Dostum hangi siteden aldın bajaj yedek parçaları sitesinden mi aldın? Baya bi parça var da, ama dediğin gibi bazı farklılar bunda görünüyor.
hakanx1974 abicim aramıza hoşgeldiniz. çok güzel yorumlamışsınız. Walla ayna olayı tam bi facia dediğiniz gibi. Smsle haberdar etme olayıda güzel fikir burdan bizde yazalım. Firmaya maliyet getirecek bir olay olmadığı gibi böyle küçük jestler kullanıcıyıda memnun eder. Eğer maliyeti varsa bile eminim getirisi daha çok olur. Böylece tıpkı örneği burda olduğu gibi alış sebebinde kuralkan 1. sırada yer alır. Ekrem abim 400lük enduro talebimizide bir daha yazalım. Bajaj global sitesinede yazıcam zaten ama sizede iletelim. Sağlıcakla
Sonuçta hepimiz ölecez...!
bu siteden alabilirsiniz
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-p...et-yedek-parca
istrseniz kendi orjinal sitesinden de alabilirsiniz yedek parçaları.
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Doğru söylüyon ve bende öyle düşünüyorum ama zaten 400lüğün cs ve ss prototiplerinin internete düşmesinin üzerinden neredeyse 2 yıl geçti. Zaten sıfırdan bir model çıkarmanın zorluğunun farkındayım ama ben ktm filan ortaklıklarının hızlandıracağını düşünmüştüm. KTMnin bisürü endurosu var o kasayı alıp 400lük motoru taksınlar hadi 1 senede testler falan filan, çıkarabilirler.
satılık bir motor var koltuğu kırmızı yapmış motor siyah koltuk ön koltuk kırmızı neden diye sordum zevk için diye dedi bahane diye düşünüyorum ne olmuş olabilir acaba
Sele konforundan rahatsız olup seleyi daha konforlu hale getirmiş olabilir mesela
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Bajaj QUTE ler bayilere sevk edilmiş bajaj.com.tr güncellenmiş afa fiyat bilgisi ve Qute ile ilgili yeterli bir bilgi yok bildiğim kadarı ile 16800 güncel fiyatı kafama takilan bu araç dünyanın en ucuz aracı olarak tasarlanıp malzeme kalitesi düşürülerek satışa çıkartılmayacakmıydı 16.800 nedir arkadaş kuralkan gerçekten uçmuş az biraz gerçekçi olmak lazım 16.800 camı bile olmayan 70 km son hızı olan araca kim verir
Arkadaşlar bende mi şansızlık var bilmiyorum sadece hafta sonları kullanmak için bir hevesle aldıgım motor Bajaj Pulsar 200 NS
*600 km motorum arka led stop lambası yarısı yanmıyordu Garantiden degişti
*2000 km (yolun tamamı şehir dışı yapıldı )debriyaj balatası kaçırıyordu 6 vites motor 8000 devirlerde hız sabit kalıp aniden 11000 devirlere çıkıyordu servisteki arkadaş debriyaj dedi Garantiden degişti ama sonuç değişmedi
*2650 km motordan eksoza giden boruda (yanda kalan küçük metal kutuda) kopuk metal parçaları (tangur tungur ) vuruyor servis parça istedi değişecek bekliyoruz
*2800 km bu akşam farkettim motorun tamamı üst kapaktan aşşagı doğru yağ kaçagı
Marka karalama değil sadece sorunlarım var bunlar devam edecekmi ve açıkçası sorun yaşamak istemiyorum
Kimse sorun yaşamak istemez, siz ilk değilsiniz yani "Bu sorunlar devam edicek mi?" sorunuza da kimse kesin olarak cevap veremez, siz de veremezsiniz. Yapacağınız şey ustası düzgün bir servis bulup(çok yok malesef) toptan bakıma sokmanız, ki siz de öyle yapmışsınız. Gerekirse motor açılır tüm arızalar tesbit edilir (herzaman edilemeyebiliyor) ve toptan giderilirler. Aksi durumda işi bilmiyen servisin/ustanın elinde motor aç-kapa sök-tak folloş oluyor(sizin usta/servis hakkında bilgim yok, iyidirler diye umuyorum), harcadağınız para/zaman da cabası.
Neyseki garantiden değişiyor demişsiniz,nasıl "kullanıcı hatası" deyip de sizin üstünüze yıkmadılar, hayret(tüm servislerin genel olayı), sizin durum biraz daha iyi. Olduğunuz şehir neresi bilemiyorum, İstanbulda iseniz Bajaj servislerinden Oktay Motor'a gidin. Herkes öneriyor. Umarım tüm sorunlarınız çözülür. Şimdiden kolay gelsin.
Ekleme: Benim motoru 15bin bakımına sokucam yarın, ciddi bir sorunu yok/çıkmadı çok şükür. Her 5bin'de normal servise sokarken ara 2500km'lerde de ben yağ ve filtre değiştim, motul 5100 yağ ile. Ne yazık ki bu arıza olayları biraz da şans meselesi.
öncelikle geçmiş olsun servislerin gerekeni yapacağına eminim 8000 den 11000 e fırlayınca debrıyaj kacırıyor dıyınce tamda benım yaşadıgım sorunun cozumu dıye sevınırken devamında onun etkısının olmadığı gördum bende de 6000-7000 sabıt giderken devir fırlıyor kesıcıye gırıyordu bu sorunun cozumunu paylaşırsan ayrıca sevinirim ve bajaj ın her şeyi kullanıcı hatası dememesı gayet guzel ama bazı parçaları var fıyat olarak da oldukcu tuzlu dun surucu kursumuzun araçlarını bakıma götürdük ww polo daha 15000 de birtanesinde frene basınca dıreksıyona hafıf sarsıntı verıyordu servıse soyledık baktılar ön fren disklerinde eğilme var dediler ve garantiden değiştirmediler kullanıcı hatası dedideler dıskı nasıl eğebiliriz biz dedik söylediği disk sıcakken yıkamaya sokmussundur yamulmuştur diyip geçti zaten 600 tl bakıma alırken 400 parça 200 işçilik böyle servislerin yanında kullanıcısını magdur etmemesi büyük bir artı
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Turkiyede Vw servisleri Opel servisleri Honda servisleri garanti dahilinde işlem yapmamak için çok nazlanırlar..Bu nedenle bu markaların arabasını almam.. DSG harika diyip alan 10 binde şanzıman patlatan ve servise gidince garanti dışı 8 bin TL ver yapalım diyen servistir VW..Almanyada yasınlarda görelim bunu.. Turkiyede şehir efsaneleri nedeniyle Vw iyidir sorun çıkarmaz diye alıp hala DSG ile sorun yaşayan adamlar tanıyorum..
Herşeyin makul ve mantıklı bir açıklaması olmalı. Kullanıcı hatası olmayan şeyi garantiye almak zorundalar.. Ne zamanki bizler Tüketici olarak anında tepki koyar ve satın almaktan vazgeçeriz. Aldığımız hizmet ve kaliteli servis ile ilgileniriz o zaman durum değişir.
Aynen öyle servisin tutumuyla ilgili gerekli şikayetleri önce satın aldığımız bayiye ve gerekli yerlere yaptık servis faturası ile incelemeye aldılar geri dönüş bekliyoruz asıl bizi sinir eden biz bunu nasıl eğebiliriz dediğimizde sıcakkan yıkamaya sokmussunuzdur diyip basıp gitmesi olmuştu nerden biliyorsun yada nasıl bu kadar emin oluyorsun kullandığımız ilk disk firen sistemli araç değil neticede emin bile olamadıkları uydurma kullanıcı hatası olarak işlem yapmadılar bajajın bu yanını seviyorum bende dahil birçok kullanıcının bir çok sorununu garantiden hallettiler ama satış polikasını eleştiririm sezarın hakkı sezara
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Atilla abi yakıyorsun ya
arkadaşlar başlangıç için pulsar iyimidir
biraz tipine önem veren biriyim yaş 27 boy 1.80 yıllardır oto kullanıyoruzda motora yeni merak saldım geçmi kaldım ybr cbf tvs vs motorlar varda en güzelide bu
Benim motorun 1 2 3. vitesler zor geçiyo ayağımı pedalda tutuyorum debriyajı bırakmaya başlayınca geçiyo vites. Motor hareket halinde olsa da aynı. 2-1 1-2 arası takılıyo sıklıkla. Bu şekilde kullansam motor bozulur mu ?
Mengü16 debriyaj ayarı yaptınız mı, yapmayı deneyin birde o şekilde bakın, düzelme yoksa servise bir gösterin.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)