Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Ee ne yani, bunlar sırf üç kağıdına üzerindeki metzelleri söküp mrf mi taktılar?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Bence bir spor moto ile görüşün. Benim bildiğim hiç bir 390 mrf lastikler ile gelmedi. Zaten mrf ile o gucteki bir motor çok riskli olur.

  3. #183
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Bilemedim, 2013 model 2. el buldum gibi, onu alacağım muhtemelen. Hafta sonu motora bi bakayım da, artık kısmet.

  4. #184
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala 390 parcası pahali diyen var.. kırk kere yazdık, 50 kere daha mı yazalım? SYM wolf denen gariban motorunun parcalari daha pahali duke 390 dan! Kawasaki ninja250 nin sadece depo uzerindeki minik "ninja" stickerı 2012 yılında 250 tl idi.. Simdi duke 390 parcasi pahali diyen ya agk,bionik,ugk dan baska motora binmemiştir yada beyninin max %1 ini kullanabiliyordur..

    Bu arada uzerinde boktan lastiklerinile gelen ve ABS siz, 250cc olmasina ragmen hayvan gibi yakit yakan, bir suru kronik problemli ve yedek parca fiyatlarina haşırt diye zam gelen Yamaha R25 in yeni fiyatindan haberiniz var mi? 390 Tr de tartisilmaz fiyat/performans motorudur..

    Vurur yüzüne ifadesi, standart olarak ABS,x-ring zincir, M5 lastikle mi geldin bitanesi :D
    Gariban motoru Sym Wolf sahibi olarak ne yakıyor bu motor merak ettim
    Şöyle bir bilgi buldum anca; sizin değerleriniz nedir?

    3.72 – 4.68
    lt / 100 km.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  5. #185

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gariban motoru Sym Wolf sahibi olarak ne yakıyor bu motor merak ettim
    Şöyle bir bilgi buldum anca; sizin değerleriniz nedir?

    3.72 – 4.68
    lt / 100 km.
    sakin sürüşlerde 3.3 görmüşlüğüm var ama hep trafik içerisinde kalırsam da 5.5 yaktığını hesaplamıştım ortalaması 4.4 yapar :D

  6. #186

    Üyelik
    06 Eylül 2009
    Motosikleti
    ktm duke 390
    2015 duke 7.000 euro + 500 tl ruhsat + 120 tl sigorta + 6 aylık vergi 115 tl = 23.900 tl o da sıfır aksesuar ile
    ön arka takoz,motor koruma demiri,elcik koruma ve givi taşıyıcı ile + 1300 tl yani toplamda ortalama 25.000 tl'lik bir rakama ulaşıyor
    yani parası olan böyle bir motoru alacak yada 2013-2014 yine full olanı 19.000-20.000 tl arasında 2. el olarak alacak

    lastikler fena değil,çok zorlamaya gerek yok,düz yolda bas, çok fanteziye girme ne gerek var?
    yakıt çok iyi basmaz isen 3.2 görüyorsun, 5. viteste 90 ile gidersen, 6. viteste yavaş gideyim dedin mi 3.4 yakıyor
    genel olarak çok iyi bir motosiklet
    kış için kuşkularım var,bazı soketleri silikon ile kapatacağım su girebilir diye düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------



    böyle bir çamurluk uzatmayı nerede buluruz?

  7. #187
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gariban motoru Sym Wolf sahibi olarak ne yakıyor bu motor merak ettim
    Şöyle bir bilgi buldum anca; sizin değerleriniz nedir?

    3.72 – 4.68
    lt / 100 km.
    Gariban motoru tabirini yanlış anlama, halk arasındaki tabiri bu oldu wolflerin. "Az yakiyor,az yakıyor" dan baska birsey soylemiyor sahipleri.. birde 7.000 tl.lere 2. Eli alinabiliyor.. ben kullandim ama pek hoşuma gitmedi.. sahibi arkadaşim da zaten ayni seyleri soyledi ; 7 liram vardi, borcumda var.. bi sure bunla idare edicem zaten hiç bişey yakmiyor dedi..

    Yani asla ezme,yerme amacli kullanmadim,once bunu belirteyim.

    Ben sabah işe giderken yanlış hatirlamiyorsam 3.1 e kadar dusurmustum ama şehirler arasi yolda biraz zor oluyor.. sağ şeritte arkadan hayvan gibi yapışan otobusler olabiliyor.. 390 ın doğasinda agresiflik oldugundan binen insaninda gazlayasi geliyor.. bu yuzden benim ortalamam 4.1 idi.. bazen kudurdugumda 5.1 leri de gordum.. ama bence 390 4 litre yakar.. rahat yakar hemde.

  8. #188
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı emrezaim88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim hocam cevabınız için.Titreşim konusunda ne diyorsunuz ,200 ile uzun yol yaptığınız oldu mu?
    Artçıyı düşünüyorsan bu motordan uzak dur arkadaşım arkamdayken floryadan kadıkoye gıt gel yaptık cocuk tovbe daha bu motorun arkasına bınersem dedı :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar vazgeçin bu motordan yahu.max 175 km son sürati var onuda ıkına ıkına yapıyor.Kimse aksini iddia etmesin.O ne fiyat öle.Paranıza yazık.
    Unutmadan motorda zırıltı çok.Yemişim dükünü.Yıllık Vergiside cabası
    şaka gibi ya :D zırıltımı varmış vay be 1000km oldu ben daha duymadım :D 0-100 4.7 sanıye top speed 180km/h peki şehiriçinde 600cc ıle 260 km/h yaparak nerelere gıdeceksınız merak edıyorum zaten bunun vergısı yok benzın farkı yok 600cc aynı duke390 gıbı 3,5lt yakıyor unutmusum agırlık desen aamaaan nolcak 100kg farkın lafımı olur canın sagolsun dogru dıyorsun nınja300 r3 r25 z300 rc390 zaten bu motorlar gereksız arasegment tamamen para tuzagı dımı para verdıyse basacak o motor aga ahh ahh zaten herşey hız
    zapalka bunu beğendi.

  9. #189
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçıyı düşünüyorsan bu motordan uzak dur arkadaşım arkamdayken floryadan kadıkoye gıt gel yaptık cocuk tovbe daha bu motorun arkasına bınersem dedı :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------



    şaka gibi ya :D zırıltımı varmış vay be 1000km oldu ben daha duymadım :D 0-100 4.7 sanıye top speed 180km/h peki şehiriçinde 600cc ıle 260 km/h yaparak nerelere gıdeceksınız merak edıyorum zaten bunun vergısı yok benzın farkı yok 600cc aynı duke390 gıbı 3,5lt yakıyor unutmusum agırlık desen aamaaan nolcak 100kg farkın lafımı olur canın sagolsun dogru dıyorsun nınja300 r3 r25 z300 rc390 zaten bu motorlar gereksız arasegment tamamen para tuzagı dımı para verdıyse basacak o motor aga ahh ahh zaten herşey hız
    Bi kız arkadaşım vardı, 2013 gt250R ım varken gezerdik, dağ bayır çayır giderdik.. sonra ayrıldık ve ben duke390 aldım.. derken nostalji olsun diye bir gün buluştuk.. duke ün arkasina bindi ve isyan etti öbürü çok rahatti diyor ) öbürü dediği de 2013 GT250R

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

    Caglar48 oyle deme, bu arkadaşlar mahalle arasinda 300 le gidiyor. Bayır aşşa 500 yapıyorlar... ben bizzat kendim gördüm, bunlar kayseri otobüsünde uçuyorlardi

    Ama ne hikmetse, bizim 390 lar 180 i geçemediği halde, bu site otoparkında bile 280 ile gezen arkadaşlar beni yakalayamiyorlar sanirim amerika ve arkasindaki israilin oyunlari bunlar.
    berkcigdem bunu beğendi.

  10. #190

    Üyelik
    07 Aralık 2014
    Selam arkadaslar,

    bu hafta yolda giderken ortalama yağmur yağdı ve artcı koltuğu sırılsıklam oldu. biraz dahga yağmurlu bir günde ceketin rezil olmusluğu var.
    bunun icin pulsar camurluğu deniyordu. yaptıran bilgisi olan???

  11. #191
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Arkadaşa çok güldüm ama ben dediği gibi ducati monster 696 almayı planlarken bu motoru aldım ve aklımdan hıcbır zaman keske 696 alsaydım gibi bi fikir geçmedi motorları yaptıkları hıza gore yargılıyorlar arkas mt125 suruyor ve burda 45hp 130kıloluk bı sehırıcı motorunu kotuluyolar anlamıyorum gaz actıgında ya teke kalkıyor ıstemsızce yada arkayı salıyor zaten 1 2 3 hep arka taraf sala sala gıdıyor istanbuldaysa bi kere denetelim arkadasa belkı 600cc sehırıcınde gereksız oldugunu anlar

  12. #192

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    bizim motorun kullanma kılavuzu yada motorla verilen bir kitapçığı var mı türkçe olan ? bulamadım nette de bulamadım ben 2. el aldım da aldığım kişi de vermedi ?

  13. #193
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    ooo gençler - abiler nasılsınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar vazgeçin bu motordan yahu.max 175 km son sürati var onuda ıkına ıkına yapıyor.Kimse aksini iddia etmesin.O ne fiyat öle.Paranıza yazık.
    Unutmadan motorda zırıltı çok.Yemişim dükünü.Yıllık Vergiside cabası
    neyin kafasını yaşıyosun sen ? yıllarca ktm duke kullandım. sana bu duke serilerinin 7 sülalesini anlatırım.kötülüklerinide iyiliklerinide fakat gelipte mt serisi ile duke kıyaslama. bak şuan yamaha tenere 660 kullanıyorum ve evet memnunumda taş gibi motor ki ben japon çok seven bir insan değilimdir tenere bana yamahayı sevdirdi. ama şunuda sölüyorum paramı ayarladığım anda ktm adventure 1190 yada 1050 alıcam.

    mt 125 - duke 125
    mt 07 - duke 690 istersen bunları bir kıyaslamaya alalım. olay birisinin son hızı bu kadar diğerinin son hızı bu kadar değildir. sen dandik ön süspansiyon kullanırken ktm duke wp süspansiyonu koyuyor o motora. sen demir yada metal parça kullanırken ktm alüminyüm parçayı takıyo. senin övdüğün mtlerin şasileri yamulduğu için yamaha buna engel olmak için ek parça satarken ktm sana diyorki gel bende eğilmeyeni var hemde en hafif şasi bende diyor. sonra vay anam neden 7000 euro diyorsunuz dimi bak ufaktan saydım. ne kadar ekmek o kadar köfte. mt 07 şuan 21-22 bin tl iken hiç sorguladın mı acaba neden duke 690 14 bin euro ?? üzerine bin anlarsın zaten neden olduğunu tabi motordan anlıyorsan.

    bak dyorum şuan yamaha tenere660 gram şikayetimde yok tam tersi süper bir motor ve bana yamahayı sevdiren motordur. ama ne zaman mt lerin üzerine tekrar binsem yamahadan soğuyorum. mt09 a lafım yoktur o çünkü çok yerinde çok güzel bir motor zaten fiyatındanda anlıyosun.ayrıca tenereninde son hızı 180 ee nasıl olcak şimdi. birisi 660 cc diğeri 390 ? olay son hızda bitiyor dimi ? gelipde bilmeden etmeden bu motor böle böle diye bilmeden yazma. motorları kıyaslıcağın kriterler son hızları olmasın. son hız istiyorsan git ss motor al sabaha kadar son hızda gezin.

    tekerin düz bassın.
    Mexico ve berkaye bunu beğendiler.

  14. #194
    fthaltan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bws 100, cb125e, pulsar 200ns, daelim S3
    Duke sahibi degilim ama duke hic bir motora benzemiyor. Sirf o sekli bile insani cezbediyor. Son hiz ise gereksiz bir ayrinti. Bu tek silindirli sehir motoru, sehir disi ise gezinti olur. Motora binmenin zevki ceviklik ve kivrakliktan geciyor. Son hizi, yarismalarda kullaniyoruz, sehirde degil. Sehir icinde seri bir sekilde 60-70e cikan motora trafikte kimse kafa tutamaz. Motorun ozu, zevk almak. Alalim

  15. #195
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşa çok güldüm ama ben dediği gibi ducati monster 696 almayı planlarken bu motoru aldım ve aklımdan hıcbır zaman keske 696 alsaydım gibi bi fikir geçmedi motorları yaptıkları hıza gore yargılıyorlar arkas mt125 suruyor ve burda 45hp 130kıloluk bı sehırıcı motorunu kotuluyolar anlamıyorum gaz actıgında ya teke kalkıyor ıstemsızce yada arkayı salıyor zaten 1 2 3 hep arka taraf sala sala gıdıyor istanbuldaysa bi kere denetelim arkadasa belkı 600cc sehırıcınde gereksız oldugunu anlar
    tekere geliyormuş zuahahahah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:35 ----------

    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooo gençler - abiler nasılsınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------



    neyin kafasını yaşıyosun sen ? yıllarca ktm duke kullandım. sana bu duke serilerinin 7 sülalesini anlatırım.kötülüklerinide iyiliklerinide fakat gelipte mt serisi ile duke kıyaslama. bak şuan yamaha tenere 660 kullanıyorum ve evet memnunumda taş gibi motor ki ben japon çok seven bir insan değilimdir tenere bana yamahayı sevdirdi. ama şunuda sölüyorum paramı ayarladığım anda ktm adventure 1190 yada 1050 alıcam.

    mt 125 - duke 125
    mt 07 - duke 690 istersen bunları bir kıyaslamaya alalım. olay birisinin son hızı bu kadar diğerinin son hızı bu kadar değildir. sen dandik ön süspansiyon kullanırken ktm duke wp süspansiyonu koyuyor o motora. sen demir yada metal parça kullanırken ktm alüminyüm parçayı takıyo. senin övdüğün mtlerin şasileri yamulduğu için yamaha buna engel olmak için ek parça satarken ktm sana diyorki gel bende eğilmeyeni var hemde en hafif şasi bende diyor. sonra vay anam neden 7000 euro diyorsunuz dimi bak ufaktan saydım. ne kadar ekmek o kadar köfte. mt 07 şuan 21-22 bin tl iken hiç sorguladın mı acaba neden duke 690 14 bin euro ?? üzerine bin anlarsın zaten neden olduğunu tabi motordan anlıyorsan.

    bak dyorum şuan yamaha tenere660 gram şikayetimde yok tam tersi süper bir motor ve bana yamahayı sevdiren motordur. ama ne zaman mt lerin üzerine tekrar binsem yamahadan soğuyorum. mt09 a lafım yoktur o çünkü çok yerinde çok güzel bir motor zaten fiyatındanda anlıyosun.ayrıca tenereninde son hızı 180 ee nasıl olcak şimdi. birisi 660 cc diğeri 390 ? olay son hızda bitiyor dimi ? gelipde bilmeden etmeden bu motor böle böle diye bilmeden yazma. motorları kıyaslıcağın kriterler son hızları olmasın. son hız istiyorsan git ss motor al sabaha kadar son hızda gezin.

    tekerin düz bassın.
    Arkadaşım sende idrak enfeksiyonumu var.
    Göster bi tane yaptığım mt - duke kıyaslamasını?
    Bu kadar agresif olmayın.Mt hayranı değilim mt üzerinden bana saldırıp durmayın.dikkatli okuyun.Duke 125-200-250 serilerine tek laf söylemedim.duke 390 ı test ettim hoşuma gitmeyen kısımlarını yazdım eleştirdim.Traktör kullanıyormuşum hissi verdi.Atak ve seri bir motor ama hissiz.Bana göre öyle.Belkide kullandığım makina öyleydi.Yaw beğenmedim be kardeşim beğenmek zorundamıyım?Sahibi olanlar kazasız belasız iyi günlerde kullansın.
    Ben 390 ın eksi yönlerini eleştirdim motorculuğuma kadar laf attınız.Yaşınız kadar motor yaşınızın 2 katı hayat tecrübem var.Hadi dağılın...

  16. #196

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekere geliyormuş zuahahahah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:35 ----------



    Arkadaşım sende idrak enfeksiyonumu var.
    Göster bi tane yaptığım mt - duke kıyaslamasını?
    Bu kadar agresif olmayın.Mt hayranı değilim mt üzerinden bana saldırıp durmayın.dikkatli okuyun.Duke 125-200-250 serilerine tek laf söylemedim.duke 390 ı test ettim hoşuma gitmeyen kısımlarını yazdım eleştirdim.Traktör kullanıyormuşum hissi verdi.Atak ve seri bir motor ama hissiz.Bana göre öyle.Belkide kullandığım makina öyleydi.Yaw beğenmedim be kardeşim beğenmek zorundamıyım?Sahibi olanlar kazasız belasız iyi günlerde kullansın.
    Ben 390 ın eksi yönlerini eleştirdim motorculuğuma kadar laf attınız.Yaşınız kadar motor yaşınızın 2 katı hayat tecrübem var.Hadi dağılın...
    Ben seni anlıyorum üzülme. 125 cc yamaha'ya o parayı verince insan, ister istemez, sağa sola salça oluyor. Haklısın duke kötü, KTM kötü.

    (Arkadaşlar siz kaçın ben oyalıyorum)
    caglar48 bunu beğendi.

  17. #197
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben seni anlıyorum üzülme. 125 cc yamaha'ya o parayı verince insan, ister istemez, sağa sola salça oluyor. Haklısın duke kötü, KTM kötü.

    (Arkadaşlar siz kaçın ben oyalıyorum)
    Geçenlerde bir Duke 390 ilanı vardı.Açıklama aynen şöyleydi:
    GARAJ MOTORU !! Motorum kazasız fakat sağ tarafta motoru garaja sokarken sürtmeden dolayı çizikler var

    Yahu arkadaş o kadar titreşimden uyuşmuşki motoru garaja sokamıyor.Aman dikkat edin sizde bir yerinizi sürtmeyesiniz.

    Hafiflesin ve garaja falan sürtmesin diye kuyruğu kesilen fakat arkadan yediğin çamurla sürücüsünü ağırlaştıran aerodinamik bir yapısı nedeniyle arkadan çarpmalardada darbe emici özelliği övgüyü sonuna kadar hakediyor ----Power bike dergisinden Alıntı...

  18. #198
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    KTM o kuyruğu, millet kessin diye koymadı ki zaten. Sen diyon işte, malın teki kesmiş, çamuru yemiş sonra "bik bik bik".

    Motosiklet eleştirmeyi anlarım; herkes her motoru sevecek değil tabiki de. RJ de Duke 690'ı sevmemiş, anlatıyodu geçen. Ama üstüne basa basa da söylüyo "that's MY opinion!".

    KTM'deki mühendisler salak değil herhalde onlar da biliyor 2-3-4 silindir koyup titreşimi minimize etmeyi. Ama "biz böyleyiz, işinize gelirse, konfor düşkünleri bizim motorumuzu almasın. Bizim müşteri kitlemiz deli-depelek adamlar." dercesine 690'lık motora bile bile nerdeyse kafam kadar tek bi tane silindir koyuyo "bizim tarzımız bu!" dercesine.

    Bir de, aga sen neden her fırsatta Duke'e saydırıyorsun? Nerde Duke'le alakalı bi konu var, senin mesajın varsa paso kötüleme içerikli.

    Senin yaptığın eleştiri sınırlarını çoktan aştı.
    xawa ve Mexico bunu beğendiler.

  19. #199

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Arkadaşlar lütfen şu adama cevap vermeyin. Son yazdıklarıyla zaten amacını iyice belli etti. Motosikletin m'sinden anlamayan birisi olduğunu da kanıtladı. MZ 251 sahibi olup, KTM titreşimine bok atması çok tuhaf. Farkındaysanız sorularımıza yanıt vermiyor, yalnızca bok atıyor. Bir yerden duymuş ktm titriyor diye, gelmiş burada zırlıyor. Birazcık üstün gidince de kendi sürdüğü motorun cc'si yüzünden, kendisini aşağıladığımızı iddia ediyor. Sanırım tofaşçı japon zihniyeti ktm almaya el vermedi, alanları kıskanıyor.

  20. #200
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM o kuyruğu, millet kessin diye koymadı ki zaten. Sen diyon işte, malın teki kesmiş, çamuru yemiş sonra "bik bik bik".

    Motosiklet eleştirmeyi anlarım; herkes her motoru sevecek değil tabiki de. RJ de Duke 690'ı sevmemiş, anlatıyodu geçen. Ama üstüne basa basa da söylüyo "that's MY opinion!".

    KTM'deki mühendisler salak değil herhalde onlar da biliyor 2-3-4 silindir koyup titreşimi minimize etmeyi. Ama "biz böyleyiz, işinize gelirse, konfor düşkünleri bizim motorumuzu almasın. Bizim müşteri kitlemiz deli-depelek adamlar." dercesine 690'lık motora bile bile nerdeyse kafam kadar tek bi tane silindir koyuyo "bizim tarzımız bu!" dercesine.

    Bir de, aga sen neden her fırsatta Duke'e saydırıyorsun? Nerde Duke'le alakalı bi konu var, senin mesajın varsa paso kötüleme içerikli.

    Senin yaptığın eleştiri sınırlarını çoktan aştı.
    KTM ile hiç bir sorunum yok.Sadece 390 modelinin yüksek fiyatının karşılığında müşterisine sunduğu eksiler çok fazla olduğundan eleştiri getirmiştim fakat bana,kullandığım motora ve markaya saldırılar başladı bir kaç arkadaş üzerinden

    Daha açık izah edip konuyu burada kapatacağım:

    Duke serisi 125-200-250-390 modelleri ergonomi,dizayn,şasi yapısı ve 11 lt alan yakıt deposuna kadar temel özellikleri aynı olmasına rağmen 390 modeline uygulanan fiyat etiketinin 125-200-250 duke modellerini çok beğenen birisi olarak anlamsız derecede yüksek olduğunu düşünüyorum.
    Bir aracın 2014 ile 2015 modeli arasında bir fark ve yenilik yok iken yaklaşık 4 bin lira fark olmasının mantığını birisi izah etsin ltf?
    2014 modelleri eritmek amacıyla fiyatı düşük tutuyorlar derseniz o zaman 390 sunduğu özelliklere göre çok pahalı.Ha 2014 modeli vergi dezavantajına rağmen 18.000 lik fiyatı gayet uygun diyorsanız 2016 ya geliyoruz 2015 modeli yaklaşık 22 bin tl ediyor.Buradada akla gelen 2015 modelinde 2014 e göre extra yeniliklermi var?2016 modeller 25 bindenmi satılacak?
    Tamam,atak,seri torku yüksek,kaliteli ve hafif bir makina ama tek silindir olması,dizaynının alt modelleriyle tıpatıp aynı olması sadece deposundaki rakamlardan aradaki model farkının anlaşılabilmesi,tüm markalarda motor hacmi yükseldikçe artan heybetin bunda olmaması,KTM nin renk konusunda bu modeldede aynı ve katı tutum sergilemesi,extra aksesuar ile donatılmaması(Daha sportif ve agresif bir görünüm için)digital dashboard ve depo hacmi bile kendisinden alt modeller ile tamamen aynı olması,sevmem ama 2015 model fiyatına çift silindir 700 cc bir MT 07 alınabilmesi vs.

    Tüm eleştirilerim sundukları özelliklere rağmen maalesef bu modelin hakettiği ilgiyi bende dahil çoğu kişiden göremeyecek olmasıdır.
    Yoksa bunun dışındaki söylediğim farklı birşey varsa ciddiye almayın ltf gırgırdan öteye geçmez.
    Sağlıcakla kalınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lütfen şu adama cevap vermeyin. Son yazdıklarıyla zaten amacını iyice belli etti. Motosikletin m'sinden anlamayan birisi olduğunu da kanıtladı. MZ 251 sahibi olup, KTM titreşimine bok atması çok tuhaf. Farkındaysanız sorularımıza yanıt vermiyor, yalnızca bok atıyor. Bir yerden duymuş ktm titriyor diye, gelmiş burada zırlıyor. Birazcık üstün gidince de kendi sürdüğü motorun cc'si yüzünden, kendisini aşağıladığımızı iddia ediyor. Sanırım tofaşçı japon zihniyeti ktm almaya el vermedi, alanları kıskanıyor.
    Sen KTM sahibi olmadan önce tıpkı söylediğin gibi benim gibiydin yani,KTM sahibi olmamış herkes gibi.İtirafın için çok teşekkürler.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)