Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Şubat 2012, 21:05
#5701
en üstte paylaştığım yağ filtresi ile ilgili aparatlar var.
2. fotoğraftaki filtre anahtarını kullanıyorlar biliyorum
ama filtre çıkarken içinden azda olsa pis yağ dökülüyor ben pimpirikli olduğumdan biraz grenajları söküyorum hemde grenajın içerisindeki pisliğide temizliyorum hazır sökmüşken.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Reklamlar
-
07 Şubat 2012, 22:07
#5702
arkadaşlar bugün ngk cr9eh9 buji aldım sizce nasıl iridyum pek düşünmüyorum malum elektriği arttıran bi setim yok
-
07 Şubat 2012, 22:38
#5703
@onur ;
Kardeşim 2006 Model, 1900 de demişsin ? Nedir o ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
07 Şubat 2012, 23:27
#5704
-
08 Şubat 2012, 02:39
#5705
onur_600f adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün ngk cr9eh9 buji aldım sizce nasıl iridyum pek düşünmüyorum malum elektriği arttıran bi setim yok
elektriği arttırıcı bir ara parçaya gerek yoktu iridyum buji için.
sadece yapıları biraz farklıdır
zaten servis kitapçığına bakarsan IMR9A-9H yazar ki bu model lazer iridyum bujisidir.
ama aldığın CR9EH-9'da takılabiliyor
bunun haricinde kullanabileceğin bujiler
CR9EHIX-9
IMR9C-9H modelleridir
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
08 Şubat 2012, 10:12
#5706
bu konuda kalsit diye bir arkadasın yorumlarını baya okumuştum yanlış hatırlamıyorsam standart alın diyordu neyse bakacaz bi takalım olmazsa değiştiririz artık sağol ilkay kardeşim
-
08 Şubat 2012, 13:24
#5707
Kol gibi orjinal sinyallerden kurtulup, gömme şık sinyal arayanlara
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3367920/detay/
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
08 Şubat 2012, 13:30
#5708
Organizasyon olduğu taktirde katılmak isterim.
Pazar yağış yok gibi görünüyor ama ..
-
08 Şubat 2012, 14:01
#5709
Felon adlı üyeden alıntı
Bende bu sinyallerden var, flaslight controller olmadığı için hızlı yanıp sönüyor. Onun dışında görüntüsü hoş ama karşıdan görünürlüğü çok fazla değil.
-
08 Şubat 2012, 18:49
#5710
onur_600f adlı üyeden alıntı
bu konuda kalsit diye bir arkadasın yorumlarını baya okumuştum yanlış hatırlamıyorsam standart alın diyordu neyse bakacaz bi takalım olmazsa değiştiririz artık sağol ilkay kardeşim
her zaman servis kitapçığında yazan en iyisidir
adamlar iridyum bujiyi keyfe keder takmamışlardır
ama standartıda oluyor sadece performans ve buji ömrü olarak biraz daha düşük kalitede oluyor doğal olarak
Felon adlı üyeden alıntı
şunlara kol gibi demesek. sinyallerini o şekilde seven kişilerde var neticede...
filz adlı üyeden alıntı
Organizasyon olduğu taktirde katılmak isterim.
Pazar yağış yok gibi görünüyor ama ..
geçen pazar sapanca yapıldı
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
08 Şubat 2012, 23:58
#5711
ilkay şimdi beni ikilemde bıraktın satıcı kullanmadan getirirsen değişebilirim dedi acaba bi 60 lira fazla verip iridyum mu alsam
-
09 Şubat 2012, 02:20
#5712
yani motorun ayarları performans değilse gerek yok onlarıda kullanabilirsin 10-15 bin kullanacağın yerde 15 20 belkide 25 bin kullanabilirsin iridyumlarıda ama ilk 10 bin de ve sonraki her 5 binde 1 buji kontrolü yapman gerekir ki servis kitapçığıda bunu yazar
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
09 Şubat 2012, 02:35
#5713
performans ayarları olup olmadığına nerden bakıcam dostum senide yorduk kardesim teşekkürler ilgine
-
09 Şubat 2012, 02:42
#5714
ona direk bakman kolay değil borazan açısı ve enjeksiyon zamanlamasını ayarladığın bir kısım var hava filtresi kutusunun altında kalan kısım
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
09 Şubat 2012, 02:47
#5715
hmm anladım desene bizim motoru parçalama vaktimiz yaklaşmış neyse bu hafts sonu hava güzel olursa elimize anahtarı alıcaz artık
-
09 Şubat 2012, 03:02
#5716
-
09 Şubat 2012, 03:27
#5717
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
ona direk bakman kolay değil borazan açısı ve enjeksiyon zamanlamasını ayarladığın bir kısım var hava filtresi kutusunun altında kalan kısım
O performans ayarı değilmiş ilkay
rolanti düzenleyici gibi birşey sanırım senkronizasyonla alakalı
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
09 Şubat 2012, 03:53
#5718
gursus adlı üyeden alıntı
arkadaşlar gece gece aklıma takıldı kaç haftadırda motora bakmıyorum örtüylede kapattım hiç açmadım enson ampülü değiştirmiştim şimdi kontağı açınca direk yanıyorya sağ ampül uzunlara alınca sol yanıyor sadece değilmi?Yoksa kısa yanan sağ ampülde uzun huzmeyemi geçiyor aklıma takıldı .
@onur dostum kolay gelsin
havalar açmadı gitti yahu 2 haftadır yatıyor çiçeğim çok özledim :(
bu arada arkadaşlar Emre abinin de kullanmış olduğu difi soft çantalardan bugün sipariş verdim birçok olumlu yorum vardı bende aldım uzun yolda eşyalarımı kargoya vermekten bıktım
bir iki güne geçer elime
herkese kazasız sürüşler
Sagol kardesım
Senın farda sorun var uzunu actıgında sol far yanı kısa uzun beraber ıkısınınde yanması gereklı yanlış hatırlıyorsam duzeltın 4 aydır kontak acmadımda
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
ama yok ya ıyı hatırlıyorum sag kısa sureklı acık (2006 model benımkı eskılerde yanmıyomus dıye duydum) sol uzun acınca ıkısıde yanmalı
-
09 Şubat 2012, 03:53
#5719
bende sağ kısa olarak yanıyor uzuna aldığımda solda yanıyor sağ ile beraber fakat sorumu tam ifade edemedim galiba uzuna alınca kısa olarak yanan sağ ampül huzme değiştiriyormu yoksa aynımı kalıyor ? sorum sağ ampülün huzmesiyle ilgili.
teşekkürler
-
09 Şubat 2012, 04:01
#5720
bende aynı kalıyordu kardes
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler