Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #941

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    arkadaşlar acaba zincir için hangi yağı kullandığınızı söyleyebilir misiniz??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı 32diş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar acaba zincir için hangi yağı kullandığınızı söyleyebilir misiniz??
    zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorum şöyle ki;

    bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
    ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana

    eklemek istediklerim;
    zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
    AhmetH ve 32diş bunu beğendiler.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  3. #943
    ATLANTİS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2015
    Şehir
    ist kartal soganlık
    Motosikleti
    HONDA MSX 125 (GROM)
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorum şöyle ki;

    bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
    ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana

    eklemek istediklerim;
    zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
    benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi

  4. #944

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ATLANTİS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi
    zincir değiştirmek iyi fikir ama ben zincir yaplamak için 300 km yi aşmıyorum 1 ay bence fazla gibi geliyor :/

    ya da ne gibi sıklıkta zincir yağlayabiliriz??

  5. #945
    ATLANTİS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2015
    Şehir
    ist kartal soganlık
    Motosikleti
    HONDA MSX 125 (GROM)
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorum şöyle ki;

    bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
    ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana

    eklemek istediklerim;
    zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
    benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorum şöyle ki;

    bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
    ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana

    eklemek istediklerim;
    zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
    benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi

  6. #946
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı 32diş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir değiştirmek iyi fikir ama ben zincir yaplamak için 300 km yi aşmıyorum 1 ay bence fazla gibi geliyor :/

    ya da ne gibi sıklıkta zincir yağlayabiliriz??
    Ay değil km hesabı. Bakıyorum Zincire yağı hala daha yerinde. Bi de yaz geldi sürekli ıslanıp çamur olmuyor. Temiz kalıyor. Sürekli gerginliği ve yağını kontrol ediyorum dediğim gibi 700 küsür km oldu hala daha yağlı ve salmadı
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  7. #947

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    valla bakarım siler temizlerim özenirim zannetmiştim ama hiç öyle olmuyormuş

    bikere daha motor 0 km iken zincir ayarı yoktur aklınızda olsun balata yanığı kokusu çıkarınca nerden geliyor la bu derken farkettik.. kullanacak kimse üzerine oturup ayar yaptırsın.

    neden sonra oring falan fişman yok diyerek çıkma yağ, yağdanlık vs derken kışı geçirdik. hiç kilometreyede bakmıyordum, suya girdim yağla yağmur ertesi yağla yıkama ertesi yağla gibi kriterlerim vardı. Baktım sonuncu madde benim kontrolümde yağmur ertesine kadar düşürdüm yağlamayı

    şimdi yaz geldi havalar iyileşti şekil şemal yerine gelsin diye çamurluğu söküp benzinle iyice temizledim dişliler fena değil zincirde iyi kırılma yok şıkır şıkır ses geliyor ama bilemiyorum gergi işi kurtarana kadar kadar devam.

    bende Motulun ucu fırçalı gresini aldım bundan sonra biraz özeneyim diyorum

    velhasıl çokta önem arzeden bir durum yok çamurluğu söküp uğraşmazsanız sprey bir yağ ile aklınıza geldikçe ve yoğun sıvı temasından sonra yağlamak iyidir.

  8. #948
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Ha bir de en güzel yöntemlerden birisi gres yağını ısıtıp sıvılaştırmak sonra içine zinciri atıyoruz. Soğuyunca çıkartıp fazla gresi üstünkörü alıyoruz. Mis gibi

  9. #949

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    bir deli manyak firma şaft yapsaya şu koça
    o kadar ıvır zıvır parçası var kıyamet gibi

  10. #950
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Hangi çamurluğu söküyorsunuz? Ben şimdiye kadar hiç çamurluk sökmedim de. Zincir korumadan bahsediyorsanız hiç getek yok.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  11. #951

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki versys 650
    Alıntı erso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle ilk sigortayı böyle ödeyecem artık yapacak bişey yok. Arabamın sigortası daha düşük
    özelden telefonuzu atın yada 05322784474 ararsanız yardımcı olabilirim

  12. #952

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi çamurluğu söküyorsunuz? Ben şimdiye kadar hiç çamurluk sökmedim de. Zincir korumadan bahsediyorsanız hiç getek yok.
    5 yada 6 allen 3 tane civata tutuyorya siyah bakalit zincir koruma+camurlukumsu bisey
    Onu alinca temizlik daha bir rahat

  13. #953
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı AhmetH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 yada 6 allen 3 tane civata tutuyorya siyah bakalit zincir koruma+camurlukumsu bisey
    Onu alinca temizlik daha bir rahat
    onu sökmek yerine zinciri sökseniz daha basit olur hocam tavsiyemdir. hem oringsiz zincir olduğu için çıkartıp benzinle veya mazotla yıkamanız daha kolay olur
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  14. #954

    Üyelik
    07 Aralık 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 200 ABS
    Alıntı okan kömür adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...a-19-30-a.html

    aksam dediler de kimse takmadı gibi fazla ilgide olmadı surekli asağılara dustu konu
    Senin motor ne durumda bu arada Okan? Toparlayabildin mi biraz?

  15. #955

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu sökmek yerine zinciri sökseniz daha basit olur hocam tavsiyemdir. hem oringsiz zincir olduğu için çıkartıp benzinle veya mazotla yıkamanız daha kolay olur
    Alet yok zincir bakla ayırmaya

    İyi fikir aslında, ön dişliden kurtulunca uğraştırmıyor mu ? Yoksa eski zinciri ucuna mı ekliyorsun çıkarırken ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Okan kusura bakma ben senin mevzuyu unutmuşum komple, umarım toparlamışsındır.
    Fotolara baktım abartılacak sorunun yok motosikletle ilgili çamurluğun kırık bir ona masraf etsen güzel görünecek, geri kalan yerlerde kırık sinyaller için falan japon candır
    Farın sıkıntılı belki ayar somunundan gevşemiştir alttan darbede. Bacaklarına japon ve havya ile kaynak yapabilirsin değiştitmeye değmez.
    Amortisöt kovanlarının yukardan çıkan uçlarının yüksekliği bir olmalı yoksa sağa yada sola dalma yapar alet, her türlü kafayı dağıttırman lazım güzelce tekrar toplasınlar, ön teker mili 10 tl çok hafif bir yamukluk varsa bile sağa sola çeker, motosiklet yapılınca güvenlice bak bakalım çekme dalma yapıyor mu gerisini takma kafana

  16. #956

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki versys 650
    arkadaşlar bu başlık altında yada yeni bir sayfa altında motorlamıza yaptığımız modifiye yada aksesuarları toplayarak fiyatlarını temiz kanallarını eklesek güzel bir paylaşım olur bence hem tecrübeli arkadaşlar sayesinde fahiş fiyattanda kurtulmuş oluruz
    örneğin koruma takozu çanta demiri muhtemelen herkezin ihtiyacı vardır toplu alım olursa onada varım

  17. #957
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı ilkdem26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu başlık altında yada yeni bir sayfa altında motorlamıza yaptığımız modifiye yada aksesuarları toplayarak fiyatlarını temiz kanallarını eklesek güzel bir paylaşım olur bence hem tecrübeli arkadaşlar sayesinde fahiş fiyattanda kurtulmuş oluruz
    örneğin koruma takozu çanta demiri muhtemelen herkezin ihtiyacı vardır toplu alım olursa onada varım
    Selam dostum,

    Ben de mayıs sonu gibi arka demiri almayı düşünüyuorum aşağıdaki linkten. Forumdan bir arkadaş aldı gayet sorunsuz.

    http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-h2c-rear-luggage-rack

    Ürün 30 dolar kargo ücreti 40 dolar. 2 kişi alırsak kargo ücretini bölerek 25 dolar civarı kargo ücretine getirebiliriz.(2 tane alınırsa kargo ücreti 50 dolar oluyor )

    Eğer kafana yatarsa haberleşip ay sonuna doğru alabiliriz.

  18. #958

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki versys 650
    bu ürüne bende baktım kargo parası zoruma gidiyo yalnız hondanın galiba cbr 125 in çanta demiri ufak bir işlmele uyuyomuş 50 tl civarı imiş onun peşindeyim şimdi

  19. #959
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    Alıntı Deltaeagle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin motor ne durumda bu arada Okan? Toparlayabildin mi biraz?

    toparladım hocam bantla falan hallettim güzel duruyo gidiyo simdi lastik arıyorum michelin bayilerinde yok sirinevler hudson deride var dediler oraya bakıcam bos bigünde

  20. #960
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı ilkdem26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ürüne bende baktım kargo parası zoruma gidiyo yalnız hondanın galiba cbr 125 in çanta demiri ufak bir işlmele uyuyomuş 50 tl civarı imiş onun peşindeyim şimdi
    O nasıl? Var mı resmi vs duruma göre bende ona yönelebilirim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)