Arkadaşlar sonunda gereken bütün parçaları temin ettim.Motorumu topladım.Sente konusuna çok takılmıştım fakat kendi kendime çözdüğüm kadarı ile ve motorandan bir ustanın da tarifi ile (telefonda ne dediğini anlayamadım ama benim anladığım şeyi anlattığını farketmiştim yinede çaktırmadım
) doğru konumda eksantiriğide yerleştirdim (zincirini) Motor saat gibi çalışıyor.Gayet sağlıklı ses çıkıyor motordan. Egsoza peçete tutum 4-5 dk kadar bekledim ve sadece hafif bir nem dışında en ufak bir leke oluşmadı peçetede..Bu arda motoruda sökmüşken tiner ile iyice temizledim. Çok güzel oldu bir tek yağ kalıntısı kalmadı.
Silindir alt contanın orjinalini bulamadığım için KLİNGİRİT conta kestirdim.Orjinalinden daha teloranslı kestirdim bence daha sağlıklı oldu.Birde conta çok az daha ince olduğu için sanıyorum silindir birkaç milim aşşağıda kalıcak ve pistonda bu oranda daha yukarılara çıkacağı için motorun kompresyonu artıcak.(birazda olsa etkiler kanaatindeyim) Daha motoru yürütmedim şimdilik günlük olarak çalıştırıyorum sekmanların alışması açısından.
Bugün Altan motordan kayış aldım onu taktırıcak yer bulmam lazım hiç gözüm kesmedi.Somunlar şiddetli sıkı görünyorlar. İlk fırsatta genel bir bakım için ALTAN motora götürmek istiyroum ama bana çok çok uzakta.İlk fırsatta inşallah.
Bu arada bukadar işlemden sonra hiç abartısız tek marşta (4-5 sn) çalışmasına hayran kaldım. Motoru tanıdıkça dahada sevmeye başladım.Fakat hala bakımıma ihtiyacı olan yerler var (fren balataları bilimum bilyalar gibi)
Bu arda parçaları beklerken ön farıda h4 ile değiştirdim bana sadece bir ampul parasına mal oldu aynı duya ve orjinal duyu bozmadan uyarladım.Aydınlatma ciddi anlamda farketti.55 watt oluşu sıkıntı çıkarmazsa böyle kullanmaya devam edicem.
Herkese hayırlı yolculuklar hş sohbetler.
Birde unutmadan sym ciddi anlamda kaliteli bir motor arkadaşlar.