Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Ocak 2010, 14:40
#1441
Seda adlı üyeden alıntı
Birde tabi ben üzerinize afiyet 52 kiloyum
Herhalde o da etkiliyordur
e tabi bu durumda ben neredeyse artçılı sürüş yapıo durumuna düşüyorum. e bu durumda 260 dan fazla yürümemes doğal motorun zaten +200 süratleri fazla sevmiyorum. uzun yolda en fazla keyfi 180-210 km/h arasında alıyorum. otoyolda 240 civarı sürüş biraz tedirginlik yaratıyo bende sanki motoru ben değil o beni sürüyomuş gibi hissediyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
one adlı üyeden alıntı
Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç
Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz
katılıyorum tamamen. düzde gaz açmaktan hiçbişey anlamıyorum ben de. her ne kadar lastiklerimin durumu pek iç açıcı olmasa da her fırsatta yatış açımı arttırmaya çalışıyorum. bugüne kadar pegleri yere değdirmedim ama olsun azmetmeye devam
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
-
03 Ocak 2010, 15:41
#1442
chopperrider adlı üyeden alıntı
e tabi bu durumda ben neredeyse artçılı sürüş yapıo durumuna düşüyorum. e bu durumda 260 dan fazla yürümemes doğal motorun
zaten +200 süratleri fazla sevmiyorum. uzun yolda en fazla keyfi 180-210 km/h arasında alıyorum. otoyolda 240 civarı sürüş biraz tedirginlik yaratıyo bende sanki motoru ben değil o beni sürüyomuş gibi hissediyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
katılıyorum tamamen. düzde gaz açmaktan hiçbişey anlamıyorum ben de. her ne kadar lastiklerimin durumu pek iç açıcı olmasa da her fırsatta yatış açımı arttırmaya çalışıyorum. bugüne kadar pegleri yere değdirmedim ama olsun azmetmeye devam
kuru kuru azmederek olmaz ama bu iş ilk iş lastiklerini değiştirmek olsun.Sana tek tavsiyem Pirelli Diablo yada Dragon Corsa ön sc1(yumuşak) arka sc2(orta) takmandır.Asfalt müsait olduğu ve lastiklerin yeterli ısıya geldiği sürece kendi limitlerini öğrenebilirsin rahatlıkla.Lastikler felaket derecede güven veriyor.Ben limitlerde lastiğin bıraktığını görmedim daha,en azından 600f in gücü o lastiği yerden kesmeye yetmiyor
Keşke foto çekmiş olsaydımda lastiklerim ve peglerin halini gösterebilseydim,bunu geçen hafta çektik hava sıcaklığı 12-13 derece civarıydı sanırım ve yol nemli! Lastik için fikir sahibi olmanda faydalı olacaktır;
http://www.youtube.com/watch?v=bnTyt...layer_embedded
Kamera gsxr 600 k3 te takılı,onda diablo corsa sc2 var,öndeki benim,bende dragon corsa sc1-sc2
www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf
-
03 Ocak 2010, 17:33
#1443
haklısın lastik çok önemli. bende de super corsa var. harika bi lastik. ama taktıktan itibaren 10 bin km yaptğım için artık fazla bişey bekleyemiyorum kendilerinden
bi de artık lastik ısınsa bile asfalt hep soğuk, düşük yatış açılarında bile arkanın kaydığını hissedebiliyorum.
video çok güzel bu arada. bağlantı yolunda güzel bi açı yakalamışsın yalnız merak ettim kadrajda net değildi. kaydın sonlarına doğru virajın ortalarındayken sürat ne civarda idi ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
03 Ocak 2010, 18:16
#1444
one adlı üyeden alıntı
280 görüyor şuan 15 dişli ile ,sanırım 16 diş ile bir kaç km daha fazla görür bildiğim kadarıyla 286 kadranda görülebilecek son hız ama ben yapan görmedim daha.Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç
Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz
Tabiiki, benimki işin şakası zaten. Motorun keyfi virajda çıkıyor
one adlı üyeden alıntı
kuru kuru azmederek olmaz ama bu iş
ilk iş lastiklerini değiştirmek olsun.Sana tek tavsiyem Pirelli Diablo yada Dragon Corsa ön sc1(yumuşak) arka sc2(orta) takmandır.Asfalt müsait olduğu ve lastiklerin yeterli ısıya geldiği sürece kendi limitlerini öğrenebilirsin rahatlıkla.Lastikler felaket derecede güven veriyor.Ben limitlerde lastiğin bıraktığını görmedim daha,en azından 600f in gücü o lastiği yerden kesmeye yetmiyor
Keşke foto çekmiş olsaydımda lastiklerim ve peglerin halini gösterebilseydim,bunu geçen hafta çektik hava sıcaklığı 12-13 derece civarıydı sanırım ve yol nemli! Lastik için fikir sahibi olmanda faydalı olacaktır;
http://www.youtube.com/watch?v=bnTyt...layer_embedded
Kamera gsxr 600 k3 te takılı,onda diablo corsa sc2 var,öndeki benim,bende dragon corsa sc1-sc2
Videoda güzel yatmışsın.
-
03 Ocak 2010, 19:56
#1445
benm lastikler 4000 e geldi fakat en fazla bi 600-700 daha görür sanırım viraj içinde 140-150 civarındayız sanırım tam hatrlamıyorum,o ara kadrana pek bakmadığım için aynı virajda çekilmiş başka videolar onlara bakıp ortalama birşey söylerim ama çekimlerdekilerden daha hızlı döndüğümüz oldu 180-190 ları hatrlıyorum bir kaç kez
www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf
-
05 Ocak 2010, 11:40
#1446
-
05 Ocak 2010, 22:43
#1447
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
-
05 Ocak 2010, 22:56
#1448
crazy_ceviz adlı üyeden alıntı
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
internette o kadar site ve değişik ürün varki ...kendi işini kendi cebine uygun ancak kendin araştırabilirsin...
biraz araştırmacı olun artıkın...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
07 Ocak 2010, 11:50
#1449
crazy_ceviz adlı üyeden alıntı
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
arkadaşım yanlış anlama ama eğer 600f sahibiysen ve de motosiklet koruma ekipmanlarının marka, malzeme, özellik vb. nitelikleri nedenile uçurum sayılabilecek bir rakam yelpazesinde farklı fiyatlardan satıldığını bilmeyecek kadar camiadan uzaksan bence dikkatli ol motorunu kullanırken.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
07 Ocak 2010, 13:42
#1450
chopperrider adlı üyeden alıntı
arkadaşım yanlış anlama ama eğer 600f sahibiysen ve de motosiklet koruma ekipmanlarının marka, malzeme, özellik vb. nitelikleri nedenile uçurum sayılabilecek bir rakam yelpazesinde farklı fiyatlardan satıldığını bilmeyecek kadar camiadan uzaksan bence dikkatli ol motorunu kullanırken.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.
Bende de söz konusu aynı durum, ama bu bir sorun mu bilmiyorum. Sürüş vs. ile alakalı debriyaj kaynaklı hiçbir anormallik hissetmedim bu zamana kadar.
-
07 Ocak 2010, 14:13
#1451
chopperrider adlı üyeden alıntı
arkadaşım yanlış anlama ama eğer 600f sahibiysen ve de motosiklet koruma ekipmanlarının marka, malzeme, özellik vb. nitelikleri nedenile uçurum sayılabilecek bir rakam yelpazesinde farklı fiyatlardan satıldığını bilmeyecek kadar camiadan uzaksan bence dikkatli ol motorunu kullanırken.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.
aynısını bendede yapıyo ama fazla bi dirnç uygulamıyo...bence bi sp,orun teşkil etmiyodur herhalde..hatta zinciri yağlarken iyi bile oluyo...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
07 Ocak 2010, 15:41
#1452
daha önce bu orta sehpada arka tekerin dönme meselesini dreamdark la konuşmuştuk önce baya bi uğraşmıştım; debriyaj telini gevşet sık, sık gevşet... her türlüsünü denedim :D 10km hıza kadar çıkıyor... Mantıklı da gelmiyor ama bir sorun teşkil etmediğini öğrenmiştim...
Ctesi yok mu aktivite...20 C diyolar...
organizatör aranıyor ( şuan bunu okuyan arkadaşım, sen de alın üzerine )
-
07 Ocak 2010, 18:59
#1453
arka çamurluk orjinal haliyle hoşuma gitmiyor nasıl bi çözüm buldunuz paylaşırsanız sevinirim
-
07 Ocak 2010, 22:08
#1454
-
07 Ocak 2010, 23:34
#1455
600 f için headers nerden bulabilirim
selam arkadaşlar 2005 cbr 600 f im var üzerinde twobrothers egsoz var ben headers takmak istiyorum ilaveten yaptığım araştırmalar sonuç vermedi ne yazıkki bulamadım nerden bulabileceğim hakkında bilgisi olan varmı ?
-
07 Ocak 2010, 23:36
#1456
-
08 Ocak 2010, 01:07
#1457
aluoss adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar 2005 cbr 600 f im var üzerinde twobrothers egsoz var ben headers takmak istiyorum ilaveten yaptığım araştırmalar sonuç vermedi ne yazıkki bulamadım nerden bulabileceğim hakkında bilgisi olan varmı ?
Selam,
Nereden bulabileceğini bilmiyorum ama, amacın performans artışı sanırım. Ancak bildiğim kadarıyla Power Commander takmadığın sürece performansta zaten pek bir artış olmayacaktır ve boşu boşuna masraf etmiş olacaksın. P.C. takmayacaksan değmez bence uğraşmaya.
crazy_ceviz adlı üyeden alıntı
dreamdark teşekkürler
Rica ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------
Arkadaşlar,
Hava Filtresi ve Buji değişimi ile ilgili bir başlık açtım, umarım faydası olur :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post1921849
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:56 ----------
Ayrıca bugün dişlileri ve zinciri değiştirdim.
DID X-Ring zincir
JT Ön-Arka dişli seti
-
08 Ocak 2010, 02:58
#1458
Z i n c i r
dreamdark adlı üyeden alıntı
Emre, malum, motoru yeni aldığımı biliyorsun. Sanırım benim zincir orijinal değil. DİD falan yazmadığı gibi oldukça paslı, bayağı eski bir zincirle değiştirilmiş gibi duruyor. Ne dersin değiştirmeli miyim sence? Senin ilandaki zincir orijinal dimi? Daha araştırmadım, piyasa değeri nedir?
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
-
08 Ocak 2010, 03:57
#1459
mtlkzlsln adlı üyeden alıntı
Emre, malum, motoru yeni aldığımı biliyorsun. Sanırım benim zincir orijinal değil. DİD falan yazmadığı gibi oldukça paslı, bayağı eski bir zincirle değiştirilmiş gibi duruyor. Ne dersin değiştirmeli miyim sence? Senin ilandaki zincir orijinal dimi? Daha araştırmadım, piyasa değeri nedir?
Bahsettiğin gibi paslı ve eskiyse, bakımsız ve yağsız bir zincir olduğu anlaşılıyor; bu durumda değiştirmen gerekebilir.
Zincirin gerginliğine hiç bakıyor musun? Çatalda zincirin gerginlik ayarını gösteren çentikler vardır, eğer son kademedeyse zaten bir an önce değiştirmen senin yararına olur.
Ama istersen masraf etmeden önce bu dediğim şeylere bak ve eğer zincirin daha germe payı varsa, mümkünse zincirini gaz yağıyla güzelce temizleyip yağla ve pas durumuna tekrar bak, sonra da gerdirme ayarını yap.
Zinciri incelerken bakacağın önemli noktalardan biri de, baklalar arasında bulunan "O-Ring" dediğimiz halka şeklindeki keçelerin aşınma durumu.
Ayrıca motor çift ayakta ve boşta iken arka tekerleği hafifçe çevirerek zincirin gerginliğini kontrol et. Eğer farklı yerlerde farklı gerginlik ve bolluk söz konusuysa zincirin bozulmuş demektir. Zincirden çok fazla çatır çutur ses gelmesi de buna işarettir.
Tüm bunları yapmaya bile gerek yok, benim zincirin hali belli dersen de bir an önce değiştir derim, çünkü zincir motordaki hayati bir parça.
Benim sattığım zincir orjinal DID evet. Piyasasını sen de bir araştır istersen, ben 210 TL'den aşağı göremedim sahibinden.com'da. Ama benim zinciri sen almayı düşünürsen de ilandaki fiyatı baz alma zaten, ufak bir indirim daha yaparım tabiki.
-
08 Ocak 2010, 05:57
#1460
[
[/COLOR]arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.[/QUOTE]
Motoru ilk çalıştırdığında yağ soğuk olduğu için bunu yapıyor.Normal.Hiç birşey yaptırma motoruna!Debriyaj kaçırmıyor yani,elletme.Herşey normal.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:46 ----------
Emre bugün Buzmotora baktım.Süpersport tavsiye ediyor.Senin aldığın lastik biraz daha profosyonel.Orta kısım biraz sert, ısındıkça yol tutuyor.Kısa mesafede süpersport daha iyi diyor.Ama senin aldığın lastik deseni çok güzel.Kara veremedim Sence?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler