağı bir eleştiridir.
-
28 Temmuz 2016, 13:39
#159
2017de Türkiye pazarına girer mi dersiniz?
-
28 Temmuz 2016, 13:49
#160
trancexp adlı üyeden alıntı
250r bile alayına gider yaparken, 250rr ı hafife almak anca başka marka/modelin fanatiği birinin yapacağı bir eleştiridir.
Usta adam haklı , şahsen motora yatan(ss gibi değil gerçekten yatan)cg cilere yada mobiletçilere geçileceğim makinaya 20 bin vereceğime 2. el birsürü makina var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler