ALANYADA AKŞAM GEZMESİ malum havalar sıcak akşam evde zaman geçmiyor bizde site üzerinden tanıştığımız arkadaşlarla biraz sohbet muhabbet edelim dedik
ALANYADA AKŞAM GEZMESİ malum havalar sıcak akşam evde zaman geçmiyor bizde site üzerinden tanıştığımız arkadaşlarla biraz sohbet muhabbet edelim dedik
bir sonraki toplantı da video da çekmek lazım yunus
R25 4 silindir degil ama 12-14 bin arasi harika bi motor sesi tınısı var.
Dun gece bogazda arnavutkoy sahilde kenara cekmis dururken ters istikamette uzerinde artciyla 2. vitesin dibinde 90 la bi R25 gecti. Sesi muzik gibi resmen. Egzoz sesinden bahsetmiyorum motordan gelen mekanik ses
Yamaha offical reklamindada şu uzayda gecen hic efekt eklemeden ayni sesi kullaniyor...
Güzel kask ben memnunum kardeşim tavsiye ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
Honda da aynı uygulama var Honda yağ olmazsa bi sorun olursa Honda yağı kullanılmadığını tespit edersek garanti dışı kalır. Yamahanın hondanın yağ satma politikası başka hiçbir şekilde izahı yok. Motul kullan problem olmaz kardeşim kalite her zaman iyidir. Cbr de Honda yağ kullandım motor gitmez oldu yakıt arttı tutkal gibi eline yapışıyor yağ değil tutkal. 1000km dayanabildim castrole geçtim makine kendine geldi. Motul kullan yamalube yi boş ver
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
7bin devirden sonraki mekanik sesi duyan gazı kapatmak istemez
GAZLA UÇARSIN FRENLE KONMA İŞİ PROBLEM NASIL OLCEK
Motor 7bin devirden sonra resmen vtec açıyor ✊ git gide daha eğlenceli bir hal almaya başladı bu alet 😃
Eskiden 6 vitesin 6 sını kullanırken şimdi en fazla üçüncü vitesi kullanıyorum ohhh mis mis
Bugün ben de teslim aldım sonunda. 50 km yol yaptım çok zevkliydi, tek sıkıntım aynalar bir türlü istediğim gibi ayarlayamadım. Sıkıntı aynalarda mı, benim beceriksizliğimde mi yoksa oturuş pozisyonu ile mi ilgili çözemedim.
aynalar sankı bıraz dar acılı bıde kor noktası var. bende aynalardan bıraz sıkayetcıyım ozellıkle montu gıydıgım zaman dırseklerımı goruyorum aynada. benımde oyle bı sıkıntım var. belkıde sorun bızde bılemıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
dun 400 km yol yaptım motor ıle durmadan hıc bı sıkıntı yasamadım. ara ara bastım yuklendım 185 yapabıldım en fazla (kılom 100 bu arada :D ) ortalama yakıt tuketımı 4.4 lt yazıyo yakıtı sankı gun gectıkce dusmeye basladı aletın hosuma gıdıyo :D
Bu motosikletin 2 problemi var biri aynaları biri de yakıt tüketimi.
Ama şimdi yakıta problem de diyemem herkes yazmış makina 7bin devir sonrası kuduruyor bende o sesi sevenlerdenim o yüzden yakıt tüketimim haliyle hiç azalmıyor.
Bu arda motul yağ kullanan arkadaşlar yağı servisten mi aldınız yoksa dışardan mı? Bir de yağı hangi serviste değiştirdiniz?
Motul yagı motomaxdan aldım, zeytinburnu motoland yetkili servisde 5000 bakımda değişti. Motorla dun 80 km 90 100 ve ara ara 130 150 geldim ve gene 4 litre yaktı. O yuzden sadece aynaları kotu dıyebılırız motorun
Bu motorla yüksek hızda gidince zaten bişey yakmıyor asıl şehir için yakıt tüketimi artıyor. Ben haftasonu bi gezi yaptım ufak çaplı yakıt tüketimim 4.4' tü şehir içine girdim 6.7 mi 6.9 mu ne oldu. Dur kalk dur kalk hele hele yokuşlu bir yerde oturuyorsanız benim gibi yakıt tüketimi kuduruyor.
Ben en yogun trafıktede 4 litre yakıyorum işe gidiş geliş saatlerinde ve biraz agresif kullanıyorum 4.1 ın ustune cıkmadı
Yakıt konusu kullanıcıya göre değişir. Trafik yoğunluğuna lambada bekleme sürelerine, yokuşlara, ara gaza, vitesleri değiştirdiğimiz devir aralıklarına vs vs göre değişir. Gerçek olan bizim motor şehir dışına göre şehir içinde baya baya çok yakıyor. Ama şehir dışında ben 3 litrenin altına düşürdün sakin kullanımda ve 90ı geçmeden...
Bu akşam bir şey dikkatimi çekti. Gösterge ekranında her hangi bir uyarı ışığı yanmamasına rağmen ekranımda yazı ile OIL yani YAĞ Yazısı vardı. Motor daha 1007 km de ve rutin bakıma Önümüzedeki hafta götürebileceğini. 1 kısa tur attıktan sonra yazı yerinde durduğu için sıkıntı yaşamamak adına motoru tekrar parka çektim. Sanki yazı hep orada idi ama emin olamadım.
Yarın sabahtan servisi arayarak soracağım ama merak işte. Sizlerde de o yazı sürekli orada mı? Yoksa???
Yanıp sönen OIL yazısı bakımın geldiğini hatırlatır. 1000Km de yanmaya başlıyor serviste yağ değişiminden sonra sıfırlanıyor sonra 5000kmde bir yüzünü gösteriyor. Bir de modlardan biri son bakımdan itibaren kaç km yapıldığını yazar orda üstte oil altta odo mu ne yaziyordu tam hatırlayamadım SEL düğmesine basınca geçer. Bir sorun göstergesi değil yani.
Bilgi için teşekkürler tahmin etmiştim ama bu işler tahmin ile olmadığı için danışma ihtiyacı duydum. Ortalama Yakıt sarfiyatım 3,4 gözüküyor idi. Daha rodaj bitmediği için 7000 bin devir üzerine çok çok nadir çıkıyor ve sürekli farklı viteslerde kullanıyoruz motoru. Hem ninja250sl in hemde r25 in rodajları gayet başarılı oldular. Hiç bir koşul altında motorların zorlanmadığını bilmek bizi memnun ediyor.
Iki Motoruda aynı konseptte özel olarak motogp tadında boyatmayı veya kaplatmayı düşünüyorum. Tek Farkları eşimin motorunda betty boop benim motorumda ikinci dünya Savaş'ı uçaklarında Görülen agresif bir eşşek arısı Olmasını veya numara yazan yerlerde 77 ve 83 bırakmayı düşünüyorum. Tek çekincem hiç bir sıkıntı olmamasına rağmen boyatılmış olmaları satarken dert çıkarır mı. Tabi boyamadan önce bütün Parçalar resimlenecek ki sıkıntı olmadığını ispatlayabilelim.
Tabi bu iş motor başına 2 bin lira maliyet getirecek ama motorlar uniq olacaklar o ayrı konu
Bugün R25 ime veda ettim arkadaşlar. Bakalım Allah hangi motoru nasip edecek.
Kalbimden geçen Nc 750 S DCT. Bakalım nasip olacak mı.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)