Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7801
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayaklık musuru elektrık kesıyodu musur kırılmıs ayaklıktakı mıknatıs sensore cok yakın kapanınca vuruyo sert kapatmamak lazım
    Ben olsam müşürü iptal ederdim, virajda bozulursa motoru stop edip arkasını kaydırıp kaza yaptırabilecek bir şey.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7802
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüketici hakkını soracak tabii. Bu karalama olmaz. Birileri sırf kötü niyetle burda çamur yapıyor o karalama oluyo işte sende çok iyi biliyosun. Walla ben firma yetkilisi değilim bilemem. Benim Pulsar sıfır sorunlu, aynalarıda adam akıllı yapsalarmış tadından yenmezdi :-)) Ne diyim Allah kaza bela vermesin cümleten. Bu şeye benzedi benim 94 model bir escort arabam vardı onunda elektronik ateşleme beyninde problem vardı. ettim etmedim çözemedim çıkmasını aradım sıfırını aradım bulamadım, sanayiye ustalarından çok girip çıkmaya başladım. Ah ulan keşke beyinsiz olaydıda şu arabaya temiz bineydim raddesine getirdi beni, teknoloji elektronik beyninde gelmişine geçmişine okuttu sonra hurda fiyatına sattım kurtuldum. Bizim Pulsarda denge sensöründen elektronik aksamının derdinden çinlilere rahmet okutuyo demek ki
    Bnim eski motora göre aynalar enfes yahu yani bildiğin ayna hiç olmazsa :D
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  3. #7803
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bnim eski motora göre aynalar enfes yahu yani bildiğin ayna hiç olmazsa :D
    aynayı birkere ayarlıyorum ayna derdım kalmıyor pulsarda iyi bir ayara baglı ama apache aynası bugun sürdüm aynası övüldüğü kadar varmış gerçekten gelelim pulsara aynayı geriye dogru gelebildiği kadar getiriyorum yanı ruzgardan geri gelecek bozulacak derdi olmayacak kıvama getirdikten sonra gidon baglantısından gevsetiyorum ve ileri dogru istediğim açıya gelene kadar ayarlıyorum vıdayı sıkıyorum ondan sonra tek yapmam gereken yukarı aşağı kısmını ayarlamak bozuldu etti derdi olmadan kullanıyorum
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  4. #7804
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Alıntı ahmetttttt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.A ARKADAŞLAR CBF 150 KULLANICISIYIM PULSARA KAFAYI TAKTIM BU ARA YAKIŞIKLI MOTOR AMA HONDA SATIP BUNU ALMAK MANTIKLIMI SİZCE ÇOK KARARSIZ KALDIM HATTA BAYİDEN DÖNDÜM GEÇEN GÜN ÇÜNKÜ HONDADA HİÇ MASRAF YAPMIYIRUM SADECE BAKIM YAPIYORUM SAĞLAM KAYA GİBİ BİDE ÇOK UZUN SEYAHATLERE ÇIKIYORUM ARKADAŞLARLA BENİ ÜZERMİ LÜTFEN BENİ AYDINLATIN SAYGILAR
    Senin cbf e on basar pulsar. enjeksiyonlu su soğutmalı makine. aydınltması çok daha iyi. spor sürüş kalın lastikler (değmes gerekyor) daha fazla tork ve sürat. Daha bi ton şey.. ben pulsarla gezerken bütün cbf çiler bakıyor. Cbf güzel alet. Lakin pulsar bir iki tık üzerinde cbf in.
    ceka bunu beğendi.
    Cennette cehennemde içinde. Ötesine kanma..

  5. #7805

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı ahmetttttt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.A ARKADAŞLAR CBF 150 KULLANICISIYIM PULSARA KAFAYI TAKTIM BU ARA YAKIŞIKLI MOTOR AMA HONDA SATIP BUNU ALMAK MANTIKLIMI SİZCE ÇOK KARARSIZ KALDIM HATTA BAYİDEN DÖNDÜM GEÇEN GÜN ÇÜNKÜ HONDADA HİÇ MASRAF YAPMIYIRUM SADECE BAKIM YAPIYORUM SAĞLAM KAYA GİBİ BİDE ÇOK UZUN SEYAHATLERE ÇIKIYORUM ARKADAŞLARLA BENİ ÜZERMİ LÜTFEN BENİ AYDINLATIN SAYGILAR
    Ben cbr 250 yi satip pulsar aldim

  6. #7806

    Üyelik
    08 Haziran 2011
    Şehir
    Bursa Mudanya
    Motosikleti
    honda cbf 150
    bencede pulsar bir iki tık önde arkadaşımda var bir gün boyunca kullandım üstüne ilk oturduğunuzda çok farklı geliyor motor hareket etmeye başlayınca farkı anlıyorsunuz ayriyetten 2011 den beri kenarda cbf im var pulsar sürat i de gayet başarılı gidişi de aslında tarz meselesi ben çok beğendim güzel motor

  7. #7807

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA cbf 150
    arkadaşlar tamam iyi diyosunuzda sağlamlık ve sorunsuzluk olarakta aynı şeyleri söylemek mümkünmü bide satışa sunulunca satılırmı

  8. #7808

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    CBF 150 sahibi arkadaşların bunu satıp Pulsar 200 almasını kesinlikle tavsiye etmem.

    Pulsar gerçekten bence çok hoş bir tasarıma sahip. Çok daha atak ve CBF 150'ye göre daha güçlü. Yoğun trafikte olsun, görece uzun yolda olsun daha kullanışlı. Fakat CBF ise dayanıklı, bence oturuşu daha konforlu. Arada aman aman bir güç farkı yok. Üstelik çok şükür ben motorumda şu anda hiçbir sorun yaşamasam da zırıltı ve stop etme şayiaları yaygın.

    Düz mantıkla "150'lik Japon satılıp 200'lük Hint üretimi motosiklet almak" çok anlamlı gelmiyor. 150'liği doya doya kullanıp yeterli bütçeyi yapıp bakımlı, temiz çift silindirli bir 250'lik Japon'a ya da tek silindir olsa bile KTM'ye belki de yeterince beklenip daha yüksek silindir hacimli bir alete yürünebilir.
    ninja h2 bunu beğendi.

  9. #7809
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 sahibi arkadaşların bunu satıp Pulsar 200 almasını kesinlikle tavsiye etmem.

    Pulsar gerçekten bence çok hoş bir tasarıma sahip. Çok daha atak ve CBF 150'ye göre daha güçlü. Yoğun trafikte olsun, görece uzun yolda olsun daha kullanışlı. Fakat CBF ise dayanıklı, bence oturuşu daha konforlu. Arada aman aman bir güç farkı yok. Üstelik çok şükür ben motorumda şu anda hiçbir sorun yaşamasam da zırıltı ve stop etme şayiaları yaygın.

    Düz mantıkla "150'lik Japon satılıp 200'lük Hint üretimi motosiklet almak" çok anlamlı gelmiyor. 150'liği doya doya kullanıp yeterli bütçeyi yapıp bakımlı, temiz çift silindirli bir 250'lik Japon'a ya da tek silindir olsa bile KTM'ye belki de yeterince beklenip daha yüksek silindir hacimli bir alete yürünebilir.
    Bu paraya çift silindir japon 250 cc ktm varsa birde temiz olacak varsa onu alalım öyle yazmakla o işler olmuyor

  10. #7810

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    Hangi paraya? Dikkat ettiyseniz "yeterli bütçe için para biriktirip" yazdım. Bu benim fikrim. "Durduk yere 150'lik Japon ile 200'lük Hintli almak bana mantıklı gelmiyor" diye yazdım. Mantıklı bulan adam da kendince haklıdır. İlla benim dediğim doğrudur gibi bir ısrarım yok.

  11. #7811
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    İlk motor cbf ybr cart curt yerine bajaj pulsar olmalı sonrasında cbr 250 lere 15.000 lira vermek yerine 600 cc ler düşünülmeli herkesin görüşü farklıdır

  12. #7812
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    cbf konforunu bulamazsın ama pulsarın artıları ağır basar

  13. #7813

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA cbf 150
    arkadaşlar benim öğrenmek istediğim sağlamlık sorunsuzluk ikinci elde satış cbf beni hiç üzmedi benzini kodum devam pulsarda sağlam sorunsuzmu?

  14. #7814
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ahmetttttt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim öğrenmek istediğim sağlamlık sorunsuzluk ikinci elde satış cbf beni hiç üzmedi benzini kodum devam pulsarda sağlam sorunsuzmu?
    Şimdi ben buraya bir şeyler yazacağım ama pusuda "bizim motorumuzu kötülemek için elinden geleni yapıyorlar " diye yazdıklarımı okumadan üzerime atlamak için bekleyenler olacak yine de görüşümü yazayım.

    Geçen hafta sağolsun bir arkadaş sayesinde Pulsar'ı denedim. Şöyle söyleyeyim Pulsar ilk piyasaya çıktığında ben vitesli motosiklete yeni geçmiştim. Çalışma saatlerim yüzünden test sürüşüne gidememiştim. KEŞKE gitseydim de ilk motosikletim Pulsar olsaydı. KESİN alırdım. Çünkü o sırada 6900'e veren bayiler vardı.

    Frenler muhteşem, abartılı iyi. Dönüş kabiliyeti süper. Neden bu motosiklete atik motor diyorlar sürünce anladım. İstanbul şehir içinde "elim kolum" oldu motosiklet derler ya, öyle bir makine. 125 cc kadar yakıp, 250 cc kadar ivmelenen bir makineden bahsediyoruz.Konfor konusuna hiç girmiyorum titreşim benim için sorun değil.

    Ama ben Inazuma sahibi olduktan sonra test edebildiğim için, gidin alın diyecek kadar önermiyorum.

    Siz de CBF150 sonrası motosiklet arıyorsunuz ve uzun yıllar sorunsuz motosiklet kriteriniz ağır basıyorken piyasaya 2014 yılında çıkmış, ve rölantisindeki kararsızlığın nedeni bayiler tarafından saptanamamış motosiklet sahipleri varken, alın diyemiyorum.
    ahmetttttt bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  15. #7815
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 cc kadar yakıp, 250 cc kadar ivmelenen bir makineden bahsediyoruz.
    80km sabit hızla gitmediğiniz sürece bütün 125-150'liklerden fazla yakıyor. Şehiriçi 3.5 litre. Şehirdışı 4.5 litreye kadar çıkıyor.
    250cc kadar da ivmesi yok 6. vites 7000 devir altında boğuyor motoru zaten, torku düşük.

  16. #7816
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80km sabit hızla gitmediğiniz sürece bütün 125-150'liklerden fazla yakıyor. Şehiriçi 3.5 litre. Şehirdışı 4.5 litreye kadar çıkıyor.
    250cc kadar da ivmesi yok 6. vites 7000 devir altında boğuyor motoru zaten, torku düşük.
    Hocam yakıt konusu gördüğüm kadarıyla çok değişken, 2 küsür yaktıran arkadaşlar da var 4 yaktıranlar da.

    Inazuma ile 3.4 yakan kişiler var, ben sırf ne kadar az yakacak testini yapmak için sürdüğümde 4.1 yakıyorum.

    Yeni bakım yaptığım halde böyle, buji değiştirip öyle deneyeceğim bir de.

    Forumda uzun süre aktif olduğunuz ve teknik bilginiz olduğu için rahatlıkla soruyorum. İlk marş alıp çalışmaya başladığında bile enjeksiyonlu olduğu halde gaz verip devir yükseltme ihtiyacı duyuluyor. Ciddi bir kararsızlık vardı kullandığım Pulsar'ın rölanti devirinde. Sizin makine de böyle mi ? Bunun nedeni daha önceki sayfalarda bahsettiğiniz enjeksiyonun düşük deviri ayarlayamama sorunu mudur ?
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  17. #7817
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    İki kişi artı çanta 110 120 bandında 200 km yolda 3.5 litre yaktırdım. Hem rüzgar vardı hemde 1.90 ın üzerinde ve 92 kiloyum. Hatta çoğu zaman 6. viteste olduğunu sanıp 5 le gittim.

    Bir akadaşımız cbf le arasında çok güç farkı yok demiş. Ciddi fark var arada. Kullanan da hemen fark eder teknik veriler de ortada. Pulsar a bakarken daha kalitesi ortada.

  18. #7818
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yakıt konusu gördüğüm kadarıyla çok değişken, 2 küsür yaktıran arkadaşlar da var 4 yaktıranlar da.

    Inazuma ile 3.4 yakan kişiler var, ben sırf ne kadar az yakacak testini yapmak için sürdüğümde 4.1 yakıyorum.

    Yeni bakım yaptığım halde böyle, buji değiştirip öyle deneyeceğim bir de.

    Forumda uzun süre aktif olduğunuz ve teknik bilginiz olduğu için rahatlıkla soruyorum. İlk marş alıp çalışmaya başladığında bile enjeksiyonlu olduğu halde gaz verip devir yükseltme ihtiyacı duyuluyor. Ciddi bir kararsızlık vardı kullandığım Pulsar'ın rölanti devirinde. Sizin makine de böyle mi ? Bunun nedeni daha önceki sayfalarda bahsettiğiniz enjeksiyonun düşük deviri ayarlayamama sorunu mudur ?
    Sadece marş ile çalışıyor ama 2 tur atmayla motor devrini bulmuyo 3 saniye civarı basman lazım marşa. Enjeksiyon bol bol aragaz çekiyo rölantide dalgalanma mevcut. Dur-kalk trafikte de her harekette en az 3000 devir ve bol gaz istiyo ve debriyajı çektikten sonra rölantiye düşünce gaz vermesen bile yeniden bir gazlama yapıyor enjeksiyon 2000-2500 devir arasına. Dur-kalklarda bol gaz istemesinden ve rölanti zıplamasından motor aşırı benzin tüketiyor ve ısınıyor. Bunların hepsinin sorumlusu enjeksiyon sisteminin yazılımıdır. Feedback kontrol sistemi yavaş ve dengesiz çalışıyo. Stop etme olayına neden olan şey de bu bence.
    Sokollu bunu beğendi.

  19. #7819
    meki 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80km sabit hızla gitmediğiniz sürece bütün 125-150'liklerden fazla yakıyor. Şehiriçi 3.5 litre. Şehirdışı 4.5 litreye kadar çıkıyor.
    250cc kadar da ivmesi yok 6. vites 7000 devir altında boğuyor motoru zaten, torku düşük.
    Kardeş sen motorunu bi servise göster 4.5 lt ne ya.10.000 km dir kullanıyorum naparsam yapayım 3.8 lt yi geçiremedim.tekrar ediyorum özellikle 100 km tapagaz gidip denedim 3.8 lt yaktı.Ortalaması 3-3.5 arası ..

  20. #7820
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)