Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2221

    Üyelik
    11 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı olsun.

    Yeni kasa 1000RR'ı tavsiye ederim. Diğer litreliklere göre daha hafif, dengeli, cüsse olarak daha küçük ve kullanımı daha kolay makinadır, virajları güzeldir.
    R1 agresiftir, hata telafisi daha düşüktür ama çok zevkli makinadır. Türkiye'de marka bazındaki belirsizliği nedeniyle Yamaha almak pek mantıklı gelmiyor bana şu an için.
    GSX-R1000 hepsinden güzel yürür bana göre, aralarında en oturaklısıdır. Suzuki'nin tadı da başkadır.

    Bence hepsini kullan ve sana en çok uyan, keyif veren hangisi ona göre yap tercihini.

    Honda'nın avantajı; sen kullanıcısısın zaten, en azından servis-yedek parça konusunda sıkıntı çekmezsin, 2. el piyasası da daha hareketli.
    Emrecim sağolasın... Bende GSX-R1000 ile 1000 RR arasında kaldım...Birazda ekenomi olunca mesele bir iki ay sezon sonuna doğru almayı istiyorum..1000 RR ların yeni kasası kaç yılında başladı.... Aslında bir insanın alacağı makine ile bütünleşmesi kendini üzerinde güvende hissetmesi ve hepsinden önemlisi kendin bir parça gibi hissetmesi çok güzel. R1 ler şekil olarak çok güzel ama niyeyse ben onlara pek ısınamadım üzerinde otursam kendimi rahat hissetmeyeceğim hiç bir zaman.. Belki honda kullandığımdan RR1000 daha benden bir parçaymış gibi hissediyorum garip bir tabir oldu ama.. Birde ikinci eli çok önemli tabiki... Parça sorununu Amerikadan hallediyoruz artık...Türkiye fiyatları el yakıyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2222
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Baytar_77;
    hayırlı olsun inşallah gönlüne göre bi litrelik alırsın. Eğer maddi sıkıntı yoksa ben de yeni kasa 1000rr derim. zevk meselesi ama eski kasa (2008 öncesi) fazla demode gibi geliyo bana.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  3. #2223
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Baytar_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emrecim sağolasın... Bende GSX-R1000 ile 1000 RR arasında kaldım...Birazda ekenomi olunca mesele bir iki ay sezon sonuna doğru almayı istiyorum..1000 RR ların yeni kasası kaç yılında başladı.... Aslında bir insanın alacağı makine ile bütünleşmesi kendini üzerinde güvende hissetmesi ve hepsinden önemlisi kendin bir parça gibi hissetmesi çok güzel. R1 ler şekil olarak çok güzel ama niyeyse ben onlara pek ısınamadım üzerinde otursam kendimi rahat hissetmeyeceğim hiç bir zaman.. Belki honda kullandığımdan RR1000 daha benden bir parçaymış gibi hissediyorum garip bir tabir oldu ama.. Birde ikinci eli çok önemli tabiki... Parça sorununu Amerikadan hallediyoruz artık...Türkiye fiyatları el yakıyor
    1000RR yeni kasası 2008'de başladı ancak, 2008 lerde kronik yağ eksiltme problemi var motorda. Bütçe varsa eğer, 2009'da giderildi bu problem; 2009 kasa almanı tavsiye ederim. Olmazsa da al bir 2008 kasa, ama 1000 km'de bir yağ ekle eksilttiği kadar.

  4. #2224
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000RR yeni kasası 2008'de başladı ancak, 2008 lerde kronik yağ eksiltme problemi var motorda. Bütçe varsa eğer, 2009'da giderildi bu problem; 2009 kasa almanı tavsiye ederim. Olmazsa da al bir 2008 kasa, ama 1000 km'de bir yağ ekle eksilttiği kadar.
    Emre haklısın 2008 lerde sorun vardı ama bi çok motor garantiden motor değiştirildi sorun kalmadı.
    Servis kayıtları kontrol edilerek alındıktan sonra 2008 de alınabilir, hatta avantajlı bile olur çünkü sırf bu nedenle 08 ve 09 arasında ciddi fiyat farkı var.

    ya ama yeni 1000rr çok kıvrak çok güzel ama tüm yeni ss ler gibi çok küçük
    600f in en sevdiğim yanı demode belki ama tombul yapısı.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  5. #2225

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Arkadaşlar motorumdan ses almaya başladım 4-6 rpm arası kafanın ordan sanki radyatörün oralardan biyerden zırıltı geliyo nasıl anlatsam sanki titreşimden bişeyler birbirine çarpıyo gibi ama diil sanırım her yeri kontrol ettim ama sesi bulamadım servise gitsem ellitane iş çıkarcaklar egzantrik zinciri olabilirmi sizce???

  6. #2226
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumdan ses almaya başladım 4-6 rpm arası kafanın ordan sanki radyatörün oralardan biyerden zırıltı geliyo nasıl anlatsam sanki titreşimden bişeyler birbirine çarpıyo gibi ama diil sanırım her yeri kontrol ettim ama sesi bulamadım servise gitsem ellitane iş çıkarcaklar egzantrik zinciri olabilirmi sizce???
    egzantrik zinciri geri otomatiği sesi olamaz o. serviste çok sıkıntı olmaz sol grenaj sökülüp iç organlar bi kontrol edilecek o kadar bence.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  7. #2227
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    Alıntı Baytar_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, motarlarda gaz yememe, çig benzin kokusu gibi olgularda bir arkadaş aküden kaynaklanabileceğini söyledi...Kendi başınan geldiğini ve aküyü değiştirerek çözüm bulmuş. sorun ortadan kalkmış.. Aklıma takıldı... Makine çalışırken gaza yüklenildiğinde bujilerde ateşlemede akünün fonksiyonu varmıdır.. Yoksa akü sadece marş basarken mi etkilidir.. Daha önce hondanın 185 cc lik arazi motorunu kullandım ve aküsü yoktu bitmişti.. Akü yanında ayak marşıda vardı.. Onunla çalıştırıyordum ve hiç bir sorun yaşanmıyordu... En azından bilgisi olan varsa bizimle paylaşırsa bu konuda bilgilenmiş oluruz
    akü enjektörleri çalıştırır eğer dediğiniz gibi olduğunu düşünüyorsanız motor çalışırken akünün kutup başlarını sökün bakalım motor çalışmaya devam edicekmi?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------

    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumdan ses almaya başladım 4-6 rpm arası kafanın ordan sanki radyatörün oralardan biyerden zırıltı geliyo nasıl anlatsam sanki titreşimden bişeyler birbirine çarpıyo gibi ama diil sanırım her yeri kontrol ettim ama sesi bulamadım servise gitsem ellitane iş çıkarcaklar egzantrik zinciri olabilirmi sizce???
    motorun km si kaç ve daha önce gergi değişimi yapıldımı? biliyosunuz 600f lerde kronik sorun gergi.20bin civarı ötmeye başlar bazıları.
    Drift Religion

  8. #2228

    Üyelik
    13 Ağustos 2009
    Şehir
    Cerrahpaşa
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam beyler;
    dün akşamüzeri istanbuldan yola çıktım ve şükür kazasız belasız makineyi ankaraya getirdim. boludan sonra yağmur vardı ama genelde yol çok keyifliydi.
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan...

    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumdan ses almaya başladım 4-6 rpm arası kafanın ordan sanki radyatörün oralardan biyerden zırıltı geliyo nasıl anlatsam sanki titreşimden bişeyler birbirine çarpıyo gibi ama diil sanırım her yeri kontrol ettim ama sesi bulamadım servise gitsem ellitane iş çıkarcaklar egzantrik zinciri olabilirmi sizce???
    3 ay önce Fatih KILIÇLI'ya onaylatıp aldım motorumu. Fatih abi egzantrik zincirinin değişmesi gerektiğini söyledi. Egzantrik zinciri-gergi kayışı vb. ne gerekiyosa satıcı ile anlaştık fiyattan düştük, aldım ve kendim yaptırdım motoru, sağlamda bir bakım yaptırdım.. Yaklaşık 3.000 km oldu ve sorunsuz kullanıyorum...

    Bende egzantrikten olduğunu sanmıyorum ama benzer bir sorunda bende var sanırım. Haftasonu Çınarcık dönüşünde farkettim.

    Durum aynen şu:

    Mesela 3. viteste 8.000-9.000 devirle gidiyorum. Gazı kesiyorum. 4.000-5.000 arası tekrar gaz verince aynen seninde dediğin yerden ve dediğin gibi, ama bana göre (duvar içindeki su borusunundan geçen su sesine benzer) bir ses geliyor. Biraz farklı bir benzetme oldu sanırım ama idare edin Ama gazı tekrar açınca 5.000-6.000 devirlerde ses kayboluyor

  9. #2229
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Alıntı gkhnkzy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan...



    3 ay önce Fatih KILIÇLI'ya onaylatıp aldım motorumu. Fatih abi egzantrik zincirinin değişmesi gerektiğini söyledi. Egzantrik zinciri-gergi kayışı vb. ne gerekiyosa satıcı ile anlaştık fiyattan düştük, aldım ve kendim yaptırdım motoru, sağlamda bir bakım yaptırdım.. Yaklaşık 3.000 km oldu ve sorunsuz kullanıyorum...

    Bende egzantrikten olduğunu sanmıyorum ama benzer bir sorunda bende var sanırım. Haftasonu Çınarcık dönüşünde farkettim.

    Durum aynen şu:

    Mesela 3. viteste 8.000-9.000 devirle gidiyorum. Gazı kesiyorum. 4.000-5.000 arası tekrar gaz verince aynen seninde dediğin yerden ve dediğin gibi, ama bana göre (duvar içindeki su borusunundan geçen su sesine benzer) bir ses geliyor. Biraz farklı bir benzetme oldu sanırım ama idare edin Ama gazı tekrar açınca 5.000-6.000 devirlerde ses kayboluyor
    600F lerin kronik sorunudur egzantrik sesi GÖKHAN...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  10. #2230
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600F lerin kronik sorunudur egzantrik sesi GÖKHAN...
    Hımm bu ses sanırım bende de var. Buna rağmen motoru kullanmanın bir sakıncası olurmu ve yapmam gereken nedir arkadaşlar...
    Saygılarımla...

  11. #2231

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul, Kalamış
    Motosikleti
    2006 Honda CBF 1000
    Alıntı Baytar_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim makineyi sattım....Alan arkadaşa hayırlı olsun dedim verdim... Artık bir iki ay sonra yeni bir makine almaya kısmet ise...

    1000 cc likleri geçmeyi düşünüyorum tabi kısmet işi bu ama aklım hala 600f lerde...Gürsel abi makineyi sattınmı sat birini al ötekini olacak ama.. Hayırlısı kısmetimizde ne varsa o olsun diyorum...

    1000 liklerde 1000 rr lar hoşuma gidiyor... r1000 çok agresif geliyor... suzukilerde güzel ama gönlüm 1000 rr dan yana... Deneyenler deneyimi olanlar siz neyi tavsiye edersiniz arkadaşlar...
    Selam Baytar.
    Makine daha duruyor. Herhangi bir yerde satılığa çıkarmadım. Geçen Pazar Şile-Ağva yollarında yolculu test etme imkanım oldu. Otoyolda şahane makina.. Ama virajlı ve bozuk yollarda hem ben hem yolcum rahatsız olduk.. Bir taraftan da içim elvermiyor ,makineyi çok sevdim. Satılığa çıkartırsam ilk sana söyleyeceğim.. Tabi bu arada başka bir şey almamışsan.. KM şu an 4.500 lerde...Selamlar..
    Gürsel

  12. #2232
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesin bir bilgim yok ama bu sorunların aküden kaynaklanabileceğini en azından bizim motorlar için hiç duymadım. Akü marş motoruna ilk elektriği verir ve sonrasında şarj dinamosu tarafından beslenerek görevini yerine getirir bildiğim kadarıyla, bujilerin ateşlemesine bir etkisi olacağını sanmıyorum. Tabi yanlış biliyor da olabilirim, düşününce bana mantıklı gelen bu şu an için.

    Bilgiler için teşekkürler bu arada.

    Buji konusundaki soruna gelince, benim bildiğim kadarıyla ikisi de gerçek iridium buji ve IMR9A-9H sonradan çıkan model. Bu nedenle ikisi de tavsiye ediliyor zaten bizim makina için.

    Yİne de tüm sorularını telefonda NGK Türkiye satış müdürüne sorabilirsin, ben kendisiyle bir keresinde görüşmüştüm, son derece ilgili ve bilgi vermeye aç bir insan.

    NGK Spark Plug Europe GmbH
    Tel. (0212) 325 88 28



    Ah bana denk gelmezki ekleyeyim koleksiyona.

    Şaka bir yana, kazasız belasız Emir, tekrar hayırlı olsun.



    Olabilir ama motor kaç km'de ki senin



    Rica ederim. Bir ara arıza ışığı yanıyordu ben giderken, o nedenmiş?



    Elinize sağlık Kemal, 10 numara iş.
    Moderatör arkadaşlarla konuşayım da ana sayfadaki ilk mesaja eklesinler bu linki, böylece daha kolay ulaşır arayan herkes.
    Emre benim motor 24000 Km de şuan
    Saygılarımla...

  13. #2233

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı Marv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü enjektörleri çalıştırır eğer dediğiniz gibi olduğunu düşünüyorsanız motor çalışırken akünün kutup başlarını sökün bakalım motor çalışmaya devam edicekmi?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------



    motorun km si kaç ve daha önce gergi değişimi yapıldımı? biliyosunuz 600f lerde kronik sorun gergi.20bin civarı ötmeye başlar bazıları.
    Şu anda motorum 15.000km de benden önceki sahibi hiç kullanmamıştı adldığımda bu ses yokdu alalı 2500 km falan oldu geçenlerde bu ses başladı
    yok daha önce yapılmamış gergi değişimi ama duyduğuma göre değişim yapılsa bile tekrar ses gelmeye başlıyomuş 2-3000km sora.

  14. #2234
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    O ses bende de var motor 18.000 km de Kronik galiba.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  15. #2235
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    Alıntı bguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu anda motorum 15.000km de benden önceki sahibi hiç kullanmamıştı adldığımda bu ses yokdu alalı 2500 km falan oldu geçenlerde bu ses başladı
    yok daha önce yapılmamış gergi değişimi ama duyduğuma göre değişim yapılsa bile tekrar ses gelmeye başlıyomuş 2-3000km sora.
    ben değişeli 4bin oldu saat gibi çalışıyor halen ama senin yapıcağın o sesin ne olduğından emin olmak 15bin çok erken bir km gergi için ama kul yapımı ne zaman ne sorun vereceğini bilemessin ama eğer gergiyse kaybettiğin süre boyunca egzantrik zinciri olsun blok olsun zarar görmeye devam ediyor.
    Drift Religion

  16. #2236

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul, Kalamış
    Motosikleti
    2006 Honda CBF 1000
    Merhaba arkadaşlar. Farklı ama önemli bir konu olduğu için yazmayı uygun buldum..

    Biliyorsunuz ülkemizde motosiklet, bisiklet konusunda 3-5 dergi dışında gerçek anlamda doğru ve güncel bilgi veren kitap bulmak zor. Ben 2008 de Transalp motorumu aldığımda bu işi daha doğru bir şekilde öğrenmem gerektiğine karar verdim ve eğitimler aldım. Anladım ki -toplam 100 bin km kadar motosikletle yol tecrübem olmasına rağmen-daha öğrenecek çok şey var, ya da bazı bildiklerimin yalnışmış. Sonra OMM (İngiltere kökenli dernek-One More Mile riders- ) Türkiye şubesinin çevirdiği ve İngiliz polislerinin eğitim kitabı; Motosiklet Yol Sanatı kitabını okudum, hayatım değişti. 2 günlük güvenli eğitim sürüşünde bile öğrenmediğim bir ton bilgiyi bu kitabın sadece 3-5 sayfasında gördüm. Bunu yayınlara minnettarım. O kitabı arada bir alır tekrar okurum. Bu kitap motorun trafikte nasıl davranması gerektiğini anlatır. OMM nin son bombası ise Amerikalı eğitmen Lee Parks'ın Total Control kitabı Türkçeye Tam Hakimiyet olarak çevrilmiş ve basılmış.Burada yüksek performanslı sürüş teknikleri ana başlığında
    -Motorunuzu kontrol altına alın
    -Her defasında mükemmel çizgiyi tutturun
    -Formunuzu ve tekniğinizi mükemmelleştirin
    -Daha hızlı ama güvenli sürün
    gibi alt başlıklarda eğitim veriyor.

    Bu kitaplar malesef kitapçılarda satılamıyor çünkü dernek fatura kesemiyor. Bu yüzden kitapları ya doğrudan dernek satıyor veya onların arkadaşı eş dosta konsinye olarak veriyorlar.Bu satıştan da kar edilmiyor.(alınan fiyata veriliyor)

    Bunu yazmamın bana hiç bir maddi katkısı yok,reklam falan da yapmıyorum yalnış anlaşılmasın. Tek isteğim daha çok insan bilinçli motor kullansın..Kitapları OMM Türkiye'nin sitesinden isteyebilirsiniz veya benim işyerime yakın olanlar varsa benden de temin edebilir.Ommriders.org sitesinde fiyatları yazıyor. (25 TL Yol Sanatı, 35 TL Tam Hakimiyet)

    Güvenli sürüşler dilerim herkese..

  17. #2237

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    peki bu sesi araştırmam için hangi servisi önerirsiniz?

  18. #2238

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f---Kymco Agility City 125
    arkadaşlar hepinize saygılar sunarım... size bir sorum olacak honda cbr600 f km de kaç kuruş yakıyor acaba, hatta şöyle diyebilirim ortalama 90 100 km hız yapsak acaba km de kaç kuruş yakar şimdiden teşekkür ederim

  19. #2239

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    şöyle söyliim sen hesap yap tam 80km de 20tl benzin yakıyo. enazından benimki öle ben çok seri kullanmam ama.

  20. #2240
    Aragorn78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı cenkgo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize saygılar sunarım... size bir sorum olacak honda cbr600 f km de kaç kuruş yakıyor acaba, hatta şöyle diyebilirim ortalama 90 100 km hız yapsak acaba km de kaç kuruş yakar şimdiden teşekkür ederim
    Benimkiside sakin kullanimda 0,250 (80km de 20TL), biraz agresif/devirli/yüksek süratte yada bol aragazlı/şehiriçi kullanırsam 0,275 yakıyor. Senin motor sanırım GT250R, benim önceki motor da GT250R idi, eski motorumun tek özlediğim yanı yakıt tüketimi .
    HONDA Hayat ONDA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler