Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #981
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    sevgili bosix; radyatör koruman hayırlı olsun.

    bu arada lastikleri değiştirdim. daha öncede sym wolf ümde 8000 km kullandığım michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.

    bursada bitane tnt250 çalınmış. ama sonra bulmuşlar. kaza yapmışlar, kafa grenajı değişecekmiş sanırım. parça bekliyorlarmış. uzun sürdüğü söyleniyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #982
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bu arada lastikleri değiştirdim. michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.
    İyi yapmışsın ake, kazasız belasız kullan. O güvensizlik bende de var, dönüşlerde ıslak zeminde filan, tedirgin oluyorum. CBR250 kullanan arkadaşım Pirelli Rosso tavsiye etti, yumuşak lastikmiş çift hamurmuş radyalmış filan. Benim aklımda da Bridgestone Battlax var ama piyasada bulabilirsek tabi.
    Bakalım orjinal lastiklerle biraz daha idare edeyim, mutlaka değişecek lastikler.

  3. #983

    Üyelik
    08 Eylül 2015
    Motosikleti
    Tnt250
    Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.

  4. #984
    kara_kule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Wolf 250
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili bosix; radyatör koruman hayırlı olsun.

    bu arada lastikleri değiştirdim. daha öncede sym wolf ümde 8000 km kullandığım michelin pilot street te karar kıldım. rosso 2 ısınmak için daha çok mesafeye ihtiyaç duyuyormuş satıcının dediğine göre. ben genelde kısa mesafede kullandığımdan seçimimi ona göre yaptım. ısındıktan sonra rosso 2 daya iyiymiş , bilginize. şuan içim daha rahat. arka frendeki kitleme eğilimi bitti. şerit üzerinden geçerken yaşadığım güvensizlik azaldı. bu sadece his ile ilgili değil. şerit üzerinde gidemiyordum. illa beni sağına yada soluna yönlendiriyordu şerit üzerindeyken. şuan çoğu yerde hissetmiyorum bile şerit üzerinden geçtiğimi. 760 liraya maloldu.

    bursada bitane tnt250 çalınmış. ama sonra bulmuşlar. kaza yapmışlar, kafa grenajı değişecekmiş sanırım. parça bekliyorlarmış. uzun sürdüğü söyleniyor.
    rosso2 piyasada satılan en yumuşak hamurlu lastiklerden biridir, ısınması için uzun mesefelere ihtiyaç duymaz aksine kısa mesafelerde de ısınabilir,yumuşak hamurlu olduğu için viraj performansıda sonderece iyidir.sert hamurlu lastikler ısınmak için uzun mesafelere ve yüksek süratlere ihtiyaç duyar, ancak sert olduğu için ömrü uzundur ama nekadar güvenilir tartışılır.sizin satıcı lastikten pek anlamıyo herhalde
    abeciMotoru bunu beğendi.

  5. #985
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Alıntı emrezaim88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.
    Tnt 250 de lastikler 110/70-17 140/70-17 dir 60 yazsigina bakmayin kitapcikda da boyle uzerinde gelen lastiklerde rosso 2 taktim ben

  6. #986
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    Alıntı kara_kule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rosso2 piyasada satılan en yumuşak hamurlu lastiklerden biridir, ısınması için uzun mesefelere ihtiyaç duymaz aksine kısa mesafelerde de ısınabilir,yumuşak hamurlu olduğu için viraj performansıda sonderece iyidir.sert hamurlu lastikler ısınmak için uzun mesafelere ve yüksek süratlere ihtiyaç duyar, ancak sert olduğu için ömrü uzundur ama nekadar güvenilir tartışılır.sizin satıcı lastikten pek anlamıyo herhalde
    bahsi geçen lastiklerin yetkili satıcısı. firmaların eğitimlerine , ürün tanıtımlarına katılan, motora binen, konuyla ilgili bir arkadaşım olur kendileri. anlatılanları sizlerle paylaştım. inanıp inanmamak sizlere kalmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

    Alıntı emrezaim88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende şu sıralar lastik konusuna takılmış durumdayım ama bir türlü uygununu bulamadım.Ben motoru yaz kış kullanan biriyim o nedenle yağmur performansının yüksek olması gerekiyor.Angel GT ve Pilot Road özellikle tavsiye ediliyor, rosso II ye göre yağmur performansları daha iyiymiş ama uygun boyutlarını bulamadım bu lastiklerin.Tnt 300 modelinde uygun lastikler 120/70 ve 160/60 olarak geçiyor ama Tnt 250de 110/70 ve 140/60. Özellikle 140/60 boyutunda alternatifler çok az.Angel GT'de 120 ve 150 buldum.Sizce bu lastikler uyar mı? Sonuçta motor bloğu haricinde herşey aynı diye biliyorum,elbette yüksek hızı etkiliyecektir ama bunun dışında bir problem olmazsa taktırmayı düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar fikirlenizi bekliyorum.
    arka jant ofsetli (geniş) olduğundan 150-160 ebat daha iyi duracaktır. 140 ta yanaklar dik kalıyor. lastik janta doğru bombe yapmıyor. bidaha lastik değiştirsem arkayı 150 bakardım.sizinki 300 lük ise istenen ebatları takınız bence.

  7. #987

    Üyelik
    08 Eylül 2015
    Motosikleti
    Tnt250
    Alıntı Bosix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tnt 250 de lastikler 110/70-17 140/70-17 dir 60 yazsigina bakmayin kitapcikda da boyle uzerinde gelen lastiklerde rosso 2 taktim ben
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsi geçen lastiklerin yetkili satıcısı. firmaların eğitimlerine , ürün tanıtımlarına katılan, motora binen, konuyla ilgili bir arkadaşım olur kendileri. anlatılanları sizlerle paylaştım. inanıp inanmamak sizlere kalmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------



    arka jant ofsetli (geniş) olduğundan 150-160 ebat daha iyi duracaktır. 140 ta yanaklar dik kalıyor. lastik janta doğru bombe yapmıyor. bidaha lastik değiştirsem arkayı 150 bakardım.sizinki 300 lük ise istenen ebatları takınız bence.


    Benimkide 250 lik ama jantlar aynıysa ben 150lik bir lastik bakayım dediğiniz gibi ,teşekkür ederim yorumunuz için

  8. #988
    ayns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    yamaha mt07
    bende ısrarla motorun lastiklerinden çok memnunum ilginç şekilde yatırıyorum frenlemede vs gayet güzel şimdilik değiştirmemeye devam

  9. #989
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Alıntı ayns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ısrarla motorun lastiklerinden çok memnunum ilginç şekilde yatırıyorum frenlemede vs gayet güzel şimdilik değiştirmemeye devam
    Rosso 2 ile bende yatırmaya basladım valla ; bugun bır de zıncır temızleyıp yagladım oh bebek

  10. #990
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    yatırmaya bende yatırdım fabrika lastiklerini .nekadar yattığımla ilgili fotoğraf paylaştım. ama arka fren ketlenmiyormu? madem yatırıyorsunda bazı virajlarda arka tekerin hafiften bırakıp tekrar tuttuğunu hissetmedinmi hiç? ıslak zeminden geçince tedirgin olmuyormusun? büyük bir tehlike atlatmadım ama bunlar beni rahatsız ediyordu. o yüzden değiştirdim ;)

  11. #991
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Koruma takozları hazır arkadaşlar..
    Aliexpress'ten sipariş ettim, 85 Lira fiyatı var kargo dahil.






    kdiner ve kani2 bunu beğendiler.

  12. #992
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    cok guzel olmus lınkını de paylasırmısın

  13. #993
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Alıntı Bosix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel olmus lınkını de paylasırmısın
    Sağol, teşekkürler.

    http://m.aliexpress.com/item/32409648535.html
    cario bunu beğendi.

  14. #994

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Alıntı lianus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    link için teşekkürler, carbon görünümlü olanından ben de sipariş ettim.
    lianus bunu beğendi.

  15. #995
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Alıntı cario adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    link için teşekkürler, carbon görünümlü olanından ben de sipariş ettim.
    Teşekkürler.

  16. #996

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Bu arada rodaj bir kaç hafta önce bitti. 1300 lü kmlerdeyim ve motosikletin açılmaya başladığı hissediliyor. 7000 ile 11000 arasında kullanmak çok keyifli. Hem ses hemde ivmelenmesi gayet güzel. Özellikle biraz gazladıktan sonra kompresyona bıraktığınızda egzozdan gelen patırtılar çok neşeli. Bu cc hacminde böyle bir ses üreten bir makine daha sanırım yok. Görenler gerek boyutları gerek sesi dikkate alarak 250 cc olduğuna şaşırıyor. Git gide birbirimize daha çok ısınıyoruz.

  17. #997
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    gun gectıkce aynı duyguları bende paylasıyorum senınle " cario "
    hatta stıckerları soktugum ıcın bu kaclık abı sorusu cok gundemde :D
    cevap hep aynı sana 600 bana 250cc dıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    kurcalamaya devam :D

    ake bunu beğendi.

  18. #998

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Benellin orjinal italya sitesinde 250 cc için bu dökümana ulaştım ön lastik için 110/70 veya 120/70 R17 arka lastik için 140/70 veya 160/60 R17 takılabileceği bilgisi var bu doğrumu ?
    Kaynak için buraya tıklayın.

  19. #999
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    Kitapciginda yazani tak bence 110-140

  20. #1000
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Arkadaşlar benden size tavsiye o koruma topuzlarıyla motor düşerse rahatlıkla şasiyi eğebilir. Marka topuzların dizaynlarına bakın hep dairesel veya dairesele yakın daha kısa ve daha ince topuzlardır. Ucuz diye takıp şasiyi yamultup motorunuzu pert edersiniz.Şasi tamir edilmez, ediyorum diyende yasa dışı iş yapıyor birine satsanız farketse suçu var bu işin bir sürü gereksiz sıkıntı dert. Daha kısa topuz veya koruma demiri kullanmak en doğrusu...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)