Aslında rölantide beklerken hemen hemen tüm araçların harareti yükselir, rüzgarı yiyince soğuma daha iyi olur, zaten fanın soğutmadaki fonksiyonu da bu mantıkla çalışır. Dolayısıyla bu bir rahatsızlık değil.
Alçaltma kitini ben Üsküdar'da bir motosiklet mağazasından almıştım fakat o dükkan kapanmış. Başka satan da görmedim, bu nedenle istersen e-bay'dan getirtebilirsin.
Hangi camı takarsan tak, 120'den itibaren dik konumda rüzgar yersin; sonuçta touring ya da enduro makina değil bu.
Cam olarak genelde double buble olanların işlevi ve boyutları hemen hemen aynı zaten, beğendiğini takabilirsin.
Linkdeki cam da motora uygun görünüyor.
Emir ben de aynı şeyleri 1-2 hafta önce yaşadım ve şarjla bir süre daha idare ediyorum ama, akü ömrünü tamamladı sayılır artık. Önümüzdeki ay ben de alacağım kısmetse.
En uygun fiyatlı olarak aşağıdaki linkdeki aküyü tavsiye ederim, geçen konuştuğumda ellerinde yoktu ama 15 güne kadar gelir diyordu, bir görüş istersen :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...u-ytz10s/detay
Bu arada, egsozun çok fazla etkisi olacağını sanmıyorum motorun performansında, sonuçta header+power commander yok değil mi makinede? Birçok faktör olabilir: bu motorun rodajı daha düzgün yapılmıştır; ciğeri daha sağlamdır, hava filtresi, bujileri, yağı daha iyi durumdadır, bu sürüşünde hava daha az rüzgarlıdır vs.
Yağ değişiminden önce bende de çok fazla oluyordu bu olay. Yaz aylarında motor çok ısınınca, yağın da çok yeni değilse, o sıcakta yağ işlevini yerine getirmekte biraz zorlanıyor ve boşa biraz boş geçme olabiliyor. Yağının kaç km. önce değiştiğini öğrenip bir yağ değişimi yapabilirsin ya da gerek yok dersen debriyaja da bir baktır istersen. Ben bizim makinalar için full sentetik yağa gerek olmadığını düşünüyorum. 10w40 ya da 10w50 sana kalmış, ben genelde sentetik bazlı 10w40 kullanıyorum.
Cam konusunda sonuçta bakıp beğendikten sonra neden alınmasın?