zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Arkadaşlar mototru ilk aldığımda çakmaklığı iptal ettireyimmi ve lastikleri hemen mi değiştiriyim yoksa rodaj bitine kadar veya 2 sene sonramı değiştiriyim.Eğer değiştiriceksem hangi markayla değiştiriyim michelin, metzeler hangi modelleri?
yağlama söz konusu değil...
onde bir kasnak arkada bir kasnak ve bu kasnakların balatalar tarafından hareket ettirdiği arkadaki kasnakla paralel 3. kasnak , bu 3. kasnakta arka tekere hareketi veriyor.
ön kasnak direk motordan gücü aldığı için en başta çapı epey dar , arka kasnaksa ilk kalkışta epey geniş hızlandıkça ön kasnak genişlerken arka aksnakta aksine daralıyor bu da vites değiştirmeden vites değiştirir gibi hareket etmesini sağlıyor bu sistemi yağlamaya gerek yok çünkü ortada bir dişli zincir vs yok . kasnakları birbirine birleştiren kayış ve eğer bu kayışı veya balataları yağlarsan olacak olan motorun kavramayı kaçırmasıdır ve bu da motorunuza daha yüksek devirde daha az sürat sağlar ve ayrıca balatalarında gereksiz aşınmasını sağlar bu da motorunuza zarar
plastik kayışların en büyük düşmanıda yağdır
arkadaşlar kusura bakmayın konuya girmek zorunda kaldım arkadaşım şu Japon fanatikliğinden vaz geçin ya mondialin diğer modellerini bilmiyorum kullanmadığım için ama şu kadarını söyleyeyim sana benim Mondial 150 Hs Scooterım vardı sıfır almıştım Otobanda Suzuki GSR 600 ile test ettik benim motorun Km Saatini ve sonuç 90 km hızla yan yana giderken GSR 600 dijital km saatide 90 km'yi gösteriyordu.belki GSR nin de km saati bozuktur
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
herkeze slm arkadaslar gecen hafta bızım bayıde motor olmadığı ıcın bu haftayı beklemek zorunda kaldım 150 zc ve rf arasında kararsız kalmıstım kararımı 150 zcden yana kullanacağım..yolda daha ağır ve yatkın olduğu ıcın renk konusunde sız kullanıcalar bana yardımcı olursanız sevınırım mavı hoş duruyor hatayı cok bellı eder grı nasıldır sızce sade ve hatayı kapatan bır renk bırde bu ondekı plastık sıyah kısmı boyatabılırmıyım... sımdıden tskler kazasız surusler
Bunu bilmem iyi oldu bizim orda cok kisi var benim Motor 140 vurdu diyorlar hep bi deneyelim YBR'ile
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:10 ----------
Duyduma göre cogu kisi sigorta patlatmis cakmaklik yuzunden, bence iptal et. Lastiklerin eher islak zeminde surmeyeceksen yeter sana, ama denistirmek istersen Duro tipi taktir, kaliteli lastiklerden kalir yani yoktur fazla paraya bayilmassin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:14 ----------
Sanziman yagi o parcalari yaglamiyor kardes, debriajdan aldigi torku onun arkasindaki bir defransiyel gibi birsey ile arka lastige veriyor ve o 150ml kadarcik miktar onun icin 150ml butun sanzimani yaglayamaz zaten mantik biraz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:17 ----------
[IMG]http://yfrog.com/0rarticle161266778484j[IMG]
Ahanda bunu yagliyor iste
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:33 ----------
[IMG]http://yfrog.com/0rarticle161266778484j[/IMG1] 1'i sil gerisi ayni sizinki gibi ama gelmiyor ortaya ?
Arkadaslar resim neden cikmiyor ortaya ?
bu parça krank :D motora koyduğun yağ zaten bu parçalar bütününün yağlamak için kullanılıyor yani zaten motorun kendi parçası
bu arada resim linki http://desmond.yfrog.com/Himg27/scal...=640&ysize=640 bunu kullanırsan göterir :D
herkeze tekrar selam zc kullanıcıları elektrikten biraz anlıyorsanız resimlerde gördüğünüz gibi yapmanız en fazla bi yarım saatinizi alır ve tavsiye ederim millet bakarken gözü kalıyor
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
birde kullandığım malzemeler bildiğiniz meşhur motor yağı ortadaki fren hidroliği dot3 birde malum konu difransiyel yağı dediğim şanzıman değil lütfen aramızda çatışma çıkmasın sadece bu yaş hem difransiyelde hem şanzıman da kullanılıyor ben motorda 110 ml. diye yazan difransiyel denen kısımda kullanıcam bi aksilik olmazsa ilk salı akşamı yapıcam bakalım ortaya ne çıkıcak vatana millete hayırlı olsun
HAYAT TOPRAĞIN ALTINDA :salut:
Emilyan motor gayet güzel görünüyo kazasız belasız binmen dilegiyle
sen ön sinyalleri iptal edip far mı taktın??
Eğer öyleyse karşıdan gelen adam senin nereye döneceğini nasıl anlayacak?? Böyle bir riske değer mi? 2 kuruş daha fazla yol aydınlatması için?
arkadaşlar konuşmalarını bayağı baktım yok paslanmaymış yok yattımı pas tutarmış yok pilastik kayışa düşmanı yağmış 80 den yukarı çıkmıyor ne yapıyım rodajmış filan yalan motor yatınca pas tutmaz askerdeydim motor 15 ay yattı geldim hiçte bir proglemi yoktu gayet iyidi kayışın yağla alakası yok kayışın yıpranma sebebi sürtünme gerilme ve sıcaklıktır eğer kayış sert olursa ki özellikle servislerin kendi taktığı kayışlar ısındıkça kayışın diş kısımlarından çatlar ve kısa zamanda kopar 80 km den yukarı çıkmamasıda rodajla alakalı değil bunu bilin piston subap hava filtresi geri dönüşüm sıkıştırma yani egsoz ve devriyajla alakalı motor subapları tam açmaz ve kasar 80 den yukarı çıkmaz geri gönüşümde sorun vardır karbüratörde benzin toplanır atamaz egsozda kırıksa ve açık egsoz yani halk arasında performans egsoz varsa sıkıştırma yapmaz motorun çekişi düşer ve 80 den yukarı ne yaparsanız yapın yukarı çıkmaz ((( SORULARINI BEKLİYORUM )))
http://www.sakaryaikinciel.com/ilanl...1.10.2009.html
motorun orjinal rengi keşke böyle olsa
HAYAT TOPRAĞIN ALTINDA :salut:
arkadaslar motorun akü göstergesi ibrenin sonunu bile geciyo sonun sonuna dayanıyor:D farlar acıkken bile sürekli böle acaba neden
Çok enerjik bir motorun var demek ondandır ;)
valla bende anlamadım herhalde ondan ibreyi sona vurduruyo bugun hız denemesi yapım dedim düz yolda 80 i zor buldu senin motor kaç görüyor sky?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)