Harun; Cbf 250 hp : 22
. Nx4 Falcon hp : 29
serdarboy; Önce bir eğitim almanı öneririm, hiç vitesli kullanmadıysan cüsse itibari ile fazla gelebilir bu motor sana.. ;) Onun dışında kısa zamanda alışırsın, zor değil..
Harun; Cbf 250 hp : 22
. Nx4 Falcon hp : 29
serdarboy; Önce bir eğitim almanı öneririm, hiç vitesli kullanmadıysan cüsse itibari ile fazla gelebilir bu motor sana.. ;) Onun dışında kısa zamanda alışırsın, zor değil..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
@dishy Biliyoruz cnm güclerini.. Cbf 250 arkadasımda var Falconunda ben altını üstünü arastırdım.. Arkadasımız kendi ebat olculeri acısından sormus.. Bende aralarındaki farkı anlattım.. Cünkü bende benzer vücüt olculerine sahibim... Evet Tubiş hanım senin eğitim konusundaki düşüncelerine katılıyorum.. Kısa sürede Falcon a alısılır...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
O zaman neden arada 10 hp fark var dedin
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
hayırlı olsun güle güle kulanırsın inş...
arkadaşlar önerileriniz , fikirleriniz için teşekkürler... parayıı bulabilirsem hemen bi FALCON almayı düşünüyorum...
arkaslar bi sorum daha olacak cbf 250 yol motoru nx4 falcon ise enduro yani her yola gelir diyorsunuz. bunların biri 250 cc digeri 400 cc hangisi uzun yolda daha fazla basar?
bu motorların sesi beni cıldırtıyor :)
falcon hard bi enduro olmadıgı için yol motorunu daha fazla anımsatıyo... O yuzden hem güç hem de cc bakımından cbf 250 geride kalır Falcondan...
Arkadasımdaki Cbf 250 İle Yokus Asagı 2 kişi 140 Km yi gorduk...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Falcon max 150 km/h yapıyor.. Enduro alırken hıza bakılmaz, zaten 100 km/h dan sonra çok titreşim oluyor, şişiyorsun motorun üzerinde.. Eğer bunlar bana gelmez, ben rahat rahat basmak istiyorum diyorsan Cbf al.. Çünkü Nx4 hız motoru değil
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Salı günü üç arkadaş yola çıktık.İlk once 3000 mt civarına tırmandık, daha sonra da Kapadokya'ya gittik.Gezi raporu hazırlayacak takatim yok.Buyurun resimler.
Gittiğim yollardan bir kesit.Sadece enduro motorların gidebilecegi tarz.Yani TA'lar gidemez.
Gezi sonrasi.Birşeyler içip, artık Adana'ya dönmeliyim.
Daha bol gezi, daha bol resim istiyoruz Volki Eline sağlık .
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
pazer arkadasım gezılerın resımlerın bol olsun yolun acık olsun allah kaza bela gostermesın.ihşallah benimde birgun motorum olacak sizinbu gezilerinize içim gidiyor...
bu motorların sesi beni cıldırtıyor :)
valla süper olmuss... Falconda Dakarın Yanında Pek Bi Ufak gorunmus Ama neyse... Güzel Gezi olmus.. Ellerine Saglık
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
@ Volki sen bana yakıt tüketimi hakkında bilgi verecektin.. Km hesabı olarak verirsen sevinirim Litre olunca karıştırıyorum
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Falcon bence benim yanımda ufak kalmış.
Virajlı, sürekli tırmanarak yapılan 60 km ve düz yolda yapılan 40 km sonucu 100 km'de 4,75 lt yakıt tükettim.Yalnız düz yolda, sabit 90 km hızla giderken de 4,00 lt gibi bir degere ulaştı.Bu arada hava filtrem oldukça kirli ve motorum uzun zamandır bakıma girmedi.
Volkan bizim Nx4 10 Ytl lik benzin ile 50 km gidiyor..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Ben de 10 litre benzinle şehiriçinde toplam 220 km. yol katetmişim. Bu süre içinde hızımı 100 km. üzerine çıkarmamaya gayret ettim.
Bilgilerinize sunarım
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
yanı ortalama su anki benzin fiyatına gore (2.9 krş civarı) 13 krş ile 14,5 krş arasında km de yaktıgı ücret... Bence gayat iyi 400 cc makineye gore...
Dishy cigim.. Makinenin ayarlarını bi kontrol ettir.. Hava benzin karısım orantılarını vb gibi
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)