Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II
    Beyler bu yağ kontrolünü nasıl yapıcaz ve normal ve anormal olanı söyler misiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002

    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    BENDE 150 AS MOODELINI ALDIM AMA O FORUMDA BILGI VEREN YOK BANA YA ABILER ARKADASLAR YOKMU BU MOTORU SAGGLAM SEKILDE TEST EDEN TITRESIM DURUMU NEDIR 150 AS MOTOOR ICIN SORUYORUM MOTORDA YAKIT DURUMU KMYE KAC KURUSTUR BILEN EDEN YOKM

  3. #1003
    supersamo48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Pcx 150
    Alıntı balkes1010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BENDE 150 AS MOODELINI ALDIM AMA O FORUMDA BILGI VEREN YOK BANA YA ABILER ARKADASLAR YOKMU BU MOTORU SAGGLAM SEKILDE TEST EDEN TITRESIM DURUMU NEDIR 150 AS MOTOOR ICIN SORUYORUM MOTORDA YAKIT DURUMU KMYE KAC KURUSTUR BILEN EDEN YOKM
    titreşim- orta
    yakıt - 2.0/3.0 arası

  4. #1004

    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    km ye kac kurus anlamadim ki

  5. #1005
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı balkes1010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km ye kac kurus anlamadim ki
    Güzel kardeşim motorun hayırlı olsun. Eski sayfalarda tüketimle işgili değerlendirmelerimiz var. Sayfa 30-40 arasına bak. Titreşimden ben rahtsız olmuyorum çünkü yok.

  6. #1006

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II
    Ekrandaki saati nasıl ayarlıyoruz??

  7. #1007

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    Motosikleti
    Dominar 400
    Herkese merhaba. Bugün itibariyle ben de pulsar 150 NS ailesine katılmış bulunuyorum. Motorumu yarın teslim alıcam. Yakında burdan motoru alırken hangi süreçlerden geçtim, neler yaşadım, nasıl karar verdim, ne kadar harcadım, motoru bir süre kullandıktan sonra izlenimlerim neler ve sorusu olanların sorularına cevap verip uzun uzadıya motorla ilgili her şeyi anlatmayı düşünüyorum. Umarım faydalı olurum.
    Pulsar41 bunu beğendi.

  8. #1008

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar. Dün motoru rodaj bakımına götürdüm. Deneyimlerimi burada paylaşmak istedim, şayet buralarda bu motoru alıp servise getirmek isteyen olursa belki onlara yardımcı olmuş oluruz.

    Motor tam olarak 601 KM deydi. Servis için yine Urla/Küçüksanayi'deki Serkan ustaya gittim. Önceden aramıştım bu yüzden hemen benim motorla ilgilenmeye başladı. İlk olarak motorla test sürüşüne çıktı bir 10-15 dk dolaştı. Geri dönünce ben de ek olarak arka frenin, stop lambasını yakmadığını, ön tekerden sürtünme sesi geldiğini ve bazen ön taraflardan bir zırıltı sesi çıktığını söyledim. Sonra da izlemeye başladım;

    1- Motorun depo kısmındaki grenajları ve depoyu söktü. İlk olarak hava filtresini ve karbüratörü (ve belkide daha başka ne varsa oralarda) kontrolle işe başladı.
    2- Genel olarak her yerdeki vidaları cart curt neyi varsa iyice kontrol edip sıktı.
    3- Arka frendeki temassızlığı giderdi.
    4- Yağ ve yağ filtresi değişti. Yağ süzgeci temizlendi. Yağ olarak Castrol'un 4-zamanlı, spor motorlar için olan, tam sentetik 15W-50 yağını kullandı.
    5- Zırıltının ön cam ile konsol arasından geldiğini bulmuş olmalıki oraya bir parça lastik kesip yapıştırdı. Ayrıca camın vidalarını da sıktı. Gerçekten de zırıltı kesildi.
    6- Ön tekeri söküp, içini temizleyip gres yağı sürdü.
    7- Zinciri ve genel olarak motoru yıkadı, kuruladı ve zincire yağ sürdü.

    Yaklaşık 2.5-3 saat benim motorla uğraştı. En son iş bitince yine bir test sürüşüne çıktı, kontrol etti. "Borcumuz ne kadar abi?" diye sorunca da bir kağıda bakıp "90 lira yeterli." demez mi? 100 lira verdim gittim. Açıkçası o kadar uğraşa,emeğe daha fazla veresim geldi ama benzin de bitmiş, yanımda da çok para yoktu. Burdan kendisine çok teşekkür ederim ilgisi ve emeği için. Servisinden çok memnun ayrıldım.

    Ayrıca bir başka önemli konuya değinmek istiyorum; titreşim. Aslında bakıma girmeden önce bir parça azalmıştı titreşim fakat yinede 5000 devirden sonra rahatsız edici bir titreşim vardı. Fakat bakımdan sonra o rahatsız edici, el-ayak uyuşturucu, ayna buğulayıcı titreşim yok oldu. Sanki motor yenilendi. Gerçekten şaşırtıcı. Tabiki hala titreşim var, fakat şuanki titreşim kabul edilebilir bir tek silindirli motosiklet titreşimi. Rodaj sırasından hiç göstergeye bakmadan, sırf titreşimden, 5000 devire geldiğimi hissedip yavaşlıyor ve ya vites yükseltiyordum. Bu durum rodaja az da olsa fayda etti açıkçası. Lakin bu akşam dolanırken bir de bakmışım 7000-8000 devirlere gelmişim. Farkında bile değilim. Buna alışmak biraz zaman alcak

    Bir de vites geçişleri iyice pürüzsüzleşti. İlk zamanlar biraz zor geçiyordu. Hatta bazen geçti mi geçmedi mi diye düşündürüyordu. Şuan sanki kendi geçiyormuş gibi rahat vitesler.

    Özetle; şuan da hem motordan hem de servisten çok memnunum. Umarım daha bir sıkıntı çıkmaz. Eğer bu şekilde devam ederse de muhtemelen seneye Pulsar NS200'e ve ya gelirse AS200'e geçiş yapacağım.

    Bu arada, 244 KM de depoyu doldurmuştum. 605 KM de tekrar doldurdum. 9,5 lt benzin aldı yaklaşık olarak. Yani 100 KM de 2.63 lt benzin yakmış. Bu değer çoğunlukla 4500 devir aralığında sürülerek elde edildi ve rodajdaki motorun tüketimi. Bence gayet iyi. İlerki dönemlerde de ölçüp burada paylaşırım.
    Herkese güvenli sürüşler dilerim.
    Pulsar41 ve ahmetyildiz bunu beğendiler.

  9. #1009

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul / Pendik
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Teşekkürler @larnon. Önümüzdeki günlerde ben de ilk bakım için gideceğim. An itibari ile 470 Km yaptım. Dün benzin ışığı yandıktan sonra 5-6 km daha gidip riske atmadan benzin aldım. Toplam da 9.47 litre için 41.01 TL ödedim ve 416 km yol yapmışım.

    100 km' de 2.27 litre yakmışım. Km'de 9,85 kuruş çıkıyor sanırım. Benim anlamadığım, özellikle 2 gün deviri sık sık geçmek zorunda kaldım. E-5'e çıktığım için deviri 7-8 bin civarlarına getirdiğim oldu. Buna rağmen çok az yakmış gibi geldi bana.

    - Arka fren yanında boşta sallanan bir tane tel ve ucunda kanca gibi bir şey var. Arka frene bastığımda stop lambası yanmıyor. Bu tel ile ilgili olabilir diye düşünüyorum.
    - Bir de vitesin, bir iki defa 4-5 arasında geçerken 5'e geçemediği oldu.
    - 5 bini geçince aşırı titreşim oluyor. Bugün eldivenli sürdüm ve sağ elim gerçekten uyuştu. Umarım bakım sonrası düzelir biraz daha.
    - Bir iki defa sabah 3-5 km gittikten sonra ışıklarda durunca stop etti. Motorun tam olarak ısınmaması yüzünden diye düşünüyorum.
    - Arka fren tarafında yine boşta bir hortum var. Fazla benzin tahliye borusu olduğunu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

    Şu anda aklıma gelenler bu kadar.
    Herkese kazasız sürüşler.

  10. #1010

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Alıntı mstr88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler @larnon. Önümüzdeki günlerde ben de ilk bakım için gideceğim. An itibari ile 470 Km yaptım. Dün benzin ışığı yandıktan sonra 5-6 km daha gidip riske atmadan benzin aldım. Toplam da 9.47 litre için 41.01 TL ödedim ve 416 km yol yapmışım.

    100 km' de 2.27 litre yakmışım. Km'de 9,85 kuruş çıkıyor sanırım. Benim anlamadığım, özellikle 2 gün deviri sık sık geçmek zorunda kaldım. E-5'e çıktığım için deviri 7-8 bin civarlarına getirdiğim oldu. Buna rağmen çok az yakmış gibi geldi bana.

    - Arka fren yanında boşta sallanan bir tane tel ve ucunda kanca gibi bir şey var. Arka frene bastığımda stop lambası yanmıyor. Bu tel ile ilgili olabilir diye düşünüyorum.
    - Bir de vitesin, bir iki defa 4-5 arasında geçerken 5'e geçemediği oldu.
    - 5 bini geçince aşırı titreşim oluyor. Bugün eldivenli sürdüm ve sağ elim gerçekten uyuştu. Umarım bakım sonrası düzelir biraz daha.
    - Bir iki defa sabah 3-5 km gittikten sonra ışıklarda durunca stop etti. Motorun tam olarak ısınmaması yüzünden diye düşünüyorum.
    - Arka fren tarafında yine boşta bir hortum var. Fazla benzin tahliye borusu olduğunu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

    Şu anda aklıma gelenler bu kadar.
    Herkese kazasız sürüşler.
    Tüketim değerleriniz gerçekten süper. Umarım bu şekilde devam eder.

    - Rodaj bakımında arka frene söylerseniz hemen hallederler. Ben açıkçası hiç telle falan uğraşmadım, bakmadım. Sadece yanmadığını söyledim ve usta halletti.
    - Vitesin geçmediği olmadı bende. Sadece bir ve ya iki defa 1. vitesten 2. vitese geçerken boşa geçti, o kadar.
    - O 5000'deki aşırı titreşim bende de vardı. Benim tahminime motora ilk konulan yağ çok dandik. Zaten bakımda çıkarken izledim resmen su gibi aktı yağ, köpüklü falan. Muhtemelen bütün bu sorunların sebebi o su gibi olan yağ. Bakımda kalite yağ koydurdunuzmu hem titreşim azalır hem de vitesler düzelir.
    - Hiç stop etme sorunu yaşamadım. Sadece ilk çalıştırırken biraz zor marş alıyor, ama çalıştıktan sonra sıkıntı yok. Siz rodaj bakımına gittiğinizde bu sorunu belirtmeyi unutmayın. Bir çok sebepten kaynaklı olabilir o yüzden bir şey söyleyemeyeceğim şuan.
    - Evet o ince boş hortum deponun tahliye hortumu. Tam arka frenle egzost kutusu arasında bir yerde.

  11. #1011

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    beyler bu motorda 4'lüler yanıyor mu ?

  12. #1012
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Alıntı mstr88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler @larnon. Önümüzdeki günlerde ben de ilk bakım için gideceğim. An itibari ile 470 Km yaptım. Dün benzin ışığı yandıktan sonra 5-6 km daha gidip riske atmadan benzin aldım. Toplam da 9.47 litre için 41.01 TL ödedim ve 416 km yol yapmışım.

    100 km' de 2.27 litre yakmışım. Km'de 9,85 kuruş çıkıyor sanırım. Benim anlamadığım, özellikle 2 gün deviri sık sık geçmek zorunda kaldım. E-5'e çıktığım için deviri 7-8 bin civarlarına getirdiğim oldu. Buna rağmen çok az yakmış gibi geldi bana.

    - Arka fren yanında boşta sallanan bir tane tel ve ucunda kanca gibi bir şey var. Arka frene bastığımda stop lambası yanmıyor. Bu tel ile ilgili olabilir diye düşünüyorum.
    - Bir de vitesin, bir iki defa 4-5 arasında geçerken 5'e geçemediği oldu.
    - 5 bini geçince aşırı titreşim oluyor. Bugün eldivenli sürdüm ve sağ elim gerçekten uyuştu. Umarım bakım sonrası düzelir biraz daha.
    - Bir iki defa sabah 3-5 km gittikten sonra ışıklarda durunca stop etti. Motorun tam olarak ısınmaması yüzünden diye düşünüyorum.
    - Arka fren tarafında yine boşta bir hortum var. Fazla benzin tahliye borusu olduğunu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

    Şu anda aklıma gelenler bu kadar.
    Herkese kazasız sürüşler.
    Bu mesajıda gördükten sonra kesinlikle benim motorum çok yakıyor. İlk depo sakin kullandığım halde 290 kmde yedeğe düştü. İkinci depoyu hesaplayamadım. İlave etmek zorumda kaldım. Şimdi üçüncü depoyu ölçüyorum inş düşer. Çokta sakin kullanıyorum, malum daha rodajdayız. Motordan bahsedicek olursam şuan için çok memnunum. Bundan önceki motorum kanuni seyhan olduğu için kendisi maşallah traktör gibi titriyordu. Ondan sonra bu motorda daha nokta kadar titreşim hissetmedim. Bu yönden hiç bi sıkıntım yok. İlk zamanlar tekleme sorunu vardı. İlk bakımda söylerim diyodum. Bakıma giderken farkettim ki tekleme yok düzelmiş. Herhalde yeni olduğu içindi. Şu anda 950 km deyim. Allah'a şükür şuanlık hiçbir sorun yok. Şu yakıt olayıda düzelirse tabi.

  13. #1013

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı emretanerc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrandaki saati nasıl ayarlıyoruz??
    trip1 e alın sonra 2 tuşa basılı tutun yanıp sönmeye başlıyor sonra basarak ayarlıyorsunuz die hatırlıyorum 2 gün ayarladım devam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

    Alıntı balkes1010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BENDE 150 AS MOODELINI ALDIM AMA O FORUMDA BILGI VEREN YOK BANA YA ABILER ARKADASLAR YOKMU BU MOTORU SAGGLAM SEKILDE TEST EDEN TITRESIM DURUMU NEDIR 150 AS MOTOOR ICIN SORUYORUM MOTORDA YAKIT DURUMU KMYE KAC KURUSTUR BILEN EDEN YOKM
    motor aynı motor sende kafa grenajı var titreşim çok farklı olmayacaktır. yakıtta da daha bi aerodinamik olduğundan bir tık daha uygundur.

  14. #1014

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Dün motoru rodaj bakımına götürdüm. Deneyimlerimi burada paylaşmak istedim, şayet buralarda bu motoru alıp servise getirmek isteyen olursa belki onlara yardımcı olmuş oluruz.

    Motor tam olarak 601 KM deydi. Servis için yine Urla/Küçüksanayi'deki Serkan ustaya gittim. Önceden aramıştım bu yüzden hemen benim motorla ilgilenmeye başladı. İlk olarak motorla test sürüşüne çıktı bir 10-15 dk dolaştı. Geri dönünce ben de ek olarak arka frenin, stop lambasını yakmadığını, ön tekerden sürtünme sesi geldiğini ve bazen ön taraflardan bir zırıltı sesi çıktığını söyledim. Sonra da izlemeye başladım;

    1- Motorun depo kısmındaki grenajları ve depoyu söktü. İlk olarak hava filtresini ve karbüratörü (ve belkide daha başka ne varsa oralarda) kontrolle işe başladı.
    2- Genel olarak her yerdeki vidaları cart curt neyi varsa iyice kontrol edip sıktı.
    3- Arka frendeki temassızlığı giderdi.
    4- Yağ ve yağ filtresi değişti. Yağ süzgeci temizlendi. Yağ olarak Castrol'un 4-zamanlı, spor motorlar için olan, tam sentetik 15W-50 yağını kullandı.
    5- Zırıltının ön cam ile konsol arasından geldiğini bulmuş olmalıki oraya bir parça lastik kesip yapıştırdı. Ayrıca camın vidalarını da sıktı. Gerçekten de zırıltı kesildi.
    6- Ön tekeri söküp, içini temizleyip gres yağı sürdü.
    7- Zinciri ve genel olarak motoru yıkadı, kuruladı ve zincire yağ sürdü.

    Yaklaşık 2.5-3 saat benim motorla uğraştı. En son iş bitince yine bir test sürüşüne çıktı, kontrol etti. "Borcumuz ne kadar abi?" diye sorunca da bir kağıda bakıp "90 lira yeterli." demez mi? 100 lira verdim gittim. Açıkçası o kadar uğraşa,emeğe daha fazla veresim geldi ama benzin de bitmiş, yanımda da çok para yoktu. Burdan kendisine çok teşekkür ederim ilgisi ve emeği için. Servisinden çok memnun ayrıldım.

    Ayrıca bir başka önemli konuya değinmek istiyorum; titreşim. Aslında bakıma girmeden önce bir parça azalmıştı titreşim fakat yinede 5000 devirden sonra rahatsız edici bir titreşim vardı. Fakat bakımdan sonra o rahatsız edici, el-ayak uyuşturucu, ayna buğulayıcı titreşim yok oldu. Sanki motor yenilendi. Gerçekten şaşırtıcı. Tabiki hala titreşim var, fakat şuanki titreşim kabul edilebilir bir tek silindirli motosiklet titreşimi. Rodaj sırasından hiç göstergeye bakmadan, sırf titreşimden, 5000 devire geldiğimi hissedip yavaşlıyor ve ya vites yükseltiyordum. Bu durum rodaja az da olsa fayda etti açıkçası. Lakin bu akşam dolanırken bir de bakmışım 7000-8000 devirlere gelmişim. Farkında bile değilim. Buna alışmak biraz zaman alcak

    Bir de vites geçişleri iyice pürüzsüzleşti. İlk zamanlar biraz zor geçiyordu. Hatta bazen geçti mi geçmedi mi diye düşündürüyordu. Şuan sanki kendi geçiyormuş gibi rahat vitesler.

    Özetle; şuan da hem motordan hem de servisten çok memnunum. Umarım daha bir sıkıntı çıkmaz. Eğer bu şekilde devam ederse de muhtemelen seneye Pulsar NS200'e ve ya gelirse AS200'e geçiş yapacağım.

    Bu arada, 244 KM de depoyu doldurmuştum. 605 KM de tekrar doldurdum. 9,5 lt benzin aldı yaklaşık olarak. Yani 100 KM de 2.63 lt benzin yakmış. Bu değer çoğunlukla 4500 devir aralığında sürülerek elde edildi ve rodajdaki motorun tüketimi. Bence gayet iyi. İlerki dönemlerde de ölçüp burada paylaşırım.
    Herkese güvenli sürüşler dilerim.
    Hocam bu ses benden de geliyor saat sesi gibi tırrrrrrrttt gibi bir şey, bir de 4.000 - 3.000 devirde takılı kalıyor bende ibre sizde bu var mı? Bende bakımdan sonra titreşim arttı farklı bir yağ koydular şuan hatırlayamıyorum.

  15. #1015
    ozimosko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK
    Yarın akşam inşallah bende Pulsar 150 NS'mi alıyorum. Heyecanla yarını bekliyorum Whatsapp grubu falan varsa eklenmek isterim. Ayrıca servis olarak istanbul - avrupa da tavsiyeniz var mı? Acaba hangi rengi alsam canlı canlı da göremedim ki karar vereyim.

    Birde ilk motorum olan Mondial Mh 125 Drift'imi satıyorum ardından NS 150 alıyorum. Drift 2012 modeldi ve her tarafından sesler geliyordu. Driftten sonra NS 150 daha iyi gelir değil mi arkadaşlar?

  16. #1016

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    beyler motorda 4 lü yakılıyor mu diye sormuştum? birisi cevap verebilir mi ?

  17. #1017
    darkloops - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı ozimosko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın akşam inşallah bende Pulsar 150 NS'mi alıyorum. Heyecanla yarını bekliyorum Whatsapp grubu falan varsa eklenmek isterim. Ayrıca servis olarak istanbul - avrupa da tavsiyeniz var mı? Acaba hangi rengi alsam canlı canlı da göremedim ki karar vereyim.

    Birde ilk motorum olan Mondial Mh 125 Drift'imi satıyorum ardından NS 150 alıyorum. Drift 2012 modeldi ve her tarafından sesler geliyordu. Driftten sonra NS 150 daha iyi gelir değil mi arkadaşlar?

    Özelden telefon numarani yazarsan whatsapp grubuna ekliyim hemen

  18. #1018
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Alıntı tbo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler motorda 4 lü yakılıyor mu diye sormuştum? birisi cevap verebilir mi ?
    Hayır bulunmuyor. Gerekli olduğunuda düşünmüyorum. Ama keşke kontak açıldığında parklarda yansaymış, sadece gidondaki ışıklar yanıyor.

  19. #1019

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Eyvallah dostum. Teşekkür ederim

  20. #1020
    ozimosko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK
    Bu akşam iş çıkışı inşallah gidip alıyorum NS150 Siyah rengini. Sormak istediğim bir şey var malum bu aralar sigorta fiyatları uçuyor. İstanbul , Yaşım 20 ilk motorum olacak(önceki motor abimin üzerineydi), 1000 TL den fazla çıkabilir mi? Veya şöyle sorayım yine abimin üzerine yapsam kaç tl kazancım olur?(Abim 28 yaşında her yıl bir araba değiştirir kazası falan yok)

    Ayrıca üzerine motor olmasının ne gibi artıları var yani kredi notum yükselir mi? Veya herhangi bir artısı var mı?


    REKLAM ALANI
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)